Нема гајле,има коли бензинци за демонстрации..
*секој* бензинец од 70 или повеќе коња може при демонстрација на крајните перформанси да го остави позади себе сди-то на автопат и на угорница и на удолница и секако. тоа НИКОЈ не го спори, а јас најмалку.
АЛИ
За тоа да се постигне, бензинецот практично не треба да се спушти под 3-3ипол иљади вртежи и често (на угорници) мора да се задира во 4-5-6и јаче илјади рпм во четврта или трета, а
во нормална секојдневна вожња така скоро никој не вози. И тоа е проблемот: на хартија многу максимални коњи, но во реалноста најчесто многу, многу помалце коњи. За тркање е закон, ама за нормално возење? Не е лошо, али дизелот е бољи.
Еднаш го гледав оној џамирокуаи на телевизија. И вика „оваа ми е колата за преку ден“ (my day car) и таму гледаш некој раскошен турбодизел караван со унутра спејс шатл опрема, гуми дебели седумнаески итн итн. А после ни ги покажува аутата за навечер :-) ламбо, ферари, порше итн итн итн не знам што све тачно. Све бензинци нормално.
И ова е работата: при
нормално секојдневно возење - а тоа е секое возење кое не е на тркачка стаза - дизелот е подобар и поскап. Ова е толку брилијантно проста релација „подобар-поскап“ што стварно не ми е јасно зашто ви е тешка за сфаќање. Сето тоа може и со бензинец, ама не е толку добро (читај: не е толку јако) и поевтино е. Просто ко пасуљ.
При ненормално возење близу макс рпм - а тоа е секое возење на стаза или тркање или драг рејсинг или сл - бензинецот е у принцип бољи поради тоа што нема принципиелна граница на највисоките можни вртежи и тоа никој никогаш не го оспорил. Бензинецот има и подобар однос тежина/снага („ефикасноста“ на симо) што го прави особено погоден за летала, скутери/мотори, најмали коли и тркачки коли.
дали сега се разбираме?