Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923788 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2235 на: 19 Ноември 2012, 18:36:58 pm »
toa ne vazi za kraburatorskite benzinci, dokolku ima seuste takvi na forumov.

Јас сум карбуратор, едногрли и со туражата немам проблем, пополека стискам, пополека накачува вртежи, стиснам малку повеке, повеке вртежи, и без гас на рамно и тоа на плин трга, се е во осетот на тоа дали брзо или споро го пушташ кумплугот, а не гаста  ;)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2236 на: 19 Ноември 2012, 18:38:18 pm »
Симо, кај турбо дизелите прво имаш црна турбо рупа, па ступа на снага моментот при што возачот свршуе и после тоа имаш не рупа, БУНАР !

Кај Турбо Бензина имаш и обртен моменат и обртаји, преведено у кама сутра речник турбо бензинецот може два пути да сврши без да го вади, додека кај турбо дизелашот тоа е еднаш, кратко трае но поради фактот што вози пичка која малце троши е среќен и со тој еден пут.


Вистински јебачи возат Турбо Бензинец.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2237 на: 19 Ноември 2012, 18:44:35 pm »
Каква турбо рупа какве пи*ке материне :D :D Ако новиве турбо бензинци имале турбо рупа, тогаш турбодизелине имаат турбо црна рупа :D :D :D

Каква нелинеарност во развој на обртниот момент, какве пи*ке материне, секој понов бензинец со 16 вентилска технологија има повеќе од 90% од обртниот момент веќе при 1800-2000 вртежи, а турбо бензинците веќе од 1200 вртежи до 5000 имаат обртен момент кој е со константна вредност.

Филип, дај не ме смеј, погледај малку графикони на обртен момент на поновиве бензинци...

дај не ме смеј ти, повози малце модерен дизел, не некои 15-20 години стари половни канти.

v16 бензинец е бензинец. Сум возел и тоа не еден и иста прикаска е. На мали вртежи го нема никаде, треба да го пазиш да не угаси. Ако сакаш да направиш торки маневар, мораш да ја стругаш ламелата пошто ќе угаси.

турбо дизел има рупа ама онаму горе каде што ретко се иде. Затоа атмосферски дизел е закон и устав (штета не ги прават повеќе, просечниот ојле дојле се фура на коњи исто ко што се фура на мегапиксели - тотално безвезе)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2238 на: 19 Ноември 2012, 18:52:41 pm »
Ok. Глупа е дискусијава до смрт. Пак ќе ти кажам: Ноторна глупост е дека кај бензинците моментот не се развива линеарно, исто како што е ноторна глупост дека кај модерните турбобензинци има турбо рупа или недајбоже турбо лаг. Ти којзнае што си возел, порано верував дека твоето искуство значи нешто, но сега веќе за жал, многу се двоумам дека знаеш што збориш кога станува збор за бензинци вс дизелаши. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2239 на: 19 Ноември 2012, 18:58:38 pm »
@filipv
Бензинец треба да пазиш да не угаси на ниски вртежи.? Ова од тебе прв пат го слушам/читам..Ретко кога јас мојата кола ја стартувам со гас,обично само отпуштам кумплунг и таа трга на уште помали вртежи,БЕЗ ПРОБЛЕМ..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2240 на: 19 Ноември 2012, 19:01:09 pm »
Ok. Глупа е дискусијава до смрт. Пак ќе ти кажам: Ноторна глупост е дека кај бензинците моментот не се развива линеарно, исто како што е ноторна глупост дека кај модерните турбобензинци има турбо рупа или недајбоже турбо лаг. Ти којзнае што си возел, порано верував дека твоето искуство значи нешто, но сега веќе за жал, многу се двоумам дека знаеш што збориш кога станува збор за бензинци вс дизелаши.  

Требал ли сеа со торк криви да се докажуваме?

Каков црн линеарен момент кај бензинци???? ЦЕЛИОТ торк е напикан онаму горе! До 2000 - пувеж „ееееј не го мачи моторот ало“

немој само СЕГА тб да ми спомињаш, збори ми за в16 бензинци и немој да мењаш тези.

Се шамараме со торк криви? Се нафаќаш?

Ако бензинец има линеарна дистрибуција на момент низ вртежи ја сум саманта фокс.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2241 на: 19 Ноември 2012, 19:04:13 pm »
Не не, веќе за ништо не се нафаќам бидејќи си очигчедно ПРЕпристрасен и се губиш во реалноста. Реков дека после овие тврдења за турбо рупа и нелинеарно развивање на торк кај бензинците, тотално е неозбилна дискусијава.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2242 на: 19 Ноември 2012, 19:06:18 pm »
Не не, веќе за ништо не се нафаќам бидејќи си очигчедно ПРЕпристрасен и се губиш во реалноста.

е да бе, „алфа вс се друго“ и после ја препристрасен. кмон...

ако ЈА се губам, дај да ги видиме торк кривите што кажуваат. или и тие се ПРЕпристрасни?

цел свет признава дека дизел има полинеарна торк дистрибуција, но кажи го тоа на карклуб и препристрасен си. лепота.

се кладиме дека тб има турбо рупа? дека на ниски вртежи треба да почекаш дур да повлече?

што мислиш зашто ламбо и астон мартин итн итн имаат атмосферски мотори?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2243 на: 19 Ноември 2012, 19:14:18 pm »
Еве како изгледа споредба на Бензина вс Тракторе кога се работи за мотори со исти/сличен обртни моменат во кој трактористите се крстат:






vs






Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2244 на: 19 Ноември 2012, 19:20:35 pm »
Еве како изгледа споредба на Бензина вс Тракторе кога се работи за мотори со исти/сличен обртни моменат во кој трактористите се крстат:






(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..) vs (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

пффффт маргинални разлики во бесмислените времиња за сметка на ефикасност, момент и мускул.

прифаќам во секое време.

вие цепајте се слободно






Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2245 на: 19 Ноември 2012, 19:21:16 pm »
Ок, повели график на модерно N/A бензинче, па аналиризрај колку и каде има торк. И дали е доволно линеарен. Ова е 1.4 до 95кс од Гранде Пунто.






Недајбоже да е нешто со погоелм волумен или уштепонедајбоже да е со поголем број цилиндри.

За кладбата за турбо рупа, те молам повели во било кое време, ќе го убедииме брат ми да ни` го отстапи турбобензинчето, па да ја пронајдеш. Ако НАВИСТИНА ЕДНАШ кажеш „Е, ЕВЕ ЈА РУПАТА“, јас се согласувам безусловно на било кој надомест.

Исто така обрати се до rri.se има миљон графици за анализа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2246 на: 19 Ноември 2012, 19:22:49 pm »
да почнам и јас да бидам дрзок? да почнам, што кој к

ЕДИНСТВЕНА предност на бензинецот е пониската набавна цена. Толку. Нема ништо друго.

Недостатоците на дизелите се киселото грозје.

 :P

__
(ова не го мислам искрено, туку само сакам да илустрирам колку се „валидни“ вашите аргументи. До сега не презентиравте ништо валидно, освен звук филиинг трактор и не знам ти што. Нула)

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2247 на: 19 Ноември 2012, 19:23:58 pm »
муабетот на ЛП дека кај бензинците гаста така лесно иде,те се качуваат му го разбирам.истото ми се дешава и на мене кога ќе земам да го повозам swift-от на сестра ми,ама мислам дека тоа се должи на ненавикнатоста на колата(последниве пати успевам да го возам како дизел,да тргнам со мала гас,да го паркирам во рикверц без да ми изгади или да морам со малце поголема туража),и можеби така да е штелувана папучата за гас,те да иде доста полесно кај малите бензинци за разлика од дизелите.на дојам сум дека повисоко литражните бензинци не им рипа гаста како на маливе тн косилици

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2248 на: 19 Ноември 2012, 19:25:11 pm »
Па сега види, таа пониска набавна цена ти овозможуе бензинска машина која 98% од турбо дизелите ги наденуе на К..


У секој случај се зависи на кој до шо му е.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2249 на: 19 Ноември 2012, 19:50:39 pm »
У секој случај се зависи на кој до шо му е.

мене ми е за:

- безбедно возење со сигурни инстат-забрзувања какви што се секојдневно потребни во сообраќајот низ град, сакам со папучата за гас да лесно да го контролирам ЦЕЛИОТ спектар на вртлив момент кој го испорачува моторот, а без притоа да шалтам и стругам ламела и жонглирам,
- доминантно држење темпо на секој автопат, без оглед на угорници, удолници, товар и сл
- лесно снаоѓање во ситуации каде што треба мускул (старт на семафор на угорница со полна кола, главење во незгодни ситуации, вадење од говна, итн)
- мала просечна потрошувачка

тебе за што ти е? зарем и ти не целиш на истите овие 4 точки? да, знам дека све тоа може и со бензинец, ама бара повеќе инпут во моторика и повеќе инпут во финансии. зошто? која е добивката освен „звук и филинг“? Има нешто трето?

Просветлете ме. Растурете ме. Покажете колку не сум во право! Што се добива со тб, во споредба со тд, освен „звук и филинг“?