У секој случај се зависи на кој до шо му е.
мене ми е за:
- безбедно возење со сигурни инстат-забрзувања какви што се секојдневно потребни во сообраќајот низ град, сакам со папучата за гас да лесно да го контролирам ЦЕЛИОТ спектар на вртлив момент кој го испорачува моторот, а без притоа да шалтам и стругам ламела и жонглирам,
- доминантно држење темпо на
секој автопат, без оглед на угорници, удолници, товар и сл
-
лесно снаоѓање во ситуации каде што треба мускул (старт на семафор на угорница со полна кола, главење во незгодни ситуации, вадење од говна, итн)
- мала просечна потрошувачка
тебе за што ти е? зарем и ти не целиш на истите овие 4 точки? да, знам дека све тоа може и со бензинец, ама бара повеќе инпут во моторика и повеќе инпут во финансии. зошто? која е добивката освен „звук и филинг“? Има нешто трето?
Просветлете ме. Растурете ме. Покажете колку не сум во право! Што се добива со тб, во споредба со тд, освен „звук и филинг“?