Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923622 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2250 на: 19 Ноември 2012, 19:54:16 pm »
Убаво објаснил филилв. Неможам да дообјаснам колку ми е битно да има што повеќе Nm за полесно и поедноставно претицање.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2251 на: 19 Ноември 2012, 19:54:41 pm »
Од гаста,дојдовте до Нм и торк,па стругање на ламела,вадење од гомна и незнам шо уште не.Гледај да не се пикниш во гомна.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2252 на: 19 Ноември 2012, 19:57:45 pm »

Убаво објаснил филилв. Неможам да дообјаснам колку ми е битно да има што повеќе Nm за полесно и поедноставно претицање.
Ќе си монтираш LPI на бензинецот и ќе биде моќен и економичен ;)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2253 на: 19 Ноември 2012, 19:58:27 pm »
Кај мене е ЛПГ. Нека усовршат ЛПИ за следното возило. :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2254 на: 19 Ноември 2012, 20:07:47 pm »
Mnogu me nervira kaj benzinecot sto ne mozes da ja kontroliras turazata. Primer kaj dizel mozes da gi postignes site vrtezi so postepeno dodavanje na gas(900rpm, 1000rpm, 1100rpm) Kaj benzinecot malku ako dodades na pedalata za gas i pravo masinata ripa na 3500rpm. Kaj dizelot si dodavas malku turaza i motorot malku gi zgolemuva svoite vrtezi. Primer ja dopiras gasta, vrtezite se zgolemuvaat na 1100rpm i poleka i kulutrno trgas bez da ja ostetuvas lamelata ili da izgledas ko zena vozac, i sto e najvazno dizelot nema da izgasi pri trganje na tie 1100rpm. Isto taka mnogu korisno koga iskacuvas ivicnjak ili nesto slicno, koga e potrebno da dodes samo malku turaza i kulutrno da se iskacis, so benzinecot na ivicnjak skoro da nemozis kulturno da se iskacis bez proopisno da ja jacis masinata.

И мене ме нервираат тие неконтролирани изблици на снага. Нема нема, прдеж-пувеж, само што не угасил и кога одеднаш - ќе почне да корне и беснее.

Тоа е резултат на нелинеарната дистрибуција на моментот. Турбобензинците не се ништо подобри, пошто они имаат турбо рупа на ниските вртежи, па на крај исто му се фаќа (нема нема и одеднаш беснеење)
баш напротив, бензинците имаат линеарно покачување на моментот и моќноста, а тоа дали ламелата е многу посилна од моемнтот на моторот или обратно, тоа е друга работа. На мојот Кalos 1.4 16в 95кс, нема ама БАШ никаков проблем при качување тротоари, тргнување или слично, а на татко ми АSTRA GTC 1.4 90кс, колата има многу голем проблем при тргнување и качување на тротоар. Тоа е така бидејки МЕНЈАЧОТ (ламелата е премногу моќна за тој момент, и се понаша ко синтер ламела), плус големата тежина на колата + twin port системот, кој при ниски вртежи на моторот, моторот работи со 4 (!) УСИСНИ ВЕНТИЛИ, а со тоа и многу мала моќност и момент.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2255 на: 19 Ноември 2012, 20:10:27 pm »
Симо, кај турбо дизелите прво имаш црна турбо рупа, па ступа на снага моментот при што возачот свршуе и после тоа имаш не рупа, БУНАР !

Кај Турбо Бензина имаш и обртен моменат и обртаји, преведено у кама сутра речник турбо бензинецот може два пути да сврши без да го вади, додека кај турбо дизелашот тоа е еднаш, кратко трае но поради фактот што вози пичка која малце троши е среќен и со тој еден пут.


Вистински јебачи возат Турбо Бензинец.
браво мајсторе, поготово за заклучокот :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2256 на: 19 Ноември 2012, 20:12:09 pm »
Цитат
АSTRA GTC 1.4 90кс, колата има многу голем проблем при тргнување и качување на тротоар. Тоа е така бидејки МЕНЈАЧОТ (ламелата е премногу моќна за тој момент, и се понаша ко синтер ламела), плус големата тежина на колата + twin port системот, кој при ниски вртежи на моторот, моторот работи со 4 (!) УСИСНИ ВЕНТИЛИ, а со тоа и многу мала моќност и момент.

Апсолутно тачно!

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2257 на: 19 Ноември 2012, 20:20:29 pm »
Филип гледам дека си загреан за дизел ко тинејџер за цицка. Како прво на ниедно од моите да ги наречам стручни одговори, не ми врати ни со една реченица што треба да го разбереме како прифаќање на фактите. А како второ убаво си кажа со муабетот, зошто ЛАМБО И ФЕРРАРИ не правеле ТБ. Епа на тоа одговори си со, ЗОШТО НЕ ПРАВАТ ТУРБО ДИЗЕЛИ ако до толку се добри ;) па после ке продолжиме со муабетов....

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2258 на: 19 Ноември 2012, 20:36:20 pm »
Темава е бунар без дно :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2259 на: 19 Ноември 2012, 21:36:51 pm »
Темава е рингишпил. На рандом интервали се повторуваат муабетите под 10-15 страни, па пауза некое време, па пак од почеток.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2260 на: 19 Ноември 2012, 21:46:03 pm »
Ова е од годината, целата година од прошлиот година што беше па до сега, ни вртат. Ај сега, ај по малку, ај пак, пак.. ништо .. ти и Симо како слодарни искачате сами од вас. ;D


Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2261 на: 19 Ноември 2012, 21:58:00 pm »
Еве што најдов на еден друг форум, во врска со турбо дупката, кај TD...незнам дали некој од тука го има пробано ова

Eh da se malo pohvalim sa novo stiglim i ugrađenim Gadget-om, tj PedalBox-em koje je proizvod poznate tjunerske kuće iz Nemačke DTM-Systems

Naime radi se o spravici koje se ugrađuje, prosto, na senzor gas pedale (...naravno nemaju svi automobili mogućnost za to).
Zadatak ove spravice je da ubrza impuls gasa čak i do 65%, a samim tim eliminiše turbo rupu i pospešuje ubrzanje (kod turbo dizel motora) a kod atmo motora da ubrza i poboljša ubrzanje tj da skoro eliminiše mrtvilo od 4000rpm-a.
Ima 3 mod-a i to: Sport, Sport+ i Eco koji je namenjen za uštedu goriva, kao i još po 3 nivoa povećanja i smanjenja sva 3 mod-a...a sve to izgleda ovako:








...spravica je neverovatna, totalno je eliminisala turbo rupu, tako da mi sad Megan bukvalno povlači od 1200-4200rpm-a, o čemu sam ranije mogao da sanjam.

Za C segment vozila je 206,00 Eur, za D segment 232,00 Eur a za mališane   tj A i B je 180,00 Eur

A inače sam auto bio i oterao na Dyno-Test, negde krajem Avgusta, čije rezultate nisam preneo  , ali zato to radim sada...

Evo i šta je izmereno u Auto Centru Boban:
Prvi grafikon pokazuje KS a drugi Nm, tako da bez RaceChip box-a imam 117ks / 272Nm a sa priključenim boxom 132ks / 349Nm, a inače napomenuto nam je da se na postignute vrednosti mora, obavezno, dodati +15%, radi dobijanja prave brojke, a u tom slučaju je rezultat zapanjujuć (mada je i ovako respektabilan):

BEZ:
134KS / 313Nm

SA:
152KS / 401Nm

п.с Имаше и графици од овие податоци за мерењето, ама моментално не ги отвора сликите од ImageShack.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2262 на: 19 Ноември 2012, 22:07:20 pm »

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2263 на: 19 Ноември 2012, 22:16:31 pm »
Турбо дупка кај дизел, нема шанси... Изгледа за бензинец ти е ова гаџетов :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2264 на: 19 Ноември 2012, 22:22:27 pm »
Гаџетот е одличен според мене.