Еве што најдов на еден друг форум, во врска со турбо дупката, кај TD...незнам дали некој од тука го има пробано ова
Eh da se malo pohvalim sa novo stiglim i ugrađenim Gadget-om, tj PedalBox-em koje je proizvod poznate tjunerske kuće iz Nemačke DTM-Systems
Naime radi se o spravici koje se ugrađuje, prosto, na senzor gas pedale (...naravno nemaju svi automobili mogućnost za to).
Zadatak ove spravice je da ubrza impuls gasa čak i do 65%, a samim tim eliminiše turbo rupu i pospešuje ubrzanje (kod turbo dizel motora) a kod atmo motora da ubrza i poboljša ubrzanje tj da skoro eliminiše mrtvilo od 4000rpm-a.
Ima 3 mod-a i to: Sport, Sport+ i Eco koji je namenjen za uštedu goriva, kao i još po 3 nivoa povećanja i smanjenja sva 3 mod-a...a sve to izgleda ovako:
...spravica je neverovatna, totalno je eliminisala turbo rupu, tako da mi sad Megan bukvalno povlači od 1200-4200rpm-a, o čemu sam ranije mogao da sanjam.
Za C segment vozila je 206,00 Eur, za D segment 232,00 Eur a za mališane tj A i B je 180,00 Eur
A inače sam auto bio i oterao na Dyno-Test, negde krajem Avgusta, čije rezultate nisam preneo , ali zato to radim sada...
Evo i šta je izmereno u Auto Centru Boban:
Prvi grafikon pokazuje KS a drugi Nm, tako da bez RaceChip box-a imam 117ks / 272Nm a sa priključenim boxom 132ks / 349Nm, a inače napomenuto nam je da se na postignute vrednosti mora, obavezno, dodati +15%, radi dobijanja prave brojke, a u tom slučaju je rezultat zapanjujuć (mada je i ovako respektabilan):
BEZ:
134KS / 313Nm
SA:
152KS / 401Nm
п.с Имаше и графици од овие податоци за мерењето, ама моментално не ги отвора сликите од ImageShack.