Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923775 пати)

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2220 на: 18 Ноември 2012, 23:30:27 pm »
ако е до термостатот,тогаш летно време како треба да се однесува?
Види шо ти викат провери си го. Кај мене така баш, цела зима парно не осетив и сега пред некоја недела го сменав, конечно загрева како шо треба. Инаку ако е отворен како кај мене, многу тешко ќе крева нормална и на отворено нема да ја држи. Пробај загреј ја на нормална, и излези негде вози 90-100 со 5та, ако падни температурата под нормалната гарант е отворен.
на автопат не ми паѓа температурата без разлика како ја возам,стално си е околу 90,ако не и точно на 90,дали пролет,лето,зимо(лани).зимно време на најладното,парното додека стигнам да речеме од Ново Лисиче до три бисери е више јако,а во центар веќе бара е:)
изгледа се си е во ред,ама ете за да си бидам сигурен кога ќе имам време ќе ја однесам на мајстор да ја провери.
фала на советите:)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2221 на: 19 Ноември 2012, 09:06:39 am »
bidejki i dizelot i benzinecot rabotat na ~90stepeni, parnoto ima ista jacina. Mozebi benzinecot malku pobrgu ja dostignuva rabotnata temperatura. Problemot koga kolata nema parno skoro sekogas treba da se bara vo rasipaniot termostat, koj po pravilo treba da se menuva na 5-6 godini, i koj  kaj makedoncite ne e smenet po 15-16.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2222 на: 19 Ноември 2012, 16:11:31 pm »
bidejki i dizelot i benzinecot rabotat na ~90stepeni, parnoto ima ista jacina. Mozebi benzinecot malku pobrgu ja dostignuva rabotnata temperatura. Problemot koga kolata nema parno skoro sekogas treba da se bara vo rasipaniot termostat, koj po pravilo treba da se menuva na 5-6 godini, i koj  kaj makedoncite ne e smenet po 15-16.
kaj nas nisto ne se menuva po propisanoto, kamo li termostat :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2223 на: 19 Ноември 2012, 16:27:35 pm »
Mnogu me nervira kaj benzinecot sto ne mozes da ja kontroliras turazata. Primer kaj dizel mozes da gi postignes site vrtezi so postepeno dodavanje na gas(900rpm, 1000rpm, 1100rpm) Kaj benzinecot malku ako dodades na pedalata za gas i pravo masinata ripa na 3500rpm. Kaj dizelot si dodavas malku turaza i motorot malku gi zgolemuva svoite vrtezi. Primer ja dopiras gasta, vrtezite se zgolemuvaat na 1100rpm i poleka i kulutrno trgas bez da ja ostetuvas lamelata ili da izgledas ko zena vozac, i sto e najvazno dizelot nema da izgasi pri trganje na tie 1100rpm. Isto taka mnogu korisno koga iskacuvas ivicnjak ili nesto slicno, koga e potrebno da dodes samo malku turaza i kulutrno da se iskacis, so benzinecot na ivicnjak skoro da nemozis kulturno da se iskacis bez proopisno da ja jacis masinata.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2224 на: 19 Ноември 2012, 16:29:42 pm »
Треба да идеш да си ја балансираш ногата..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2225 на: 19 Ноември 2012, 16:47:08 pm »
Mnogu me nervira kaj benzinecot sto ne mozes da ja kontroliras turazata. Primer kaj dizel mozes da gi postignes site vrtezi so postepeno dodavanje na gas(900rpm, 1000rpm, 1100rpm) Kaj benzinecot malku ako dodades na pedalata za gas i pravo masinata ripa na 3500rpm. Kaj dizelot si dodavas malku turaza i motorot malku gi zgolemuva svoite vrtezi. Primer ja dopiras gasta, vrtezite se zgolemuvaat na 1100rpm i poleka i kulutrno trgas bez da ja ostetuvas lamelata ili da izgledas ko zena vozac, i sto e najvazno dizelot nema da izgasi pri trganje na tie 1100rpm. Isto taka mnogu korisno koga iskacuvas ivicnjak ili nesto slicno, koga e potrebno da dodes samo malku turaza i kulutrno da se iskacis, so benzinecot na ivicnjak skoro da nemozis kulturno da se iskacis bez proopisno da ja jacis masinata.

И мене ме нервираат тие неконтролирани изблици на снага. Нема нема, прдеж-пувеж, само што не угасил и кога одеднаш - ќе почне да корне и беснее.

Тоа е резултат на нелинеарната дистрибуција на моментот. Турбобензинците не се ништо подобри, пошто они имаат турбо рупа на ниските вртежи, па на крај исто му се фаќа (нема нема и одеднаш беснеење)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2226 на: 19 Ноември 2012, 17:18:27 pm »
Ниту еднаш сум немал таков проблем и воопшто не се согласувам со тоа.Да бензинецот е поосетлив ама дека ке се мачиш или ке изгледа тоа како да незнаеш да возиш нема врска.Освен ако незнаеш да возиш. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2227 на: 19 Ноември 2012, 17:21:41 pm »
Освен ако незнаеш да возиш. ;D

Hihihi тоа ќе да е..

Или пак пишување колку да се прави некој филм, да не замре темава.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2228 на: 19 Ноември 2012, 17:23:35 pm »
toa ne vazi za kraburatorskite benzinci, dokolku ima seuste takvi na forumov.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2229 на: 19 Ноември 2012, 17:28:55 pm »
Моментално возам кола со карбуратор,но и со ниту една друга не ми се случило тоа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2230 на: 19 Ноември 2012, 17:34:23 pm »
Dali edna od tie bil ponov benzinec?

И мене ме нервираат тие неконтролирани изблици на снага. Нема нема, прдеж-пувеж, само што не угасил и кога одеднаш - ќе почне да корне и беснее.

Dobar opis na problemot. De ke ugasne, de ke zbrci na 3-4000rpm.


abe kaj dizelot pedalat za gas e ko potenciometar, kolku stiskas tolku dobivas. ramnomerno i precizno.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2231 на: 19 Ноември 2012, 17:38:40 pm »
94‘,96‘,98‘(мои),имало и понови кои сум ги возел и не сум имал такви проблеми.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2232 на: 19 Ноември 2012, 17:39:36 pm »
Site benzinci sto gi vozam se nad 2000ta, neznam dali toa ima nekakva vrska...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2233 на: 19 Ноември 2012, 17:42:41 pm »
Dali edna od tie bil ponov benzinec?

Aпсолутно, да.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2234 на: 19 Ноември 2012, 18:30:16 pm »
Каква турбо рупа какве пи*ке материне :D :D Ако новиве турбо бензинци имале турбо рупа, тогаш турбодизелине имаат турбо црна рупа :D :D :D

Каква нелинеарност во развој на обртниот момент, какве пи*ке материне, секој понов бензинец со 16 вентилска технологија има повеќе од 90% од обртниот момент веќе при 1800-2000 вртежи, а турбо бензинците веќе од 1200 вртежи до 5000 имаат обртен момент кој е со константна вредност.

Филип, дај не ме смеј, погледај малку графикони на обртен момент на поновиве бензинци...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.