Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923882 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2205 на: 18 Ноември 2012, 03:07:14 am »
Их Дени бе, дојде време и овој ЛП да ти се моли :D :D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2206 на: 18 Ноември 2012, 04:03:31 am »
А замисли Нуме, чисто онака, хипотетички... горивото за аудито да беше 41 денар наместо 80 :D


ali ne e  :d

@NUME

За кое ауди збориш? За старите четворки или новите?

Ако е за старите, одма да ти кажам дека не троши 12, 13, 14... Под 10 троши, уствари многу помалку од 1.8 без турбо со 130 кс. А за забрзување и слично со на Спортекс, што знам, на Спортекс тоа доста потешко е мислам, аудито е под 1200 кила.



audi ae 2001 trosi 13l plin so kulturno vozenje...znaci ne zboram napamet tolku mu trosi na coekov ustvari das auto ima pasat 1.8 turbo so 150 ks pa neka kaze on kolku trosi, nema sansi da bidat tvoite brojki... ;)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2207 на: 18 Ноември 2012, 08:20:01 am »
лоша карактеристика на дизеливе е тоа што многу време им треба да ја достигнат работната температура,те оптималната.од ново лисиче до капиштец вечерва не беше до 90 C,а тек па кога ќе биде надвор -10,ни 70 нема да качи,а тоа значи возење до 2000 обртаи и нема стискање

тоа е директна последица на фактот дека дизелот е исклучително ефикасна машина, машина која многу помалку ја расфрла топлината наоколу, а повеќе ја троши за пропулзија. Кај бензинецот тоа расфрлање на топлината е многу поголемо и ЗАТОА бензинците се греат многу побрзо, но и трошат повеќе гориво за иста извршена работа. Тие две ствари (потрошувачката и времето на загревање) се многу, многу тесно поврзани.

Теоретски невозможниот 100% ефикасен мотор каков што никогаш нема да се направи ќе биде цело време ладен.

мене на времето SDI-то од центар до карпош 4 (алуминка) не ми загреваше до крај, и тоа низ гужви! Ама немаше дефект никаков, се е во ред. Таков си е моторот.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2208 на: 18 Ноември 2012, 08:48:59 am »
Дизел моторот има поголема маса за која е потребно повеќе време да се загрее. Од топлотната енергија која настанува во моторот, само една четвртина се претвора во корисна работа. Ама кога ќе загрееее :) Пушти парно на дизелаш и пушти на бензинец ... ;)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2209 на: 18 Ноември 2012, 08:51:09 am »
Дизел моторот има поголема маса за која е потребно повеќе време да се загрее. Од топлотната енергија која настанува во моторот, само една четвртина се претвора во корисна работа. Ама кога ќе загрееее :) Пушти парно на дизелаш и пушти на бензинец ... ;)

Не е само до масата. Земи два мотори со блокови со подеднаква маса, еден бензинец другиот дизел, бензинецот пак многу побрзо ќе се загрее. Четвртина од топлината иде во корисна работа кај бензинци. Кај дизелите тој процент стигна до пола.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2210 на: 18 Ноември 2012, 08:53:16 am »
Добро, точно е дека е и до ефикасноста на моторот, се согласувам!

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2211 на: 18 Ноември 2012, 10:00:12 am »
Плус блокот на дизелот е изработен од челик,а бензинците се од други полесни материјали.Мислам дека и тоа игра улога.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2212 на: 18 Ноември 2012, 10:03:25 am »
Најголема улога има термостатот. Втора голема улога игра ефикасноста на дизел моторот. Затоа на многу дизели (во полуксузните возила, и оние кои се наменети за северните краишта) се инсталира и електричен грејач за разладната течност - не е вебасто, туку електричен грејач кој работи дур работи и колата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2213 на: 18 Ноември 2012, 12:40:30 pm »
gospode oprsti im na tie sto vozat benzinci, ili se glupi ili siromasni.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ти у која група спаѓаш ?

:D

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2214 на: 18 Ноември 2012, 12:44:38 pm »
Атеисти :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2215 на: 18 Ноември 2012, 12:50:13 pm »
лоша карактеристика на дизеливе е тоа што многу време им треба да ја достигнат работната температура,те оптималната.од ново лисиче до капиштец вечерва не беше до 90 C,а тек па кога ќе биде надвор -10,ни 70 нема да качи,а тоа значи возење до 2000 обртаи и нема стискање

тоа е директна последица на фактот дека дизелот е исклучително ефикасна машина, машина која многу помалку ја расфрла топлината наоколу, а повеќе ја троши за пропулзија. Кај бензинецот тоа расфрлање на топлината е многу поголемо и ЗАТОА бензинците се греат многу побрзо, но и трошат повеќе гориво за иста извршена работа. Тие две ствари (потрошувачката и времето на загревање) се многу, многу тесно поврзани.

Теоретски невозможниот 100% ефикасен мотор каков што никогаш нема да се направи ќе биде цело време ладен.

мене на времето SDI-то од центар до карпош 4 (алуминка) не ми загреваше до крај, и тоа низ гужви! Ама немаше дефект никаков, се е во ред. Таков си е моторот.
Причината која тешко загреваат е највеке поради конструкцијата, те. матријалите од кои се напраvени (челик) кој не е добар топлински спроводник како АЛУМИНИУМОТ од кој е напраена главата на 99% од бензинците. Втора поважна причина е ГОРИВОТО, дизелот согорува далеку послабо од бензинот, односно има 3/4 од топлинската вредност на бензинот. А кога збориме за ефикасноста ОТО (бензин) циклусот на согорување е ПОЕФИКАСЕН од ДИЗЕЛ-ов циклус, ама разликата во КОМПРЕСИОНИОТ ОДНОС (пр. 10:1 за бензин атмосферец, 8:1 за турбо) ( пр. 17:1 за дизел) си го прави своето и ги анулира сите недостатоци на ДИЗЕЛОТ.

Заклучок.
Кога ке се реши проблемот со детонација на бензинот, а веке пополека се решава со директното впрскуавње, а ТSI моторите на VW се пример за тоа. Одлични перформанси, мала кубикажа и мала потрошувачка.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2216 на: 18 Ноември 2012, 12:54:23 pm »
Е сега ја измешавме работата :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2217 на: 18 Ноември 2012, 13:51:54 pm »
audi ae 2001 trosi 13l plin so kulturno vozenje...znaci ne zboram napamet tolku mu trosi na coekov ustvari das auto ima pasat 1.8 turbo so 150 ks pa neka kaze on kolku trosi, nema sansi da bidat tvoite brojki... ;)

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,4484.0.html
Ја памтиш колава? Заедно бевме во мотцентар на собирот, кога ти зборев трка да прајте само да ја чипува човекот. Епа кај не сме биле со колава, над 10 не е. Не знам што да кажам, ете ќе си преќутам после ова, само чекам да видам и das auto што ќе каже. Ама не ќе да си во право.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2218 на: 18 Ноември 2012, 22:29:23 pm »
 ;D ;D ;D abe roki ova tipcevo e od stip, das auto e od bitola  ;D ;D ...da bea od berovo 5 ke im trosea na 100  ;D ;D ;D ;D btw citav sea vo temata na das auto 10l gradska trosi, 6.5 na otvoreno do 110 donesi go vo skopje edna nedela i jasno  ke e se ;)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2219 на: 18 Ноември 2012, 23:01:05 pm »
Кој е од Штип? Нема врска со Штип. Во Скопје живее. И брат му има исто ауди. Иначе муабети не слушај, и он од муабети викаше 13 ама еве го 10 не поминува. ;)