Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1921960 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1950 на: 06 Ноември 2012, 08:23:00 am »
http://www.youtube.com/watch?v=QUQ-L9cd_F0

баш ме интересира кој 1.6 дизел атмосферец  ќе ги извади овие времиња,може и турбо уствари не е проблем ;D


Dizel so 160ks i 1110kg?  Vo 4ta ke kini gumi. Ma i vo 5ta.


ТД - нормална употреба

ТБ - за на стаза

значи ова е како да се споредува лап топ со обичен компјутер,исто е ама не е исто

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg321315.html#msg321315

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1951 на: 06 Ноември 2012, 08:28:00 am »
Одамна не се завртел истиот муабет со истите клипчиња и аргументи... Остваруваме!
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1952 на: 06 Ноември 2012, 08:41:11 am »
треба џереми кларксон да почне да ги фали дизелите (а ќе почне кај и да е) па ваљда и тука ќе почнат да го приметуваат слонот во собата

„имаше толку многу дрва што не можевме да ја видиме шумата“

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1953 на: 06 Ноември 2012, 08:43:49 am »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1955 на: 06 Ноември 2012, 10:37:23 am »
2.0 TDI е 1300 кила.

Поточно, според спецификацијата од Volkswagen, мојот 2.0 TDI Highline e 1276 кила.

Очигледно, Паркерс во моментов греши.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1956 на: 06 Ноември 2012, 11:01:31 am »
Ne ne, birani se DSG modelite.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1957 на: 06 Ноември 2012, 11:03:55 am »
DSG моделите се 30 кила потешки. Не 130. Не е ова Астра.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1958 на: 06 Ноември 2012, 11:08:03 am »
MK5 GT DSG. Na 2 mesta go najdov podatokot 1480. Mozes da pobaras i tret ili cetvrt source.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1959 на: 06 Ноември 2012, 11:10:31 am »
Гледам сите тука се тркате, а кога ке поскапат горивата пцуете, пола од форумов што мераци му прават бензинците ги возат на плин, а само да се галамело  :D

znam taka e ama ete vcera se raduvavme radi poeftinuvanjeto na benzinot :D
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1960 на: 06 Ноември 2012, 11:17:44 am »
MK5 GT DSG. Na 2 mesta go najdov podatokot 1480. Mozes da pobaras i tret ili cetvrt source.

МК5 2.0 TDI 170 - 1300 кг... Дека DSG-то е +180 кила, малце ќе се прашаме... Линк

MK7 2.0 TDI 150 - 1354 кг. (1375 kg со DSG).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1961 на: 06 Ноември 2012, 11:19:39 am »
MK4 1.9TDI so sredno nivo na oprema e preku 1300kg, proveeno na nekolku TUV certifikati. Ne moze MK5 GT 2.0TDI FULL oprema DSG da bide 1300. W pocna so MK6 da ja namaluva tezinata i ja pretera so MK7. MK6 2.0TDI ima tezina od 1300-1500kg, soodvetno za pocetniot do najopremeniot model. Cisto sumjnam deka tvojot highline e 1300kg.

http://www.zeperfs.com/en/fiche2689-vw-golf-vi-2-0-tdi.htm

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1962 на: 06 Ноември 2012, 11:31:47 am »
@сите сега е моментот кога по 16 пат ќе се постираат клипчиња за Б вс Д, кога ќе се споредува 1.4 со 2.0 и кога ќе донесеме заклучок дека потрошувачката е примарниот адут на Д, итн. :)

Си најавив јас :)


jas vozam leon tsi i golf 5 tdi

btw leonot trosi 6,5 na otvoreno do 3000 obrtaji znaci 125km/h, gradska voznja 7,5 domakinski vozeno   a petkata na otvoreno mi trosi 4,5 na 3000 obrtaji, a gradska voznja 5,5.  so dizelot povekje krugovi praam , no so benzinecot se izzivuvam bukvalno :D

Можеш и боље со Леонот, ѕирни кај мене во гаража :)
И не се срами, претстави го и ти.
« Последно менување: 06 Ноември 2012, 11:34:45 am velestrumf »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1963 на: 06 Ноември 2012, 11:34:17 am »
MK4 1.9TDI so sredno nivo na oprema e preku 1300kg, proveeno na nekolku TUV certifikati. Ne moze MK5 GT 2.0TDI FULL oprema DSG da bide 1300. W pocna so MK6 da ja namaluva tezinata i ja pretera so MK7. MK6 2.0TDI ima tezina od 1300-1500kg, soodvetno za pocetniot do najopremeniot model. Cisto sumjnam deka tvojot highline e 1300kg.

http://www.zeperfs.com/en/fiche2689-vw-golf-vi-2-0-tdi.htm

VOLKSWAGEN Golf VI 5 Doors 2.0 TDI (140 HP) (2008 - 2012)

Cylinders
    L4
Displacement
    1968 cm3
Power
    103(140)/4200 KW(hp)/RPM
Torque
    236/2500 lb-ft/RPM OR 320/2500 Nm/RPM
Fuel System
    Common Rail

Unladen Weight
    2863.8 lbs OR 1299 kg


Нормално дека тежината си варира од опремата, нема што да се измислува топла вода тука... Само јас барем до сеа не сум видел некој во техничката спецификација да ја прикаже тежината на својот модел во зависност од нивото на опрема, туку се дава податокот од фабричката спецификација.

Претпоставувам дека на големи ваги најубаво може да се провери такво нешто. Ни јас не би рекол дека 2.0 TDI Highline е 1300 кила, мада шо знам, да го носиме у Усје на мерење :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1964 на: 06 Ноември 2012, 11:36:56 am »
може има 10 кила кал на блатобраните нафатено.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.