Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924589 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1335 на: 25 Јули 2012, 15:42:02 pm »
Tie od Alfa se ludi ako mislat da prodavaat dizel po taa cena. Nema nitu edna da prodadat!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1336 на: 25 Јули 2012, 15:43:36 pm »
@Cuore Sportivo, успут прашуеш дали за тие пари што си ги обезбедил, со некој попуст може да се добие QV :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1337 на: 25 Јули 2012, 15:44:59 pm »
End of story...

Што end of story? Тоа што има поголема максимална брзина и поголема средна акцелерација? Ништо друго не видов на страна на бензинецот.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1338 на: 25 Јули 2012, 15:47:44 pm »
Kupovnata cena! Toa e najgolemiot plus na benzinecot. I jebi ga, cenata e bitna, ete dokaz sum jas :D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1339 на: 25 Јули 2012, 15:47:53 pm »
Кој купува Алфа денес?

Kupovnata cena! Toa e najgolemiot plus na benzinecot. I jebi ga, cenata e bitna, ete dokaz sum jas :D

И јас.

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1340 на: 25 Јули 2012, 16:00:06 pm »
End of story...

Што end of story? Тоа што има поголема максимална брзина и поголема средна акцелерација? Ништо друго не видов на страна на бензинецот.
И почетната од 0-100 е поголема кај бензинецот.Нели зборите за перформанси што треба повеќе.
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1341 на: 25 Јули 2012, 16:39:23 pm »
Епа само забрзување, меѓузабрзување, максимална, рафинираност при работа, цена, сервис, регистрација/осигурување се на страна на бензинецот.
Кај нафташот е само Икономичноста.








;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1342 на: 25 Јули 2012, 16:44:33 pm »
But apart from the sanitation, the medicine, education, viniculture, public order, irrigation, roads, the fresh-water system, and public health, what have the Romans ever done for us?


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1343 на: 25 Јули 2012, 16:47:39 pm »
И почетната од 0-100 е поголема кај бензинецот.Нели зборите за перформанси што треба повеќе.

Кога зборуваме за секунди до дадена брзина тоа е средна акцелерација. Инстантната не се мери во секунди до сто туку во м/с/с. Забрзувањето од нула до сто не е воедначено туку се менува како расте брзината. За инстантното забрзување единствено е важен моментот.

Епа само забрзување,

За драг рејсин бензинец е бољи, признавам,

меѓузабрзување

За меѓузабрзувања мало морген. Тоа е територија на дизелите.

рафинираност при работа

Што значи „рафинираност при работа“? Да не тресе? Комон-рејл дизелите ич не тресат.

сервис

Сервисите кај дизелите се нијанса поскапи, но нијанса и поретки.

регистрација/осигурување се на страна на бензинецот.

Ова нели според кубикажа се рачунаше?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1344 на: 25 Јули 2012, 16:50:52 pm »
Што има врска комон-реил со тресењето? Зар зависи и од вбризгувањето?

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1345 на: 25 Јули 2012, 16:54:35 pm »
Како се поретки кога и едните и другите прават сервис на 10.000?
Како и да ја нарекуваш брзината,меѓузабрзување,средна,прва,последна подобар е бензинецот според сликата на Куоре што ти ја пушти и тие карактеристики таму.
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Mase

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1346 на: 25 Јули 2012, 17:01:47 pm »
Како се поретки кога и едните и другите прават сервис на 10.000?
На 15 000 (или еднаш годишно) - барем за мојот, не знам како е кај другите.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1347 на: 25 Јули 2012, 17:02:42 pm »
И почетната од 0-100 е поголема кај бензинецот.Нели зборите за перформанси што треба повеќе.

Кога зборуваме за секунди до дадена брзина тоа е средна акцелерација. Инстантната не се мери во секунди до сто туку во м/с/с. Забрзувањето од нула до сто не е воедначено туку се менува како расте брзината. За инстантното забрзување единствено е важен моментот.

Епа само забрзување,

За драг рејсин бензинец е бољи, признавам,

меѓузабрзување

За меѓузабрзувања мало морген. Тоа е територија на дизелите.

рафинираност при работа

Што значи „рафинираност при работа“? Да не тресе? Комон-рејл дизелите ич не тресат.

сервис

Сервисите кај дизелите се нијанса поскапи, но нијанса и поретки.

регистрација/осигурување се на страна на бензинецот.

Ова нели според кубикажа се рачунаше?

Еве ти го меѓу забрзувањето



Рафинираност при работа, значи кога ќе дадам гас да прави ззззззззззззззз, а не пррррррррррррррр, па макар колку и да било пррррррррррр пригушено.

Сервисот на 2.0TDI 140hp е 2000 денари поскап од 2.0 TFSI.

Ако се рачуна по кубикажа, кој ќе има помала регистрација 1.4 или 2.0?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1348 на: 25 Јули 2012, 17:05:40 pm »
Што има врска комон-реил со тресењето? Зар зависи и од вбризгувањето?

Aпсолутно.

Бош пумпата тресе. Има масивни подвижни делови. Комон-рејлот има многу помалку подвижни делови.

Понатаму, кај комон рејлот горивото не се вбризгува одеднаш, туку во рамките на секој циклус има по неколку вбризгувања. Едното е малку пред клипот да дојде во највисоката точка, второто кога ќе почне да се оддалечува, па понатаму другите, се со цел енергијата да не се ослободи веднаш кога клипот е близу највисоката точка, туку дeтонацијата да се „размачка“ и што поголем дел од енергијата да се ослободи кога клипњачата и радилицата се под агол што поблиску до 90 а што подалеку од 0 степени.

Благодарение на ова повеќекратно вбризгување моторот работи многу по мирно, а со едно исто количество гориво се добива повеќе момент (пошто поубав „лост“ зафаќа клипот во однос на радилицата) а со самото тоа и повеќе коњи. Повеќекратното вбризгување е една од главните причини зошто денес од малите дизелите се вадат коњажи кои порано се ваделе кај многу големите дизели.

Гледај од 0:50

http://www.youtube.com/watch?v=d_LahS5T3DM
« Последно менување: 25 Јули 2012, 17:17:56 pm filipv »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1349 на: 25 Јули 2012, 17:10:29 pm »
Еве ти го меѓу забрзувањето

Чим се мери од нула тогаш не е меѓузабрзување. Меѓузабрзување е, на пример, колку брзо од 60 ќе качи 90. Тој податок во секојдневното возење е многу поважен од времето од 0 до 100 или од 0 до 80.

Рафинираност при работа, значи кога ќе дадам гас да прави ззззззззззззззз, а не пррррррррррррррр, па макар колку и да било пррррррррррр пригушено.

Чудна дефиниција некоја за рафинираност. Прв пат ја слушам. Помачи се повеќе и објасни поубаво.

Доста замишљате некои голф кецови со преткомори или таксисти со w123-ки како се тресат на семафори. Тој муабет е 20 години стар.

Ако се рачуна по кубикажа, кој ќе има помала регистрација 1.4 или 2.0?

Помалиот.