Современ безинец има енергетска ефикасност до најмногу 35% а современ дизел истата енергетска ефикасност е до 55%.Така да никогаш ама баш никогаш бензинец нема да го стигне дизелот во вртежен момент и потрошувачка и снага земено во целина.А за тој фамозен линк од неколку поста погоре,почекај нека почне да се продава,да се видат резултати,да се направат неколку тестови па потоа да коментираме,и да не зборуваме дека овие турбо бензинци се и тука некаде со дизелите,а и фамозното поефтино одржување на атмосферски бензинец ќе стане само неостварлив сон кај турбо бензинец.А и за вртежите,зошто да вртиме до 7 000,кога може до 3 000 а да ги имаме истите резултати.Ако те пали звукот врти,мене ме пали наполнетоста на џепот.
Тука муабетот не е во звукот,туку муабетот е ефикасноста на едниот и другиот мотор,средина од потрошувачка,снага и издржливост а со тоа снагата и потрошувачката и издржливоста се на страна на дизелот.