Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2171455 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #465 на: 12 Јануари 2012, 14:59:37 pm »
Така некако би требало да биде.

Присутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2241
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #466 на: 12 Јануари 2012, 15:10:53 pm »
Зошто ми е 1.4 бензин кој троши повеќе од 2.0 дизел при вадење на истите снаги?
Затоа што е дупло поевтин? Регистрацијата му чини помалку? Колата е полесна и има подобар хендлинг?

1.4 tsi (122) кај голф е  17.700
2.0 тди(140)                   20.000
Не е дупло!
Регистрацијата е по kw и зафатнина.Регистрацијата кај 1.4 со 75 и со 122 не е иста.
За хендлингот се тркаме ли,секој ден,секој пат кога возиш?
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Присутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2241
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #467 на: 12 Јануари 2012, 15:16:05 pm »
дизелот секогаш ке има повеќе енергија наспроти бензинот гледајќи од страна на волумен бидејќи нели во 1 литар дизел има повеќе енергија отколку во еден литар бензин.
Е ај сега. Има логика ова што го зборуваш? Во 1л дизел има повеќе енергија ама пак дизелот троши помалку литра и затоа има помалку енергија.

Прочитај убаво и размисли.Во 1 литар дизел има повеќе енергија отколку во еден литар бензин.Значи со 1 литро бензин ке сработам помалку отколку со 1 литар дизел од проста причина што бензинот е помалку калоричен.Сваќаш
Тука треба да вклучиш и параметар Единица време. Значи во еден литар бензин на час има повеќе енергија отколку во еден литар дизел на час. За еден час бензинецот ќе потроши повече литри бензин за разлика од дизелот. Па така нормално, бензинецот има подобри перформанси од дизелот а поголема потрошувачка.

Конфузно,де образложи.Смешно.Како ги помеша :D :D.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #468 на: 12 Јануари 2012, 15:16:45 pm »
1.4 tsi (122) кај голф е  17.700
2.0 тди(140)                   20.000

За хендлингот се тркаме ли,секој ден,секој пат кога возиш?
Абе ај ;D
Т ги кажуваш цените на цели возила. Ај пиши ги цените намоторите па да видиш. Може не е дупло ама е драстично.
А за тркање немој да ми кажуваш дека дизелот со потежок мотор има ист understeer како и бензинецот. Ајде ти се молам. Пресметај колку има разлика во моментум (кинетичка енергија) за контролирање дизел во движење а колку има бензинец во движење.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #469 на: 12 Јануари 2012, 16:16:09 pm »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #470 на: 12 Јануари 2012, 18:31:57 pm »

Присутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2241
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #471 на: 12 Јануари 2012, 18:43:20 pm »
дизелот секогаш ке има повеќе енергија наспроти бензинот гледајќи од страна на волумен бидејќи нели во 1 литар дизел има повеќе енергија отколку во еден литар бензин.
Е ај сега. Има логика ова што го зборуваш? Во 1л дизел има повеќе енергија ама пак дизелот троши помалку литра и затоа има помалку енергија.
дизелот секогаш ке има повеќе енергија наспроти бензинот гледајќи од страна на волумен бидејќи нели во 1 литар дизел има повеќе енергија отколку во еден литар бензин.
Е ај сега. Има логика ова што го зборуваш? Во 1л дизел има повеќе енергија ама пак дизелот троши помалку литра и затоа има помалку енергија.

Прочитај убаво и размисли.Во 1 литар дизел има повеќе енергија отколку во еден литар бензин.Значи со 1 литро бензин ке сработам помалку отколку со 1 литар дизел од проста причина што бензинот е помалку калоричен.Сваќаш
Тука треба да вклучиш и параметар Единица време. Значи во еден литар бензин на час има повеќе енергија отколку во еден литар дизел на час. За еден час бензинецот ќе потроши повече литри бензин за разлика од дизелот. Па така нормално, бензинецот има подобри перформанси од дизелот а поголема потрошувачка.

Конфузно,де образложи.Смешно.Како ги помеша :D :D.

Фаланга де баш ме интересира,никако не можам да го сварам погоре болдираното,не знам зошто.Или било кој кој знае да го образложе истото. ??? ???
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #472 на: 12 Јануари 2012, 18:47:08 pm »
Leleeee, на што личи ова бе ???
Ова у албанија да не се случува? Само таму има вакви мерцедеси

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #473 на: 12 Јануари 2012, 18:48:59 pm »
како и да ја вртиме дизелот пружа повеке задоволство по литар потрошено гориво....... со други зборови турбо дизел што троши 10 на 100 (пример 3.2 цди) ке си игра играчки со бензинец што троши 10 на 100. (пример 1.8 тфси)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #474 на: 12 Јануари 2012, 18:52:07 pm »
како и да ја вртиме дизелот пружа повеке задоволство по литар потрошено гориво....... со други зборови турбо дизел што троши 10 на 100 (пример 3.2 цди) ке си игра играчки со бензинец што троши 10 на 100. (пример 1.8 тфси)

Ај ти се молам образложи дали отворено или град.
320 CDI може 10 на отворено да ги троши, во град мало морген.

Ако збориме за 10 на отворено, малце треба да се зголеми кубикажата на турбо бензинот, а тогаш играње играчки не е опција. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #475 на: 12 Јануари 2012, 18:54:20 pm »
како и да ја вртиме дизелот пружа повеке задоволство по литар потрошено гориво....... со други зборови турбо дизел што троши 10 на 100 (пример 3.2 цди) ке си игра играчки со бензинец што троши 10 на 100. (пример 1.8 тфси)

Ај ти се молам образложи дали отворено или град.
320 CDI може 10 на отворено да ги троши, во град мало морген.

Ако збориме за 10 на отворено, малце треба да се зголеми кубикажата на турбо бензинот, а тогаш играње играчки не е опција. :)
320 ЦДи троши 9 во град кај мене. И со рамап и без.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #476 на: 12 Јануари 2012, 18:54:29 pm »
како и да ја вртиме дизелот пружа повеке задоволство по литар потрошено гориво....... со други зборови турбо дизел што троши 10 на 100 (пример 3.2 цди) ке си игра играчки со бензинец што троши 10 на 100. (пример 1.8 тфси)

Ај ти се молам образложи дали отворено или град.
320 CDI може 10 на отворено да ги троши, во град мало морген.

незнам ама на автопат нас ни потроши 6.3 ( Берлин Гевгелија)..... Гевгелија Скопје и назад 130-150 цело време 7.1 ....... кај ги најде 10.
Градска нека е 11....... 1.8 тфси сигурно е тука некаде

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #477 на: 12 Јануари 2012, 18:56:47 pm »
Фаланга де баш ме интересира,никако не можам да го сварам погоре болдираното,не знам зошто.Или било кој кој знае да го образложе истото. ??? ???
Еве вака:
Да речеме дека имаат иста калоричност дизелот и бензинот односно иста количина енергија сочувана внатре.
Да речеме дека колата троши 4л дизел на час
Слична кола троши 7литри бензин на час

Епа во кој случај се ослободува повеќе енергија? Норално кај бензинецот оти има капацитет да изгори повеќе гориво. Е сега овде како фактор треба да се земе тоа дека дизелскиот мотор е поефикаснен од бензинецот тогаш разиката се намалува во корист на дизелот, ама пак да незаборавиме дека бензинскиот мотор може да оди и до 12.000 вртежи и да произведе значително повеќе енергија од дизелот кој е закован на 5500 вртежи.

Сега јасно ли е?

Присутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2241
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #478 на: 12 Јануари 2012, 19:05:43 pm »
Фаланга де баш ме интересира,никако не можам да го сварам погоре болдираното,не знам зошто.Или било кој кој знае да го образложе истото. ??? ???
Еве вака:
Да речеме дека имаат иста калоричност дизелот и бензинот односно иста количина енергија сочувана внатре.
Да речеме дека колата троши 4л дизел на час
Слична кола троши 7литри бензин на час

Епа во кој случај се ослободува повеќе енергија? Норално кај бензинецот оти има капацитет да изгори повеќе гориво. Е сега овде како фактор треба да се земе тоа дека дизелскиот мотор е поефикаснен од бензинецот тогаш разиката се намалува во корист на дизелот, ама пак да незаборавиме дека бензинскиот мотор може да оди и до 12.000 вртежи и да произведе значително повеќе енергија од дизелот кој е закован на 5500 вртежи.

Сега јасно ли е?

Ама муабетот е дека дизелот има поголема калорична вредност по литар од бензинот.
За извршување на работа муабетот е дека и кој ослободува повеќе енергија,па за истата работа и двете возила произведуваат иста енергија,но дизелот од помало количество гориво а бензинот од поголемо количество гориво.А зошто ако врти на 12 000 може да даде повеќе енергија од некој кој врти до 5 500?Е па тука е лафот,зошто за да извршам некоја работа да се вракам 12 пати (12 000 вртежи) кога можам со 5,5 пато(5 500 вртежи) да ја извршам истата работа.Зошто да арчам 3-4 литри гориво повеќе кога со дизел истата работа можам за помалку гориво да ја извршам.Малку логика,немаат врска вртежите со извршената работа.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #479 на: 12 Јануари 2012, 19:15:20 pm »
Малку логика,немаат врска вртежите со извршената работа.
Имаат многу врска. Зошто јачината на моторот во KW се пресметува на база на бројот на вртежите.
Ние муабет правиме за перформансите на моторот. Еве на пример, мотор од мотоцикл, со 500 кубика вади 50 коња кај чопер што вади 6000 вртежи а мотор од 500 кубика вади и 120 коњи кај мотор со 13.000 вртежи. Ај нека проба дизел тоа да го напраи ???