Уште да имаше Хондата допирни точки со реалните коли кои се возат во Македонија и добиваш лајк. Топ се бензинците само децата со најосновните бензинци се пуваат дека имаат перформанс машина. Или Киа 109кс дека била лудница, или 1.6 140кс спортаж. Сфаќаш, каде лежи мачорот?
Генералната разлика се светува на мотори со турбина и без. И дека тие со турбина се драстично подобри од атмосферските, за мене. Тука не спаѓаат Интеграта, Ф430, СЛС и сличните. Значи да не забегаваме, нормално дека се супер и тие. Ама конкретно имам ставено Тјунд Суперкарс тема каде е опишано зошто ф430 или Гаљардо треба да имаат не една туку две или повеќе турбини...
Во реалниот свет како што опишав претходно се вози Фокус 1.6 и 1.6 ТДЦи, се вози Фиеста 1.4 или ТДЦи, се вози Спортаж 1.6 или ЦРДи, се вози Аурис 1.3 или Д4д, се вози Лансер 1.5 или ДИД... во сите овие случаи дизелот според мене е подобар избор. А можеби сум и субјективен зошто ќе речам турбо е подобро, па оттаму следува:
Меган ТЦе е тука некаде со ДЦи, Голф ТСи е тука некаде со ТДи и слично. Ако се поминуваат нормални километри со овие возила, а разликата при купување е барем 1500 евра тогаш моторите се многу блиски.
Секако дека дизелот на крајот ќе испадне поефтин. Некогаш малку, некогаш многу. На некој му се исплати, на некој не. Кој како сака. А дизелот дека е побрз каде што треба? Види ги првите што ги набројав Фокус, Лансер... Уште мислиш дека дизелот е поспор? Тце и ТСи се побрзи од дизелите, па соодветно и велам дека се добри и да се купат.
Како што ти ја даде Хондата на Банзе како пример, јас ќе ти дадам уште подобри примери. А всушност и ти ги дадов веќе двапати „перформанс“ аутата.
П.С. Едно е да земеш фраерски бензинец, сосема друго е да земеш основен бензинец и да фураш дека ти обожаваш бензинци. Врска нема.