Никој не спомна ништо на темава на проблемот на BMW со бензинците. Производството на BMW Серија 7 со сите бензинци е одкажано до 2019, 550i исто така до 2019, M3 на крајот од производството се врати на челичен кардан заради новиот катализатор кој многу загрева а веројатно така ќе биде и кај новото М3. Исто таа и Х1 и X2 со сите 4 цил мотори добиваат нов 4 степен катализатор. Сите нови бензинци ќе мора да идат исто така со нов DPF филтер по се изгледа кај сите производители.
А ништо не е сменето во вредностите на нормите со новата Euro 6c регулатива, освен што ќе мора сите вредности да се задоволат во Real Time тестирање а не лабораториско. Испаѓа работава и бензинците си биле како дизелите чисти во Риал Тајм.
Бонус: Дизелите на подолг рок почисти од електричните возила
http://autoportal.hr/clanak/sokantno_adac_dokazao_da_su_dizelasi_ukupno_ekoloski_prihvatljiviji_od_elektricnih_automobila__54668Не дека ми е многу гајле кое возило повеќе загадува зошто секако друго е маката со воздухот, ама заради големата еколошка радост на луѓето кога се покачи дизелот после НГ викам да го ставиме и овa.