Веќе децении уназад возилата (бензинци) возат на плин, нема ништо комплицирано, замо заштедата кај дизелот бензинот на плин е 14% и почист ваздух што луѓето не ги перцепраат баш.
Секако апсурдно е да земиш нов дизел и плин да му редиш кога можеш нели бензин за купиш и да му ставиш плин.
Си згрешил, од брзање
не згрешил... тогашниот тест покажа заштеда од 14% на возило ДИЗЕЛ со враден плински уред...

тестирано во плимонт, проект на оги и никола, поддржан логистички со опрема од плимонт, и мисловно решавање на проблематиката и од мене. јас после изведов уште еден проект на филтрирано отпадно масло за ЈАДЕЊЕ, и плин на ДИЗЕЛ возило. Заштедата во однос на класичното возење само на нафта, кога ке подвлечеш црта дека филтер за гориво се мења на максимум 7-8.000 км, еден резервоар нафта на секои 20 со прегореното масло, излезе есап од 75% заштеда... да да, 75%... за чистотата на издувните гасови нема ни да зборам, колкава разлика е од дизел до оваа комбинација... единствен проблем е што горивото мораш сам да си го правиш, т.е. да се занимаваш со филтрирање и складирање, но нај страшното е собирање и набавка на истото... имав во тоа време договор со неколку сендвичари, на неделна база околу 50 литри имав зејтин од фритези, но да нагласам за идните пробувачи, дека ПАЛМОВО МАСЛО неможе да користите кога надвор е поладно од 25 степени... се згуснува и станува како маст и не е течно!
што се однесува до темата со проектот ДИЗЕЛ НА ПЛИН еве ја:
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,5170.0.html