Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1885277 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6060 на: 11 Април 2013, 17:18:34 pm »
tocno taka. stiskaj do kraj, posto ne odi. dizelite se napraveni za uzivanje!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6061 на: 11 Април 2013, 17:23:14 pm »
Не оди 0,8 трицилиндарец, се согласувам.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6062 на: 11 Април 2013, 17:26:21 pm »


Maserati неодамна го претстави својот нов модел кој го носи старото и славно име Ghibli, а премиерата ќе се случи на Саемот за автомобили во Шангај. Луксузниот и спортски италијански седан има помали димензии од моделот Quattroporte, а на пазарот ќе се натпреварува со модели како Jaguar XF, BMW 5, Audi А6 и Mercedes Е-class.

Новиот Ghibli ќе бидe понуден со 3,0-литарски V6 турбо бензински или дизел мотор, со најголема моќност од 410 КС, со погон на задните или опционално, на сите четири тркала и осум кратен автоматски менувач. На крајот, податокот дека ова е прв модел на Maserati кој доаѓа и во дизел варијанта.


koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=3719

http://www.carclub.mk/2013/04/09/premiera-maserati-ghibli-prviot-maserati-so-dizel-motor/



Welcome Maserati!
« Последно менување: 11 Април 2013, 17:31:25 pm zeroSignal »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6063 на: 11 Април 2013, 17:26:45 pm »
Не оди 0,8 трицилиндарец, се согласувам.

а троши повеќе од ТДИ

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6064 на: 11 Април 2013, 17:33:56 pm »
Пошто не е ТБИ, инаку би трошел за нијанса повеќе.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6065 на: 11 Април 2013, 17:54:14 pm »
Maserati, Jaguar, Porsche se dizelasi. Prasanje na vreeme e koga i ostanatite ke go napravat ovoj poteg.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6066 на: 11 Април 2013, 17:58:18 pm »
кога вњ ќе ги купи сите

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6067 на: 11 Април 2013, 17:58:37 pm »
Maserati, Jaguar, Porsche se dizelasi. Prasanje na vreeme e koga i ostanatite ke go napravat ovoj poteg.

тој логичен, разумен, во склад со здравиот разум потег.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6068 на: 11 Април 2013, 18:16:54 pm »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6069 на: 11 Април 2013, 18:20:06 pm »
Volvo најавува уште поштедливи дизел мотори   


Не е тајна дека дизел моторите освојуваат се’ поголем дел од пазарот, па затоа воопшто не зачудува фактот што нивната технологија постојано напредува...




Зад последните надградби, изненадувачки не стојат Германците, туку Швеѓаните. Volvo неодамна ја најави имплементацијата на технологијата i-Art во новата генерација на мотори VEA (Volvo Engine Architecture). Во суштина, станува збор за надградба на постоечкиот common-rail систем на директно вбризгување на гориво под притисок, со таа разлика што шведскиот производител користи сензори за секој од цилиндрите.

Досегашните системи со помош на еден сензор ја контролираа целата активност, а резултатот беa помалку прецизни и помалку економични мотори.

Од Volvo потенцираат дека i-Art технологијата ќе овозможи притисок од 2.500 бари, кој ќе придонесе за поефикасно искористување на горивото.

Новите мотори, Volvo ќе започне да ги инсталира во 2014-та година а од производителот за сега не откриваат колкаво ниво на заштеда успеале да постигнат.

http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=3721
 

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6070 на: 11 Април 2013, 18:35:54 pm »
ЛП, многу читаш жута штампа ;D

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6071 на: 11 Април 2013, 18:43:01 pm »
Баш денес искинав еден со корола, мислам дека беше 1.6 ама не сум сигурен може и 1.4 беше, бензинец да нема забуни. Се збркавме на узгорницата од александар палас накај пластичарската и дечкото сигурно потроши ролна тоалетна од мука што го јадеше од 3 цилиндра ТДИ со 75кс ;D може е до него како возач ама пак се гледаше и дека не е некое дрво пошо го измучи королчето :)


Корлата веројатно е потешка од твојата а и стварно немам осет за нивните бензинци ама не ми изгледа некој предизвик да ја решиш, ама што има едно пунто МК1 со 75кс од 1996-та, баш ме интересира колку може тоа моторче од 1,2 8v да се носи со вакво дизлече. Веројатно колата е едно 300  кг полесна од Полото a и брјкиве велат ќе биде добра трка :)

http://www.automobile-catalog.com/car/1994/720095/fiat_punto_75_sx.html

Би му дал сепак предност на старово :)

Може е полесна ама њутн метрите се половинка од 195-те на полото мислам дека килажата нема да го извади пунтото до толку ама не се знае додека не се проба :) разликата е грубо 200кг а и 100 њутн метри   8)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6072 на: 11 Април 2013, 18:57:42 pm »
Баш денес искинав еден со корола, мислам дека беше 1.6 ама не сум сигурен може и 1.4 беше, бензинец да нема забуни. Се збркавме на узгорницата од александар палас накај пластичарската и дечкото сигурно потроши ролна тоалетна од мука што го јадеше од 3 цилиндра ТДИ со 75кс ;D може е до него како возач ама пак се гледаше и дека не е некое дрво пошо го измучи королчето :)


Корлата веројатно е потешка од твојата а и стварно немам осет за нивните бензинци ама не ми изгледа некој предизвик да ја решиш, ама што има едно пунто МК1 со 75кс од 1996-та, баш ме интересира колку може тоа моторче од 1,2 8v да се носи со вакво дизлече. Веројатно колата е едно 300  кг полесна од Полото a и брјкиве велат ќе биде добра трка :)

http://www.automobile-catalog.com/car/1994/720095/fiat_punto_75_sx.html

Би му дал сепак предност на старово :)

Може е полесна ама њутн метрите се половинка од 195-те на полото мислам дека килажата нема да го извади пунтото до толку ама не се знае додека не се проба :) разликата е грубо 200кг а и 100 њутн метри   8)

њутн-метрите се конвертираат (зголемуваат/намалуваат по потреба) со помош на мењачот и папучата за гас. Така да, не е толку битно КОЛКУ се максималните, туку КАДЕ се низ вртежите

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6073 на: 11 Април 2013, 19:07:13 pm »
Па баш за тоа дизелот е подобар, ги постигнува на 2200 рпм по тоа ако гледаш уште од сега рачунај дизелот тепал


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6074 на: 11 Април 2013, 22:27:05 pm »
Баш денес искинав еден со корола, мислам дека беше 1.6 ама не сум сигурен може и 1.4 беше, бензинец да нема забуни. Се збркавме на узгорницата од александар палас накај пластичарската и дечкото сигурно потроши ролна тоалетна од мука што го јадеше од 3 цилиндра ТДИ со 75кс ;D може е до него како возач ама пак се гледаше и дека не е некое дрво пошо го измучи королчето :)


Корлата веројатно е потешка од твојата а и стварно немам осет за нивните бензинци ама не ми изгледа некој предизвик да ја решиш, ама што има едно пунто МК1 со 75кс од 1996-та, баш ме интересира колку може тоа моторче од 1,2 8v да се носи со вакво дизлече. Веројатно колата е едно 300  кг полесна од Полото a и брјкиве велат ќе биде добра трка :)

http://www.automobile-catalog.com/car/1994/720095/fiat_punto_75_sx.html

Би му дал сепак предност на старово :)

Може е полесна ама њутн метрите се половинка од 195-те на полото мислам дека килажата нема да го извади пунтото до толку ама не се знае додека не се проба :) разликата е грубо 200кг а и 100 њутн метри   8)

њутн-метрите се конвертираат (зголемуваат/намалуваат по потреба) со помош на мењачот и папучата за гас. Така да, не е толку битно КОЛКУ се максималните, туку КАДЕ се низ вртежите

Ако има некој да се пофалисо вакво, да се пробаме, кој кај сака нека ги бара.