Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2176417 пати)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17775 на: 16 Јануари 2017, 19:20:05 pm »
Не бе не возат норвежаните модерни дизели што не загадуваат, немаат стандард како нас.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17776 на: 18 Јануари 2017, 12:28:38 pm »
Лошко да се јави на рапорт!

http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/news/a32301/mazda-gasoline-engine-compression-ignition-skyactiv/

Цитат
According to a report from the Nikkei Asian Review, next-generation SkyActiv engines won't use spark plugs at all. Instead, they'll borrow a page out of the diesel engine's book and use compression ignition.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17777 на: 18 Јануари 2017, 13:11:29 pm »
Ова веќе подолго време се зборува за бензинците на Мазда. И сегашните SKYACTIV бензинци се со поголема компресија колку што знам (и миииислам дека и дизелите беа со пониска). Како и да е, и Мерцедес го развиваше ова со Diesotto моторите пред 10-тина години.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17778 на: 18 Јануари 2017, 13:15:54 pm »
Претпоставувам доста потешки ќе бидат овие мотори поради компресијата. Секогаш Мазда експериментирала со мотори, до сега како што знам само RX7 им успеа колку толку да биде комерцијален успех и пак се вратија на класични мотори.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17779 на: 18 Јануари 2017, 13:21:20 pm »
Поздрав Олошко,

Еве го вистинскиот крал на аутобанот, не оноа тракторон во кој се крстиш


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17780 на: 18 Јануари 2017, 13:26:24 pm »
Претпоставувам доста потешки ќе бидат овие мотори поради компресијата. Секогаш Мазда експериментирала со мотори, до сега како што знам само RX7 им успеа колку толку да биде комерцијален успех и пак се вратија на класични мотори.
добро де, ќе напраат дизел мотор што работи на бензин... Бенефити: Почисти од дизел, поштедливи од дизел. Контраефекти: звук на трактор, 4000рпм. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17781 на: 18 Јануари 2017, 13:34:04 pm »
Поздрав Олошко,

Еве го вистинскиот крал на аутобанот, не оноа тракторон во кој се крстиш


Вистинскиот Крал на Аутобанот останува без чарџ после 200 км. Нека, сега за сега, имаат леб за јадење.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17782 на: 18 Јануари 2017, 13:36:16 pm »
Ни до Мрзенци не можеш да стигнеш :D
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17783 на: 18 Јануари 2017, 13:37:43 pm »
Со цигла на педала не се стига :D Доста солиден рејнџ имаат ако ги возиш пензионерски, ама досадно е.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17784 на: 19 Јануари 2017, 09:57:08 am »
Претпоставувам доста потешки ќе бидат овие мотори поради компресијата. Секогаш Мазда експериментирала со мотори, до сега како што знам само RX7 им успеа колку толку да биде комерцијален успех и пак се вратија на класични мотори.
добро де, ќе напраат дизел мотор што работи на бензин... Бенефити: Почисти од дизел, поштедливи од дизел. Контраефекти: звук на трактор, 4000рпм. :)
За звукот не знам, али 4000 вртежи мислам дека нема да биде таванот, 4000 вртежи е лимит во дизелот поради брзината на горење на дизелот, можда поради строук-от на цилиндарот *едит* клипот, али ради брзината на горење. :D Не гледам причина ни зошто да не биде макс снагата на 7000 вртежи :D

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17785 на: 19 Јануари 2017, 12:15:07 pm »
Претпоставувам доста потешки ќе бидат овие мотори поради компресијата. Секогаш Мазда експериментирала со мотори, до сега како што знам само RX7 им успеа колку толку да биде комерцијален успех и пак се вратија на класични мотори.
добро де, ќе напраат дизел мотор што работи на бензин... Бенефити: Почисти од дизел, поштедливи од дизел. Контраефекти: звук на трактор, 4000рпм. :)
За звукот не знам, али 4000 вртежи мислам дека нема да биде таванот, 4000 вртежи е лимит во дизелот поради брзината на горење на дизелот, можда поради строук-от на цилиндарот *едит* клипот, али ради брзината на горење. :D Не гледам причина ни зошто да не биде макс снагата на 7000 вртежи :D
Според тоа што сум прочитал за да запалиш бензин под компресија ти треба многу поголема и од дизелот, заради тоа можно е дури и под 4000рпм да работат овие мотори, ама не знам само шпекулирам.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2241
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17786 на: 19 Јануари 2017, 13:43:23 pm »
Не се пали дизел ниту пак ништо друго поради компресијата,се пали на одредена температура.Кога се компримира воздх истот тој воздх се загрева (имаш пумпано гума со рачна/ножна пумпа и се има загреано цревото).На дизелот му е потребно некаде околу 210С за да дојде до запалување,а на бензинот околу 260-280С.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17787 на: 19 Јануари 2017, 13:53:08 pm »
Не си ми јасен, нормално е дека заради температурата се запалува горивото, а температурата кај тие мотори се постигнува со компресија, за да се достигне compression ignition кај бензин е потребна многу поголема компресија од дизелот, е сега дали тоа значи помал вртежен момент, повеќе чукање итн не знам.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Присутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17788 на: 19 Јануари 2017, 16:16:28 pm »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17789 на: 19 Јануари 2017, 16:32:53 pm »
кај бензин е потребна многу поголема компресија од дизелот

Мислам дека е потребна многу помала компресија отколку кај дизелот. Затоа се и различните октански броеви. Самозапалување на бензин може да има и кај возила кои имаат копресија 10:1, затоа имаат knock сензор, затоа постојат 100 октански горива наспроти 95 октански, затоа постојат октан бустери за кај мотори со поголема компресија но сепам многу помала одошто кај дизелите.