Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1944561 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14130 на: 18 Јануари 2014, 17:03:43 pm »
На колку проценти (отприлика) ти е притисната папучата за гас?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14131 на: 18 Јануари 2014, 17:08:24 pm »
Многу малку. :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14132 на: 18 Јануари 2014, 17:08:36 pm »
Еве, у моментов возам Fiesta 1.25 бензинче.. Мењам на 2000-2500 вртежи и се движам со брзина на глечер за да не троши ко Мустанг, плус да видам колку би била квази-реална потрошувачка.

Заклучок: Alleluia! Diesel power is the right choice! OК, сфатив дури и јас :) Ме потсети на моментот кога сите ме убедувавте да ставам плин :D  

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14133 на: 18 Јануари 2014, 17:09:48 pm »
Не, јас барем секогаш сум викал дека правиот избор е крајно субјективен - на кој како му одговара така. Само, и јас, како filipv нема да ги прифатам оние ограничените аргументи као „за мерак само бензин“, итн.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14134 на: 18 Јануари 2014, 17:35:53 pm »
ама што е поентата ?
да се докаже дека дизелот е појак од бензинецот на тие обртаи или што ?

Да, но не само тоа. Треба да се докаже и дека тоа не се кои било обртаи, туку многу важни обртаи - обртаи во кои обично се вози.

ок губам пола секунда да прешалтам 4та 2ра и ете ми ја цела расположлива снага

Да, но најчесто тоа не го правиш заради неефик.... потрошувачката. И не само ти лично: pовеќето примероци на мотори во својата типична кариера од дватриста иљади километри и петнаесдваес години никогаш не ја постигнуваат максималната снага. Ама ниту еднаш.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14135 на: 18 Јануари 2014, 17:38:04 pm »
хаха абе филипе :D

значи возиме 60 сеедно во која брзина и на колку rpm
треба да претицаш ?

ти стискаш гас во таа брзина што си....
а јас викам ај бе да не го претицам многу ќе ми потроши а :D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14136 на: 18 Јануари 2014, 17:42:26 pm »
Мојот мотор достигнува максимална моќност секогаш кога го возам. Не можам да одолеам на правата празна уличка до мојот паркинг што води ;D.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14137 на: 18 Јануари 2014, 17:46:57 pm »
ама што е поентата ?
да се докаже дека дизелот е појак од бензинецот на тие обртаи или што ?

Да, но не само тоа. Треба да се докаже и дека тоа не се кои било обртаи, туку многу важни обртаи - обртаи во кои обично се вози.


... со 20% притисната папуча на гас, искористувајќи минимален потенцијал на моторот при тие обртаи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14138 на: 18 Јануари 2014, 17:51:34 pm »
Тоа кај бензинците. Кај дизелашите, ради големиот момент и ниската потрошувачка, тој процент е поголем.

И ова више го објаснувавме.

ти стискаш гас во таа брзина што си....
а јас викам ај бе да не го претицам многу ќе ми потроши а :D

Не. Ќе ушталташ у пониска брзина и ќе го претицаш. Исто ко и јас што ќе го претицам, ама ти ќе потрошиш повеќе гориво.

И не, нема да добиеш 100% од коњажата. Типично околу 50%.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14139 на: 18 Јануари 2014, 17:51:58 pm »
Направи анкета.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14140 на: 18 Јануари 2014, 17:52:38 pm »
Не, јас барем секогаш сум викал дека правиот избор е крајно субјективен - на кој како му одговара така. Само, и јас, како filipv нема да ги прифатам оние ограничените аргументи као „за мерак само бензин“, итн.

Меракот е вистина поголем кога возиш бензинец тешкаш,него ли било каков дизел.Инаку,мене мерак ми праи и роверот на сестра ми,1.4 што е..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14141 на: 18 Јануари 2014, 17:54:26 pm »
Извршената работа се изразува во W t.e КW t.e J. NM e вртежен момент кој се редуцира, или мултиплицира преку менувачот. Снагата односно способноста за вршење работа останува иста (ако ги занемариме загубите)

Toчно. Ако се занемарат загубите, менувачот го менува вртливиот момент, но не и моќноста. Менувачот може да го намали, но и зголеми моментот. Но не може никогаш да ја зголеми моќноста, снагата.

@filipv, како 100 пати ќе згрешам објасни!

Во право си. Дозволи ми да објаснам.

Дозволи ми да ти презентирам замислени криви на моќност на два замислени мотори. Двата мотори имаат идентична максимална снага, но различна дистрибуција на моментот низ вртежите, а следствено на тоа кривите за снага изгледаат различно:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Oвие два мотори, и покрај тоа што имаат иста максимална можна снага (т.е. имаат иста коњажа), имаат различна просечна снага. Површината P2 е поголема од површината P1. Што значи тоа? Тоа значи дека долниот мотор ќе има супериорни перформанси во сите режими на работа ОСВЕН при максималните или близу максималните вртежи.

Доколку се тркаат, т.е. доколку се возат близу макс. рпм, овие два мотори ќе имаат слични перформанси. Но, во секојдневното возење, далеку од црвеното, овие два мотори ќе имаат дибидус различни перформанси, и покрај тоа што максималната снага кај обата е идентична.

Се надевам дека сега е појасно како тоа два мотори можат да имаат иста макс. коњажа, но реално да имаат многу различни перформанси.





Да речеме овие два мотори се поставени во коли со иста тежина и исти геометриски карактеристики.
Се возат нормално и со исти забрзувања и брзини, кои не се максималните. Едноставно како што нормално си возиш кола ко за до пазар.
Дали реално ќе имаат различни перформанси? Дали едниот ќе се понаша супериорно во воднос на другиот? :)

:):):)
Можеби несваќам каде дизелот е толку по супериорен од бензинецот

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2330.msg115171.html#msg115171

Или ти си сватил:

1. Моторот. Умот цело време ми тераше накај 2.0 dci, пошто количево е малку тешкичко, но после едно демо-возење со четири души у кола (јас, жена ми и двајца вработени во салонот на „Нисан“) сите недоумици се изгубија: моторчево од 105 коња влече ко лудо! Малку ми фали мускулот на ултра-ниски вртежи со кој уживав на претходното ауто (1.9 SDI) али све је то ствар навике - се вози ко бензинец, на малку повисоки вртежи и тогаш лета! Никогаш не сум дошол во возачка ситуација во која сум посакал поголема кубикажа или коњи.

Filipv tuka ne se izjasni

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14142 на: 18 Јануари 2014, 17:55:33 pm »
Направи анкета.

Како да гласи анкетното прашање?

Filipv tuka ne se izjasni

Не се изјаснив бидејќи:

1. не разбирам како гласи прашањето во врска со 1.5 дци. Нормално дека помалиот мотор треба да се врти повеќе од поголем за да постигне ист момент на погонските тркала (исто да „влече“)

2. на толку цртање ти ме прашуваш нешто што е евидентно од цртежите, па ми се причини дека не ме прашуваш озбилно туку ме дупиш. Извини ако проценив погрешно.

offtopic: да си ибете векот, толку работа на компјутеров имам што треба до утре сабајле да биде готово, а ја пак заглавив цело попладне на форум :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14143 на: 18 Јануари 2014, 18:02:18 pm »
"кога менувате најчесто брзини, колку проценти од папучата за гас ви е притисната“ - просто.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14144 на: 18 Јануари 2014, 18:11:12 pm »

ти стискаш гас во таа брзина што си....
а јас викам ај бе да не го претицам многу ќе ми потроши а :D

Не. Ќе ушталташ у пониска брзина и ќе го претицаш. Исто ко и јас што ќе го претицам, ама ти ќе потрошиш повеќе гориво.

И не, нема да добиеш 100% од коњажата. Типично околу 50%.

види,обично возам низ град и гледам да не се нервирам,ама некогаш стварно постојат дегени,морони,кокошки итн. што да имам пиштол до мене би му пукал во гуми

тогаш враќам 2ра при 30-40 на саат стискам пуна гас и дур не стигне до црвено нејќам да чујам за менување брзина,намерно им сечам пат шалтам 3та и терам до кај можам обично околу 80-90км/х и после си продолжувам со нормално возење

а колку гориво ќе потрошам да ти кажам право ама баш ич не ми чуе