Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2304324 пати)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10650 на: 22 Август 2013, 01:42:21 am »
Мене уште не ми е јасно зашто Веле се објаснува.
Ахтунг, ти некако многу дрзок бе, башка гледам доста искуство имаш со лансериве, таксист да не си?
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10651 на: 22 Август 2013, 02:20:45 am »
Де бе Зеро, ако не се спукаме овде  по дома ќе се расправаме :D

добар тајминг на постот имаш... те мислел некој, ваљда не е дизелот хахаха
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7631
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10652 на: 22 Август 2013, 03:20:52 am »
Мене уште не ми е јасно зашто Веле се објаснува.
Ахтунг, ти некако многу дрзок бе, башка гледам доста искуство имаш со лансериве, таксист да не си?

Ваљда ради тоа што во првиот пост во кој кажа дека држел лекции на дизел возила кои по спецификации се знатно помоќни од Лансерот, заборави да каже дека причината заради која држел лекции е неумешноста на сите 4-ца шофери да возат по кривините на Стража...
Од тука и излезе целата збрка, иако друго нешто(средната потрошувачка) било поентата на постот...

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10653 на: 22 Август 2013, 08:30:20 am »
Не сум дрзок а ако мислите така еве јавно се извинувам, бтв не сум таксист ниту пак тркач имам 2 ца пријатели што купија лансери и погоди што од тој ден они ги имаат најјаките, најбрзите и најубавите коли на планетава... Во постот твој ти наведе дека на стража мачкаш на леб ххх возила а не тие што ги возат тие возила затоа и дадов таква реплика за мерцедесот поздрав

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10654 на: 22 Август 2013, 08:39:35 am »
Мене уште не ми е јасно зашто Веле се објаснува.
Ахтунг, ти некако многу дрзок бе, башка гледам доста искуство имаш со лансериве, таксист да не си?

Ваљда ради тоа што во првиот пост во кој кажа дека држел лекции на дизел возила кои по спецификации се знатно помоќни од Лансерот, заборави да каже дека причината заради која држел лекции е неумешноста на сите 4-ца шофери да возат по кривините на Стража...
Од тука и излезе целата збрка, иако друго нешто(средната потрошувачка) било поентата на постот...

Затоа се вика „држење лекции“, пошто ако знаеле да возат, немало да има потреба од предавања. Не можам (и рака на срце апсурдно е да помисли човек) да држам лекции на кола, туку на тој што ја вози, и не знае да ја искористи како што треба. Не беше поентата средната потрошувачка. Таа испадна бонус у целата ситуација.
Успут, сум држел лекции и на фраер со Ауди А4 (1.9 ТДИ од постарите генерации, негде ’97мо годиште), по патот накај Велес. Јас бев со Мерцедес Спринтер комбе. Кога го пројдов по кривините, го видов типот у ретровизор како лупа у волан. Колата е крива? Не.

Не сум дрзок а ако мислите така еве јавно се извинувам, бтв не сум таксист ниту пак тркач имам 2 ца пријатели што купија лансери и погоди што од тој ден они ги имаат најјаките, најбрзите и најубавите коли на планетава... Во постот твој ти наведе дека на стража мачкаш на леб ххх возила а не тие што ги возат тие возила затоа и дадов таква реплика за мерцедесот поздрав

1. Можда ти не си, ама настапот ти беше таков. Иначе да, и јас сум приметил такви појави. Се погодило во ситуацијата да се Лансери, иначе има многу такви примери.
2. Не мачкам на леб, држам лекции (види погоре што тоа значи).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11844
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10655 на: 22 Август 2013, 15:11:16 pm »
Не сум дрзок а ако мислите така еве јавно се извинувам, бтв не сум таксист ниту пак тркач имам 2 ца пријатели што купија лансери и погоди што од тој ден они ги имаат најјаките, најбрзите и најубавите коли на планетава... Во постот твој ти наведе дека на стража мачкаш на леб ххх возила а не тие што ги возат тие возила затоа и дадов таква реплика за мерцедесот поздрав

Аааа значи  си слушнал од на комшијата брат му, негов пријател што купил лансер, дека не го бива?
Ахааа

Јасно ни е на сите тука зошто не чинеле лансерите.



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10656 на: 22 Август 2013, 15:22:24 pm »
Кое Volvo?

Дизелашите работат на компресија од 14-25, додека за бензинците е многу невообичаено да работат над 10. Максимумот е 13, кога користат 200 октанско гориво, кое чини 10 eвра/литар. Сите дизелаши без разлика на степен на компресија, без разлика на притисок на буст, работат на било каква нафта. Работат на било какво течно филтрирано погонско гориво. Работат и на бензин, дизел моторот сосема нормално работи и на бензин, но поради тоа што бензинот нема лубрикативни својства, многу бргу ќе настрадаат елементите за вбризгување.

Бензинецот работи на 95 октани, и ако ставиш 92 октани рипна потрошувачлката 30%.
50 години ги развиваат плинските уреди за косилиците, и сеуште пола од бензинските машини не подржуваат плин. Ако ставиш неквалитетен плин, рипна потрошувачката 100%.

Местото му е музеј. До Ти рексот што се пари со фаланга.



дали си бре ти свесен што испоистресе тука и остана жив? божееееее.... какви глупости изначитав тука... на 13 бари требало 200 октански бензин... абе ти знаеш ли што воопшто збориш или си од оние полу писмените што мислат дека се со докторати за секоја тематика?

иди бре научи нешто, прочитај, информирај се па после поставувај тези и теории...

октански број на гориво било тесно поврзано со компресија во цилиндар... иди бре, ме изнасмеа хахахаха...

Самоубиство од неукост.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10657 на: 22 Август 2013, 15:30:08 pm »
Ти не си валиден пример. :)

Па не баш... Јас сум пример дека ретко се иде на бензинска со бензинец (без разлика на реткото експлоатирање). Од друга страна, не постои пример за тоа што јас го посочив :)

П.С. Мојата кола, што „голта рафинерии“ при поголеми брзини, при примање лекции од значително посилни ТД агрегати при искачување на Стража (од кои ќе ги издвојам Пасат 1.9 ТДИ, Мерцедес Ц класа 220 ЦДИ, Тојота Авенсис Д-4Д и Мерцедес Е класа 300 ЦДИ), ја зголеми потрошњата за само 0.5 л/100км, од почетокот на искачувањето, па до горе (од 5.7 до 6.2). 40ина денари, одлично искористени.[b] Потоа, со бркање на автопат (преку 160) накај Тетово, па и накај Скопје, успеа да извади „катастрофална“ потрошувачка на влез во Скопје, од непоимливи 5.8 л/100к[/b]м. За споредба, на татко ми Пасат 2.0 ТДИ со 140 КС и значително поголем вртежен момент, со малтене ист режим на експлоатација, има покажано 5.5 л/100км.

Фала, пријатно.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10658 на: 22 Август 2013, 15:39:58 pm »
Не сум дрзок а ако мислите така еве јавно се извинувам, бтв не сум таксист ниту пак тркач имам 2 ца пријатели што купија лансери и погоди што од тој ден они ги имаат најјаките, најбрзите и најубавите коли на планетава... Во постот твој ти наведе дека на стража мачкаш на леб ххх возила а не тие што ги возат тие возила затоа и дадов таква реплика за мерцедесот поздрав

Аааа значи  си слушнал од на комшијата брат му, негов пријател што купил лансер, дека не го бива?
Ахааа

Јасно ни е на сите тука зошто не чинеле лансерите.

Како што кажав и погоре двајца БЛИСКИ пријатели што се длабоко уверени дека имаат подобри коли во секој поглед дури во класа на бмв5 мерцедес е и нормално сите возила под 40000 евра...
 

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10659 на: 22 Август 2013, 15:40:57 pm »
@LP: Да. Од точка, до точка. Проблем?

@achtung: Проблемот е кај твоите блиски пријатели. Веројатно не искусиле подобро возило претходно, па Лансерот им е врвно достигнување.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10660 на: 22 Август 2013, 15:49:29 pm »
Освен ти и бројката, не најдов ниту еден review каде што се истакнува економичноста на лансерот. Своевремено правев истржувања на тема лансер во склоп на другите косилици (I30 испадна најдобра). Ревјуата беа едногласни дека Лансер е:
-бучен
-тромав и заостанат мотор.
-евтина изработка
-многу троши

Ги сетив првите 3 при пробна вожња, со четвртото би се сложил по дифолт?  Но чекај, ти си остварил 5.8 при брзини над 160кмх? Ти ова сериозно?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10661 на: 22 Август 2013, 15:52:40 pm »
Штеловање.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20834
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10662 на: 22 Август 2013, 16:03:04 pm »
Освен ти и бројката, не најдов ниту еден review каде што се истакнува економичноста на лансерот. Своевремено правев истржувања на тема лансер во склоп на другите косилици (I30 испадна најдобра). Ревјуата беа едногласни дека Лансер е:
-бучен
-тромав и заостанат мотор.
-евтина изработка
-многу троши

Ги сетив првите 3 при пробна вожња, со четвртото би се сложил по дифолт?  Но чекај, ти си остварил 5.8 при брзини над 160кмх? Ти ова сериозно?

Фино. Јас своевремено тестирав возила и зимав плата од тоа.

- Бучен - да. Стопати сум рекол дека фабричката изолација му е го**о. Веројатно пошто ја нема.
- Не. Ни под разно. Моторот е прекрасен и бара познавање, за да можеш комплетно да му го искористиш потенцијалот.
- Во однос на што/кого? Во однос на директната конкуренција, не.
- Многу троши, ако не знаеш како да возиш, што е всушност „проблем“ со било кое возило.

Да. Посериозно, здравје. Гостивар - Тетово, преку 160, Тетово - Скопје, преку 130.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10663 на: 22 Август 2013, 16:28:30 pm »
1. ок
2. секој мотор што нема да залепи до 4000рпм е тромав. А дека оди нешто посебно 4000-6000 е неосновано. Освен Хонда 1.6 ВТец 160, не сум видел бензинец што знае да залепи над 4000. Скоро секој бензинец се гуши над 4000рпм. Можеби е прекрасен мотор, во својата класа. Но релативно и субјективно земено, тоа е тромав мотор, како и секој конструкциски сличен мотор.
3. Во споредба со европските конкуренти?
4. Бензинец да спуштиш под 6 литри, е скоро невозможно, треба да возиш 60кмх во 5та на регионален пат. Бензинец да тропи малку е можно само во 80НМ изведби на 800кг комарци како 107 и Спејстар. Лансер е растрошна машина, еве види сам:
http://www.fuelly.com/car/mitsubishi/lancer/2009
Просечната потрошувачка изнесува 9.5литри/100кмх.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7631
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10664 на: 22 Август 2013, 17:17:50 pm »
Освен ти и бројката, не најдов ниту еден review каде што се истакнува економичноста на лансерот. Своевремено правев истржувања на тема лансер во склоп на другите косилици (I30 испадна најдобра). Ревјуата беа едногласни дека Лансер е:
-бучен
-тромав и заостанат мотор.
-евтина изработка
-многу троши

Ги сетив првите 3 при пробна вожња, со четвртото би се сложил по дифолт?  Но чекај, ти си остварил 5.8 при брзини над 160кмх? Ти ова сериозно?

Фино. Јас своевремено тестирав возила и зимав плата од тоа.

- Бучен - да. Стопати сум рекол дека фабричката изолација му е го**о. Веројатно пошто ја нема.
- Не. Ни под разно. Моторот е прекрасен и бара познавање, за да можеш комплетно да му го искористиш потенцијалот.
- Во однос на што/кого? Во однос на директната конкуренција, не.
- Многу троши, ако не знаеш како да возиш, што е всушност „проблем“ со било кое возило.

Да. Посериозно, здравје. Гостивар - Тетово, преку 160, Тетово - Скопје, преку 130.

Не е тромав на ниски обртаи Лансерот?