Автор Тема: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси  (Прочитано 469501 пати)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
  • Best Motors Worldwide
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1665 на: 16 Февруари 2021, 12:21:05 pm »
Се согласувам.
Еве, нека е еднаш годишно.
Која е причината да се стави поскап филтер, кога само една година и 10000 километри претходно, поевтиниот бил сосем доволен?
Еве, пример...
https://www.autocentar.mk/%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0-audi-a4-8w2-b9-2.0-tdi-d44037c76.html
По цена, од најскапо кон најевтино.
Чисто сумњам дека квалитетот на Ман не е на нивото на ОЕМ.
Али, тоа е. Секој знае за своите пари што е најдобро.
@Diesel

Vo vrska so filtrite:
Mahle po makedonski Мале, isto kako i Mann i Hengst se OEM proizvoditeli, taka da nivnite filtri ke gi najdes vo site germanski brendovi, zavisi koj, kade koga naracal.


Obicen:
The high-performance filter
medium blocks almost 100% of
even the tiniest particles such as
particulate matter.

Karbonski:
Activated carbon granulate eliminates
odors and harmful gases such as ozone,
sulfur dioxide and nitrogen oxides.

antimicrobial:
Natural polyphenol
absorbs airborne allergens.
The additional antimicrobial coating
ensures that bacteria and mold have
no source of nutrition.

vo kombinacija site tri zastitni sloja :
Provides almost 100% protection against allergens.
Prevents mold and bacteria from penetrating into the vehicle.
Blocks particulate matter almost completely.
Eliminates odors.
Traps harmful gases, such as ozone, nitrogen oxides and sulfur dioxide.
Almost 100% filtration of even tiny particles.
Significant reduction in diesel soot.
Extends drivers‘ concentration period and helps prevent headaches.
Protects the air conditioning system / roof air conditioning system.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6414
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1666 на: 16 Февруари 2021, 12:58:44 pm »
Иако голем дел од ОЕМ филтрите се произведени од махле, манн, хенгст и да не ги бројам, тоа не значи дека се со ист квалитет како ОЕМ. Исто како што фабрички дискови и плочки можеби се ОЕМ а произвдоство од АТЕ или TRW, кога ќе купиш по код исти такви од АТЕ да речеме немора да значи дека ќе бидат со ист квалитет. Најчесто разликите не се во самите перформанси туку во долготрајноста. ОЕМ плочката ќе има повеќе месо и подолго ќе те служи. Дали се исплати да ставаш такви делови на половен автомобил, тоа е друго прашање.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
  • Best Motors Worldwide
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1667 на: 16 Февруари 2021, 14:29:46 pm »
Иако голем дел од ОЕМ филтрите се произведени од махле, манн, хенгст и да не ги бројам, тоа не значи дека се со ист квалитет како ОЕМ. Исто како што фабрички дискови и плочки можеби се ОЕМ а произвдоство од АТЕ или TRW, кога ќе купиш по код исти такви од АТЕ да речеме немора да значи дека ќе бидат со ист квалитет. Најчесто разликите не се во самите перформанси туку во долготрајноста. ОЕМ плочката ќе има повеќе месо и подолго ќе те служи. Дали се исплати да ставаш такви делови на половен автомобил, тоа е друго прашање.
@vlatko.klp

мислам дека тоа кај филтрите лесно може да се увиди со мерење на грамажа и споредување на вградената хартија за филтрирање.
Јас сум убеден дека и те како квалитетот е ист а можеби и повисок од причина што во афтерсејлс производителот на пр. Мале, оди во директна конкуренција со цена и квалитет со Ман, Хенгст, Пурфлукс итн... а како ОЕМ се држи то регулатива дадена од производителот, па така ако на пр. Мале има стратегиа за освојување на пазарот во некој сегмент тогаш тоа мора да оди преку квалитет и цена, иначе за потрошувачот би немало сврха да купва афтерсејлз производ кој има иста цена и квалитет со ОЕМ.
Покрај тоа, во афтермаркет секој производител јамчи со своето име па така лош квалитет би имало последици и кон ОЕМ секторот, на пр. ако Мале се чкарт во афтермаркет тоа би дошло и до ушите на ОЕМ фирмите кои би им ги истегнале ушите или би се повекле од таа марка.
Расипување на филтерот за масло само по себе влече некупување на останатите филтри од истата марка, па така сите тие ОЕМ фирма итекако во афтермаркет го користат тоа маркетиншки и привлекуваат муштерии.

Единствено тука може со тебе да се согласам кај бмв дисковите кои за нови коли ги произведува бмв во своја фабрика, а плочките ги произведува ОЕМ.
Тоа е точно дека секој ОЕМ клиент може да даде налог за индивидуална смеса  како што е кај гумите на пр., но таа не може да ги надминте перформансите до тој степен споредено со стандардниот сетап па тоа да се одрази со толкава разлика во цена.

Само пр.: филтер за воздух Мале афтермаркет 25-35ЕУР кај бмв 88ЕУР. што е попаметно секоја година мале или на секој три бмв оригинал?

1Л масло кај бмв твинтурбо 5В30 АЦЕА Ц3 БМВ ЛЛ-04 25-30ЕУР, масло во афтермаркет кое кошта 25-30еур за литар не сум видел досега, за кое бај де веј не сум видeл продуктшит што бмв јавно го постира негде да видиме кои својства ги има маслото.
 




« Последно менување: 16 Февруари 2021, 15:33:28 pm changetheoil savethecar »
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1668 на: 16 Февруари 2021, 14:50:19 pm »
Една од причините поради кои одам во официјален сервис е да не се замарам со „вакво-уље-онакво-уље“ и „ваков-филтер-онаков-филтер“. Па не дај боже уште да фатам да мерам грамажа на филтри. Бож'сачувај.

Сега за сега, стратегијата ми е успешна.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1669 на: 16 Февруари 2021, 15:04:27 pm »
Се до оној момент кога прв пат ќе решиш во својоа режа да менуваш, па сфатиш дека кабимскиот филтер го нема а си плаќал :)
Ова во Тојота сервисот. Башка што ставале 10-40 уље иако препорачано е 5-40.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6414
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1670 на: 16 Февруари 2021, 15:18:17 pm »
Иако голем дел од ОЕМ филтрите се произведени од махле, манн, хенгст и да не ги бројам, тоа не значи дека се со ист квалитет како ОЕМ. Исто како што фабрички дискови и плочки можеби се ОЕМ а произвдоство од АТЕ или TRW, кога ќе купиш по код исти такви од АТЕ да речеме немора да значи дека ќе бидат со ист квалитет. Најчесто разликите не се во самите перформанси туку во долготрајноста. ОЕМ плочката ќе има повеќе месо и подолго ќе те служи. Дали се исплати да ставаш такви делови на половен автомобил, тоа е друго прашање.
@vlatko.klp

мислам дека тоа кај филтрите лесно може да се увиди со мерење на грамажа и споредување на вградената хартија за филтрирање.
Јас сум убеден дека и те како квалитетот е ист а можеби и повисок од причина што во афтерсејлс производителот на пр. Мале, оди во директна конкуренција со цена и квалитет со Ман, Хенгст, Пурфлукс итн... а како ОЕМ се држи то регулатива дадена од производителот, па така ако на пр. Мале има стратегиа за освојување на пазарот во некој сегмент тогаш тоа мора да оди преку квалитет и цена, иначе за потрошувачот би немало сврха да купва афтерсејлз производ кој има иста цена и квалитет со ОЕМ.
Покрај тоа, во афтермаркет секој производител јамчи со своето име па така лош квалитет би имало последици и кон ОЕМ секторот, на пр. ако Мале се чкарт во афтермаркет тоа би дошло и до ушите на ОЕМ фирмите кои би им ги истегнале ушите или би се повекле од таа марка.
Расипување на филтерот за масло само по себе влече некупување на останатите филтри од истата марка, па така сите тие ОЕМ фирма итекако во афтермаркет го користат тоа маркетиншки и привлекуваат муштерии.

Единствено тука може со тебе да се согласам кај бмв дисковите кои за нови коли ги произведува бмв во своја фабрика, а плочките ги произведува ОЕМ.
Тоа е точно дека секој ОЕМ клиент може да даде налог за индивидуална смеса  како што е кај гумите на пр., но таа не може да ги надминте перформансите до тој степен споредено со стандардниот сетап па тоа да се одрази со толкава разлика во цена.

Само пр.: филтер за воздух Мале афтермаркет 25-35ЕУР кај бмв 88ЕУР. што е попаметно секоја година мале или на секој три бмв оригинал?

1Л масло кај бмв твинтурбо 5В30 АЦЕА Ц3 БМВ ЛЛ-04 25-30ЕУР, масло во афтермаркет кое кошта 25-30еур за литар не сум видел досега, за кое бај де веј не сум вида продуктшит што бмв јавно го постира негде.
 


Ти си убеден, јас па исто така убеден дека не си во право. Одиш во крајности што правел махле, каков бизнис модел има што на нив им била целта. Да не си во борд на директори случајно?

Кај филтрите имам читано на пример ОЕМ филтер за разлика од не ОЕМ (иако станува збор за ист производител) разликата е на пример во самата пластика околу кога се става филтерот. ОЕМ филтерот е појак од страните додека другиов по праговите е мек како останатиот дел од филтерот и е малце заебан за монтирање. Чисто економски гледано, првиот филтер кошта повеќе да се произведе пошто има тврда пластика по праговите. Тоа не значи дека филтрира подобро. Ова е еден пример, друг пример е дека па самата густина на филтерот кај ОЕМ е поголема додека не ОЕМ влегува повеќе нефилтриран воздух. Да не заборавиме, тоа не значи дека вториов филтер е чкарт зошто ги исполнува ОЕМ спецификациите. Но, разликата е во детаљите.

Трета работа, бмв ОЕМ филтер за воздух 40 евра https://www.trodo.lv/original-bmw-13718511668 додека Манн кошта 30 евра https://www.trodo.lv/gaisa-filtrs-mann-filter-c-24-024 - разликата не е мала но не е таква како што пробуваш да поентираш. 10 евра разлика, далеку од твоите примери.

Ќе се самоцитирам со термостат за бмв, оригинал вс афтерматкет. Ете ти го прочуениот МАХЛЕ како изгледа додека гледаме како изгледа оригинал термостат  ;)

OEM vs афтермаркет, конкретно станува збор за бмв термостат. Сите афтермаркет без разлика од фирма се 100% идентични само цената различна (mahle исти курац како сите други)  ;D

Додека оригиналниот ОЕМ термостат изгледа многу многу поквалитетен.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2975
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1671 на: 16 Февруари 2021, 15:25:36 pm »
Се до оној момент кога прв пат ќе решиш во својоа режа да менуваш, па сфатиш дека кабимскиот филтер го нема а си плаќал :)
Ова во Тојота сервисот. Башка што ставале 10-40 уље иако препорачано е 5-40.
И во мида исто за полен филтерот. Секоја година наплаќан дека е менуван а не го ни пипнале.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk


Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8436
  • Малерозен дрводарец
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1672 на: 16 Февруари 2021, 15:51:50 pm »
Затоа ми се разниша и мене довербата кај Порше.

Една година Castrol, следната Titan, после таа не знам кој...

За сериозни дефекти пак ќе одам таму, ама за редовните сервиси изгуби смисол за кола што не е веќе под гаранција.
@loopz

dobro ti napraile cim ti staile Titan, ne se buni, nisto loso ne napraile. Castrol vs Fuchs ima marginalni razliki. Da si go kupel privatno poeftino ke si prosol, sigunro ti go naplatile soleno.
Fuchs e OEM proizvoditel i proizveduva visokokvalitetno maslo po specifikacija na site germanski avtomobilski brendovi.
ako sakas podobro od castrol i fuchs titan sledniot pat zemisi Ravenol VMP:
https://www.ravenol.de/produktgruppe/pkw-motorenoele/ravenol-vmp-sae-5w-30/




Зошто ставаат Fuchs, а препорачуваат Castrol?
Многу други пак ми рекле дека Fuchs е бламажа спрема цената.
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
  • Best Motors Worldwide
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1673 на: 16 Февруари 2021, 15:56:42 pm »
Една од причините поради кои одам во официјален сервис е да не се замарам со „вакво-уље-онакво-уље“ и „ваков-филтер-онаков-филтер“. Па не дај боже уште да фатам да мерам грамажа на филтри. Бож'сачувај.

Сега за сега, стратегијата ми е успешна.
@zeroSignal

ма не мора ти и јас да се замараме, тоа веќе е направено и покажано во различни тестови.
дека ОЕМ е нешто недостижно и го има само кај производителот е мала илузија. Нормално сите тие дилери живеат пред се од корпоративни договори каде сервисот секогаш се прави во 99% со оем делови, но има и такви случаеви кога оем дел не е на лагер филтер на пр. па и самите дилери нарачуваат афтермаркет производи.

е сега за еден неинформиран јузер афтермаркет пазарот е мала џунгла, каде имаш и 70% чкарт, па те разбирам кога веруваш во оем квалитетот на аутомакедонија на пр. можеби тоа за мк е своевидна специфика бидејќи има сомнеж генерален во афтермаркет деловите.

во западна европа тоа воопшто не е така, дури и законски не можеш да ја изгубиш гаранцијата ако се по сервисен интервал правиш со афтермаркт делови ако се прописно со рачун вградени каде може да се видат спецификите иако не си отишол во овластен сервисер него до најблискиот автомеханичар.


---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10925
  • 430i
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1674 на: 16 Февруари 2021, 17:50:56 pm »
Една од причините поради кои одам во официјален сервис е да не се замарам со „вакво-уље-онакво-уље“ и „ваков-филтер-онаков-филтер“. Па не дај боже уште да фатам да мерам грамажа на филтри. Бож'сачувај.

Сега за сега, стратегијата ми е успешна.

така е
и кога ќе ти дадат фактура со масло кое не е препорачано за твојот мотор, па треба да се враќаш и да се распрашуваш, а они да се колнат дека ставиле како што треба и дека на фактурата е згрешено

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6414
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1675 на: 16 Февруари 2021, 17:58:54 pm »
Затоа ми се разниша и мене довербата кај Порше.

Една година Castrol, следната Titan, после таа не знам кој...

За сериозни дефекти пак ќе одам таму, ама за редовните сервиси изгуби смисол за кола што не е веќе под гаранција.
@loopz

dobro ti napraile cim ti staile Titan, ne se buni, nisto loso ne napraile. Castrol vs Fuchs ima marginalni razliki. Da si go kupel privatno poeftino ke si prosol, sigunro ti go naplatile soleno.
Fuchs e OEM proizvoditel i proizveduva visokokvalitetno maslo po specifikacija na site germanski avtomobilski brendovi.
ako sakas podobro od castrol i fuchs titan sledniot pat zemisi Ravenol VMP:
https://www.ravenol.de/produktgruppe/pkw-motorenoele/ravenol-vmp-sae-5w-30/




Зошто ставаат Fuchs, а препорачуваат Castrol?
Многу други пак ми рекле дека Fuchs е бламажа спрема цената.
Се додека маслото ја покрива спецификацијата 504/507 на ваг, они можат било какво уље да ставаат. Сосема небитно од кој бренд е маслото. Тоа што ваг препорачува кастрол е чисто бизнис зделка помеѓу кастрол и ваг, која што уствари од лани т.е. преклани (2019) е прекината и сега Шел го снабдува ВАГ со масло.

Отсутен Ducky

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 247
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1676 на: 16 Февруари 2021, 20:41:13 pm »
Една од причините поради кои одам во официјален сервис е да не се замарам со „вакво-уље-онакво-уље“ и „ваков-филтер-онаков-филтер“. Па не дај боже уште да фатам да мерам грамажа на филтри. Бож'сачувај.

Сега за сега, стратегијата ми е успешна.
Од А до Ш си во право ама имаш и голема
среќа што овластениот не ти се вика Аутомобиле СК, на пример. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8436
  • Малерозен дрводарец
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1677 на: 16 Февруари 2021, 20:43:27 pm »
Една од причините поради кои одам во официјален сервис е да не се замарам со „вакво-уље-онакво-уље“ и „ваков-филтер-онаков-филтер“. Па не дај боже уште да фатам да мерам грамажа на филтри. Бож'сачувај.

Сега за сега, стратегијата ми е успешна.
Од А до Ш си во право ама имаш и голема
среќа што овластениот не ти се вика Аутомобиле СК, на пример. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Да не зиам Панда значи?
Т.Е. Да зиам корситена, да бегам од нова? :)
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1678 на: 16 Февруари 2021, 20:45:18 pm »
Земи си нова, сервисирај ја кај Илија во Ѓорче, или во Велиновски во Куманово. Или Чајка во Тетово.

Види кој е најмалку покварен. ;D

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8436
  • Малерозен дрводарец
Одг: Искуства со услуги и цени по официјалните сервиси
« Одговори #1679 на: 16 Февруари 2021, 20:50:36 pm »
Мартине! Брате, сфати ме! Далеко је то од меее-неее! :D

На Маќедонцки: море зиам Уп! та шомуеам...
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.