Автор Тема: Атмосферец 1.4 тромав или не  (Прочитано 87474 пати)

Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #255 на: 08 Март 2012, 16:18:17 pm »
Малце елементарна физика за сите. Моќност е брзината со која се врши работа. Моќноста не ја мериме, ја пресметуваме.
Конкретно кај автомобилите, мериме Вртежен момент и број на вртежи. Овие бројки потоа се множат(делат) со линеарен коефициент(бројче) и за резултат добиваме моќност.

Доколку на ист график ја преставиме зависноста од вртежите на вртежниот момент и моќноста, тие мора да се сечат во одредена точка. На првиот график на Симо, треба да се сечат на 9554 вртежи, то ест да имаат иста вредност. Бидејќи тоа не е случај, оправдано е да се сомневаме во начинот на кој тој график е добиен, и неговата валидност.

На другите примери од Симо, каде врши преклопување на два различни графика врз иста x-оска, тоа не е случај.

Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #256 на: 08 Март 2012, 16:22:58 pm »
ама моторот е дибудус нелинеарен систем!

и ништо од ова и понатаму нема врска со ништо, пошто двете оски (хп и мом) можат да бидат во КОИ САКААТ мерни единици, па поделоците на ДВЕТЕ вертикални оски ќе бидат онолку големи колку што ќе му прдне на дизајнерот. Графикот ќе биде точен во секој случај, и покрај тоа што кривите се сечат на различни места.

Уште еднаш: во која точка ќе се сечат кривите не зависи од својствата на моторот, ниту од точноста на графикот, туку само од уметничкото наведување на дизајнерот кој ги подготвувал графиците.

На кратко, ова не е точно.
Првиот график на Симо, на едната оска преставува вртежи, на другата истовремено Моќност(kW) и Вртжен момент(Nm). Ако графикот е добиен од исправен инструмент, со точно податоци, обете криви МОРААТ да се сечат на 9554 вртежи. Ова не е случај, значи графикот е неточен. Дали е погрешно мерено, дали е фалсификуван, дали инструментите се неточни, не е битно.

Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #257 на: 08 Март 2012, 16:27:03 pm »
ама моторот е дибудус нелинеарен систем!

и ништо од ова и понатаму нема врска со ништо, пошто двете оски (хп и мом) можат да бидат во КОИ САКААТ мерни единици, па поделоците на ДВЕТЕ вертикални оски ќе бидат онолку големи колку што ќе му прдне на дизајнерот. Графикот ќе биде точен во секој случај, и покрај тоа што кривите се сечат на различни места.

Уште еднаш: во која точка ќе се сечат кривите не зависи од својствата на моторот, ниту од точноста на графикот, туку само од уметничкото наведување на дизајнерот кој ги подготвувал графиците.

На кратко, ова не е точно.
Првиот график на Симо, на едната оска преставува вртежи, на другата истовремено Моќност(kW) и Вртжен момент(Nm). Ако графикот е добиен од исправен инструмент, со точно податоци, обете криви МОРААТ да се сечат на 9554 вртежи. Ова не е случај, значи графикот е неточен. Дали е погрешно мерено, дали е фалсификуван, дали инструментите се неточни, не е битно.

Ете, сега јас погрешив од нервоза. На графикот на Симо, Моќноста се мери во КМ, што мене ми личи на коњски сили(механички). Сега ќе пробам да го најдам коефицентот за ова.

edit:
7130 треба да е бројот на вртежи, на кој моќноста(механички коњски сили) ќе биде нумерички иста со вртежниот момент, односно 7030( за метрички коњски сили). Со други зборови, кривите ќе се сечат на ист график.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #258 на: 08 Март 2012, 16:38:53 pm »
ама моторот е дибудус нелинеарен систем!

и ништо од ова и понатаму нема врска со ништо, пошто двете оски (хп и мом) можат да бидат во КОИ САКААТ мерни единици, па поделоците на ДВЕТЕ вертикални оски ќе бидат онолку големи колку што ќе му прдне на дизајнерот. Графикот ќе биде точен во секој случај, и покрај тоа што кривите се сечат на различни места.

Уште еднаш: во која точка ќе се сечат кривите не зависи од својствата на моторот, ниту од точноста на графикот, туку само од уметничкото наведување на дизајнерот кој ги подготвувал графиците.

На кратко, ова не е точно.
Првиот график на Симо, на едната оска преставува вртежи, на другата истовремено Моќност(kW) и Вртжен момент(Nm). Ако графикот е добиен од исправен инструмент, со точно податоци, обете криви МОРААТ да се сечат на 9554 вртежи. Ова не е случај, значи графикот е неточен. Дали е погрешно мерено, дали е фалсификуван, дали инструментите се неточни, не е битно.

Ете, сега јас погрешив од нервоза. На графикот на Симо, Моќноста се мери во КМ, што мене ми личи на коњски сили(механички). Сега ќе пробам да го најдам коефицентот за ова.

Aјде вака да пробаме:

1. најди некој график кој ги задоволува твоите критериуми за точност (пошто на симо графиците не чинеле)

2. пастни го тука

3. Јас после ќе нацртам три графици, за истиот мотор чив график ќе одбереш и на сите три графици кривите ќе се сечат во различна точка

4. Ти еднозначно и технички, најпросто што може, да ми објасниш каде е грешката во секој од нив (пошто нели ако не се сечеле на некое си таму точно одредено место тогаш не чинеле)

Бива?

P.S. Сите kw vs nm графици кои сум ги видел за моето ауто се погрешни, пошто кривите не се сечат никаде?

Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #259 на: 08 Март 2012, 16:45:24 pm »
Aјде вака да пробаме:

1. најди некој график кој ги задоволува твоите критериуми за единиците мерки (пошто на симо не чинеле)

2. пастни го тука

3. Јас после ќе ти вратам три графици, на сите три графици кривите ќе се сечат во различна точка

4. Ти еднозначно и технички, најпросто што може, да ми објасниш каде е грешката во секој од нив (пошто нели ако не се сечеле на некое си таму точно одредено место тогаш не чинеле)

Бива?

Јас не баратам со графици, ни со мерни инструменти. Само сеуште се потпирам на елементарна физика. Ме мрзи да преведувам, ќе цитирам мало делче:

"Do you want your engine to make HORSEPOWER or TORQUE?"
And the question is usually asked in a tone which strongly suggests that these experts believe power and torque are somehow mutually exclusive.
In fact, the opposite is true, and you should be clear on these facts:

POWER (the rate of doing WORK) is dependent on TORQUE and RPM.
TORQUE and RPM are the MEASURED quantities of engine output.
POWER is CALCULATED from torque and RPM, by the following equation:
HP = Torque x RPM ÷ 5252

ова е од следнава страница:
http://www.epi-eng.com/piston_engine_technology/power_and_torque.htm

Она бројчето 5252 се менува во зависност од мерните единици. Секое отстапување од овие резултати, е грешка на мерните инструменти, начинот на мерење, или фалсификат. Освен ако ти не познаваш некоја друга физика, чии правила со задоволство ќе ги прочитам овде.

Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #260 на: 08 Март 2012, 16:47:48 pm »

P.S. Сите kw vs nm графици кои сум ги видел за моето ауто се погрешни, пошто кривите не се сечат никаде?

Не, напротив. Ако се во kw vs nm треба да се сечат на негде 9500 вртежи(не ме фаќај за математиката) а не верувам дека некој ти мерел таму.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #261 на: 08 Март 2012, 16:52:39 pm »
Татко ми има цитроен ц4 1.4 90 коња. Тромав е, поготово кога ќе го споредам со меганот 1.9дци кој што има "само" 30кс повеќе но nM си го прават своето. Цитроенот има 133нм на 3350 вртежи (што е доста добро кога се работи за атмосферски бензинец) насроти меганот со 270нм на 2000 вртежи. Али брка работа, повеќе е бучен моторот него што е брз али не е ептен лош :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #262 на: 08 Март 2012, 16:55:20 pm »
Aјде вака да пробаме:

1. најди некој график кој ги задоволува твоите критериуми за единиците мерки (пошто на симо не чинеле)

2. пастни го тука

3. Јас после ќе ти вратам три графици, на сите три графици кривите ќе се сечат во различна точка

4. Ти еднозначно и технички, најпросто што може, да ми објасниш каде е грешката во секој од нив (пошто нели ако не се сечеле на некое си таму точно одредено место тогаш не чинеле)

Бива?

Јас не баратам со графици, ни со мерни инструменти. Само сеуште се потпирам на елементарна физика. Ме мрзи да преведувам, ќе цитирам мало делче:

"Do you want your engine to make HORSEPOWER or TORQUE?"
And the question is usually asked in a tone which strongly suggests that these experts believe power and torque are somehow mutually exclusive.
In fact, the opposite is true, and you should be clear on these facts:

POWER (the rate of doing WORK) is dependent on TORQUE and RPM.
TORQUE and RPM are the MEASURED quantities of engine output.
POWER is CALCULATED from torque and RPM, by the following equation:
HP = Torque x RPM ÷ 5252

ова е од следнава страница:
http://www.epi-eng.com/piston_engine_technology/power_and_torque.htm

Она бројчето 5252 се менува во зависност од мерните единици. Секое отстапување од овие резултати, е грешка на мерните инструменти, начинот на мерење, или фалсификат. Освен ако ти не познаваш некоја друга физика, чии правила со задоволство ќе ги прочитам овде.

значи? не го прифаќаш предизвикот?

друже, и ја и ти знаеме што е коњажа, а што момент. ама точката во која што ќе се сечат графиците нема врска со физика, туку со графички дизајн.


P.S. Сите kw vs nm графици кои сум ги видел за моето ауто се погрешни, пошто кривите не се сечат никаде?

Не, напротив. Ако се во kw vs nm треба да се сечат на негде 9500 вртежи(не ме фаќај за математиката) а не верувам дека некој ти мерел таму.

како ќе се сечат на 9500 кога моментот паѓа? се знае каде е макс момент, и НЕ Е кај највисоките вртежи

и ПОВТОРНО ова нема врска со тоа кај ќе се сечат кривите. И ПОВТОРНО може да има повеќе графици со различни точки на сечење, а сите точни.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #263 на: 08 Март 2012, 16:57:09 pm »
дабл пост пардон

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34293
  • Таков е животот... јебига
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #264 на: 08 Март 2012, 17:03:01 pm »
Абе како тромав 1.4? Сега добив Поло со 1.4 и 55kw, лета како лудо.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #265 на: 08 Март 2012, 17:04:55 pm »
natovari go so 5 dusi da stani 1250 kg.



edit: lol, ko ludo tegnelo ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1197
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #266 на: 08 Март 2012, 17:12:21 pm »
Во секој случај има разлика од мотор до мотор јас лично имам возено 4 различни модели со 1,4 мотори Пежо 307 90 кс Тојота корола со 97 кс, опела астра твин порт 2003 90кс.Има голема разлика  меѓу трите модели некако барем според мене најексплозивна е астрата на старт а најекономична тојотата, кај пежото се осека недостаток од некој 10-15 коњи поготово при престигнување.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34293
  • Таков е животот... јебига
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #267 на: 08 Март 2012, 17:13:28 pm »
Па што мислиш, тоа е Фолксваген не е Хјундаи ;D
Тегне ти велам солидно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #268 на: 08 Март 2012, 17:13:46 pm »
Astra G subjektivno e najsilna 1.4 kosilica

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #269 на: 08 Март 2012, 17:49:55 pm »
@kefi Заклучок, графиците ќе се сечат точно на 5252 вртежи, АКО и САМО АКО се работи за KW и Lbft претставени на иста бројчана оска, и тоа за н/а бензински мотор. Тоа не ги дефинира останатите графици како нерелевантни или погрешни. Битно е од графиконите е да се види колку моќ или колку момент има моторот при одреден број вртежи. Секој график го покажува тоа, и нема погрешен графикон.  Може да бидат претставени на два независни графикони или интерполирани по желба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.