Автор Тема: Атмосферец 1.4 тромав или не  (Прочитано 87472 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #240 на: 08 Март 2012, 10:09:53 am »
АЈ да не тераме ОТ,уживај Калибрата троши 2.2л/100км при брзина од 400км/х,мислам од кај ги вадиш бројките алал да тие :)
ovde e deklarirana na 5.7
http://new-car-model.com/opel/calibra/opel_calibra_a2.0_i_16v(9157)/
 
da se vratime na temata za 1.4 kosilicite.
Град 10.4л
Отворено 7.2л
Како од овие бројки добиваш декларирана потрошувачка од 5.7л јас појма немам
ne ja gledas cifrata 5.7?  izmesani se polinjata za prosek i highway. na hartija imav podatok od 5.3....se razbira pred mnogu godini.

Tocni se brojkite za potrosuvacka vo grad i na otvoreno.
Mozebi kombiniranata potrosuvacka e za pola litar pre optimisticki prikazana, ali toa e toa.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #241 на: 08 Март 2012, 10:12:34 am »
you ever see a horse power and torque curve that do not intersect at 5252, something is wrong with the data.

глупости на квадрат
На куб!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #242 на: 08 Март 2012, 10:58:18 am »
@Џиџи, Еве малце си поиграв во ексел со податоците од ТВОЈОТ график на моќност и момент, кажи ми кој од овие графици не е валиден?!

[датотека избришана од администраторот]

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #243 на: 08 Март 2012, 11:42:40 am »
АЈ да не тераме ОТ,уживај Калибрата троши 2.2л/100км при брзина од 400км/х,мислам од кај ги вадиш бројките алал да тие :)
ovde e deklarirana na 5.7
http://new-car-model.com/opel/calibra/opel_calibra_a2.0_i_16v(9157)/
 
da se vratime na temata za 1.4 kosilicite.
Град 10.4л
Отворено 7.2л
Како од овие бројки добиваш декларирана потрошувачка од 5.7л јас појма немам
ne ja gledas cifrata 5.7?  izmesani se polinjata za prosek i highway. na hartija imav podatok od 5.3....se razbira pred mnogu godini.

Tocni se brojkite za potrosuvacka vo grad i na otvoreno.
Mozebi kombiniranata potrosuvacka e za pola litar pre optimisticki prikazana, ali toa e toa.

Интеграта во град троши 11-12, на отворено меѓу 7,5 и 8,5. Без премногу газење, ама далеку од пензија.

А не споредбата со 2.0 16в калибра е смешна, само троши троа помалце а не иде ни приближно колку Интеграта.

А што се однесува до Сивикот, мислам дека Сарач и Игор убаво знаат, сепак едниот имал, а другиот сега има баш таков Сивик :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #244 на: 08 Март 2012, 11:58:58 am »
Interesno..i mene mi trosi tolku. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #245 на: 08 Март 2012, 12:34:44 pm »
Interesno..i mene mi trosi tolku. :)
isto ti trosi, a odi mnogu poveke ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #246 на: 08 Март 2012, 13:27:25 pm »
Interesno..i mene mi trosi tolku. :)
isto ti trosi, a odi mnogu poveke ;D

..sakav da kazam poteska, pogolema kola + "optereten" LET. :)

Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #247 на: 08 Март 2012, 14:17:04 pm »
за бисерите со 5250, некој да погледнеше за какви единици станува збор? Мешате њутнметри со фунти по стапка. Џиџи, секогаш имај на ум со кој мерен систем работи авторот на текстот.

плус, KW и HP(коњски сили). Да не навлегувам во различните типови на коњски сили, механичка, метричка, итн...
« Последно менување: 08 Март 2012, 14:33:36 pm kefi »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #248 на: 08 Март 2012, 14:49:09 pm »
за бисерите со 5250, некој да погледнеше за какви единици станува збор? Мешате њутнметри со фунти по стапка. Џиџи, секогаш имај на ум со кој мерен систем работи авторот на текстот.

плус, KW и HP(коњски сили). Да не навлегувам во различните типови на коњски сили, механичка, метричка, итн...

И понатаму нема врска каде се сечат кривите. Изборот на единици е ирелевантен.

Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #249 на: 08 Март 2012, 15:25:33 pm »
е аман бре филип, и тебе ли те мрзи да читаш? Ова што го зборуваше Џиџи е точно, ама и само ама кога се работи за моќност преставена во коњски сили(механички чинам) и вртежен момент во фунти по стапка. Линеарната врска за киловати и њутнметри е негде над 9500, за коњски сили и њутнметри е негде 7000 и кусур, ме мрзи да барам.

Просто, моќноста се пресметува како вртежен момент помножен со вртежи во минута, врз некој линеарен коефициент. Ако вртежите се исти со линеарниот коефициент, тука се сечат кривите. Секако, ако ги преставуваме на ист графикон (една оска за вртежи, една оска делат моќност и вртежен момент).

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #250 на: 08 Март 2012, 15:29:51 pm »
е аман бре филип, и тебе ли те мрзи да читаш? Ова што го зборуваше Џиџи е точно, ама и само ама кога се работи за моќност преставена во коњски сили(механички чинам) и вртежен момент во фунти по стапка. Линеарната врска за киловати и њутнметри е негде над 9500, за коњски сили и њутнметри е негде 7000 и кусур, ме мрзи да барам.

Просто, моќноста се пресметува како вртежен момент помножен со вртежи во минута, врз некој линеарен коефициент. Ако вртежите се исти со линеарниот коефициент, тука се сечат кривите. Секако, ако ги преставуваме на ист графикон (една оска за вртежи, една оска делат моќност и вртежен момент).


Нема врска каде се сечат кривите

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #251 на: 08 Март 2012, 15:33:12 pm »
Немој бе Филип не им сечи на кривите, толку години се ги одгледувале...


Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #252 на: 08 Март 2012, 15:33:55 pm »
моќност(kW) = вртежен момент(њутнметри) X вртежи(RPM) X (2PI / 60000)

моќност(hp) = вртежен момент(lbf*ft) X вртежи(RPM) X (2PI / 33000)

се надевам, малце појасно

Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #253 на: 08 Март 2012, 15:37:52 pm »
Добро, што е толку нејасно? Ако бројот на вртежи е ист со линеарниот коефициент, равенката се претвара во моќност = вртежен момент.И секојпат ќе биде исто место, за исти мерни единици, и коректно мерење во ист систем. Џиџи би бил во право, доколку вашите скали беа во неговите мерни единици. Значи постои место на кое мора да се сечат овие криви, и е одредено од мерните величини!!!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #254 на: 08 Март 2012, 16:07:12 pm »
Добро, што е толку нејасно? Ако бројот на вртежи е ист со линеарниот коефициент, равенката се претвара во моќност = вртежен момент.И секојпат ќе биде исто место, за исти мерни единици, и коректно мерење во ист систем. Џиџи би бил во право, доколку вашите скали беа во неговите мерни единици. Значи постои место на кое мора да се сечат овие криви, и е одредено од мерните величини!!!

ама моторот е дибудус нелинеарен систем!

и ништо од ова и понатаму нема врска со ништо, пошто двете оски (хп и мом) можат да бидат во КОИ САКААТ мерни единици, па поделоците на ДВЕТЕ вертикални оски ќе бидат онолку големи колку што ќе му прдне на дизајнерот. Графикот ќе биде точен во секој случај, и покрај тоа што кривите се сечат на различни места.

Уште еднаш: во која точка ќе се сечат кривите не зависи од својствата на моторот, ниту од точноста на графикот, туку само од уметничкото наведување на дизајнерот кој ги подготвувал графиците.