Автор Тема: Атмосферец 1.4 тромав или не  (Прочитано 76366 пати)

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #30 на: 12 Април 2011, 22:36:22 pm »
Мое искуство, Ford Focus e одличен и многу доверлив автомобил, но во однос на голо забрзување и брзина со 1,4 мотор ни од далеку не може да се споредува со Opel Astra H или пак со Seat Ibiza со слични КС.
Citroen C4 дава  подобро забрзување на пониски вртежи, но над 3500-3600 Астрата го јаде на леб место. Ибицата интересна направија гризе малото и подобро забрзува од Астрата но многу многу е тврда и бучна над 3500 така во Астрата човек се чуствува посигурно на брзини над 140 км/ч.
Во однос на потрошувачка фокусот е пијаница од 10,5 натаму градска сигурно ма колку ли да го „шпараш“, отворено, зависи од брзината но просто гледаш како паѓа стрелката за гориво на брзини над 110.
И C4 е пијаница, но не толку како Фокусот (Фокусот е тежок алкохоличар)
Астрата е во однос на горните е нормална, а оваа малото Ибиза е дефинтивно поекономична од сите три.

Vaka kako prvo gledam deka ne se razbiras vo podelba na avtomobili po klasi.Ako sakas da sporeduvas ibica seat treba da sporeduvas so ford fiesta.Tie dve se ista klasa ne ibica i fokus.Kako vtoro koja crna raketa bre e opel astra sprema fokusot? Kolku e taa crna raketa pobrza od fokusot, 0.1 sekunda ili 0.2 sec ??? Uste pogolema glupost ti e potrosuvackata.Ne znam koj e pijanica a koj alkoholicar medjutoa mozam da se kladam so tebe (ti odberi vo kolku) deka so fokus 1.4l od Ohrid-Skopje imam (ke izvozam) izovozeno prosek 5,6l na cel pat vklucuvajci iskacuvanje dva planinski prevoi i vozenje 100-110 na avtopad Gv-Sk. Kazi mi ti so koj drug avtomobil koj ne e dizel ke izvozis za pomalku ??? Sto se odnesuva do grad (Skopje) kade sobracajot e trgni zastani potrosuvackata na focus 1.4l e okolu 9-10 MAX a na koja kola so 1.4l ,avtomobil od c segment vo Skopje ke izvozi pomalku od 9-10 l.?
« Последно менување: 12 Април 2011, 22:46:13 pm ford ST »

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #31 на: 12 Април 2011, 22:45:06 pm »
Kako i da vrtite sto i da vrtite rezimeto e edno 1.4l atmosferec-trom avtomobil.Znam deka nikoj ne bi kupil 1.4l dokolku tuka ne zavrsuvaat negovite moznosti.Mene me cudi edna rabota da go zememe primer djiji :) potrosi toooooooooolku mnogu pari na kolata,filtri,chipuvanja,doponitelna oprema (mislam na ricaro sedista i uste nekoi sitnici plus),nekolku pati patuvanje do Srbija,denovi i nedeli pominati vo baranje na nekoe resenie koe ke mu ja isturka astrata malku podobro...
Koga ke se napravi eden zbir ne li bi bilo pologicno od start da si zemese drugar 1.6 so 115hp i da gi resese site tvoi potrebi.Bidejki ne uste malku "evrence plus" i da mu bapnes uste 2000 eu plus nikogas nema da moze astrata 1.4l da bide ni blisku so 1.6l .Mislam ne go sfakaj ova kako provokacija,ja pocituvam tvojata zelba,entuzijazam i ljubov kon kolite ama koga ke vidam kolku pari frlas za mali pridobivki razumot me tera da se zaprasam zasto ne zede 1.6l Duri i odgovorot da e deka si gi nemal vo toj moment tie plus 2000eu kolku sto bila razlikata,mislam deka na dobar pat si da gi dades i pak ke go nemas toa zabrzuvanje koe go posakuvas.Pozz i ne me sfakaj pogresno samo edno moe razmisluvanje
Види, одвај дојдов и до тие пари со кои ја купив 1.4, а сакав да биде максимално опремена, зошто сметав дека боса кола е како жена без цицки :) 2000 евра беа сон тоа време за мене, иако искрено желба ми беше 1.6 варијантата. Немав дури ни 500 евра за IDS+ со Спорт копче, кое многу ми значи (Sprint boosterот e всушност нешто слично, само што ваму би добил и променливо вешање, подиректно управување, поспортски изглед и тн.). Имаш право кога збориш за ентузијазам, јас веќе ја купив колата и назад нема, нити имам шанси во догледно време да ја сменам, ама затоа можам сукцесивно да ја надградувам и уживам во непреспаните ноќи со сурфање по интернет во потрага за тоа како да го подобрам и усовршам тоа што веќе го имам, а воедно и учам самиот. Не се работи за бог знае колкава пара, а се дава откако ќе се собере, нели. Најодговорно ти тврдам дека во моментотв состојбата на колата во однос на перформансите е многу блиска со таа на 1.6, а за потрошувачката и да не зборувам. Сведок за ова може да биде и marsher како најкомпетентен и како најдобар познавач на Опеловите возила. Претходните времиња за забрзување ги имате и може да ги споредите со останатите конкуренти, а се стремам и тие да ги подобрам т.е. да дојдам до 10 сек. 0-100км/час, што и не е невозможно со адекватна големина на гуми и уште некои надградби (без замена на брегастите). Пред се, како што впрочем и претходно имам спомнато, аутото ми е фамилијарно и затоа е земено со 5 врати и го возиме јас и сопругата. Брат ми има иста Астра само GTC, на работа имаме службена идентична со мојата, а имам возено уште две-три такви, филингот е апсолутно различен во смисол на перформанси, звук, комфорт и тн. 1.6 немам возено, а баш би сакал и интересно е што на наш пазар се нудеше верзијата со 115 коњи, а не и со 105 КС, која можеби ќе беше поадекватна имајќи ја во предвид економската состојба. Како и да е, не се каам воопшто за одбраниот модел, ниту се вреѓам од коментарите, напротив баш сум задоволен секој ден све повеќе, како гледам дека полека ама сигурно отскокнувам од останатите компакти со слични перформанси. Дај боже да оздравам побрзо и да се видиме на собирот, да се уверат сите скептици дека трудот се исплаќа. btw секогаш ги спојував задоволствата - првиот пат одев за Германија и свртев накај Ужице да се видам со Саша, пред се пословно пошто од претходно бевме во преговори за негово застапништво тука во МК (јас сум електроинженер и работам како сервисер за медицински и индустриски апарати во една приватна фирма со 16 год. искуство), а вториот пат ми беше предизвик да ја ставам на Дино, како и на секој ентузијаст нормално, спојувајќи го задоволството едно со друго - прв пат после 16 год.брак да отидеме сами без деца некаде и тоа таман беше Прочка, а не сум баш безгрешен :)  воедно викендот на Златибор беше и како едно изненадување за 8-ми март, нели ;) Поентата ми е дека не се трудам очајнички да си го решам „проблемот“ за тромоста на моето возило, туку се работи едноставно за предизвик, а до 2000 евра колку што беше разликата имам уште фора да го монтирам најсовремениот плински уред од Плимонт кој е нешто над 1000 евра мислам и ако не друго гориво бар за некое време :D
Do kade si dojden sega,imas li napraveno merenje kolku vreme ti treba do 100? 10 sec za motor od 1.4l e preambiciozno.Inaku siguren sum deka imas dobar napredok,sepak...

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #32 на: 12 Април 2011, 23:04:43 pm »
Imam doma Ford Focus 1.4 16V od 2006 god. so 11.400km, nekolku pati sum bil so nego do OH i nazad i sekoj pat sum imal problem so toa prokleto preteknuvanje! Krajna brzina mu e samo 165km/h so cetiri lugje vo kola od po 50kg, a kapak na se bese koga ke me soberese avtobus na Straza zosto nemozev da prestignam TAM-ce so drva! Po cumur motor nemozese da izmislat, a uste povekje se cudam kako li mozea da go stavat vo tolkav kamion. NO, kolata ima prekrasna supenzija, lezi na pat kako flaster, koci opasno dobro, entirier ludnica, se drugo e perfektno osven motorot i menuvacot. Celo vreme koga go vozam se cudam zosto koa stavile tolku slab motor, ne stavile barem pokratka transmisija?! I da ne zaboravam deka gradska mi trosi od 10,5-11,5L, sramota nevidena...  :o
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #33 на: 12 Април 2011, 23:14:25 pm »
Kako i da vrtite sto i da vrtite rezimeto e edno 1.4l atmosferec-trom avtomobil.Znam deka nikoj ne bi kupil 1.4l dokolku tuka ne zavrsuvaat negovite moznosti.Mene me cudi edna rabota da go zememe primer djiji :) potrosi toooooooooolku mnogu pari na kolata,filtri,chipuvanja,doponitelna oprema (mislam na ricaro sedista i uste nekoi sitnici plus),nekolku pati patuvanje do Srbija,denovi i nedeli pominati vo baranje na nekoe resenie koe ke mu ja isturka astrata malku podobro...
Koga ke se napravi eden zbir ne li bi bilo pologicno od start da si zemese drugar 1.6 so 115hp i da gi resese site tvoi potrebi.Bidejki ne uste malku "evrence plus" i da mu bapnes uste 2000 eu plus nikogas nema da moze astrata 1.4l da bide ni blisku so 1.6l .Mislam ne go sfakaj ova kako provokacija,ja pocituvam tvojata zelba,entuzijazam i ljubov kon kolite ama koga ke vidam kolku pari frlas za mali pridobivki razumot me tera da se zaprasam zasto ne zede 1.6l Duri i odgovorot da e deka si gi nemal vo toj moment tie plus 2000eu kolku sto bila razlikata,mislam deka na dobar pat si da gi dades i pak ke go nemas toa zabrzuvanje koe go posakuvas.Pozz i ne me sfakaj pogresno samo edno moe razmisluvanje
Види, одвај дојдов и до тие пари со кои ја купив 1.4, а сакав да биде максимално опремена, зошто сметав дека боса кола е како жена без цицки :) 2000 евра беа сон тоа време за мене, иако искрено желба ми беше 1.6 варијантата. Немав дури ни 500 евра за IDS+ со Спорт копче, кое многу ми значи (Sprint boosterот e всушност нешто слично, само што ваму би добил и променливо вешање, подиректно управување, поспортски изглед и тн.). Имаш право кога збориш за ентузијазам, јас веќе ја купив колата и назад нема, нити имам шанси во догледно време да ја сменам, ама затоа можам сукцесивно да ја надградувам и уживам во непреспаните ноќи со сурфање по интернет во потрага за тоа како да го подобрам и усовршам тоа што веќе го имам, а воедно и учам самиот. Не се работи за бог знае колкава пара, а се дава откако ќе се собере, нели. Најодговорно ти тврдам дека во моментотв состојбата на колата во однос на перформансите е многу блиска со таа на 1.6, а за потрошувачката и да не зборувам. Сведок за ова може да биде и marsher како најкомпетентен и како најдобар познавач на Опеловите возила. Претходните времиња за забрзување ги имате и може да ги споредите со останатите конкуренти, а се стремам и тие да ги подобрам т.е. да дојдам до 10 сек. 0-100км/час, што и не е невозможно со адекватна големина на гуми и уште некои надградби (без замена на брегастите). Пред се, како што впрочем и претходно имам спомнато, аутото ми е фамилијарно и затоа е земено со 5 врати и го возиме јас и сопругата. Брат ми има иста Астра само GTC, на работа имаме службена идентична со мојата, а имам возено уште две-три такви, филингот е апсолутно различен во смисол на перформанси, звук, комфорт и тн. 1.6 немам возено, а баш би сакал и интересно е што на наш пазар се нудеше верзијата со 115 коњи, а не и со 105 КС, која можеби ќе беше поадекватна имајќи ја во предвид економската состојба. Како и да е, не се каам воопшто за одбраниот модел, ниту се вреѓам од коментарите, напротив баш сум задоволен секој ден све повеќе, како гледам дека полека ама сигурно отскокнувам од останатите компакти со слични перформанси. Дај боже да оздравам побрзо и да се видиме на собирот, да се уверат сите скептици дека трудот се исплаќа. btw секогаш ги спојував задоволствата - првиот пат одев за Германија и свртев накај Ужице да се видам со Саша, пред се пословно пошто од претходно бевме во преговори за негово застапништво тука во МК (јас сум електроинженер и работам како сервисер за медицински и индустриски апарати во една приватна фирма со 16 год. искуство), а вториот пат ми беше предизвик да ја ставам на Дино, како и на секој ентузијаст нормално, спојувајќи го задоволството едно со друго - прв пат после 16 год.брак да отидеме сами без деца некаде и тоа таман беше Прочка, а не сум баш безгрешен :)  воедно викендот на Златибор беше и како едно изненадување за 8-ми март, нели ;) Поентата ми е дека не се трудам очајнички да си го решам „проблемот“ за тромоста на моето возило, туку се работи едноставно за предизвик, а до 2000 евра колку што беше разликата имам уште фора да го монтирам најсовремениот плински уред од Плимонт кој е нешто над 1000 евра мислам и ако не друго гориво бар за некое време :D
Do kade si dojden sega,imas li napraveno merenje kolku vreme ti treba do 100? 10 sec za motor od 1.4l e preambiciozno.Inaku siguren sum deka imas dobar napredok,sepak...
Не сум мерел пошто како што реков сеуште не сум спремен за тоа, ама мислам дека 11 сек. во оваа состојба не само што се можни, туку се и реални. Парите ми се повторно пречка, јебига, ми излегоа разни срања ... ЗДРАВЈЕ !!!

Еве ги претходните снимки од забрзувањата ...

Временски услови - снег, лапавици  релација Скопје - Куманово (обиколница), на рамно или многу блага нагорнина, јас и bubeqwerty (85kg+60кг) (тој позади мене снима, мада аголот не му е баш најдобар - покажува помалку km/h отколку што се реално), гуми зимски 195 65 15 (притисок 2.0 Bar, а треба 2.5bar) Continental TS 810, резервоар со гориво повеќе од 3/4) ... Неколку пати пробав... околу 11-12 секунди, ама може и подобро-многу се лизгаше, а има работа и на издувот... marsher спремај се ;) . Фабрички декларирано е 13,7 секунди.


« Последно менување: 12 Април 2011, 23:42:54 pm djidji »

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #34 на: 12 Април 2011, 23:47:58 pm »
Imam doma Ford Focus 1.4 16V od 2006 god. so 11.400km, nekolku pati sum bil so nego do OH i nazad i sekoj pat sum imal problem so toa prokleto preteknuvanje! Krajna brzina mu e samo 165km/h so cetiri lugje vo kola od po 50kg, a kapak na se bese koga ke me soberese avtobus na Straza zosto nemozev da prestignam TAM-ce so drva! Po cumur motor nemozese da izmislat, a uste povekje se cudam kako li mozea da go stavat vo tolkav kamion. NO, kolata ima prekrasna supenzija, lezi na pat kako flaster, koci opasno dobro, entirier ludnica, se drugo e perfektno osven motorot i menuvacot. Celo vreme koga go vozam se cudam zosto koa stavile tolku slab motor, ne stavile barem pokratka transmisija?! I da ne zaboravam deka gradska mi trosi od 10,5-11,5L, sramota nevidena...  :o
Dokolku ti trosi letno vreme 11.5 l treba da ja nosis na steluvanje nesto ne e vo red so tvojata kola.Duri i za zimsko vreme e mnogu golema potrosuvacka taa.

@ Djiji dobar si,se nadevam deka ke ja doturkas do kade sto imas zamisleno.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #35 на: 12 Април 2011, 23:54:05 pm »
Цитат
@ Djiji dobar si,se nadevam deka ke ja doturkas do kade sto imas zamisleno.

Фала ти друже, од срце ти посакувам и на тебе да ти се оствари се што си посакал !!!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #36 на: 13 Април 2011, 00:32:04 am »
Атмосферец 1.4 тромав или не

НАЈТРОМАВ У СВЕТ... СО ЈУГО СТАНДАРТ ЈУГО КОРАЛ 55 ОД 1990 ГОДИНА ПАРЧЕ КЕ ГО НАПРАВИШ...

Денес пак ја возев и Фиестата 1.3 8в 70 Кс, со која водиш борба за да претицаш автобус на партизанска, и Фокусот 1.4 80кс со кој благ успон мора да го возиш во прва...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #37 на: 13 Април 2011, 00:36:17 am »
А да се согласевме дека тие 1.4 обични атмосферци не припаѓаат во било кое возило од таа класа а? Мислам дека најдобро ќе да е така, пошто така и е! Сите, ама БАШ СИТЕ семејни компакти, што имаат 1.4 бензинец изработен со застарена технологија, се тромави и спори, и понекогаш и опасни! (Тука ке се повикам на искуството на Bad-Gamer на Стража).

Значи не прави разлика, дали е Астра, или С4, или Фокус, или Голф... Што и да е, сите се маркетиншки исфорсирани модели, за да може да се оствари некаква продажба. Мислам, побогу, Сеат Алтеа ја нудеа со 1.4 мотор со 85 КС... Само колку три месечини тежи, колата, мислам, нема гајле... Катастрофа...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #38 на: 13 Април 2011, 01:15:09 am »
А Калос седан 1.2 со 82 кс го возам на стража со 4 прсечни луге внатре, и сеа за да претицам... гасам клима, можеби во втора ке вратам или во трета ке возам... и ке швркам кумплунзи... за да дигне обртаи...

Катастрофа...

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #39 на: 13 Април 2011, 03:24:31 am »
А Калос седан 1.2 со 82 кс го возам на стража со 4 прсечни луге внатре, и сеа за да претицам... гасам клима, можеби во втора ке вратам или во трета ке возам... и ке швркам кумплунзи... за да дигне обртаи...

Катастрофа...

kupisi dizel pa da vidis sto e tegnenje :) 1.4hdi a riki :) hahaah

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #40 на: 13 Април 2011, 08:01:19 am »
Со дизел 1.4 во толкава шасија ќе сакаш да излезеш од возило и да одиш пеш за да стасаш побргу. ТУРБО-дизел 1.4 е друга приказна, ама ТУРБО-бензин 1.4 е уште подруга приказна.

Инаку на вреемето со мојата Fiesta 1.3i 8v 70KS се пробав со еден комшија со Focus 1.4i 16v 80KS, чисто за да видиме чија е потрома бидејќи и на двајцата ни беше тромо возењето. За воља на вистината од семафорите кај партизан во Карпош 4 до семафорите кај Румунска во Карпош 3 Fiesta-та стаса пред Focus-от. Не ни се веруваше и на двајцата па си ги сменивме за да се увериме дека не се во прашање нашите шоферски (не)способности. И по промената повторно Fiesta-та беше побрза. А Fiesta-та беше толку многу трома што ја мразев на моменти...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #41 на: 13 Април 2011, 08:08:09 am »
А да се согласевме дека тие 1.4 обични атмосферци не припаѓаат во било кое возило од таа класа а? Мислам дека најдобро ќе да е така, пошто така и е! Сите, ама БАШ СИТЕ семејни компакти, што имаат 1.4 бензинец изработен со застарена технологија, се тромави и спори, и понекогаш и опасни! (Тука ке се повикам на искуството на Bad-Gamer на Стража).

Значи не прави разлика, дали е Астра, или С4, или Фокус, или Голф... Што и да е, сите се маркетиншки исфорсирани модели, за да може да се оствари некаква продажба. Мислам, побогу, Сеат Алтеа ја нудеа со 1.4 мотор со 85 КС... Само колку три месечини тежи, колата, мислам, нема гајле... Катастрофа...
APSOLUTNO se soglasuvam so komentarot!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #42 на: 13 Април 2011, 08:10:23 am »
Истата фиеста веројатно, и јас ја имам сеа како службена... и треба цела вечност за да дигне... 100 кмч, а максимлалната и е задоволителна.. иде...160кмч а од колегиве ја имаат возено и повеке... нормлано на удолница :) :)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #43 на: 13 Април 2011, 08:40:52 am »
Само едно ќе додадам на сето ова пошто се е кажано веќе...Ц4 троши повеќе од Фокусот....пред да го земам Цитроенот имав на проба една недела Фокус 1.4 стар само 6 месеци, дечкото го продаваше баш заради тоа што му бил тромав моторот. Мој заклучок...Фокусот има 5 пати подобра вожња од Ц4, Фокусот троши помалку од Ц4 а разлики во агилноста не сум приметил освен тоа дека Ц4 има поголема крајна брзина...Фокусот сум го кренал до 160 макс, Цитроенот до 178 (се усрав додека качив на рамно Скопје/Велес) патем изнад 130 не е пријатно да се вози...многу урла....!!! Толку!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #44 на: 13 Април 2011, 08:55:51 am »
Jas neznam za C4, no 307 so 1.4 motor ima momenti koga e mnogu pobrza od fokusot. primer 50-90 vo 3ta gi sovladuva dosta solidno. Fokusot nema izliv na snaga  vo nitu eden moment. A se slozuvam deka fokusot ima izmislena voznja za C4/307 a materijalite vo vnatresnosta mu se vrv na klasata.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need