Автор Тема: Атмосферец 1.4 тромав или не  (Прочитано 78150 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #15 на: 12 Април 2011, 13:18:29 pm »
Значи колите отежнуваат, и 90кс не се тоа што беа. И плус се лаже на велико од повеќето компании. Така да перформансите неможе да се слични.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #16 на: 12 Април 2011, 15:08:45 pm »
Има чаре и за тоа, ај - само треба некое евренце плус ...
Разгледај те го следново, интересно е и немам слушнато до сега негативна критика на ниеден форум, а го има скоро на сите:

http://www.sprintbooster.gr/

Кога го купуваат сопственици на BMW, Mercedes и тн. и се задоволни-сигурно ќе праи мерак и на 1.4 атмосферци. Еве како функционира, не покачува Nm ниту КС, ама праи мерак при возење ...



Инаку имам отворено и тема на форумов за ова, па бујрум !

http://www.carclub.mk/index.php/topic,559.0.html

Отсутен brasica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 296
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #17 на: 12 Април 2011, 15:46:57 pm »
Дефинитивно тромав. Кога во една фиеста му треба 12сек. до 100, што понатаму?
« Последно менување: 12 Април 2011, 15:48:39 pm brasica »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #18 на: 12 Април 2011, 18:42:44 pm »
Дефинитивно тромав. Кога во една фиеста му треба 12сек. до 100, што понатаму?
Фиестата 1.4 9х коња според мене е многу јако аутце. Треба да се повози за да се види ама стварно е супер, и тоа цената е безобразно добра. А тек тдци верзијата е лепота ем во сила ем во потрошња.

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #19 на: 12 Април 2011, 19:06:18 pm »
Ford Focus                                         
Performance
Top speed: 164 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 14,1 s
Engine
Cylinders: 4, in line
Valves per cylinder: 4
Capacity: 1388 cm3
Bore x stroke: 76,0 x 76,5 mm
Compression: 11,0:1
Max power: 59 kW (80 hp)
Max power RPM: 5700 rpm
Max torque: 124 Nm
Max torque RPM: 3500 rpm
Fuel system: multipoint injection

Citroen C4
Performance
Top speed: 182 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 14,2 s
Engine
Cylinders: 4, in line
Valves per cylinder: 4
Capacity: 1360 cm3
Bore x stroke: 75,0 x 77,0 mm
Compression: 10,2:1
Max power: 65 kW (90 hp)
Max power RPM: 5250 rpm
Max torque: 133 Nm
Max torque RPM: 3250 rpm

Отсутен brasica

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 296
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #20 на: 12 Април 2011, 19:13:55 pm »
Дефинитивно тромав. Кога во една фиеста му треба 12сек. до 100, што понатаму?
Фиестата 1.4 9х коња според мене е многу јако аутце. Треба да се повози за да се види ама стварно е супер, и тоа цената е безобразно добра. А тек тдци верзијата е лепота ем во сила ем во потрошња.

Ја имам фиестата 1.4 96КС. Количето е топ. Само сакав да кажам кога со 96КС забрзува за 12 сек до 100км, тогаш не чуди што фокусот забрзува за 14сек. кога ќе се земе во обзир моторот со 80КС и потешката каросерија. Немаше да ме чуди и да забрзува за 16сек :)
Исто така да напоменам кога ја имав старата фиеста, пред оваа најновата таа беше 1.3 70КС и забрзуваше за 15,8сек. до 100км. ЦЕЛА ВЕЧНОСТ!!!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #21 на: 12 Април 2011, 19:17:10 pm »
Иво ОК е ова ама многу од параметрите се неточни и претпоставени. Треба крива на моторот и се ќе е повеќе од јасно. На пример според ова делува дека цитроенот има поголема сила на пониски вртежи, што е одлично. Ама во пракса мислам дека нема теорија да се примети. А и двете се мноооооогу далеку од бројките кои се декларирани за моќност на моторот за 5-10%. Со други зборови фордот грубо има највеќе 76кс а цитроенот 85.5.

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #22 на: 12 Април 2011, 20:30:53 pm »
Kako i da vrtite sto i da vrtite rezimeto e edno 1.4l atmosferec-trom avtomobil.Znam deka nikoj ne bi kupil 1.4l dokolku tuka ne zavrsuvaat negovite moznosti.Mene me cudi edna rabota da go zememe primer djiji :) potrosi toooooooooolku mnogu pari na kolata,filtri,chipuvanja,doponitelna oprema (mislam na ricaro sedista i uste nekoi sitnici plus),nekolku pati patuvanje do Srbija,denovi i nedeli pominati vo baranje na nekoe resenie koe ke mu ja isturka astrata malku podobro...
Koga ke se napravi eden zbir ne li bi bilo pologicno od start da si zemese drugar 1.6 so 115hp i da gi resese site tvoi potrebi.Bidejki ne uste malku "evrence plus" i da mu bapnes uste 2000 eu plus nikogas nema da moze astrata 1.4l da bide ni blisku so 1.6l .Mislam ne go sfakaj ova kako provokacija,ja pocituvam tvojata zelba,entuzijazam i ljubov kon kolite ama koga ke vidam kolku pari frlas za mali pridobivki razumot me tera da se zaprasam zasto ne zede 1.6l Duri i odgovorot da e deka si gi nemal vo toj moment tie plus 2000eu kolku sto bila razlikata,mislam deka na dobar pat si da gi dades i pak ke go nemas toa zabrzuvanje koe go posakuvas.Pozz i ne me sfakaj pogresno samo edno moe razmisluvanje

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #23 на: 12 Април 2011, 21:38:44 pm »
Abe vaka ne se zboruva so Djidji  >:(

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #24 на: 12 Април 2011, 21:43:18 pm »
Nekolku dena se druzev so nova Octavia 1.4 i sega sum siguren deka ovaa kosilica e podobra od onaa vo Focus vo sekoj aspekt, po malku. No se razocarav od vnatresnite materijali na Octavia. I30 izgleda 1 klasa pogore.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #25 на: 12 Април 2011, 21:43:42 pm »
Isto taka ne site kosilici se isto tromavi. Primer Astra G 1.4 e raketa za Focusot, bukvalno. 1.4 motorot vo 307 e isto taka osetno podobar od onoj vo Focus.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Obicen

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #26 на: 12 Април 2011, 22:10:48 pm »
Мое искуство, Ford Focus e одличен и многу доверлив автомобил, но во однос на голо забрзување и брзина со 1,4 мотор ни од далеку не може да се споредува со Opel Astra H или пак со Seat Ibiza со слични КС.
Citroen C4 дава  подобро забрзување на пониски вртежи, но над 3500-3600 Астрата го јаде на леб место. Ибицата интересна направија гризе малото и подобро забрзува од Астрата но многу многу е тврда и бучна над 3500 така во Астрата човек се чуствува посигурно на брзини над 140 км/ч.
Во однос на потрошувачка фокусот е пијаница од 10,5 натаму градска сигурно ма колку ли да го „шпараш“, отворено, зависи од брзината но просто гледаш како паѓа стрелката за гориво на брзини над 110.
И C4 е пијаница, но не толку како Фокусот (Фокусот е тежок алкохоличар)
Астрата е во однос на горните е нормална, а оваа малото Ибиза е дефинтивно поекономична од сите три.
« Последно менување: 12 Април 2011, 22:13:33 pm Obicen »

Отсутен Obicen

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #27 на: 12 Април 2011, 22:11:44 pm »
Искуство за Grande Punto 1,4 евентуално...

Отсутен ford ST

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #28 на: 12 Април 2011, 22:28:20 pm »
Nekolku dena se druzev so nova Octavia 1.4 i sega sum siguren deka ovaa kosilica e podobra od onaa vo Focus vo sekoj aspekt, po malku. No se razocarav od vnatresnite materijali na Octavia. I30 izgleda 1 klasa pogore.
Izvini druze sto ke kazam ama imas problem so objektivnost.Imam vozeno i oktavija i golf 5 so motor 1.4l.Mislam deka edna felicija so 1.3 i 60hp ima podobro zabrzuvanje od tie dva modela. Motorot koj e vgraden koj go imaat 1.4l folksvagen grupacijata moze voda da mu nosi i konduri da mu cisti za agilnost na fokusot 1.4l.Taka da ne znam sto da kazam osven deka ne si objektiven.Uste ako go zememe  faktot  deka fokusit e potezok najmalku za 100kg + od oktaviata ke bide uste posmesno da se komentira performansi za oktavia 1.4l.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Атмосферец 1.4 тромав или не
« Одговори #29 на: 12 Април 2011, 22:34:58 pm »
Kako i da vrtite sto i da vrtite rezimeto e edno 1.4l atmosferec-trom avtomobil.Znam deka nikoj ne bi kupil 1.4l dokolku tuka ne zavrsuvaat negovite moznosti.Mene me cudi edna rabota da go zememe primer djiji :) potrosi toooooooooolku mnogu pari na kolata,filtri,chipuvanja,doponitelna oprema (mislam na ricaro sedista i uste nekoi sitnici plus),nekolku pati patuvanje do Srbija,denovi i nedeli pominati vo baranje na nekoe resenie koe ke mu ja isturka astrata malku podobro...
Koga ke se napravi eden zbir ne li bi bilo pologicno od start da si zemese drugar 1.6 so 115hp i da gi resese site tvoi potrebi.Bidejki ne uste malku "evrence plus" i da mu bapnes uste 2000 eu plus nikogas nema da moze astrata 1.4l da bide ni blisku so 1.6l .Mislam ne go sfakaj ova kako provokacija,ja pocituvam tvojata zelba,entuzijazam i ljubov kon kolite ama koga ke vidam kolku pari frlas za mali pridobivki razumot me tera da se zaprasam zasto ne zede 1.6l Duri i odgovorot da e deka si gi nemal vo toj moment tie plus 2000eu kolku sto bila razlikata,mislam deka na dobar pat si da gi dades i pak ke go nemas toa zabrzuvanje koe go posakuvas.Pozz i ne me sfakaj pogresno samo edno moe razmisluvanje
Види, одвај дојдов и до тие пари со кои ја купив 1.4, а сакав да биде максимално опремена, зошто сметав дека боса кола е како жена без цицки :) 2000 евра беа сон тоа време за мене, иако искрено желба ми беше 1.6 варијантата. Немав дури ни 500 евра за IDS+ со Спорт копче, кое многу ми значи (Sprint boosterот e всушност нешто слично, само што ваму би добил и променливо вешање, подиректно управување, поспортски изглед и тн.). Имаш право кога збориш за ентузијазам, јас веќе ја купив колата и назад нема, нити имам шанси во догледно време да ја сменам, ама затоа можам сукцесивно да ја надградувам и уживам во непреспаните ноќи со сурфање по интернет во потрага за тоа како да го подобрам и усовршам тоа што веќе го имам, а воедно и учам самиот. Не се работи за бог знае колкава пара, а се дава откако ќе се собере, нели. Најодговорно ти тврдам дека во моментотв состојбата на колата во однос на перформансите е многу блиска со таа на 1.6, а за потрошувачката и да не зборувам. Сведок за ова може да биде и marsher како најкомпетентен и како најдобар познавач на Опеловите возила. Претходните времиња за забрзување ги имате и може да ги споредите со останатите конкуренти, а се стремам и тие да ги подобрам т.е. да дојдам до 10 сек. 0-100км/час, што и не е невозможно со адекватна големина на гуми и уште некои надградби (без замена на брегастите). Пред се, како што впрочем и претходно имам спомнато, аутото ми е фамилијарно и затоа е земено со 5 врати и го возиме јас и сопругата. Брат ми има иста Астра само GTC, на работа имаме службена идентична со мојата, а имам возено уште две-три такви, филингот е апсолутно различен во смисол на перформанси, звук, комфорт и тн. 1.6 немам возено, а баш би сакал и интересно е што на наш пазар се нудеше верзијата со 115 коњи, а не и со 105 КС, која можеби ќе беше поадекватна имајќи ја во предвид економската состојба. Како и да е, не се каам воопшто за одбраниот модел, ниту се вреѓам од коментарите, напротив баш сум задоволен секој ден све повеќе, како гледам дека полека ама сигурно отскокнувам од останатите компакти со слични перформанси. Дај боже да оздравам побрзо и да се видиме на собирот, да се уверат сите скептици дека трудот се исплаќа. btw секогаш ги спојував задоволствата - првиот пат одев за Германија и свртев накај Ужице да се видам со Саша, пред се пословно пошто од претходно бевме во преговори за негово застапништво тука во МК (јас сум електроинженер и работам како сервисер за медицински и индустриски апарати во една приватна фирма со 16 год. искуство), а вториот пат ми беше предизвик да ја ставам на Дино, како и на секој ентузијаст нормално, спојувајќи го задоволството едно со друго - прв пат после 16 год.брак да отидеме сами без деца некаде и тоа таман беше Прочка, а не сум баш безгрешен :)  воедно викендот на Златибор беше и како едно изненадување за 8-ми март, нели ;) Поентата ми е дека не се трудам очајнички да си го решам „проблемот“ за тромоста на моето возило, туку се работи едноставно за предизвик, а до 2000 евра колку што беше разликата имам уште фора да го монтирам најсовремениот плински уред од Плимонт кој е нешто над 1000 евра мислам и ако не друго гориво бар за некое време :D