Автор Тема: Киа Рио 1.2 (2012)  (Прочитано 59376 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #225 на: 23 Декември 2012, 11:21:52 am »
Ја прочитав целата тема.

Тоа што ти бил напукнат штоп, не мора да значи дека е фабричка грешка. Можеби ти ја допрел колата некој на паркинг, можда некој се потпрел на штопот, може несакајќи си го удрил со нешто тапо кога си товарел нешто во кола, може си закачил некој кратер низ градов па силата од ударот се пренела на штопот и тој попуштил. Има милион различни причини зашто некоја пластика може да пукне. На Хјундаи Велостер се крши цел стаклен кров ради тоа, не па пластичен штоп.

За прскалките, не знам. Знам дека ако си ставил еднаш само вода од чешма, ради каменецот во водата, сосема е можно да се запушиле, особено летно време.

Бандажот што се лупи - ако сам од себе се лупи, пеки, требале да си го покријат.

Ти сам си кажа - ако не сакаат да соработуваат, имаш кец во ракав за „пак они да испаднат криви“.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #226 на: 23 Декември 2012, 11:22:09 am »
Што и да правел, за 10 000 км ако се заебала ... или човекот има некои надмоќи или колата е срање невидено.
Јас мислам на овие од авто школиве највеќе им страда ламелата, па колку што знам не ја мењаат на 10 000.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1197
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #227 на: 23 Декември 2012, 11:24:11 am »
Абе викац и зеро е во право , ама по она што го прочитав ти си исклучок на правилото...тебе ти се погодила таа 1 од не знам колку возила која е фалична, нажалост,мој роднина истата голгота ја помина 1998 со пунто...за на крај да го замрази и брендот фиат.........

Отсутен викацот

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 342
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #228 на: 23 Декември 2012, 11:26:07 am »
Ја прочитав целата тема.

Тоа што ти бил напукнат штоп, не мора да значи дека е фабричка грешка. Можеби ти ја допрел колата некој на паркинг, можда некој се потпрел на штопот, може несакајќи си го удрил со нешто тапо кога си товарел нешто во кола, може си закачил некој кратер низ градов па силата од ударот се пренела на штопот и тој попуштил. Има милион различни причини зашто некоја пластика може да пукне. На Хјундаи Велостер се крши цел стаклен кров ради тоа, не па пластичен штоп.

За прскалките, не знам. Знам дека ако си ставил еднаш само вода од чешма, ради каменецот во водата, сосема е можно да се запушиле, особено летно време.

Бандажот што се лупи - ако сам од себе се лупи, пеки, требале да си го покријат.

Ти сам си кажа - ако не сакаат да соработуваат, имаш кец во ракав за „пак они да испаднат криви“.
сеа со сила се правиш смешен или што е???
како да с епотпре некој жити мене објасни ми... и тоа на штоп за кочница
не те сфаќам
и да у резервоар за прскалки верувај цело време беше полно со течност од макпетрол..така да каменац тешко...
и те молам,се пишувај и кажувај,ама не ми викај дека неможе да спадне под гаранција
на србите,хрватите,словенците им важи гаранција браник до браник... и само бришачите,акумулаторот,и гумите неподлежат во гаранцијата бидејки имаат гаанција од производителот
Фиат Типо

Отсутен викацот

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 342
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #229 на: 23 Декември 2012, 11:27:17 am »
Абе викац и зеро е во право , ама по она што го прочитав ти си исклучок на правилото...тебе ти се погодила таа 1 од не знам колку возила која е фалична, нажалост,мој роднина истата голгота ја помина 1998 со пунто...за на крај да го замрази и брендот фиат.........
да ама јас ќе ја средам,па макар и 5 години се расправал со нив ;)

Што и да правел, за 10 000 км ако се заебала ... или човекот има некои надмоќи или колата е срање невидено.
Јас мислам на овие од авто школиве највеќе им страда ламелата, па колку што знам не ја мењаат на 10 000.
да  јас сум му чирак на иван исцелител и поради тоа се деси што се деси :D
Фиат Типо

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #230 на: 23 Декември 2012, 11:31:21 am »
Штоп за кочница - надворешната пластика, или нешто внатре? Еве, може не сум разбрал убаво.

Тоа што Хрватите, Словенците итн имаат гаранција од браник до браник, не мора да значи дека истата важи и тука. Гаранциите се одредуваат според пазарот, условите за возење, гориво, итн. Во Европа Киа/Хјундаи даваат 7 години гаранција, кај нас 5. Таа е највоочливата разлика, којзнае што друго има напишано/променето во договорот.

На крајот, се сведува на тоа што ти си потпишал. Ако си потпишал договор со кој што ги прифаќаш нивните услови на гаранција, џабе ти е све, секогаш ќе имаат доказ пред суд.

Отсутен викацот

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 342
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #231 на: 23 Декември 2012, 11:36:33 am »
Штоп за кочница - надворешната пластика, или нешто внатре? Еве, може не сум разбрал убаво.

Тоа што Хрватите, Словенците итн имаат гаранција од браник до браник, не мора да значи дека истата важи и тука. Гаранциите се одредуваат според пазарот, условите за возење, гориво, итн. Во Европа Киа/Хјундаи даваат 7 години гаранција, кај нас 5. Таа е највоочливата разлика, којзнае што друго има напишано/променето во договорот.

На крајот, се сведува на тоа што ти си потпишал. Ако си потпишал договор со кој што ги прифаќаш нивните услови на гаранција, џабе ти е све, секогаш ќе имаат доказ пред суд.
гледај не ме сфаќаѓ...  да потпишано е се... а што праиме што на пример у гаранцијата пишува дека до толкку и толку трае за тој посебен дел ?? затоа барам гаранција да видам дали стварно ламела неспаѓа воопшто во гаранција...ама чудно ми е.....
на мој познаник зголб на тркало му пука на автопат иде го сликаат и праќаат меил у кореа овие им враќаат да го сменат и го мењаат...  важно е тоа се дешава на 4 години стара кола со 190 000 поминати (за такси се вози)
епа извини ама неможе кретенски да се понашаат... пишав погоре ако толку сакаат ќе им понудам на пола да платм ја пола они
ама има време
еве утре ќе отидам до кај нив и ќе видам што и како е
и е ви пишам што и како биднало :D
 п.с еве ти и слика од штопот
Фиат Типо

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #232 на: 23 Декември 2012, 11:40:35 am »
Ааа, за тоа праиме муабет, ок, не сум разбрал.

Овие обично не страдаат, али знаат да пукнат ако многу силно го треснеш гепекот.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #233 на: 23 Декември 2012, 14:00:25 pm »
другар колку пари ти побараа за ламелата?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #234 на: 23 Декември 2012, 14:02:11 pm »
Абе викац и зеро е во право , ама по она што го прочитав ти си исклучок на правилото...тебе ти се погодила таа 1 од не знам колку возила која е фалична, нажалост,мој роднина истата голгота ја помина 1998 со пунто...за на крај да го замрази и брендот фиат.........

1998 и 2012 неможеш да ги споредуваш
ако твојот колега земал пунто за 500 евра,па и очекувано е да нечини

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #235 на: 23 Декември 2012, 14:02:49 pm »
другар колку пари ти побараа за ламелата?

27.000 денари


За тие пари има OMP.  :D

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #236 на: 23 Декември 2012, 14:06:21 pm »
па тоа викам,за дечково само синтер ламела чим сака да ја шлајфува и мирна глава

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1197
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #237 на: 23 Декември 2012, 15:11:26 pm »
Абе викац и зеро е во право , ама по она што го прочитав ти си исклучок на правилото...тебе ти се погодила таа 1 од не знам колку возила која е фалична, нажалост,мој роднина истата голгота ја помина 1998 со пунто...за на крај да го замрази и брендот фиат.........

1998 и 2012 неможеш да ги споредуваш
ако твојот колега земал пунто за 500 евра,па и очекувано е да нечини


Правам муабет дека ја купи на ново во 1998 година од салон во машино промет каде што е сега логин системи..нова кола со 0 километри.........на 12000 имаше проблем со кодираното палење ...на 20.000 имаше проблем со вентили на 45.000 кајшот на мотор се олабави беше за менање (пример ја на пежо 307 го менував на 70.000)  и вке на 120.000 колата дојде а ремонт почна да губи значително компресија...........Не правам муабет за уште 100 ситни проблеми со електроника.....

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #238 на: 23 Декември 2012, 15:53:55 pm »
така е се случува со секоја кола,само обично на тие што убаво ги разработуваат колите како што треба немаат никакви проблеми а имаме такви примери на форумов

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Киа Рио 1.2 (2012)
« Одговори #239 на: 23 Декември 2012, 18:06:53 pm »
па тоа викам,за дечково само синтер ламела чим сака да ја шлајфува и мирна глава


Ако вози вака, со синтерувана ќе треба замаец и потисна да мења :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.