Автор Тема: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?  (Прочитано 8624 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #30 на: 11 Октомври 2012, 14:58:07 pm »
Не беше рупа, туку само лошо споен асфалт со многу мала висинска разлика, но ниско профилните гуми и брзината си го направија своето па звукот беше како да си мавнал на гол бандаж!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #31 на: 11 Октомври 2012, 15:03:04 pm »
Знам знам. го искусив тоа неколку пати накај Неготино. И многу сочно опцув. И присутните знаеа дека НАВИСТИНА мислам така :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот из
« Одговори #32 на: 12 Октомври 2012, 15:54:26 pm »
sea gi proveriv tocno gumite, 17ki, so 40ki pozadi 45ki napred :D
sekako kako sto kaza simo ne ja znam kolava kakva e so standard podvozje, ama ova spored mene e cudo sto go stavil ovoj. mislam deka e eibach spirali so bilstein amortizeri (samo ne otkriv dali se b4 ili b7 mislam deka bea) gi gledav na taa stranata simo sto ja pusti za naracuvanje alfa delovi, ako se sekavam 1200-1500e bese kombinacijata, sto spored mene vredi za sekoja paricka
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #33 на: 12 Октомври 2012, 16:03:07 pm »
Ако бил паметен и не штедел, B8 се вистинските, тие се исти како B6 кои се одлични, само се наменети за спуштени возила (пократки се малку и боље работат со кратки спирали). Инаку комбинацијата од билштен се вика Bilstein B12 pro-kit

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #34 на: 12 Октомври 2012, 16:07:02 pm »
Една дебата и на оваа тема:
Што преферирате, и дали тоа што моментално го возите се совпаѓа со тоа што сакате да го возите?
Според вас кои се бенефитите на тврдо подвозје, кои на меко? Зошто?

Моја гледна точка на оваа тема:
Тврдо подвозје на секоја кола од класа на компакт па надоле. Меѓуосовинското растојание е премногу кратко за колата да има „природна“ комоција, и не гледам поента зошто би се ставале помеки спирали и амортизери за да се предизвика вештачка комоција.

Дополнителни прашања:
Дали, доколку вашето возило не ги задоволува вашите критериуми за удобност, би инвестирале во помеки/потврди амортизери или спирали?

Nikogas ne bi zrtvuval udobnost i komfor na voznja ( meka suspenzija) zaradi "podobri performansi vo krivini" ( citaj izgled).

Ubavo bi bilo:
1.Da e metak na pravec.
2.Da e zadovolitelna vo krivini.
3.Da glajda po dupki, da e najmeka i najudobna sto moze, a  sepak nadvoresno da ne bide dignata ko magare.
4.Da e properly loud.

Tolku.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #35 на: 12 Октомври 2012, 16:17:23 pm »
^^^ aka Muscle Car

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #36 на: 12 Октомври 2012, 16:19:13 pm »
Една дебата и на оваа тема:
Што преферирате, и дали тоа што моментално го возите се совпаѓа со тоа што сакате да го возите?
Според вас кои се бенефитите на тврдо подвозје, кои на меко? Зошто?

Моја гледна точка на оваа тема:
Тврдо подвозје на секоја кола од класа на компакт па надоле. Меѓуосовинското растојание е премногу кратко за колата да има „природна“ комоција, и не гледам поента зошто би се ставале помеки спирали и амортизери за да се предизвика вештачка комоција.

Дополнителни прашања:
Дали, доколку вашето возило не ги задоволува вашите критериуми за удобност, би инвестирале во помеки/потврди амортизери или спирали?

Nikogas ne bi zrtvuval udobnost i komfor na voznja ( meka suspenzija) zaradi "podobri performansi vo krivini" ( citaj izgled).

Ubavo bi bilo:
1.Da e metak na pravec.
2.Da e zadovolitelna vo krivini.
3.Da glajda po dupki, da e najmeka i najudobna sto moze, a  sepak nadvoresno da ne bide dignata ko magare.
4.Da e properly loud.

Tolku.
Tocka 3 ako uspees da janapravis, da mi go kazes receptot. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #37 на: 12 Октомври 2012, 19:42:42 pm »
Tocka 3 ako uspees da janapravis, da mi go kazes receptot. :)

...primer 2004 CL 500.


..ili sekoj muscle car.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #38 на: 12 Октомври 2012, 19:47:24 pm »
Ubavo bi bilo:
1.Da e metak na pravec.
2.Da e zadovolitelna vo krivini.
3.Da glajda po dupki, da e najmeka i najudobna sto moze, a  sepak nadvoresno da ne bide dignata ko magare.
4.Da e properly loud.

Tolku.

А-ха, as easy as stealing a candy from a baby...

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13851
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #39 на: 12 Октомври 2012, 22:20:48 pm »
Бидејќи 80% од возењето ми е на отворен пат...ми треба една „друмска крстарица“ ама од висока класа...166...А6...5-ка...Е класа...а може С и А8... :D :D Фетон некој :P

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #40 на: 12 Октомври 2012, 22:23:34 pm »
а ти 147мица купи ;D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13851
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #41 на: 12 Октомври 2012, 22:27:56 pm »
а ти 147мица купи ;D

Таа е Скопско-друмска крстарица... :D Неможеш во Скопје со 166-ка...мислам...можеш ама...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #42 на: 12 Октомври 2012, 22:58:36 pm »
а ти 147мица купи ;D

Таа е Скопско-друмска крстарица... :D Неможеш во Скопје со 166-ка...мислам...можеш ама...

Симо слушаш? овој ти ја вреѓа Алфата....

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #43 на: 13 Октомври 2012, 07:47:14 am »
А бе и 147ца не е за фалење, со аншлаг како камион не е баш панда или сеиченто ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Мека VS. тврда суспензија - кој е вашиот избор?
« Одговори #44 на: 13 Октомври 2012, 10:44:04 am »
i 166kata e top za niz skopje, sekoe parkiranje ti e avantura, ako slucajno nekoj pokraj tebe se parkira ne bas pravilno, racunaj si deka si zaglaven :D
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...