Автор Тема: Videos  (Прочитано 853567 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Videos
« Одговори #7365 на: 03 Август 2020, 20:20:38 pm »
Згора на тоа не дека не закочи човекот. Си закочи на време, значи 265кмч било во рамките на реакциско време и согласно условите на патот. Од друга страна несовесно започнува да претекнува возилото без да провери и за среќа се извлече без да направи голема сообраќајна несреќа со неговото претекнување без да се увери дека е слободна лентата во која сака да влезе за да претекнува.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Videos
« Одговори #7366 на: 03 Август 2020, 20:21:47 pm »
Gledaj da ne dojdi do toa da te udri so 300 dur ti vrsis preteknuvanje,poso sigurno nema da tignis na sud,a ni toj,taka da se posle udarot e nebitno.
Otvori oci ubavo.

Edit:na konkretnoto video,problem e i sonceto so udira vo oci,no zatoa pak ke si bidis dvojno pretpazliv.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Videos
« Одговори #7367 на: 03 Август 2020, 20:27:50 pm »
И камерата не е најмеродавна колку возачот реално бил заслепен од изворот на светлина, Дени можеби поелегантно ќе објасни.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Videos
« Одговори #7368 на: 03 Август 2020, 20:30:26 pm »
И камерата не е најмеродавна колку возачот реално бил заслепен од изворот на светлина, Дени можеби поелегантно ќе објасни.
Динамичкиот опсег на камерата е помал од на окото. Во секој случај подобро се гледа со око отколку со дешкем.

Од друга страна возачот кој започнува да претекнува има идеална светлина во ретровизорот за да го види возилото кое ја зафатило лентата во која сака да се престрои за да започне да претекнува.

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Videos
« Одговори #7369 на: 03 Август 2020, 20:32:29 pm »
Суво време без дожд, нема магла, нема ветер, состојбата на возилото и товарот не ги дискутираме - перфектни, густина на сообраќај мала до умерена, може навремено од 300 да закочи кога сака за секоја пречка што може да ја предвиди. Сите делови од член 33 исполнети за макс спид. Е сеа, она што не може да предвиди е дека некој ќе претица без да види у ретровизор, дали му е чист патот и дали некој друг веќе не превземал прв маневар за претицање.
Чоек, сонцено очи вади! Те молам уште продолжуваш.  :-[
Значи по дифолт ако твојата лента е слободна не значи да прелеташ покрај другите возила од десна страна. Имај малку осет кога ги заобиколуваш/разминуваш, не знаеш во ниту еден момент каква пречка ќе имаш на твојата лента. Не се фурајте со „макс спид“, такво нешто во безбедност не постои, туку со сигурно и внимателно возење ги заобиколуваш или се разминуваш со други возила. 263 или 300 на саат не се сигурни брзини за разминување.

Gledaj da ne dojdi do toa da te udri so 300 dur ti vrsis preteknuvanje,poso sigurno nema da tignis na sud,a ni toj,taka da se posle udarot e nebitno.
Otvori oci ubavo.

Edit:na konkretnoto video,problem e i sonceto so udira vo oci,no zatoa pak ke si bidis dvojno pretpazliv.
За да не удриш со 300 на саат не вози 300 туку вози со помалку, едноставно е.  ;)

И камерата не е најмеродавна колку возачот реално бил заслепен од изворот на светлина, Дени можеби поелегантно ќе објасни.
Динамичкиот опсег на камерата е помал од на окото. Во секој случај подобро се гледа со око отколку со дешкем.

Од друга страна возачот кој започнува да претекнува има идеална светлина во ретровизорот за да го види возилото кое ја зафатило лентата во која сака да се престрои за да започне да претекнува.

300 на саат возел, одеднаш се наоѓа кола пред тебе! Кој ти е крив? Колата што се нашла таму или ти што возиш 300 на саат?
Лесно е да коментирате како „лесно можел да го види во ретровизор“ одете вие гледајте во ретровизори и молете се некоја будала да не ви се залепи или удри со 300 на саат.  :-\

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Videos
« Одговори #7370 на: 03 Август 2020, 20:39:30 pm »
Па гледаме, се разбира, како поинаку би возеле во свет во кој постојат други возачи и автомобили?

Основна работа е да видиш дали е слободна лентата каде се престројуваш.

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Videos
« Одговори #7371 на: 03 Август 2020, 20:59:36 pm »
Така е, основна работа е да прилагодиш брзина.
Да не се повторуваме понатаму, генерално можам да забележам дека сите до еден сакате брзо возење, а јас не.

Да сте живи и здрави и возете внимателно. :-[
Толку од мене.  :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Videos
« Одговори #7372 на: 03 Август 2020, 21:18:53 pm »
Сите до еден пазиме дали е слободна лентата во која се престројуваме или претекнуваме. Пред се за сопствена безбедност, а потоа и за безбедноста на останатите учесници во сообраќајот.

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Videos
« Одговори #7373 на: 03 Август 2020, 21:27:02 pm »
Сите до еден пазиме дали е слободна лентата во која се престројуваме или претекнуваме. Пред се за сопствена безбедност, а потоа и за безбедноста на останатите учесници во сообраќајот.
Така е ама и не е така.
Не знам дали си возел накај Белград и назад и дали си приметил разлика.
Кога возиш накај Белград патот од лош станува се подобар и подобар, а за враќање е обратно пошто е стариот дел.
На стариот дел на десната лента не се вози и праксата покажала дека ако некој некого претекнува тој од напред се трга на десна страна, после е престигнат и на крајот се враќа на лева лента. Тој дел од автопатот е доста небезбеден и колите ќе се искршат ако возиш над 90km/h.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Videos
« Одговори #7374 на: 03 Август 2020, 21:39:39 pm »
Не гледам поврзаност меѓу овие работи. И да гледам таа е строго во насока на тоа дека пазиш што се случува во лентата зад тебе, а не дека не пазиш. Па дури и се потргнуваш за да помине тој зад тебе.


Лани последно го возев тој пат. Писта е целиот. Немам забелешки за патот. Сум го возел и пред да е обновен, многу пати и беше многу тежок. По пуштањето на новата делница е многу прегледен и многу полесен за возење. Најголем проблем е што нема бензински и добра плескавица по патот.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Videos
« Одговори #7375 на: 03 Август 2020, 21:48:53 pm »

Gledaj da ne dojdi do toa da te udri so 300 dur ti vrsis preteknuvanje,poso sigurno nema da tignis na sud,a ni toj,taka da se posle udarot e nebitno.
Otvori oci ubavo.

Edit:na konkretnoto video,problem e i sonceto so udira vo oci,no zatoa pak ke si bidis dvojno pretpazliv.
За да не удриш со 300 на саат не вози 300 туку вози со помалку, едноставно е.  ;)

Zosto da ne vozam,koga e dozvoleno i sakam.Za da ne udram jas treba toj so ne saka da bidi udren da bidi poveke pretpazliv.Ednostavno e.
Znaes deka ovde na oboj del od patot e dozvoleno da se vozi 300,ti sakas da vozis 100,trgni se tamu desno vo 3ta lenta so kamionite i ako sakas nekoj da preteknes gledaj 3x vo retrovizor ubavo,pa koga le bidis siguren deka nema nekpja budala zad tebe togas prestignuvaj.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7231
Одг: Videos
« Одговори #7376 на: 03 Август 2020, 21:56:45 pm »
Мојот став е познат и го имам кажано претходно и немам намера да го повторам овој пат.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Videos
« Одговори #7377 на: 03 Август 2020, 22:01:48 pm »
За подобро да ја разбереме единствената категорија на патишта во светот - величенствениот Autobahn :


https://www.german-way.com/travel-and-tourism/driving-in-europe/driving/autobahn/driving-on-the-autobahn/
GW Autobahn Rule 2: Double check your side-view mirror before moving into the left lane!

Always check your left side-view mirror! Especially on sections of the autobahn with no speed limit, this is critical. Speeding cars can sudddenly appear out of nowhere and zoom past you at speeds exceeding 100 mph. You may be doing the “recommended” speed of 130 km/h (80 mph) and see German drivers passing you as if you were standing still.


https://www.epikdrives.com/german-autobahn
This is essential! Every time you change lanes, do yourself a big favour and perform the “Schulterblick” – means: always take a look over your shoulder and check for oncoming traffic from behind. At the same time check your side- and back mirror before making any dangerous moves. Avoid missing any AMG Mercedes or Porsche driving into your blind spot with 200+ km per hour.

https://drivetribe.com/p/a-tourists-guide-to-driving-the-OXMyQgIPTxeGhwywsmUN_A?iid=R1LhERdAREuZKcqTZ_TvLA
Your problem tends to come when you're in a two lane Autobahn. In the UK lorries aren't allowed in the overtaking lane of the motorway. But they are on dual carriageways. In Germany this rule extends to dual carriageway Autobahn. So you can find yourself flying along at 110 mph past all the trucks, then spot an Audi approaching at 150 mph. You then have to slow down to slot in between the wagons. Suddenly you are crawling along at 55 mph and want to get out into the fast lane, but you can only move out if you can see nothing coming for at least 3 miles. If not, you could move out at 55 mph and step on the gas - only to have Hans in his GT3 RS plough into your rear at 180 mph. 180 - 55 = hitting a brick wall at 125 mph... There's not going to be much left.

https://driving.ca/dodge/auto-news/news/rules-laws-and-tips-you-better-know-before-driving-germanys-autobahn
Failure to keep right is a thing on the Autobahn, and if you dare drive slowly in the left lane, be prepare to be flashed, sworn at in German, fined or a combination of all three.


https://www.expatinthecity.de/news-reader/driving-in-germany-autobahn
Overtaking on the autobahn - what is the correct way to do it?
Always first check your rear view mirror. Due to the possible high speeds of some cars on the far left lane, it is very important to do this carefully. When you think it is possible and you want to overtake, switch on your traffic indicator. Important to only do this when you are actually going to overtake and not when you want to overtake. That is a small but important difference. And perhaps needless to say, but it is not allowed to overtake on the right. Unless you are of course in a traffic jam.

https://medium.com/@youbethree/facing-the-autobahn-a-guide-to-driving-in-germany-ec5f10333c42
Given the no speed limit zones, I suggest that you keep an eye behind you. Slower drivers in fast lanes will not end well if you don’t get out of the way.

https://gypsywithadayjob.com/cant-drive-155-autobahn-experience/
7. Use the Blinkers and Mirrors
Yes, this is the rule everywhere, and it is just common sense.

Unfortunately, I am always amazed at how many people ignore these common sense rules, and expect the other guy to look out for them. You can’t afford to ignore them on the Autobahn.

When you are ready to move to a center lane, or make a pass, put your blinker on ahead of time, check your rear view, check your side view mirror, then double check your side view mirror, before moving into the next lane.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Videos
« Одговори #7378 на: 05 Август 2020, 09:18:30 am »
Аутобанот во најдобро светло каде сФе е дозволено.  :-[


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Videos
« Одговори #7379 на: 05 Август 2020, 09:24:31 am »
Искомплексирани луѓе има секаде, не само таму.