Автор Тема: Videos  (Прочитано 853358 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Videos
« Одговори #7350 на: 03 Август 2020, 18:27:49 pm »
Со други видеа!

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Videos
« Одговори #7351 на: 03 Август 2020, 18:29:26 pm »
Одлично. Драго ми е што разјаснивме дека не смее да се почне престигнување додека не се осигураш дека е слободна лентата.

Сега може да продолжиме со други дискусии.
Ако некој пред тебе врши престигнување на друго возило, треба да ја прилагодиш брзината и да се остави возилото да го направи престигнувањето, а потоа ти доаѓаш на ред за престигнување.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Videos
« Одговори #7352 на: 03 Август 2020, 18:37:30 pm »
Значи како што си пишал претходно е точното.



Ете сега сме разјаснети.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Videos
« Одговори #7353 на: 03 Август 2020, 18:41:58 pm »
Изгледа тешко е да се сфати дека веќе тој што претекнува има предност пред тој што ќе почне да претекнува. :)

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Videos
« Одговори #7354 на: 03 Август 2020, 18:44:17 pm »
Значи како што си пишал претходно е точното.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ете сега сме разјаснети.
@Deni слаб е скриншотот, мора да го прочитам членот во pdf. Го гледам го читам и на него убаво пишува следново:

Цитат
(1) Возачот не смее со возило да започне престигнување или обиколување:
- колона на возила,
- ако возачот кој се движи зад него започнал престигнување,
- ако возачот кој е пред него на истата сообраќајна лента дал знак дека има намера да го престигне или обиколи возилото што е пред неговото возило или да обиколи друга пречка на патот,
Според ова значи дека ако некој престигнува пред нас не смееме да го удриме!
А на аутобан тој добива казна што го започнал претекнувањето пред другиов што лета со 300 на саат.  :-[

Треба да разберете следно, ако Шумахер знаеше да изјави дека не ги гледа другите што сакаат да го претекнат на ретровизор, како очекувате некој со 130 да гледа некој како прелетува со 300 на саат? Не возат еден зад друг па да се следат еден со друг.  :-\
:-[

Вие ги гледате оние делови кои ви одговараат само да контрирате и мислите дека ако некој пред вас има започнато престигнување и вие налетате на него со 300 на саат, тој е виновен.  :-[ :-[ :-[

Изгледа тешко е да се сфати дека веќе тој што претекнува има предност пред тој што ќе почне да претекнува. :)
За жал тешко му е да сфатат ако веќе некој пред мене претекнува друго возило дека јас немам право да се лутам затоа што возам 300 на саат.  :-[

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Videos
« Одговори #7355 на: 03 Август 2020, 18:49:11 pm »
Изгледа тешко е да се сфати дека веќе тој што претекнува има предност пред тој што ќе почне да претекнува. :)
За среќа го разјаснивме тоа и сега е се во ред.

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Videos
« Одговори #7356 на: 03 Август 2020, 18:52:57 pm »
Да, за среќа разјаснивме дека ако некој пред вас врши престигнување не смеете да го удрите од позади!  :-[

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Videos
« Одговори #7357 на: 03 Август 2020, 19:02:17 pm »
Врши престигнување е различно од започнува престигнување.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Videos
« Одговори #7358 на: 03 Август 2020, 19:04:02 pm »

Дали јас ги знам правилата или не, нема да го спречи чичицата со Југо да ми излезе со 30 на автопат у трета лента.
Решете се сега за што правите муабет. Или за аутобан или за возење во град со зони 20-30km/h или за возење југо.  :-[
Е па реши се де, дали на аутобан е поразлично од место со ограничена брзина? Зошто форсираш 130 на саат дури и на аутобан, сакам да ти објаснам дека не е битно дали е 130 или 230. Битно е, повторно да ти потенцирам, пошто бегаш упорно од поентите. БИТНО Е ДА НЕ ПРЕСТИГНУВАШ НАБАФТАНААНА. Битно е да се осигураш дека престигнувањето е безбедно. ТОА Е ЗАКОН. Не е закон да не возиш 300 на аутобан.

Цитат
Така е, меѓутоа размисли дали е единствен исход удар од позади кога некој ќе ти излета така. Уствари, најредок исход е удар од позади во тој што излетал, најчесто тој во левата лента, ни крив ни дужен поради тој непромислен претицувач завршува во ендек. Затоа е и предвидена казната за непромислено претекнување (без да се осигураш дека е безбедно).
Конечно се согласивме после не знам колку вртење или „киша око крагујевца“?  :-[
Маваш некого од позади, како очекуваш да бидеш исправен кога ќе одиш на суд? Не знам во која земја овој закон е обратен како што пишувате. Ова извини ама нема врска! Возете и пишувајте како сакате, никој не ве тера со сила да возите 130. Тоа си е ваш избор.  ;)
Не е обратен. Постојат ситуации кога и да удриш одпозади не си виновен (една е брејкчек ако ти напраи некој). Докажување на суд е друга работа.

Цитат
Воопшто не е битно дали е детиште неиспувано.
И тоа како е важно ако треба да патувам со некого накај Германија и таму да му се спојат жичките, го гледам зелен во умот сака да се пува!  >:(
Може да ги има 50 години, а да биде во умот токму како „неиспувано детиште“. Не сакам да пишувам јавно какви искуства сум имал со возрасни возачи кои можеле скоро татко да ми бидат. 

Битно е дека почитува закон.
Нема закон, кој закон? Нема ограничување нели. Летаме со 300 на саат сега. Хаос, нели тоа се стремиме. „Ко бије тај добије“. :-\
Немањето ограничување е закон на германски Аутобан. Не е хаос, не е „летаме“, не е „ко бије тај добије“, туку има јасно определени правила за да се овозможи неограничена брзина. Едно од тие правила е да провериш убаво во ретровизор пред да претекнуваш од втора во трета лента. Односно по закон „забрането е претекнување доколку претставува опасност по безбедноста на другите во сообраајот“. И за тоа е предвидена казна до 250е, забрана за управување од некој месец, не ми текнува и +2 поени.

Цитат
Лентата е оставена слободна за престројување за да не се завлечкаш позади камион, да можеш да си возиш како што треба. Никој не кажа дали се исправни или не швабите, ниту е тоа битно во случајов (повторно вртење тези). Имаш конкретна ситуација:
Дозволено бесконечно брзо да возиш. Возиш така, во 3-та лента, пред тебе се престројува некој кој е далеку поспор, без воопшто да погледне во ретровизор (докажавме дека и со диф. разлика во брзина од 180, има барем 5 здрави секунди да примети кола на 250 метри позади). Наеднаш испаѓа крив тој што си возел нормално. Ако секој мисли дека може да праи у сообраќајот како ќе му прдне, ќе биде како Македонија, ама среќа не е Македонија туку Германија е.
Да возам на аутобан јас си ја знам мојата максимална брзина на мојата кола. Немам намера да се тестирам на автопат ниту колата која ја возам. Немам таква намера, сакам да бидам господин додека возам. Сакам другите што ги возам со мене да уживаат во возењето, а не да бидат исплашени. Едноставно е.  ;)
никој не ти кажува да беснееш друже, вози си ти 130-140. Ко господин. Само биди свесен кога ќе претекнуваш да погледнеш да не има некој помалце господин на кој што закон му е дозволено да вози 300+.

Цитат
Чисто информативно, тука во Македонија ми го пресекле патот и знаеш што совет добив? Остави намали малку брзина пошто и 130 е голема кај нас кога возиш накај Табановце.  :-[ Ако удрев крив сум, толку од муабетот.  ;) Но многу полесно се успорува на таа брзина отколку со 300 на саат. Не ве сфаќам како не го разбирате тој момент?  :-[ Затоа немаме такви несреќи на автопатиштата на Балканов колку што е голема Германија. Толку е голем Балкан. 140 животи во годината е голема бројка и таа треба да биде НУЛА!. Ама кој сум јас да кажам.   :-\
Види, дали оваа бројка од 140 жртви во годината ја спореди со некој друг параметар? Број на возила на автопат, број на извозени километри на автопат, или слично, и споредено со некоја земја која има ограничувања?
Еве, да ти помогнам, од земјите кои имаат статистика за несреќи по извозен километар, Германија е доста ниско пред многу европски земји каде има ограничување од 130км/ч:



Цитат
Ти надевај се дека ќе мењаат правила во Германија, али дур не ги сменат, почитувај ги сегашните и погледни два пати во ретровизор кога претекнуваш на Аутобан. И не само во Германија, и кај нас, и секаде.

Седи ми поздравен сега за сега. Се надевам ќе имаш прилика да возиш на неограничен аутобан у скоро време, барем пред да му воведат ограничувања (дококлу се деси тоа некад), да видиш што е вистинска култура во сообраќај. Многу работи ќе ти се разјаснат.
Ниту знаеш колку години имам и колку време возам.  :-\
Имам нешто повеќе поминато и сосема друго искуство имам од она што го имаш како впечаток на форумов затоа овие совети чувај ги пред се за себе. За мене не бери гајле и гледај некого да не удриш од позади. Да си жив и здрав и да внимаваме сите пред себе!  ;)

Секако, немам намера да навлегувам во твоето возачко искуство. Ти си знаеш, штом имаш возачка, значи голем си. Само имам впечаток дека не си возел по Аутобан. Можда грешам, не тврдам, можда и си возел, али не си го доловил моментот како тоа таму функционира.
За жал, ти  прв си дозволи да ми поделиш совет, па си дозволив да возвратам исто така со совети. Инаку, стварно не би... не им делам совети на луѓе кои не сакаат.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Videos
« Одговори #7359 на: 03 Август 2020, 19:12:52 pm »
Симо зар не завршивме?

Ти можеш на Скопје-Тетово да возиш 90кмч и некој на 8метри пред тебе да започне да претицува со 60кмч. Се разбира дека неможе да започне бидејќи лентата е зафатена и ако започнеш да претекнуваш ќе се удриш во возилото кое веќе почнало да претекнува.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Videos
« Одговори #7360 на: 03 Август 2020, 19:14:06 pm »
Симо зар не завршивме?

Ти можеш на Скопје-Тетово да возиш 90кмч и некој на 8метри пред тебе да започне да претицува со 60кмч. Се разбира дека неможе да започне бидејќи лентата е зафатена и ако започнеш да претекнуваш ќе се удриш во возилото кое веќе почнало да претекнува.


Мислам дека завршивме.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Videos
« Одговори #7361 на: 03 Август 2020, 19:24:15 pm »
Врши престигнување е различно од започнува престигнување.
Ова да го прочитате уште еднаш. Важи и за тие што се возат на аутобан.  ;)

Е па реши се де, дали на аутобан е поразлично од место со ограничена брзина? Зошто форсираш 130 на саат дури и на аутобан, сакам да ти објаснам дека не е битно дали е 130 или 230. Битно е, повторно да ти потенцирам, пошто бегаш упорно од поентите. БИТНО Е ДА НЕ ПРЕСТИГНУВАШ НАБАФТАНААНА. Битно е да се осигураш дека престигнувањето е безбедно. ТОА Е ЗАКОН. Не е закон да не возиш 300 на аутобан.
Затоа што некои попаметни од тебе и мене решиле дека таа е најзбезбедна максимална брзина во најголем број од земјите. Ги земале во предвид условите на патиштата, квалитетот на возилата и решиле 130 е максимална граница.
Кој вели дека не треба да се осигураш безбедно да престигнуваш? И на многу места е закон 130, а јас на аутобан можам да возам 130? Забрането е?

Не е обратен. Постојат ситуации кога и да удриш одпозади не си виновен (една е брејкчек ако ти напраи некој). Докажување на суд е друга работа.
Докажување на суд е според закон, а не според тркачки термини. На јавни патишта важат закони за безбедност во сообраќај, а не други заебанции.  ;)

Немањето ограничување е закон на германски Аутобан. Не е хаос, не е „летаме“, не е „ко бије тај добије“, туку има јасно определени правила за да се овозможи неограничена брзина. Едно од тие правила е да провериш убаво во ретровизор пред да претекнуваш од втора во трета лента. Односно по закон „забрането е претекнување доколку претставува опасност по безбедноста на другите во сообраајот“. И за тоа е предвидена казна до 250е, забрана за управување од некој месец, не ми текнува и +2 поени.
Јас сум сигурен во претекнувањето ама некој ако налета со 300 на саат и ме удри од позади, кој е крив за тебе? Значи јас веќе вршам престигнување, а некој ме удира од позади.

никој не ти кажува да беснееш друже, вози си ти 130-140. Ко господин. Само биди свесен кога ќе претекнуваш да погледнеш да не има некој помалце господин на кој што закон му е дозволено да вози 300+.
Веќе ти пишав на ова погоре.

Види, дали оваа бројка од 140 жртви во годината ја спореди со некој друг параметар? Број на возила на автопат, број на извозени километри на автопат, или слично, и споредено со некоја земја која има ограничувања?
Еве, да ти помогнам, од земјите кои имаат статистика за несреќи по извозен километар, Германија е доста ниско пред многу европски земји каде има ограничување од 130км/ч:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Бројката ја земав како пример за цел Балкан, колку што е голема Германија. Не ја земав Македонија за споредба така да сликата што ја претстави не е меродавна за таа споредба. Треба да ги земеш сите балкански земји, да го погледнеш процентот кај нив и извадиш среден просек. Тој просек спореди го со Германија. Дали е полошо возењето на Балкан или во Германија?

Секако, немам намера да навлегувам во твоето возачко искуство. Ти си знаеш, штом имаш возачка, значи голем си. Само имам впечаток дека не си возел по Аутобан. Можда грешам, не тврдам, можда и си возел, али не си го доловил моментот како тоа таму функционира.
За жал, ти  прв си дозволи да ми поделиш совет, па си дозволив да возвратам исто така со совети. Инаку, стварно не би... не им делам совети на луѓе кои не сакаат.
Значи дали сум возел или не возел на аутобан не е важно. Важно е дека ако возам не возам сам. Возам и фамилија со мене и немам намера да ја возам 300 на саат, башка свесен сум дека на автопат има мал милион фамилии што се возат. Тие брзини не се добри за колите, не постои кола што ќе ги извади сите патници живи и здрави на таа брзина доколку имаат инцидент.

Уште еднаш како што пиша некој претходно, вршење и започнување на престигнување не е исто.
Ако јас вршам престигнување, со кое право некој може да ме удира од позади? Вие го толерирате и велите пошто вози 300 на саат има право пред мене, а тогаш како успеал да ме удри од позади?  :-[ Тој што мава е секогаш виновен. Не само во сообраќај, било каде, во спорт добивате санкција, надвор ако удрите некого на суд ќе одговарате за насилство, така и со колите.  ;)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Videos
« Одговори #7362 на: 03 Август 2020, 19:32:37 pm »
Значи сеуште има недоразбирање во термините врши и започнува. На видеото започнува да претекнува. А во некоја хипотетичка ситуација ако зборуваме тоа е друго.

Најстрашно е што такво започнување да се претекнува без да се провери дали е слободна лентата е многу опасно и може да доведе до сериозни сообраќајни несреќи.

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Videos
« Одговори #7363 на: 03 Август 2020, 20:13:51 pm »




Која пречка може овој да ја предвиди на овие услови со сонце во очи со 263 на саат меѓу други возила? :-[


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Videos
« Одговори #7364 на: 03 Август 2020, 20:17:25 pm »
Суво време без дожд, нема магла, нема ветер, состојбата на возилото и товарот не ги дискутираме - перфектни, густина на сообраќај мала до умерена, може навремено од 300 да закочи кога сака за секоја пречка што може да ја предвиди. Сите делови од член 33 исполнети за макс спид. Е сеа, она што не може да предвиди е дека некој ќе претица без да види у ретровизор, дали му е чист патот и дали некој друг веќе не превземал прв маневар за претицање.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.