Дали јас ги знам правилата или не, нема да го спречи чичицата со Југо да ми излезе со 30 на автопат у трета лента.
Решете се сега за што правите муабет. Или за аутобан или за возење во град со зони 20-30km/h или за возење југо. 
Е па реши се де, дали на аутобан е поразлично од место со ограничена брзина? Зошто форсираш 130 на саат дури и на аутобан, сакам да ти објаснам дека не е битно дали е 130 или 230. Битно е, повторно да ти потенцирам, пошто бегаш упорно од поентите. БИТНО Е ДА НЕ ПРЕСТИГНУВАШ НАБАФТАНААНА. Битно е да се осигураш дека престигнувањето е безбедно. ТОА Е ЗАКОН. Не е закон да не возиш 300 на аутобан.
Така е, меѓутоа размисли дали е единствен исход удар од позади кога некој ќе ти излета така. Уствари, најредок исход е удар од позади во тој што излетал, најчесто тој во левата лента, ни крив ни дужен поради тој непромислен претицувач завршува во ендек. Затоа е и предвидена казната за непромислено претекнување (без да се осигураш дека е безбедно).
Конечно се согласивме после не знам колку вртење или „киша око крагујевца“? 
Маваш некого од позади, како очекуваш да бидеш исправен кога ќе одиш на суд? Не знам во која земја овој закон е обратен како што пишувате. Ова извини ама нема врска! Возете и пишувајте како сакате, никој не ве тера со сила да возите 130. Тоа си е ваш избор.
Не е обратен. Постојат ситуации кога и да удриш одпозади не си виновен (една е брејкчек ако ти напраи некој). Докажување на суд е друга работа.
Воопшто не е битно дали е детиште неиспувано.
И тоа како е важно ако треба да патувам со некого накај Германија и таму да му се спојат жичките, го гледам зелен во умот сака да се пува! 
Може да ги има 50 години, а да биде во умот токму како „неиспувано детиште“. Не сакам да пишувам јавно какви искуства сум имал со возрасни возачи кои можеле скоро татко да ми бидат.
Битно е дека почитува закон.
Нема закон, кој закон? Нема ограничување нели. Летаме со 300 на саат сега. Хаос, нели тоа се стремиме. „Ко бије тај добије“. 
Немањето ограничување е закон на германски Аутобан. Не е хаос, не е „летаме“, не е „ко бије тај добије“, туку има јасно определени правила за да се овозможи неограничена брзина. Едно од тие правила е да провериш убаво во ретровизор пред да претекнуваш од втора во трета лента. Односно по закон „забрането е претекнување доколку претставува опасност по безбедноста на другите во сообраајот“. И за тоа е предвидена казна до 250е, забрана за управување од некој месец, не ми текнува и +2 поени.
Лентата е оставена слободна за престројување за да не се завлечкаш позади камион, да можеш да си возиш како што треба. Никој не кажа дали се исправни или не швабите, ниту е тоа битно во случајов (повторно вртење тези). Имаш конкретна ситуација:
Дозволено бесконечно брзо да возиш. Возиш така, во 3-та лента, пред тебе се престројува некој кој е далеку поспор, без воопшто да погледне во ретровизор (докажавме дека и со диф. разлика во брзина од 180, има барем 5 здрави секунди да примети кола на 250 метри позади). Наеднаш испаѓа крив тој што си возел нормално. Ако секој мисли дека може да праи у сообраќајот како ќе му прдне, ќе биде како Македонија, ама среќа не е Македонија туку Германија е.
Да возам на аутобан јас си ја знам мојата максимална брзина на мојата кола. Немам намера да се тестирам на автопат ниту колата која ја возам. Немам таква намера, сакам да бидам господин додека возам. Сакам другите што ги возам со мене да уживаат во возењето, а не да бидат исплашени. Едноставно е.
никој не ти кажува да беснееш друже, вози си ти 130-140. Ко господин. Само биди свесен кога ќе претекнуваш да погледнеш да не има некој помалце господин на кој што закон му е дозволено да вози 300+.
Чисто информативно, тука во Македонија ми го пресекле патот и знаеш што совет добив? Остави намали малку брзина пошто и 130 е голема кај нас кога возиш накај Табановце.
Ако удрев крив сум, толку од муабетот.
Но многу полесно се успорува на таа брзина отколку со 300 на саат. Не ве сфаќам како не го разбирате тој момент?
Затоа немаме такви несреќи на автопатиштата на Балканов колку што е голема Германија. Толку е голем Балкан. 140 животи во годината е голема бројка и таа треба да биде НУЛА!. Ама кој сум јас да кажам. 
Види, дали оваа бројка од 140 жртви во годината ја спореди со некој друг параметар? Број на возила на автопат, број на извозени километри на автопат, или слично, и споредено со некоја земја која има ограничувања?
Еве, да ти помогнам, од земјите кои имаат статистика за несреќи по извозен километар, Германија е доста ниско пред многу европски земји каде има ограничување од 130км/ч:

Ти надевај се дека ќе мењаат правила во Германија, али дур не ги сменат, почитувај ги сегашните и погледни два пати во ретровизор кога претекнуваш на Аутобан. И не само во Германија, и кај нас, и секаде.
Седи ми поздравен сега за сега. Се надевам ќе имаш прилика да возиш на неограничен аутобан у скоро време, барем пред да му воведат ограничувања (дококлу се деси тоа некад), да видиш што е вистинска култура во сообраќај. Многу работи ќе ти се разјаснат.
Ниту знаеш колку години имам и колку време возам. 
Имам нешто повеќе поминато и сосема друго искуство имам од она што го имаш како впечаток на форумов затоа овие совети чувај ги пред се за себе. За мене не бери гајле и гледај некого да не удриш од позади. Да си жив и здрав и да внимаваме сите пред себе! 
Секако, немам намера да навлегувам во твоето возачко искуство. Ти си знаеш, штом имаш возачка, значи голем си. Само имам впечаток дека не си возел по Аутобан. Можда грешам, не тврдам, можда и си возел, али не си го доловил моментот како тоа таму функционира.
За жал, ти прв си дозволи да ми поделиш совет, па си дозволив да возвратам исто така со совети. Инаку, стварно не би... не им делам совети на луѓе кои не сакаат.