Автор Тема: Техники на возење  (Прочитано 10166 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Техники на возење
« на: 01 Октомври 2012, 10:26:26 am »
Порасецкани брзини е значително подобро. Посебно на кривулести патчиња. :)
« Последно менување: 01 Октомври 2012, 14:47:12 pm velestrumf »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #1 на: 01 Октомври 2012, 10:29:01 am »
Секако.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2 на: 01 Октомври 2012, 10:50:42 am »
За нагорници и кривини, ево рецимо Водно, подобри се подолги преноси. Ја држиш втора на високи обртаи пред кривина се добива одлично моторно кочење но и експлозија при излез. Доколку почнеш да шалташ се губат перформанси и повеќе треба да се работи со сопирачките при влез во кривина.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #3 на: 01 Октомври 2012, 10:51:38 am »
Сите хилклајмб коли имаат пократки брзини од оние за стаза.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #4 на: 01 Октомври 2012, 10:52:20 am »
Да но тие имаат и поприлично коњи ....

Они ко шала ги пунат брзините.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #5 на: 01 Октомври 2012, 10:54:25 am »
Ако има помалку коњи уште пократки брзини треба, инаку од 2 у трета и ќе почне да паѓаат вртежите :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #6 на: 01 Октомври 2012, 10:55:20 am »
Точно, тоа кај мене се случува :(

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #7 на: 01 Октомври 2012, 11:01:53 am »
Што пократко ја развива брзината во помал степен толку подобро, потребата да промени во повисок степен значи и губење перформанси.

Земи ја стража како пример, ако возиш 130 во 4 та или 5 та моторот е тром и неагилен, способноста на еден пренос истата брзина да се постигне во 3 -та брзина овозможува подобар влез во кривина за што е доволно само одземање гас, исто така и подобар излез.

Ако има помалку коњи уште пократки брзини треба, инаку од 2 у трета и ќе почне да паѓаат вртежите :)

Што значи ако втора е доволно долга ќе нема потреба од трета...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #8 на: 01 Октомври 2012, 11:08:28 am »
Мешате долга брзина, со високи обртаи.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #9 на: 01 Октомври 2012, 11:17:54 am »
Така е дени! Кратки брзини + високи обртаи. Тука е рецептата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #10 на: 01 Октомври 2012, 11:21:10 am »
;D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #11 на: 01 Октомври 2012, 13:00:37 pm »
За нагорници и кривини, ево рецимо Водно, подобри се подолги преноси. Ја држиш втора на високи обртаи пред кривина се добива одлично моторно кочење но и експлозија при излез. Доколку почнеш да шалташ се губат перформанси и повеќе треба да се работи со сопирачките при влез во кривина.

Грешиш, на влез на кривина потребно ти е што повеќе снага, т.е што е можно повеќе обртаи

Картки брзини се, според мене една моралност кај секоја кола правена за ридско брзински трки...на тркачки автомобил, цела снага е на високи обртаи, па не може да си дозволат подолг пренос, бидејќи тоа би значело поголема разлика помеѓу брзините, поголема загуба

Дури и на стаза, запримети ги оние во Ф1, сите влегуваат во брз свиок (Јас кога возев SimRacing, ги делев свиоците на брзи и бавни, се што е над 120 е брз свиок, се што е под 120 е бавен свиок, заради сетап на суспензија, диференцијали, итн) со високи обртаи, иако имаат снага и на ниски

Многу потешко (барем за мене) е да се влезе во свиок со помалку обртаи, имаш по-тромава кола, но постабилна...сето тоа зависи од стилот на возење, некој сака едно, некој друго
« Последно менување: 01 Октомври 2012, 13:11:58 pm FilipM »
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #12 на: 01 Октомври 2012, 13:29:44 pm »
Многу потешко (барем за мене) е да се влезе во свиок со помалку обртаи, имаш по-тромава кола, но постабилна...сето тоа зависи од стилот на возење, некој сака едно, некој друго

Шо има врска стабилноста на колата при влез во свиоци? Освен ако не алудираш на тоа дека ако влезеш со поголем број на вртежи има помала шанса за wheel spin оти максималниот број вртежи и fuel cutoff ти се поблиски до моменталната брзина на влез. Ова се сеќавам дека им беше проблем на возачита на Ауди дизелите на ЛеМан пред неколку години. Имаа мал број на вртежи при влез во бавни  и брзи свиоци а голем торк па многу лесно се извртуваа.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #13 на: 01 Октомври 2012, 13:46:30 pm »
Шо има врска стабилноста на колата при влез во свиоци?

Сериозно?

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #14 на: 01 Октомври 2012, 13:46:47 pm »
Има и тоа каква врска, ако земеш во предвид колку добро си направил Heel'n toe, моторно кочење, па поради тоа, во тој дел од секунда задниот дел ти е полесен (тежината се префрла повеќе на предната оска)
I’m so mean, I make medicine sick