За нагорници и кривини, ево рецимо Водно, подобри се подолги преноси. Ја држиш втора на високи обртаи пред кривина се добива одлично моторно кочење но и експлозија при излез. Доколку почнеш да шалташ се губат перформанси и повеќе треба да се работи со сопирачките при влез во кривина.
Грешиш, на влез на кривина потребно ти е што повеќе снага, т.е што е можно повеќе обртаи
Картки брзини се, според мене една моралност кај секоја кола правена за ридско брзински трки...на тркачки автомобил, цела снага е на високи обртаи, па не може да си дозволат подолг пренос, бидејќи тоа би значело поголема разлика помеѓу брзините, поголема загуба
Дури и на стаза, запримети ги оние во Ф1, сите влегуваат во брз свиок (Јас кога возев SimRacing, ги делев свиоците на брзи и бавни, се што е над 120 е брз свиок, се што е под 120 е бавен свиок, заради сетап на суспензија, диференцијали, итн) со високи обртаи, иако имаат снага и на ниски
Многу потешко (барем за мене) е да се влезе во свиок со помалку обртаи, имаш по-тромава кола, но постабилна...сето тоа зависи од стилот на возење, некој сака едно, некој друго