Автор Тема: Техники на возење  (Прочитано 10075 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #15 на: 01 Октомври 2012, 13:47:26 pm »
Ја мислам дека сите се у право само што не се разбираме.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #16 на: 01 Октомври 2012, 13:50:37 pm »
Шо има врска стабилноста на колата при влез во свиоци?

Сериозно?

Сум испуштил да пишам бројот на вртежите при влез во свиок. Еве поправено:

Шо има врска бројот на вртежи со стабилноста на колата при влез во свиоци? Освен ако не алудираш на тоа дека ако влезеш со поголем број на вртежи има помала шанса за wheel spin оти максималниот број вртежи и fuel cutoff ти се поблиски до моменталната брзина на влез. Ова се сеќавам дека им беше проблем на возачита на Ауди дизелите на ЛеМан пред неколку години. Имаа мал број на вртежи при влез во бавни  и брзи свиоци а голем торк па многу лесно се извртуваа.

Ај сега Филип одговори :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #17 на: 01 Октомври 2012, 13:58:59 pm »
Има и тоа каква врска, ако земеш во предвид колку добро си направил Heel'n toe, моторно кочење, па поради тоа, во тој дел од секунда задниот дел ти е полесен (тежината се префрла повеќе на предната оска), па имаш understeer во првичен момент (особено на FWD кола), и поголема можност за oversteer (на RWD кола) на излез од кривина, така да „Освен ако не алудираш на тоа дека ако влезеш со поголем број на вртежи има помала шанса за wheel spin “ е точно...

Меѓутоа, предноста е тоа што и да згрешиш, (макар и минимално), можеш полесно да ја оправиш грешката доколку си влегол со повеќе обртаи (колата е пожива)


Е тука веќе доаѓа дискусијата Дизел вс Бензин, Турбо вс NA, итн
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #18 на: 01 Октомври 2012, 13:59:50 pm »
Ако во една иста кривина влезеш со 60кмч во 2ра, и 60кмч во 4та, не е исто. Дури е многу различно. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43655
  • Il Moderatore
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #19 на: 01 Октомври 2012, 14:02:23 pm »
Така е, затоа секоја кривина си има одредено брзина и пренос со кој се влага :) (60 со втора... или 170 со трета... на пример) :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #20 на: 01 Октомври 2012, 14:03:12 pm »
Ако во една иста кривина влезеш со 60кмч во 2ра, и 60кмч во 4та, не е исто. Дури е многу различно. :)

Различно е, но зборувам во контекст на стабилноста на колата. Би тебало да е исто стабилна освен факторот на моторното кочење што е веројатно поголемо при поголеми вртежи?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20648
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #21 на: 01 Октомври 2012, 14:03:23 pm »
Мислам дека повеќе разлика ќе направи што после тоа ќе направиш и како последица на тоа, како ќе ти „изигра“ колата, отколку самиот влез во кривината. 60 е 60, без разлика во која брзина си.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #22 на: 01 Октомври 2012, 14:11:25 pm »
Веле има врска и во која брзина си убаво напиша Филип. Во 3та или 4та на 60 имаш помалце моторно кочење отколку во втора па со тоа и тежината е поеднакво дистрибуирана, додека со втора имаш повеќе моторно кочење со што и тежината е повеќе на предните тркала. Е сега во зависност од возилото и сетапот кој се вози зависи што ти треба :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54955
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #23 на: 01 Октомври 2012, 14:13:40 pm »
Исто е, ама не е исто. :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20648
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #24 на: 01 Октомври 2012, 14:17:25 pm »
Шо знам... Мене по некоја логика ми иде, ако влезеш со 60 и држиш 60, без тенденција да додаваш или одземаш гас, да нема врска у која брзина си.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #25 на: 01 Октомври 2012, 14:23:16 pm »
filipM мисли и за излезот на кривина затоа вика у втора со 60,за да не искочиш од кривина како баба со 3та на 3 000 обртаи
а и веле е у право 60 си се 60

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #26 на: 01 Октомври 2012, 14:26:02 pm »
Веле има врска и во која брзина си убаво напиша Филип. Во 3та или 4та на 60 имаш помалце моторно кочење отколку во втора па со тоа и тежината е поеднакво дистрибуирана, додека со втора имаш повеќе моторно кочење со што и тежината е повеќе на предните тркала. Е сега во зависност од возилото и сетапот кој се вози зависи што ти треба :)

Апсолутно тачно, во 4 та можеш само да се утепаш, не ќе може да ја докочиш и отиде у карпа...

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #27 на: 01 Октомври 2012, 14:26:38 pm »
Една работа, разликите при стабилност може да ги осетите само на лимитот на управливост, не можете толку при нормално вожња


Исто така, најбитните моменти за успех при возење се ВЛЕЗ и ИЗЛЕЗ од кривина...Успехот е во тоа да си што е можно побрз на излез, а не со колку ќе влезеш во кривина...За да имаш добар излез, мораш да имаш добро пресметан и стабилен влез. Е тука доаѓа до израз способноста на еден возач да го балансира автомобилот што е можно подобро, притоа искористувајќи што е можно поголем дел од снагата на автомобилот за да биде побрз на излез од кривина, односно ОБРТАИ на NA кола

Со други зборови, ВЛЕЗОТ во кривина диктира се понатаму  :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7250
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #28 на: 01 Октомври 2012, 14:28:27 pm »
filipM мисли и за излезот на кривина затоа вика у втора со 60,за да не искочиш од кривина како баба со 3та на 3 000 обртаи
а и веле е у право 60 си се 60

Па и не се, 60 на 2000 rpm, и 60 на 4000 rpm имаат голема разлика...
Едните 60 ке ти дадат експлозивен излез од кривина ...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43655
  • Il Moderatore
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #29 на: 01 Октомври 2012, 14:28:38 pm »
Моторното кочење нема врска со влезната брзина во кривината. Моторното кочење се анулира со притискање на педалот за гас. Моторното кочење може да биде корисно ако сакаш да имаш добра контрола на оноа што го прави колата ВО самата кривина (исто како и силата на тркалата). При понизок пренос имаш можност за поголемо моторно кочење и поголем пренос на сила на тркалата ако е тоа потребно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.