Автор Тема: Техники на возење  (Прочитано 10076 пати)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #30 на: 01 Октомври 2012, 14:29:45 pm »
Но никогаш не можеш 100% прецизно да го анулираш моторното кочење со педалот за гас...исто така пушти ја колата да се тркала во 2ра на 50 и во 5та на 50...кога не ја гибаш гаста, секогаш ќе имаш поголемо моторно на повисоки обртаи
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #31 на: 01 Октомври 2012, 14:30:57 pm »
filipM мисли и за излезот на кривина затоа вика у втора со 60,за да не искочиш од кривина како баба со 3та на 3 000 обртаи
а и веле е у право 60 си се 60

Па и не се, 60 на 2000 rpm, и 60 на 4000 rpm имаат голема разлика...
Едните 60 ке ти дадат експлозивен излез од кривина ...

али ако ја држиш со 60,60 си се 60
збориме конкретно за кривината не излезот,за него се согласуваме :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #32 на: 01 Октомври 2012, 14:31:06 pm »
Нормално, немаш три нозе да стискаш и на кочница и на гас и да шифташ брзини (мануално).

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #33 на: 01 Октомври 2012, 14:31:42 pm »
Објаснив пред два поста, зошто не е исто, бидејќи го земам и излезот во предвид :)


Немаме три нозе, но кога знаам со која брзина да влезам, кочам со лева (да, и тоа го правам), исто така се користи Heel n toe како „трета нога“


I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #34 на: 01 Октомври 2012, 14:32:46 pm »
Моторното кочење односно не-кочење се компензира со left foot braking односно кочење со лева нога особено кај колите со погон на предни тркала како би се намалил understeer ефектот на возилото.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #35 на: 01 Октомври 2012, 14:33:07 pm »
кочница и гас со десна нога фаланга ;D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #36 на: 01 Октомври 2012, 14:33:43 pm »
Шумахер е единствен возач кој во своето време во Ф1, истовремено користеше Гас и кочница, односно кочеше со лева...тоа му овозможуваше некаде 10 до 20км/ч побрз влез од Баричело, конкретно на првата кривина на Сузука, каде се врти десно и потоа се кочи бидејќи е всушност една голема кривина но со два влеза
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20648
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #37 на: 01 Октомври 2012, 14:34:25 pm »
Исто така, најбитните моменти за успех при возење се ВЛЕЗ и ИЗЛЕЗ од кривина...Успехот е во тоа да си што е можно побрз на излез, а не со колку ќе влезеш во кривина...За да имаш добар излез, мораш да имаш добро пресметан и стабилен влез. Е тука доаѓа до израз способноста на еден возач да го балансира автомобилот што е можно подобро, притоа искористувајќи што е можно поголем дел од снагата на автомобилот за да биде побрз на излез од кривина, односно ОБРТАИ на NA кола

Со други зборови, ВЛЕЗОТ во кривина диктира се понатаму  :)

Во овој случај, нормално дека е битно со која брзина (и км/ч и степен на пренос) ќе влезеш, ако сакаш да имаш соодветно брз излез од истата кривина, не глеам тука причина зашто уопште да се полемизира :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #38 на: 01 Октомври 2012, 14:34:43 pm »
Кој пробал знае :D екстремно тешка техника на возење што бара многу осет и вежбање.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #39 на: 01 Октомври 2012, 14:34:50 pm »
Хаха, Heel'n'toe, кажи меѓугас да те разбереме човечки, како што прават возачине на автобусине од ЈСП ;D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #40 на: 01 Октомври 2012, 14:35:13 pm »
полесно е таму нема кумплунг,ако го усовршиш тоа,ќе бидеш шуми :D

тешка,зошто те учеле со лева да кочиш па така си навикнат,пробувај си некад во вожња интересно е,ќе го навикнеш

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20648
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #41 на: 01 Октомври 2012, 14:36:17 pm »
„Меѓугас“ не е исто со "Heel / toe". Кај првото не мора да држиш на кочница, а кај второто тоа е главната карактеристика.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #42 на: 01 Октомври 2012, 14:36:22 pm »
Мислам дека имаше една тема со техники на возење, предлагам муабетов да се префрли таму или да се почне нова тема.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #43 на: 01 Октомври 2012, 14:36:30 pm »
Не е исто во ЈСП и во болид  ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #44 на: 01 Октомври 2012, 14:37:46 pm »
кај може шуми да се снајде во јсп,15 минути ќе ја бара 3та ;D