Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 422190 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #195 на: 16 Април 2013, 17:09:39 pm »
http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=3740


Истите сознанија и јас ги добив кога бев заинтересиран за Тигуан.Дека има голема стапка на расипливост и проблеми, поготово кај моторот 1.4 ТСИ со 150 кс (после излезе скроз нова верзија што ако не се лажам има 160 кс, ама главната наводно причина е расипливоста на претходниот).

Исто потрошувачката кај Тестираните два Тигуан -и со 1.4 тси 150 кс, беше голема (нешто 13-15 л/100) во градски услови односно на брзина над 130 км/ч на автопат.

Конечно се откажав ради цената (кога ќе се доплати целата опрема што ја сакав), и ради просторноста.


Иаки морам да признаам дека перформансите на моторот, удобноста како и самото држење при возењето ми остави добар впечаток.


поздрав

Дарко

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #196 на: 17 Април 2013, 08:47:54 am »
Вакви кур-се-тресе муабети без никаква поддршка се причината за гласини, итн.. Муабетов е веќе правен на форумов, за тоа колку се валидни (или не се валидни) форуми и остали такви извори за генералната доверливост и квалитет на одреден мотор, модел или марка.

VW имаше проблем со првата серија TSI 160 мотори, произведени до средината на 2010. Заради некоја грешка во софтвер се случуваше да изгубат компресија во еден цилиндар. Во секој случај, тој проблем е одамна решен.

Потрошувачката е сосем друга работа. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #197 на: 17 Април 2013, 08:51:48 am »
ne bese samo 160kata falicna ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #198 на: 17 Април 2013, 08:57:00 am »
Сите беа, до еден. :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #199 на: 17 Април 2013, 12:27:19 pm »
Вакви кур-се-тресе муабети без никаква поддршка се причината за гласини, итн.. Муабетов е веќе правен на форумов, за тоа колку се валидни (или не се валидни) форуми и остали такви извори за генералната доверливост и квалитет на одреден мотор, модел или марка.

VW имаше проблем со првата серија TSI 160 мотори, произведени до средината на 2010. Заради некоја грешка во софтвер се случуваше да изгубат компресија во еден цилиндар. Во секој случај, тој проблем е одамна решен.

Потрошувачката е сосем друга работа. :)


Исто имаше проблем и 1.2 ТСИ моторите (Шкода Јети). И не секогаш се ослонувам на празни муабети од форуми.. Во конкретниот случај знам за некоколку реални ситуации што во комбинација со форумите ми направија да сум претпазлив. Инаку за новата верзија на 1.4 ТСИ 160 кс (претходната проблематична ако не се лажам беше 150кс), не сум чул некој да се пожали и веројатно е без проблеми (иако е кратко време поминато за да го знаеме тоа).

Во секој случај барем мене лично во комбинација со висока потрошувачка и мал простор, направија да не го гледам Тигуан -от сериозно. Турбо Дизел верзијата исто ми отпадна од опција ради кратките релации што ги имам и исто хорор прикасите со DPF.


поздрав

Дарко


Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #200 на: 17 Април 2013, 12:29:44 pm »
Вакви кур-се-тресе муабети без никаква поддршка се причината за гласини, итн.. Муабетов е веќе правен на форумов, за тоа колку се валидни (или не се валидни) форуми и остали такви извори за генералната доверливост и квалитет на одреден мотор, модел или марка.

VW имаше проблем со првата серија TSI 160 мотори, произведени до средината на 2010. Заради некоја грешка во софтвер се случуваше да изгубат компресија во еден цилиндар. Во секој случај, тој проблем е одамна решен.

Потрошувачката е сосем друга работа. :)


Исто имаше проблем и 1.2 ТСИ моторите (Шкода Јети). И не секогаш се ослонувам на празни муабети од форуми.. Во конкретниот случај знам за некоколку реални ситуации што во комбинација со форумите ми направија да сум претпазлив. Инаку за новата верзија на 1.4 ТСИ 160 кс (претходната проблематична ако не се лажам беше 150кс), не сум чул некој да се пожали и веројатно е без проблеми (иако е кратко време поминато за да го знаеме тоа).

Во секој случај барем мене лично во комбинација со висока потрошувачка и мал простор, направија да не го гледам Тигуан -от сериозно. Турбо Дизел верзијата исто ми отпадна од опција ради кратките релации што ги имам и исто хорор прикасите со DPF.


поздрав

Дарко



Ke ja barame starata mehanicka tehnologija. E toa ECO lobi ne ubi nacisto. Tie gjubre EURO standardi. Ni Indija ni Kina nemaat takvi standardi. Se i sesto se vozi. Treba i kaj nas da e taka.
Eden proizveduvac da se osvesti da ja vrati starata tehnologija nazad.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #201 на: 17 Април 2013, 12:32:07 pm »
Хехе.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #202 на: 17 Април 2013, 12:39:56 pm »
Вакви кур-се-тресе муабети без никаква поддршка се причината за гласини, итн.. Муабетов е веќе правен на форумов, за тоа колку се валидни (или не се валидни) форуми и остали такви извори за генералната доверливост и квалитет на одреден мотор, модел или марка.

VW имаше проблем со првата серија TSI 160 мотори, произведени до средината на 2010. Заради некоја грешка во софтвер се случуваше да изгубат компресија во еден цилиндар. Во секој случај, тој проблем е одамна решен.

Потрошувачката е сосем друга работа. :)


Исто имаше проблем и 1.2 ТСИ моторите (Шкода Јети). И не секогаш се ослонувам на празни муабети од форуми.. Во конкретниот случај знам за некоколку реални ситуации што во комбинација со форумите ми направија да сум претпазлив. Инаку за новата верзија на 1.4 ТСИ 160 кс (претходната проблематична ако не се лажам беше 150кс), не сум чул некој да се пожали и веројатно е без проблеми (иако е кратко време поминато за да го знаеме тоа).

Во секој случај барем мене лично во комбинација со висока потрошувачка и мал простор, направија да не го гледам Тигуан -от сериозно. Турбо Дизел верзијата исто ми отпадна од опција ради кратките релации што ги имам и исто хорор прикасите со DPF.


поздрав

Дарко



Ke ja barame starata mehanicka tehnologija. E toa ECO lobi ne ubi nacisto. Tie gjubre EURO standardi. Ni Indija ni Kina nemaat takvi standardi. Se i sesto se vozi. Treba i kaj nas da e taka.
Eden proizveduvac da se osvesti da ja vrati starata tehnologija nazad.


Сакаш да кажеш да возиме машина на пареа? Јас сепак не би до толку reliable технологија.


Дарко

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #203 на: 17 Април 2013, 12:45:34 pm »
Даре, не упатувај прашања кон Бугар. Се гледа дека си нов. ;D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #204 на: 17 Април 2013, 13:40:16 pm »
Вакви кур-се-тресе муабети без никаква поддршка се причината за гласини, итн.. Муабетов е веќе правен на форумов, за тоа колку се валидни (или не се валидни) форуми и остали такви извори за генералната доверливост и квалитет на одреден мотор, модел или марка.

VW имаше проблем со првата серија TSI 160 мотори, произведени до средината на 2010. Заради некоја грешка во софтвер се случуваше да изгубат компресија во еден цилиндар. Во секој случај, тој проблем е одамна решен.

Потрошувачката е сосем друга работа. :)

Во муабет со вработен во сервис на Ка-Дис (веќе не работи таму, а и близок пријател на мој другар е, така да нема потреба да ме лаже) ниту еден TSI мотор кај нив не е донесен на сервис, т.е. од тие што ги продале ниту еден немал било какви проблеми со моторот. Инаку никогаш го немаа во понуда во Сеат 160кс моторот.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #205 на: 17 Април 2013, 13:56:00 pm »
Вакви кур-се-тресе муабети без никаква поддршка се причината за гласини, итн.. Муабетов е веќе правен на форумов, за тоа колку се валидни (или не се валидни) форуми и остали такви извори за генералната доверливост и квалитет на одреден мотор, модел или марка.

VW имаше проблем со првата серија TSI 160 мотори, произведени до средината на 2010. Заради некоја грешка во софтвер се случуваше да изгубат компресија во еден цилиндар. Во секој случај, тој проблем е одамна решен.

Потрошувачката е сосем друга работа. :)

Во муабет со вработен во сервис на Ка-Дис (веќе не работи таму, а и близок пријател на мој другар е, така да нема потреба да ме лаже) ниту еден TSI мотор кај нив не е донесен на сервис, т.е. од тие што ги продале ниту еден немал било какви проблеми со моторот. Инаку никогаш го немаа во понуда во Сеат 160кс моторот.


1.4 ТСИ со 122Кс е помалку комплициран од верзијата 150 кс. Инаку и јас за 122 кс немам чуено ништо лошо, дури и потрошувачката му е баш како треба. Во првиот наврат кога бев заинтересиран за менување на кола (мада тогаш и не бев толку запален пошто со ХР-В то имав поминато само 70000 км), да имаше Шкода Јети 1.4 122 кс (тогаш имаше само 1.2 ), веројатно ќе купев.


поздрав

Дарко



Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #206 на: 17 Април 2013, 13:58:28 pm »
Вакви кур-се-тресе муабети без никаква поддршка се причината за гласини, итн.. Муабетов е веќе правен на форумов, за тоа колку се валидни (или не се валидни) форуми и остали такви извори за генералната доверливост и квалитет на одреден мотор, модел или марка.

VW имаше проблем со првата серија TSI 160 мотори, произведени до средината на 2010. Заради некоја грешка во софтвер се случуваше да изгубат компресија во еден цилиндар. Во секој случај, тој проблем е одамна решен.

Потрошувачката е сосем друга работа. :)


Исто имаше проблем и 1.2 ТСИ моторите (Шкода Јети). И не секогаш се ослонувам на празни муабети од форуми.. Во конкретниот случај знам за некоколку реални ситуации што во комбинација со форумите ми направија да сум претпазлив. Инаку за новата верзија на 1.4 ТСИ 160 кс (претходната проблематична ако не се лажам беше 150кс), не сум чул некој да се пожали и веројатно е без проблеми (иако е кратко време поминато за да го знаеме тоа).

Во секој случај барем мене лично во комбинација со висока потрошувачка и мал простор, направија да не го гледам Тигуан -от сериозно. Турбо Дизел верзијата исто ми отпадна од опција ради кратките релации што ги имам и исто хорор прикасите со DPF.


поздрав

Дарко



Ke ja barame starata mehanicka tehnologija. E toa ECO lobi ne ubi nacisto. Tie gjubre EURO standardi. Ni Indija ni Kina nemaat takvi standardi. Se i sesto se vozi. Treba i kaj nas da e taka.
Eden proizveduvac da se osvesti da ja vrati starata tehnologija nazad.


Сакаш да кажеш да возиме машина на пареа? Јас сепак не би до толку reliable технологија.


Дарко


Nie nemame nitu standard nitu lugje obuceni za common rail nitu pak rezervni delovi. Starata dobra roto pumpa se pokaza 100 godini kako kvalitetna tehnlogija. Sto poslozeno toa pomalku doverlivo.
Poprostoto sekogas e podoverlivo. Ostaj ti EKO lobito ! Tie se najgolemata mafia

TSI motorite NE MOZAT DA RABOTAT na 100 % plin zaradi konstrukcijata. Znaci VW se dokaza kako koncern KOJ NAMETNUVA tehnologija so cel pogolemo trosenje na benzin (LPG sistem za takvo vozilo e potpisuvanje na kapitulacija).

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #207 на: 17 Април 2013, 16:23:17 pm »
Znaci VW se dokaza kako koncern KOJ NAMETNUVA tehnologija so cel pogolemo trosenje na benzin (LPG sistem za takvo vozilo e potpisuvanje na kapitulacija).

Како тоа наметнал технологија за поголемо трошење бензин ако ти нуди 1.4 мотор со перформанси на 2.0 атмосферец ( и со подобри меѓу забрзувања) и протоа троши 20-30% помалку?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #208 на: 17 Април 2013, 20:56:17 pm »
Da ama 100% plin ne moze da podnese toj motor poradi tehnologijata. Pomalce trosi na benzin od 2.0 ama poslozen e od druga strana i PORASIPLIV vo start. Na zapad se drugi igrite.
A be za perfomansi da ne praime muabet. Turbo benzinec DA.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #209 на: 17 Април 2013, 21:49:52 pm »
VW не се идиоти да лансираат на пазар нешто што нечини. Тој мотор се втрадува во 4 бренда. Едноставно имаат премногу да изгубат ако направат грешка, така да не ми се верува дека ќе исфрлат раиплив производ на пазарот