Од друга страна, сосема е неизбежно со мас-продукција да се стави под прашање квалитетот.
Е сега, една работа која луѓето константно ја прават е да споредуваат со возила произведени пред 20 години. Сосема погрешно, заради тоа што веќе едноставно не се прават возила што траат. Според некоја анализа што ја читав (и треба да ја најдам) возилата се произведуваат со предвиден животен век од 10 години. Сите компоненти што се вградуваат се очекуваат да траат до 10 години. За понатаму не се предвидени. Тие ќе траат, ама не се размишља воопшто.
И тоа е валидно за Европа, каде што луѓето купуваат нова кола, ја возат 3-4-5 години и ја шиткаат во вукојебина као Бугарија, Македонија, Румунија итн, каде што ние се маваме у груди пошто сме купиле BMW 320D за 5000 евра, а после тоа се жалиме дека треба ова да се смени, она да се смени, ова не работело, она не работело, па дека било скапо одржувањето. Извини, ама ако си купил за 5000 евра кола што нова коштала 40000 евра, немој да очекуваш дека одржувањето ќе те кошта исто као за Дачиа Логан или наследеното Југо.
Пак да го спомнам моментот со голфот за 4000 евра. Комедија, никаков репер за квалитет. Тој Голф којзнае што све прошол и издржал, и дошол во Македонија да се продаде за 4000 евра.
Еве, јас имам директно (фамилијарно) искуство со Volkswagen, и освен некои ситници, возилата немале никаков проблем. Фаланга од друга страна зборува за сериозни проблеми со одредена серија возила. Валидно. Во Македонија се носеа возила предвидени за источноевропски пазар, па затоа голем број од туарезите имаа проблеми со електроника, а голем број Q7-ци имаа проблем со замаглување на светлата. Јебига, кај секој производител има добри серии и лоши серии. За мене е (ништо лично Фаланга) многу поголем проблем што на 99% од Спарковите низ градов ради лошиот агол на фаровите и ваљда некоја дизајнерска грешка светлата им светат во небо и заслепуваат.
Од друга страна, Македонија не е репер за квалитет. Имаме ужасни патишта и никакво гориво. Секаде во свет се даваат подолги гаранции од кај нас. И тоа нешто значи.
На крајот на денот, се сведува на личен избор, мерак и задоволство. Во моментов ниедно возило од компактната класа не ми прави толку мерак внатре колку што ми прави Голфот. Да, некој ќе рече досаден бил, оваков бил, онаков бил. Во ред. Кожата на воланот во мојот Голф го оддава чувството на кожа. Кожата на воланот во i30 оддава чувство на пластика. Се си има свое.