Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 397015 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #555 на: 22 Септември 2015, 17:47:17 pm »
Ваљда и во Европа ќе треба да платат казни ..

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #556 на: 22 Септември 2015, 18:14:00 pm »
Вака поентата е да се истргаат Приусите колку што може. Зошто беа успешни. Сега завлече TDI па ќе се такса тој. Еголф или Пасат ГТЕ

Така, значи не е вината во Фолксваген туку во некој друг. Секогаш е така тоа на овој форум иако фактите се сосем нешто друго.
На пример, еколошките друштва десетина години наназад се свесни и властите се свесни дека Фолксваген лаже, подмитува и затоа е привилегиран и во Европа.
https://www.greenpeace.de/themen/klimawandel/volkswagen-das-problem

Германските власти и стејкхолдери на страната на Фолксваген уште од 55-та година се договориле со Америка Фолксваген да прерасне во најголема европска марка во наредните 20 години. Знаејќи дека Фолскваген се неискусни во производството на возила на различни начини притискаа сите други да ги оштетат а ФОлксваген на сметка на тоа да се развива. Затоа Фолксваген денес во Советот на европа има 3 (три) претставници додека секој друг бренд има само по еден. Плански владите на Германија дозволија на ГМ да ги експлоатира патентните права на Опел (кој до крајот на 50-тите години поседувал окулу две третини од сите патенти во автомобилската индустрија во светот) и со тоа компанијата да ја ослабе финансиски, да ги наполни џебовите на властите во германија и америка а Фолксваген кој во тоа време бил инфериорен да бележи вештачки раст.

Арно ама денес работите се поинакви. Европа и Америка не се толку блиски и не се веќе во алијанса, а на Европа и гори под нозете и финансиски и стратешки. Затоа сега Европа ги дупи американците во Европа а Америка ги дупи европјаните во америка и со мигрантската криза и срањата излегуваат на виделина.

Јас типувам на тоа дека стратешки позициите ќе се разместат. Нема да се случи ништо драстично само ќе се префрлат пари од едниот на другиот континент, ќе се пресметаат позициите повторно, ќе се искорегираат и повторно ќе се смират. После 20 години студентите по стратешки менаџмент ќе пишуваат тругови и кејс студии за случувањата кои се случуваат денес и се случувале во последниве 30 години, а сега за сега некој мудро ќе си пере пари а ние ќе си арчиме тастатури во ветер и магла.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3837
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #557 на: 22 Септември 2015, 18:32:11 pm »
Поентата со GM е што е нивна марка. Не се ненормални да си го таксаат својот граѓанин. Од друга страна Тојота и VW се големи и преуспешни надворешни марки кои ем им влечат пари ем им влагаат и парче им го прават пазарот.

Вака поентата е да се истргаат Приусите колку што може. Зошто беа успешни. Сега завлече TDI па ќе се такса тој. Еголф или Пасат ГТЕ

Пазари се во игра. :)


Да Тојота има огромен удел на америчкиот пазар и продава повеќе коли него ли Фиат-Крајслер. Но VW е ситен играч на УСА пазарот, еден Субару продава повеќе од нив.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34156
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #558 на: 22 Септември 2015, 18:33:57 pm »
Таков е џентлменскиот договор, Фолксваген да не се меша на американскиот пазар.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #559 на: 22 Септември 2015, 18:55:14 pm »
Поентата е што се работи за Америка, они се над се ...


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #560 на: 22 Септември 2015, 18:59:12 pm »
:D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #561 на: 22 Септември 2015, 20:58:17 pm »
Генерално, истиов муабет го теравме вчера во Чилин.

Целата дешавка е сомнителна. Сомнителен е и тајмингот, сомнително е и наглото популаризирање на темата.

1. Првите истражувања се правени пред 16 месеци. Тајмингот (мање-више) се поклопува со летањето на неколку важни фаци од директорски позиции на VW USA заради неуспешно работење. Дали и колку е поврзано, не би можел да шпекулирам.

Не се обвинува туку-така концерн само затоа што првите истражувања покажале нешто. Сигурно имало додатни испитувања и анализи кои траеле подолго време. VW добиле и еден нотис од EPA за отповик (Декември 2014), кој VW го направиле, но не постигнале баш многу-многу, нормално зошто не ги намалиле штетните емисии.

Цитат
2. Ако ова го прави VW, сигурно го прават и другите со поголем или помал интензитет. Баш споредував бројки на емисија на штетни гасови - и сите се тука некаде со бројките. Не е дека едните имаат нешто-ненормално-поквалитетна-ем-почиста технологија од другите. Да се разбереме, не е ова оправдување за тоа што го прави VW. Само е констатација.
Аман, немој да почнам да звучам ко ФилипВ (нека ми прости што го спомнувам), ова е толку фаличен аргумент, што пука од фаличност!
Mercedes и BMW веќе имаат свои објави дека нивните возила не користат сомнителни методи за прикривање на загадувањето.
http://europe.autonews.com/article/20150921/ANE/150929995/bmw-daimler-say-their-diesels-comply-with-u.s.-clean-air-rules

Некаде прочитав дека тие што откриле, уствари сакале да покажат дека навистина се чисти дизелите, притоа тестот го направиле и со некое од BMW дизел возилата, кое не покажало дискрепанца од ОБД мерењето и мерењето од ауспух.

Пре` би рекол: Еднаш лажговци - Стално лажговци, наместо „ако они лажат сите лажат“.

Цитат
3. Во Америка има силна пропагандна машинерија во насока на електрични возила и хибриди. Тесла е огромен играч, тука е и Тојота, а и многуте Американски производители кои нудат барем по 5-6 хибридни варијанти на своите возила. Многу е инвестирано во инфраструктура и популаризација/пропаганда на овие возила и технологии. Food for thought.
Има и во Европа. Се инвестира и во Европа. Одамна се зборуваше дека дизелите за да задоволат Euro6 норми ќе станат прилично поскапи и за производство и за одржување.

Цитат
4. АДАК има правено слични испитувања во Европа. И они имаат заклучено дека има отстапување во емисијата на штетни гасови меѓу декларираното и реалното - ама тука не е никаде блиску до тие 40 пати повеќе што ги декларира EPA.
Линк плис?

Цитат
Дека направиле огромна глупост во VW, направиле. Ќе има и последици - финансиски сигурно, најверојатно и кривични. За блоубек од купувачи и генерална јавност да не праиме муабет - еве ги, сите хејтери на VW се отворија каде стигнат. Јас сум фан на VW и мене лично ми е криво и се срамам од потегот. Крајно, крајно педерски потег. Само, ќе се стрпам да видам независна истрага и анализа за да знам што и до која мера е правено.
You don`t fuck with the law! Нема што ти да се срамиш, VW треба да се срами. Веќе почнаа (негерманските) новини да ги критикуваат и да кажуваат „Ете, толку вредат дизелите на VW“: https://www.facebook.com/Quattroruote/posts/10154182462491258
Цитат
--

Едит: Чисто за потсетување, и да ги ставиме работите во контекст - се докажа дека GM е поврзан со најмалку 124 смртни случаи поради проблемите што ги имаа со бравите. Се докажа и дека не реагирале кога веќе знаеле дека постои проблемот и дека е сериозен. Арно ама, добија само 900 милиони долари казна. Honda имаше проблеми со ербегови - преку 30.000.000 (и со зборови - триесет милиони) возила беа викнати за промена на ербегови. Ама кога VW е фатен дека праи нешто погрешно (а погрешно е, без муабет, не се ни дрзнувам да оспорувам бидејќи нема што за оспорување) - одма тука се расфрлаат цифри од 18.000.000.000 (и со зборови - осумнаесет милијарди) долари, сензационализација и уште милион други глупости. Јасно ми е, на сите им е мерак да го напаѓаат тој што е на врвот.

GM лесно ја префрлија вината на добавувачот, така да индиректно ја „истресоа“ вината од нив. Исто и Toyota со добавувачите на воздушни перничиња.  Овде се работи за дирекна вина на VW, која и си ја признаа. Стратегиски потег на VW да лаже. Значи не е некоја ненамерна грешка, туку одлука да се прекрши закон намерно. Многу лошо.

Marchionne како директо на Европската Автомобилска Асоцијација (мислам дека така се викаше), одамна укажуваше дека VW игра „прљави“ бизнис игри и дека е нелојална конкуренција, па VW едно време и се заканија ако не си оди тој од таа позиција, дека ќе ја напуштат асоцијацијата... Но големото политичко влијание на VW на европскиот континент може да ги „држи“ во добра позиција. За разлика од Европа, во Америка немаат такво лоби. Затоа и продажбата не им оди добро, и нормално и реално, амриканците ги критикуваат за нерелиабилност на нивните возила: http://www.businessinsider.com/volkswagen-has-massive-sales-problems-in-america-2015-4


Јас би рекол, дека конечно почнува да се покажува вистинското лице на гигантот кој имаше за цел да застане на прво место во свет по произведени возила. Веројатно со многу прљави игри. Се надевам дека ова ќе ги доведе во ред работите на светскиот пазар и ќе се нормализира конкуренцијата во автомобилскиот бизнис.

Се надевам дека казната ќе биде доволно дебела, за да не помисли било кој друг да се заебава битни работи како што е Америка.
« Последно менување: 22 Септември 2015, 21:08:33 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3280
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #562 на: 22 Септември 2015, 20:59:43 pm »


Чекајте малку другари.

VW ќе си плати и ќе си продолжи понатаму. Ние ќе си купуваме пак голфчиња како попчиња.

Easy as that.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #563 на: 22 Септември 2015, 21:07:22 pm »
Таман работа да не купуваме. Сепак колите им се супер.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29793
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #564 на: 22 Септември 2015, 21:21:05 pm »
Симо, апсолутно се слагам за све. Во ниту еден момент не го оправдувам VW. Напраиле сериозен престап, и треба да си сносат последици.

Како и да е, проблемот е само кај 2.0 TDI - тоа им е едини мотор што е без AdBlue и уствари има такви разлики. 3.0 TDI си има АдБлу и немал проблеми. BMW и Mercedes немале проблеми пошто нивните мотори сите се со Адблу.

Еве ги истражувањата на АДАК - и тука има многу интересен момент - они не кажуваат што конкретно тестирале (од аспект на бренд и мотори), ама кажуваат за значителни дискрепанци - не до 40 пати како што е случајот кај VW, ама за отстапки од 7 до 20 пати. Ова ми сугерира дека и другите праат педерлуци.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #565 на: 22 Септември 2015, 21:41:12 pm »
Таман работа да не купуваме. Сепак колите им се супер.

Колите се ехтра, ни кај кинезите толку корозија не им се појавува за краток перод, да не збориме пак за моторите проблематични со турбини, ланчиња и т.н.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #566 на: 22 Септември 2015, 21:47:38 pm »
Еве едно поново истражување од ADAC. Убаво е да се погледа, има и конкретни модели на возила.
https://www.iea.org/media/workshops/2013/gfeilabelling/09.IEAWorkshop_ADAC_greenscoring_EN.pdf

Меѓу другото, на 27 страна од истражувањето за булшитот од новинарите изнесен во овој пост:

И нормално за тие што не го прочитаа текстот до крај  :D
Цитат
Дизел моторите не се проблемот. Модерните бензински мотори со директно впрскување на горивото го имаат истиот проблем, ако не и повеќе. Покрај азотните оксиди, кај нив произлегува и значително повисока емисија на неразградливи честички од дозволените вредности. Според тоа, мерењата на бензинците се манипулираат исто како дизелите.

Исто така интересна е и пресметката на 31 страна за CO2 емисии на тотално електрични возила, кои „произведуваат“ 0 грами CO2 по километар.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #567 на: 22 Септември 2015, 21:48:27 pm »
Таман работа да не купуваме. Сепак колите им се супер.

Попогрешна изјава во попогрешно време не можеше да одбереш.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1305
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #568 на: 22 Септември 2015, 21:48:53 pm »
А замислете некоја македонска институција да го откриеше овој скандал? До каде ли ќе се слушнеше?  :D :D :D



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #569 на: 22 Септември 2015, 21:56:43 pm »
А замислете некоја македонска институција да го откриеше овој скандал? До каде ли ќе се слушнеше?  :D :D :D



VW немаше да признаат и доказите на суд ќе ги прогласеа за нерелевантни, бидејќи се прибрани без налог од судија или обвинител ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.