Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 386470 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2235 на: 01 Јули 2020, 07:05:57 am »
Како што читав, новиот Леон во ниту еден модел нема да има мултилинк.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2236 на: 01 Јули 2020, 13:01:59 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2237 на: 01 Јули 2020, 13:38:27 pm »
Корисно видео.
Браво за трудот.



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2238 на: 01 Јули 2020, 13:49:10 pm »
Солидно направено искрено. Малку изненадувања, немаше некои големи контроверзии. Искрено не ме чуди 1 место, а малку ме зачуди Porsche кое котира обично многу повисоко од JLR.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2239 на: 01 Јули 2020, 14:38:52 pm »
Интересно видео, иако сметам дека не е баш наааааајрепрезентативно, пошто е од компанија што продава дополнителни гаранции и е само за еден пазар.

Јас би ја земал за порелевантна студијата на JD Power - да, еден пазар е, ама пазарот во САД е огромен.







--

Е сега, JD Power прави и per-market студии.

Еве за UK:



Еве за Германија:


Отсутен atimofejev

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 71
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2240 на: 01 Јули 2020, 16:31:23 pm »

Интересно, а ако се земе во предвид авторот, компанија што продава дополнителни гаранции, едукативно.
Porsche веројатно котира повисоко од JLR во истражувања кога возилото е ново и во гаранција, кога едиствено што корисникот го интересира е колку пати имал дефекти и колку време било потребно да се отстранат.
Од друга страна, кога ќе помине гаранцијата, важно е и колку чини да се отстранат дефектите, без разлика колку и да се ретки, а тоа е моментот кога Porsche севкупно веќе не е толку „добар“.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2241 на: 01 Јули 2020, 17:02:01 pm »

Интересно, а ако се земе во предвид авторот, компанија што продава дополнителни гаранции, едукативно.
Porsche веројатно котира повисоко од JLR во истражувања кога возилото е ново и во гаранција, кога едиствено што корисникот го интересира е колку пати имал дефекти и колку време било потребно да се отстранат.
Од друга страна, кога ќе помине гаранцијата, важно е и колку чини да се отстранат дефектите, без разлика колку и да се ретки, а тоа е моментот кога Porsche севкупно веќе не е толку „добар“.

Искрено ништо не сфатив од постов.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2242 на: 01 Јули 2020, 23:01:23 pm »
Изгледа сака да каже дека видеото е фејк и е тенденциозно.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2243 на: 02 Јули 2020, 21:18:25 pm »
Каква кастрофа се "премиумциве" тоа е чудо едно.
Битно не грепкала шал таблата...


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2244 на: 03 Јули 2020, 16:45:37 pm »
Во случајов премиумците не нудат премиум издржливост, туку од нив се очекува премиум подвозје, премуим управување, премиум потпирање, премиум мотори, премиум возење, премиум седишта, премиум чувство зад воланот, премиум кочници, премиум волан и менувач, па тек потоа премиум тач и нетач.

Е сега некои ништо од ова не нудат, ама стремат да се премиум. Што е катастрофа. Само цена имаат премиум.

Од друга страна има премиум кои навистина нудат премиум работи, но тие работи се често и покомплицирани од нормалните. И очекувано е покомплексен склоп, да има и поголема шанса да се расипе, или да е поскап при замена. Ама има зошто е тоа така. И држи вода.

Ќе земам неколку позитивни примери:

Еве ова. Ти нуди доста премиум опции, сериоооозно премиум опции. И кошта 49000 каталошка цена. Со додатоци, би дошло 49000 на рака. Што не е некоја преголема бројка за 2020та година, ако се земе во обѕир возилото.
Еве уште еден пример кој има доста премиумски работи, ама во друга насока насочени:

Исто 49000 каталошка, сосе додатоци, ќе дојде 49000 на рака.

Значи коливе постојат. Еве ги. Е сега што има други што не се како нив, тоа е друг муабет. А коштаат колку нив или повеќе.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43712
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2245 на: 03 Јули 2020, 18:31:54 pm »
Истово го напишав вчера (со примери поблсики до моето познавање). Ама де откажав. Погрешна е претставата за тоа што е премиум ако треба да биде сместено на камионско подвоје за „да биде трајно и издржливо“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2246 на: 03 Јули 2020, 19:06:00 pm »
Пиши пак.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2247 на: 03 Јули 2020, 20:53:31 pm »
Пред некое време читав како кај новата Мерц Е класа тотално откажал воланот во сред возење.
Човекот и жена му ќе изгинеле ни криви ни должни.

https://www.doehlinglaw.com/blog/2019/january/mercedes-benz-announces-the-recall-of-6-100-dang/

The potentially life-threatening issue relates to a locknut situated in the steering rack. The nut could crack when the car is under a high load. This could cause the steering wheel to freeze, i.e., get stuck in one position. In the worst of cases, the driver might lose all control of the affected Mercedes and get into a catastrophic accident.


Да пишам и јас пак...


Битно не грепкала шал таблата...
« Последно менување: 03 Јули 2020, 20:58:47 pm Stratro »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2248 на: 03 Јули 2020, 22:00:39 pm »
@Stratro сосем си во право, но капираш дека во современа капиталистичка фирма како Мерцедес најголемо внимание добива маркетинг секторот, кој треба да смисли реклама, треба да смисли форма, треба да смисли ентериер, она што ќе предизвика колата да се продаде а не механиката што треба да истестира, да оверенџинира :D да смисли како треба. Еј голем кур 10 души ќе загинат, 50 ќе останат инвалиди, ако се докаже ќе се покрие тоа со обештета и никому ништо.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43712
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2249 на: 03 Јули 2020, 22:55:03 pm »
Пред некое време читав како кај новата Мерц Е класа тотално откажал воланот во сред возење.
Човекот и жена му ќе изгинеле ни криви ни должни.

https://www.doehlinglaw.com/blog/2019/january/mercedes-benz-announces-the-recall-of-6-100-dang/

The potentially life-threatening issue relates to a locknut situated in the steering rack. The nut could crack when the car is under a high load. This could cause the steering wheel to freeze, i.e., get stuck in one position. In the worst of cases, the driver might lose all control of the affected Mercedes and get into a catastrophic accident.


Да пишам и јас пак...


Битно не грепкала шал таблата...

Не знам што ти е идејава со постов, демек непремиумите не прават рикол поради безбедносни причини? Најпрост пример ти е со ербеговите од Таката, кои ги користат и премиумци и непремиумци. И таму и таму може да те убие ербегот.

Пиши пак.
Со иклучок на Лексус, премиум не значи дека колата помалку се расипува. За тоа имаш тојота хајлукс ќе те надживее. Премиум значи дека повеќе уживаш, макар тоа било и во мекоста и негрепкањето на шалт таблата (или некогаш само во гледањето на истата, обложена со кожа). И замисли, на кожните делови кај премиум, треба да си повнимателен отколку на пластиките во непремиум, полесно може да ги оштетиш. И замисли, премиумите често пати имаат супериорно подвозје, наместо мекферсон страт напред и торзија позади. И замисли, премиум моделите имаат најчесто поголема структурна цврстина на шасијата од непремиум. И замисли, често пати технологиите кои ќе ги сретнеш во оваа генерација на премиум, дури после 2-3 генерации ќе се имплементираат во непремиум. Ехеее, колку работи има во премиум од прости сервисни отповици, кои ги имаат и премиум и непремиум...

Премиум не е за луѓе кои размислуваат „што ќе праам ако ми се расипе колата и 2 недели загалави во сервис“, премиум не е за луѓе кои прашуваат колку кошта литар бензин, премиум не е за луѓе кои 3 пати размишљаат колку ке изгубат на вредноста на колата после гарантен период, премиум не е за луѓе кои  се плашат од ДСГ дека се расипувал, или од воздушни амортизери на мерцедес, дека кошта еден 2000е... итн. Премиум е за луѓе кај што парите имаат димензии кои ние обичните работничка класа луѓе, тешко може да ги процесираме со нашите мозоци. Луѓе на кои вечера од 200-300 евра им е нормална работа,  викендицата у маврово им се грее цело време, без разлика дали се таму или не се, јахтата во Солун им е во покриен док на пристаниште...
Ние ситните риби, може да си викаме само „грозјето е кисело“, односно „се расипуваат овие бе, батали ги“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.