Пред некое време читав како кај новата Мерц Е класа тотално откажал воланот во сред возење.
Човекот и жена му ќе изгинеле ни криви ни должни.
https://www.doehlinglaw.com/blog/2019/january/mercedes-benz-announces-the-recall-of-6-100-dang/
The potentially life-threatening issue relates to a locknut situated in the steering rack. The nut could crack when the car is under a high load. This could cause the steering wheel to freeze, i.e., get stuck in one position. In the worst of cases, the driver might lose all control of the affected Mercedes and get into a catastrophic accident.
Да пишам и јас пак...
Битно не грепкала шал таблата...
Не знам што ти е идејава со постов, демек непремиумите не прават рикол поради безбедносни причини? Најпрост пример ти е со ербеговите од Таката, кои ги користат и премиумци и непремиумци. И таму и таму може да те убие ербегот.
Пиши пак.
Со иклучок на Лексус, премиум не значи дека колата помалку се расипува. За тоа имаш тојота хајлукс ќе те надживее. Премиум значи дека повеќе уживаш, макар тоа било и во мекоста и негрепкањето на шалт таблата (или некогаш само во гледањето на истата, обложена со кожа). И замисли, на кожните делови кај премиум, треба да си повнимателен отколку на пластиките во непремиум, полесно може да ги оштетиш. И замисли, премиумите често пати имаат супериорно подвозје, наместо мекферсон страт напред и торзија позади. И замисли, премиум моделите имаат најчесто поголема структурна цврстина на шасијата од непремиум. И замисли, често пати технологиите кои ќе ги сретнеш во оваа генерација на премиум, дури после 2-3 генерации ќе се имплементираат во непремиум. Ехеее, колку работи има во премиум од прости сервисни отповици, кои ги имаат и премиум и непремиум...
Премиум не е за луѓе кои размислуваат „што ќе праам ако ми се расипе колата и 2 недели загалави во сервис“, премиум не е за луѓе кои прашуваат колку кошта литар бензин, премиум не е за луѓе кои 3 пати размишљаат колку ке изгубат на вредноста на колата после гарантен период, премиум не е за луѓе кои се плашат од ДСГ дека се расипувал, или од воздушни амортизери на мерцедес, дека кошта еден 2000е... итн. Премиум е за луѓе кај што парите имаат димензии кои ние обичните работничка класа луѓе, тешко може да ги процесираме со нашите мозоци. Луѓе на кои вечера од 200-300 евра им е нормална работа, викендицата у маврово им се грее цело време, без разлика дали се таму или не се, јахтата во Солун им е во покриен док на пристаниште...
Ние ситните риби, може да си викаме само „грозјето е кисело“, односно „се расипуваат овие бе, батали ги“.
@Simo - Carrier159 Simka, toa e delumicno taka zosto:
ne treba da zaboravis deka premium brandovite vekje go zavzemaa mainstreamot eve bmw:
vekje nudi opcii 1, 2, 3, X1 i Mini toa se modeli koi se vo segmenti na evropska sredna klasa.
celata tehnologija od 7ca odi na 5ka i od 5ka na pomalite modeli, koja vekja tamu vo tie modeli e passe, se dorabotuva i eksploatira maksimalno za site pari so modifikuvan dizajn, taka da tie kompaktni i mali klasi profitiraat od toj premium.
zatoa na pr. BMW Serija 3 e najprodavano vozilo vo BMW gamata:
3Series + X3 imaat volumen od 675k prodadeni vozila na svetsko nivo. ako se dodat 1,2 i x1 i x2= 1,2m prodadeni vozila.
Znacci toa e toj premium segment :-) ako se dodat tuka i brojkite na MINI se gleda deka pod premium se podrazbira nesto drugo za proizveoditelot a drugo za potrosuvaccot. Promet so klasiccen premium kako vo segmentot na 5,X5,7 i X7 e se pomal vo evropa.
Prodazzba 2019 svetsko nivo:
1 173k X1 266k 439k
2 115 X2 91 206
3 359 X3 316 675
1.320k
5 353 X5 165 518
7 50 X7 40 90