Автор Тема: Најдобро теренско возило???  (Прочитано 240224 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #615 на: 15 Јануари 2014, 14:41:10 pm »



Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #616 на: 17 Јануари 2014, 20:35:55 pm »
за значението на граунд клиренсот:

(дени ти не гледај, иди у друг таб види што се дешава)



не е нива или г-класа, ама не е ни спуштен седан/хечбек...

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #617 на: 20 Јануари 2014, 11:35:22 am »
Crossover Challenge -- Control & Braking


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #618 на: 20 Јануари 2014, 11:41:30 am »
Одам да си намачкам:

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #619 на: 20 Јануари 2014, 12:00:02 pm »
Јас возам Аро :) а ладата не е најдобро теренско возило...
исто така и оние елитни возила што не се веќе прави теренци туку коли за луѓе со  многу пари..

Мислам дека најдобро теренско возило е тоа што сам ќе си го направиш... Секако добра база е битна, но во зависност од теренот кадешто возиш едно возило може да биде многу подобро од друго..
јас би почнал со некоја Тојота или Нисан.. но не многу долг..
и многу модификации... Затоа што без нив тоа е само уште еден обичен Гратски теренец.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #620 на: 20 Јануари 2014, 12:00:59 pm »
Штета што Subaru не е раширена марка во Македонија.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #621 на: 20 Јануари 2014, 12:10:19 pm »
За тоа се криви исклучиво импортерите.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #622 на: 20 Јануари 2014, 12:14:18 pm »
За тоа се криви исклучиво импортерите.

Не би рекол дека е 100 посто точно. Импортерот има направено доволно пари и да не продава и ниедно возило од камата ќе има средства.
Проблемот е што кога на човек ќе му спомнеш Субару тогаш веднаш се фаќа за општо познатата дека да одржуваш Субару ти треба џеб до колена.
И некомпетентните мајстори се друга работа.
Трето е што домаќинските брендови како волксваген, Мерцедес, Лада и други во овој сегмент го имаат прелеано пазарот со ефтини резервни делови а делови за Субару само од Грција со специјална нарачка и 100 посто плаќање однапред.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #623 на: 20 Јануари 2014, 12:26:14 pm »
Јас возам Аро :) а ладата не е најдобро теренско возило...
исто така и оние елитни возила што не се веќе прави теренци туку коли за луѓе со  многу пари..

Мислам дека најдобро теренско возило е тоа што сам ќе си го направиш... Секако добра база е битна, но во зависност од теренот кадешто возиш едно возило може да биде многу подобро од друго..
јас би почнал со некоја Тојота или Нисан.. но не многу долг..
и многу модификации... Затоа што без нив тоа е само уште еден обичен Гратски теренец.
Да тоа е релативно вистинито.

Јас конкретно сум размислувал за Лада Нива. Да се потсреди со 5цм подигнување, да се стават најголеми гуми 205/80/15 собира недигната, зависно од подигнувањето ќе собере 2 броја поголеми гуми. Потоа да се стави заден LSD диференцијал во најмала рака. А може и преден, ама да речеме дека заден е доста за почеток. Или да се земе со блокажа. Да се оптерети со многу звучна изолација насекаде цела кола. Предни седишта да се средат итн.

Еве тука имам направено листа со пресметка, и тоа се да се земе на ново - што јасно дека нема да е така.
Сакав да направам груба пресметка колку би чинела една Лада Нива направена по пропис. Инав другар кој ја имаше прекрасно средено пред годиниве, и сме поминале прекрасни моменти со него, ама ја продаде пред 5-6 години, заради преголемата потрошувачка (немаше плин).

Под услов се да се купи на ново со поцинкувана каросерија (извор Бугар) и инџекшн мотор. Чисто како викенд возило или трето возило. Сигурно ќе е на старо купена, ама еве чисто да видиме како би биле цените на ново, за да се добие ултимативното офроуд возило за нормалниот човек.

1. Лада Нива - 7990еур.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

2. Тркала 16 инчи, може да се користат и сток, но би земале подобри - 500еур.

3. Гуми 235/70/16 или нешто во тој ранг, 150еур по гума или вкупно - 600еур.

4. Плински уред - 500еур.

5. Булбар преден, странични, и заден - 600еур.

6. Самоблокирачки диференцијал за предни тркала, 350еур, до македонија 500. И за позади уште толку 1000.

7. Полица за на кров со ксенон светла - 300еур.

8. Кожен волан и кожна рачка за менувач - 250еур.

9. Предни ксенон фарови - 300еур.

10. Звучна изолација - 300еур.

11. Тркачки седишта - 500еур.

12. Обложување на ентериерот со кожа - 500еур.

13. Соодветно затемнување на прозорците - 50еур.

14. Подигнување од 5~8cm - 300еур.

= 13.650еур

Секако ова е земено на ново со максимални цени за секој купен дел (и без работна рака), но кога се работи за проектна кола која ќе се користи за викенди и слично подобро е да се види што има на пазарите за стари делови и цената ќе опадне драстично.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Џејмс Меј пишува за Лада нива (2011 година) https://dl.dropboxusercontent.com/u/4183025/topgear.pdf Прекрасен текст за оние кои би сакале да се запознаат со харизматичната Нива.


Еве нешто весело за на крај.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #624 на: 20 Јануари 2014, 13:03:18 pm »
Штета што Subaru не е раширена марка во Македонија.
субару ми се сон.. Изгледа ми нашле мењач и 4x4 погон од субару па можда и ке возам таков мењач на арото :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #625 на: 20 Јануари 2014, 13:09:29 pm »
@Deni Ова за поцинкуваната каросерија е така. Моделите после 2013 година се такви. Оние Лади пред 2013 немаат поцинкувана каросерија.
Башка моделот после 2013 година преку 100 модификации (под хауба), вклучително електрично командувана гас (ове ќе биде ахилова пета), АБС систем и серво (мислам дека беше електрично). Нивата 2013 и натака е подигната за некои 1 см и има промени во предницата исто.
Редукторите се со поголеми лагери и задниот мост има промени во запчаниците.
ЛСД апсолутно нема потреба ако си 80 посто град 20 посто офроуд.
Има можност да се вгради пневмо командуван ЛСД на заден и преден мост. Чекам сеуште одзиви за квалитетот но знам дека е многу подобрен.
Исто Лада Нива 2013 плус е со ново ЕЦУ на Бош и со 2 ламбда сонди.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #626 на: 20 Јануари 2014, 13:11:49 pm »
Јас возам Аро :) а ладата не е најдобро теренско возило...
исто така и оние елитни возила што не се веќе прави теренци туку коли за луѓе со  многу пари..

Мислам дека најдобро теренско возило е тоа што сам ќе си го направиш... Секако добра база е битна, но во зависност од теренот кадешто возиш едно возило може да биде многу подобро од друго..
јас би почнал со некоја Тојота или Нисан.. но не многу долг..
и многу модификации... Затоа што без нив тоа е само уште еден обичен Гратски теренец.
Да тоа е релативно вистинито.

Јас конкретно сум размислувал за Лада Нива. Да се потсреди со 5цм подигнување, да се стават најголеми гуми 205/80/15 собира недигната, зависно од подигнувањето ќе собере 2 броја поголеми гуми. Потоа да се стави заден LSD диференцијал во најмала рака. А може и преден, ама да речеме дека заден е доста за почеток. Или да се земе со блокажа. Да се оптерети со многу звучна изолација насекаде цела кола. Предни седишта да се средат итн.

Еве тука имам направено листа со пресметка, и тоа се да се земе на ново - што јасно дека нема да е така.
Сакав да направам груба пресметка колку би чинела една Лада Нива направена по пропис. Инав другар кој ја имаше прекрасно средено пред годиниве, и сме поминале прекрасни моменти со него, ама ја продаде пред 5-6 години, заради преголемата потрошувачка (немаше плин).

Под услов се да се купи на ново со поцинкувана каросерија (извор Бугар) и инџекшн мотор. Чисто како викенд возило или трето возило. Сигурно ќе е на старо купена, ама еве чисто да видиме како би биле цените на ново, за да се добие ултимативното офроуд возило за нормалниот човек.

1. Лада Нива - 7990еур.


2. Тркала 16 инчи, може да се користат и сток, но би земале подобри - 500еур.

3. Гуми 235/70/16 или нешто во тој ранг, 150еур по гума или вкупно - 600еур.

4. Плински уред - 500еур.

5. Булбар преден, странични, и заден - 600еур.

6. Самоблокирачки диференцијал за предни тркала, 350еур, до македонија 500. И за позади уште толку 1000.

7. Полица за на кров со ксенон светла - 300еур.

8. Кожен волан и кожна рачка за менувач - 250еур.

9. Предни ксенон фарови - 300еур.

10. Звучна изолација - 300еур.

11. Тркачки седишта - 500еур.

12. Обложување на ентериерот со кожа - 500еур.

13. Соодветно затемнување на прозорците - 50еур.

14. Подигнување од 5~8cm - 300еур.

= 13.650еур

Секако ова е земено на ново со максимални цени за секој купен дел (и без работна рака), но кога се работи за проектна кола која ќе се користи за викенди и слично подобро е да се види што има на пазарите за стари делови и цената ќе опадне драстично.



Џејмс Меј пишува за Лада нива (2011 година) https://dl.dropboxusercontent.com/u/4183025/topgear.pdf Прекрасен текст за оние кои би сакале да се запознаат со харизматичната Нива.


Еве нешто весело за на крај.

Мислам дека е многу многу повеќе од ова, затоа што во МК скоро и да неаме пазар за делови за теренци..
Многу повеќе пари одат во суспензија... 1000 евра мање више би чинеле стварно добри амортизери... зимски и летни крампони.. редуктор и диференцијали.. блокажи.. и појак мотор ваљда пошо коа ке набациш уште пола тон ладата ке стане полжав..

а од додатна опрема 300евра за ксенон на кров не би дал ама НИКАД.
За мене најдобри возила се оние што се припремени за експедиција. На нив има се могуче и се спремни да поминат миљони километри без мука.
http://www.exploringelements.com/wp-content/uploads/2013/06/DSC_1278.jpg na primer :)

и така натака..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #627 на: 20 Јануари 2014, 13:12:26 pm »
@Deni Ова за поцинкуваната каросерија е така. Моделите после 2013 година се такви. Оние Лади пред 2013 немаат поцинкувана каросерија.
Башка моделот после 2013 година преку 100 модификации (под хауба), вклучително електрично командувана гас (ове ќе биде ахилова пета), АБС систем и серво (мислам дека беше електрично). Нивата 2013 и натака е подигната за некои 1 см и има промени во предницата исто.
Редукторите се со поголеми лагери и задниот мост има промени во запчаниците.
ЛСД апсолутно нема потреба ако си 80 посто град 20 посто офроуд.
Има можност да се вгради пневмо командуван ЛСД на заден и преден мост. Чекам сеуште одзиви за квалитетот но знам дека е многу подобрен.
Исто Лада Нива 2013 плус е со ново ЕЦУ на Бош и со 2 ламбда сонди.
Фабрички? Ако ова се деси, пиши им икс на другите...

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #628 на: 20 Јануари 2014, 13:28:55 pm »
Има верзија Бронто ама по нарачка може да ти ја доработат. проблемот е што тешко може да и направиш хомологација. Има неколку верзии на фабрички доработени Ниви.
Предноста на Нивата е Ефтин сервис т.е. многу ефтин. На ниво на југо и Голф 2.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3061
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #629 на: 20 Јануари 2014, 14:03:01 pm »
Проблемот е што кога на човек ќе му спомнеш Субару тогаш веднаш се фаќа за општо познатата дека да одржуваш Субару ти треба џеб до колена.

Па и не се баш ефтини сервисите на Субару, барем во МК.

И некомпетентните мајстори се друга работа.

Од еден сервис до друг, стално има по некое ново мајсторче во Субару, што најчесто (сака да се) приучува на секое Субару што е на сервис, редовен или вонреден.

Трето е што домаќинските брендови како волксваген, Мерцедес, Лада и други во овој сегмент го имаат прелеано пазарот со ефтини резервни делови а делови за Субару само од Грција со специјална нарачка и 100 посто плаќање однапред.

Тачно