Автор Тема: Најдобро теренско возило???  (Прочитано 235548 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #630 на: 21 Јануари 2014, 13:06:59 pm »

Мислам дека е многу многу повеќе од ова, затоа што во МК скоро и да неаме пазар за делови за теренци..
Многу повеќе пари одат во суспензија... 1000 евра мање више би чинеле стварно добри амортизери... зимски и летни крампони.. редуктор и диференцијали.. блокажи.. и појак мотор ваљда пошо коа ке набациш уште пола тон ладата ке стане полжав..

а од додатна опрема 300евра за ксенон на кров не би дал ама НИКАД.
За мене најдобри возила се оние што се припремени за експедиција. На нив има се могуче и се спремни да поминат миљони километри без мука.
http://www.exploringelements.com/wp-content/uploads/2013/06/DSC_1278.jpg na primer :)

и така натака..

Не е многу многу повеќе. Може да е само многу многу помалку. Да, нема можеби во МК, но Лада е раширена на нашите простори во Србија и Бугарија. Може и да се нарача тоа што е потребно. И има избор. Поготово што се работи за ситни работи кои може да се пренесат во багажник без проблем.

Ствар укуса што кој ќе мења, ама на пример што спомна амортизери - нема потреба да се менуваат ако не попуштиле старите. Суспензијата (за моите потреби од 5цм подигнување) се решава многу еднсотавно со повисоки спирали, или со поставување на метални плочки или со готови купечку мостчиња за амортизерите. Кои нема да чинат премогу. Зимски и летни крампони? Мислам дека претеруваш поприлично. Се знае кои се асални офроуд гуми BF Goodrich или копии, други гуми не се потребни - зошто колата веќе ќе си има гуми. Значи ќе имаш едни огромни за офроуд (што јас само тие би ги возел) и ќе ти останат стандардните ако сакаш. Редуктор мислам дека нема никаква потреба зошто Ладата веќе го има, освен ако не мислиш на кроулер да ставаш. Мислам дека немора за почеток тоа, јас не би ни ставал додека не цркне фабричкиот. Диференцијали самобликирачки или блокирачки треба барем назад и тоа нема да е прескапо. Се наоѓа по комшискиве земји лесно. Раширени се. Појак мотор- сега веќе навлегуваш во екстреми, освен плин моторот нема никаква потреба да се чепка според мене. Може да вози 110 на автопат, а за офроуд е сосем доволен.

Да, не би дал 300 еур за ксенон за горе зошто ќе си најдеш поефтини или користени такви јасно.
Тие за експедиција се супер, ама тие се ултра скапи, над 5 ПАТИ повеќе од ладата. А и со уште поретки делови од неа.
Како што реков ствар укуса, веќе кога се прават одификации секој како си сака може да прави. :)


« Последно менување: 21 Јануари 2014, 13:22:53 pm Deni »

Отсутен Боби Л.

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
  • I live my life a quarter mile at a time...
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #631 на: 21 Јануари 2014, 17:12:26 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=-Lc9QZqITc4
Брзината не е опасна,туку будалата шo седи зад воланот :)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #632 на: 22 Јануари 2014, 00:03:16 am »
А ова напред  моторов со редуктор што те вади од гомна колку пари е? Или си иде со ладиве фабрички?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #633 на: 22 Јануари 2014, 00:14:05 am »
Редуктор има фабрички. Ако мислиш на редуктор. Кролер нема. Нема локери Ладата напред и назад (има на средина), накнадно се ставаат. А наводно може и фабрички по порачка.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #634 на: 22 Јануари 2014, 00:15:01 am »
А ова напред  моторов со редуктор што те вади од гомна колку пари е? Или си иде со ладиве фабрички?
taka e stvar ukusa..
a filip ova se vika winch ili vratilo ili makara.. fabricki ne ide mislam nikade... ili skoro nikade.. a cenata i ne im e taka losa.. od 200 do 600 evra ... i tuka ima 300 zezancii.. dali sakas sajla dali sakas jaze.. pa ima so dalinska ali najvazno e da e dovolno jako za da te izvlece od kaj i da si zaglaven.. Samo ima edna mana.. ako motorot ti ugasne pisi propalo..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #635 на: 22 Јануари 2014, 00:17:29 am »
Макарите имаат свое моторче со редукторче кое работи на струја.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #636 на: 22 Јануари 2014, 00:19:32 am »
Од дека стуА? Од алтернаторот?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #637 на: 22 Јануари 2014, 00:20:14 am »
Од тоа што акумулира струја.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #638 на: 22 Јануари 2014, 00:21:54 am »
Од сеа Дени ќе го викам Дени-Ладниот.....
Очигледно му лежат ладиве.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #639 на: 22 Јануари 2014, 00:23:11 am »
Јас ќе те викам Лазо-Д'лгио.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #640 на: 22 Јануари 2014, 00:24:32 am »
Редуктор има фабрички. Ако мислиш на редуктор. Кролер нема. Нема локери Ладата напред и назад (има на средина), накнадно се ставаат. А наводно може и фабрички по порачка.
Незнаев како се вика целото (предпоставувам ел. мотор со редуктор дека е) па затоа прашав.  
Или механички зема погон од моторот на автомобилот?


Ааа сте пишале, пардон  ;D


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #641 на: 22 Јануари 2014, 00:25:59 am »
Лазо шири-газо

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #642 на: 22 Јануари 2014, 00:28:02 am »
Редуктор има фабрички. Ако мислиш на редуктор. Кролер нема. Нема локери Ладата напред и назад (има на средина), накнадно се ставаат. А наводно може и фабрички по порачка.
Незнаев како се вика целото (предпоставувам ел. мотор со редуктор дека е) па затоа прашав. 
Или механички зема погон од моторот на автомобилот?


Ааа сте пишале, пардон  ;D


Редуктор е тоа што прави тркалата да вртат споро за офроуд.

Макара е тоа што те влече напред со сајла.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #643 на: 22 Јануари 2014, 00:39:23 am »
sum videl na unimog makara sto e povrzana so reduktorot pa direkno od tamu dobiva pogon.. ama kako i da e ti treba motorot da raboti sto ne sekogas e taka.. zatoa koristat multifunkcionalni mehanicki digalki hi-lift sto isto taka mozat da se koristat i kako makara..

deni spomna nesto kako kroler pretpostavuvam mislis na
low range gear(na naski bi mu doslo spora brizna(golem torque) za golemi usponi sto amerite go vikaat crawling ili na differential lock

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #644 на: 22 Јануари 2014, 00:40:50 am »
Мислев на редуктор на макарава бидејќи ел. моторите вртат брзо нели. Не сме се разбрале
А ова напред  моторов со редуктор што те вади

Знам што е редуктор, него незнаев како добива ова погон макарава(дали од ел. мотор или  преку ремен од моторот на возилото)