Автор Тема: Најдобро теренско возило???  (Прочитано 243562 пати)

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #645 на: 22 Јануари 2014, 00:41:46 am »
http://i.imgur.com/R3sdHGs.jpg

eve go mojot reduktor.. bese so skrsen zapcanik.. sega repariran no ne e sjaen... nad 60 pocnuva da grinda..

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #646 на: 22 Јануари 2014, 00:42:45 am »
Nemora da znaci. Elektromotorite so mnogu namotki i cetkici moze da vrtat i mnoogu bavno generirajki mnogu tork.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #648 на: 22 Јануари 2014, 00:48:04 am »
sum videl na unimog makara sto e povrzana so reduktorot pa direkno od tamu dobiva pogon.. ama kako i da e ti treba motorot da raboti sto ne sekogas e taka.. zatoa koristat multifunkcionalni mehanicki digalki hi-lift sto isto taka mozat da se koristat i kako makara..

deni spomna nesto kako kroler pretpostavuvam mislis na
low range gear(na naski bi mu doslo spora brizna(golem torque) za golemi usponi sto amerite go vikaat crawling ili na differential lock

Кролер да ептен ниска брзина за ултра споро движење crawling. Обично или се става многу ниска 1ва брзина со стандардниот редуктор, или па голем редуктор. Не само за успони, и за карпи и лизгаво е корисно.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #649 на: 22 Јануари 2014, 00:50:58 am »
Па си има ладата на редукторот низок пренос да ставиш и ептем споро да се движиш. Ако со нормален пренос во прва има потешкотии да го совлада, откако ке го ставиш на низок пренос редукторот, веднаш си добива сила, дури и со 2-ра негде можеш да возиш.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #650 на: 22 Јануари 2014, 00:54:34 am »
Јасно. Кролер е уште 3-4 пати поспоро од тоа.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #651 на: 22 Јануари 2014, 01:39:12 am »
sum videl na unimog makara sto e povrzana so reduktorot pa direkno od tamu dobiva pogon.. ama kako i da e ti treba motorot da raboti sto ne sekogas e taka.. zatoa koristat multifunkcionalni mehanicki digalki hi-lift sto isto taka mozat da se koristat i kako makara..

deni spomna nesto kako kroler pretpostavuvam mislis na
low range gear(na naski bi mu doslo spora brizna(golem torque) za golemi usponi sto amerite go vikaat crawling ili na differential lock

Unimog има 2 или 3 излези од менувачот на кои може да се прикачат механизми за кранови, разни алатки за чистење снег, орање, што ти падне на памет. Затоа можат и сајла за влечење да поврзат механички на моторот. Теренските возила немаат таков менувач, па затоа мора со електромотор. А ако не ти работи моторот џабе ќе се извлекуваш со сајлата, и така си заглавил.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #652 на: 26 Јануари 2014, 02:45:37 am »
Oва е најдобро градско возило, кое може да се користи и офроуд. :) Секако возилото ќе се употребува само со дистанцијали и секако BFGoodrich патики.



http://www.streetfire.net/video/160-top-gear-daihatsu-terios-hunting_179577.htm



Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #653 на: 26 Јануари 2014, 10:21:21 am »
Имавме службени Териоси, еднаш го возев до Туртел (со прописни гуми, pirelli scorpion a/t) - возиш низ шума, малце трева, малце кал, две-три кратки (десетина метра) не-многу-стрмни угорници, друго е све многу благи нагиби. Во лето кога е суво, со малку внимание, може и со обична (ама не спуштена) кола да се стигне.

Шознам дали е „најдобро градско возило, кое може да се користи и офроуд.“ Ми се чини како претерано тврдење. Мене не ми остави кој-знае-како впечаток.

Многу се нежни, имаве у фирма 4 вакви чичка нови од салон, после само неколку месеца сите четири се растропаа одоздола и на сите четири се јави луфтица у воланот... А беа прилично пазени, многу по пазени од хилуксите и наварите.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #654 на: 26 Јануари 2014, 10:30:07 am »
Мислиш дека би се растропало ако го возиш низ град, и еднаш месечно ако го извадам надвор? Или ако цело време го вадам надвор.

Страшно е фраерско. Поготово за девојче (втора кола).

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #655 на: 26 Јануари 2014, 10:32:00 am »
Мислиш дека би се растропало ако го возиш низ град, и еднаш месечно ако го извадам надвор? Или ако цело време го вадам надвор.

Да, мислам, бидејќи токму така беа возени. Воглавном низ град и меѓу градови се шетаа менаџерчињата у нив, а терен гледаа само кога требаше некаде да се оди, а „вистинските“ теренци беа сите зафатени.

На Пелистер или Локвица не се качуваш со нив.

Нема ништо фраерски у интериер од крута крцкава пластика и луфта у воланот.

Може овие што ги имавме беа некоја тиња најевтина верзија (ако се суди според опремата), не знам.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #656 на: 26 Јануари 2014, 10:49:20 am »
На времето, кога Киа Моторс (односно Електрометал) беше увозник и за Даихатсу, организираа за сопствениците на Териос неколку оф-роуд тури. Ги пентраа по планини без проблем, баш ќе побарам слики да ми дадат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #657 на: 26 Јануари 2014, 10:51:06 am »
А со што ќе се качиш на Локвица или Пелистер? Од микробиве кои имаат логика? Додуше ти велиш дека Лада Нива нема да се качи таму најверојатно...

Од овие видови кои имаат логика е само Сузуки Џимни. Што е мање-више исто како ова во изработка и квалитет. А често добива многу ниски ривјуа. Да, има лоу рејнџ, ама на изглед е далеку од Terios.
http://www.whatcar.com/car-reviews/suzuki/jimny-4x4/summary/23521-3
http://www.carbuyer.co.uk/reviews/suzuki/jimny/sports-utility-vehicle/review
http://www.autoexpress.co.uk/suzuki/jimny


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #658 на: 26 Јануари 2014, 10:51:20 am »
офроуд тури се организираат на убаво време

меѓутоа, за разлика од ќефот, потребата за акање по планини не секогаш чека сув, летен ден. Понекогаш треба да се оди и во 2 сабајле во зима.

А со што ќе се качиш на Локвица или Пелистер?

Моето искуство е со нива и чироки (не гранд чироки). И двете возила ја завршија истата работа, со тоа што чирокито тоа го стори многу по релаксирано и сигурно like a boss.

Додуше ти велиш дека Лада Нива нема да се качи таму најверојатно...

Не го велам тоа, од кај сеа тоа??

Mojот респект кон лада нива е бескраен. Само не се согласувам дека е најбољи теренец у свет и дека е бољи од теренци кои коштаат 5-10 пати повеќе. That's it. Инаку, со задоволство би поседувал една нива на плин.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54988
  • Махер
Одг: Најдобро теренско возило???
« Одговори #659 на: 26 Јануари 2014, 10:54:19 am »
Последната тура офроуд на стаза беше прекрасна баш затоа што им заврна. И јасно дека повеќе од 2/3 се испичкаа.

http://www.carclub.mk/2013/04/09/minatiot-vikend-se-odrza-mitsubishi-off-road-nastan/