Автор Тема: Искуства со овластените сервиси  (Прочитано 39800 пати)

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #180 на: 20 Декември 2013, 16:20:20 pm »
Колку што гледам за заден браник се работи.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #181 на: 20 Декември 2013, 16:23:09 pm »
Јас еве ќе изразам половично задоволство од сервисот на МакАутоСтар. Пред некое време ми ја удрија колата од позади, и од ударот удрив во тој пред мене, па требаше да се менуваат двата браника.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Re: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #182 на: 20 Декември 2013, 16:27:33 pm »
Прч, ти го виде само задниот браник :)

Денде, можеше браник од Спортбек, али со абнормална, нереална и апстрактно висока доплата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #183 на: 20 Декември 2013, 16:46:24 pm »
Kolku e be taa doplata, i zasto doplata, ne  bi trebalo golema razlika so ogled na toa sto se slicni.

Ne mozese nekako da go "protnes" i taka osiguranje plaka :D
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3810
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #184 на: 20 Декември 2013, 20:39:29 pm »
Tolku tolku na krajot mi rekoa 1500 den, koga im rekov preku telefon mi rekovte 650, otkako malce negoduvaa posle toa prifatija i rekoa okey ajde tolku neka bide cim vi rekol Zoran, ama sega veke ne sakavme da platime ni 300 denari!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #185 на: 21 Декември 2013, 02:32:51 am »
Kolku e be taa doplata, i zasto doplata, ne  bi trebalo golema razlika so ogled na toa sto se slicni.

Ne mozese nekako da go "protnes" i taka osiguranje plaka :D

Mnogu. Abnormalno mnogu.

Osiguranjeto e dolzno da gi pokrie troshocite za da se vrati kolata vo fabricka sostojba. Branikot od Sportback ne spagja vo ''fabrickata sostojba'' na sedanot.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #186 на: 21 Декември 2013, 04:56:03 am »
Zarem se razbiraat oni deka ne e fabricko, bas me iznenaduvas.

Zasto naplakaat tolku mnogu za ista stvar navistina ne mi e jasno, nema ama ic logika, aj da reces do 50 evra plus ali po ova sto ti kazuvas sigurno edno 400-500evra plus, sto navistina e mnogu.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #187 на: 21 Декември 2013, 12:22:54 pm »
Pa Dende, valjda ja slikaat kolata procenitelite i imaat pretstava kako treba da izgleda. I koga ke im pratat faktura so pogolema suma od taa shto bi trebalo, zashto bi ja plakjale?

Postoeshe varijanta ja da ja doplatam razlikata za branikot, ama tie pari porado bi gi investiral (da ''investiral'', ne ''potroshil'') vo neshto drugo.

Ni oni ne pijat nafta, i za niv e skupa.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #188 на: 21 Декември 2013, 15:28:20 pm »
Pisi mi po PP kolku kosta toj branik so se montaza vo MAS ako ne ti e tesko.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #189 на: 27 Јули 2015, 15:38:58 pm »
Да ја освежиме темава со едно негативно искуство.

Вчера возејќи по угорница со Корсата (1.2 бензинец), по никаков пат со дупки, кога вратив од 2ра во 1ва брзина и нагло стиснав гас, колата наеднаш снема сила, моторот почна чудно да работи и светна Check engine.
Сигурен бев дека не удрив на ништо и се сомневав дека некој дел од моторот или електрониката откажа.
Симптомите беа многу лоша работа на моторот, работеше како некој стар дизел, и кога ќе притиснев гас до даска не мрдаше од 2000 обртаи. Исто така не работеше сервото на кочниците.
Бидејќи неќев да ризикувам со возење да ја однесам колата до сервис ја влечевме со друга кола. Во недела никој не работи, па ја однесовме кај еден пријател кој до скоро имаше сервис да ја види. Се сомневаше во бомбината и EGR вентил.
Ја извадивме и преместивме бомбината од Астрата која е потполно иста со онаа на Корсата, но проблемот не се реши. Од таму не упати кај пријател со професионална дијагностика да види која грешка ја јавува.

Грешката беше P2101 Throttle Control Motor Malfunction B-031 односно грешка на електромоторот во клапната.
Мајсторот со дијагностиката имал слични проблеми со Опели, каде што во 3 случаеви со грешки кај клапната бил цркнат дел кај моторниот компјутер.
Тука веќе почнав да пребледувам бидејќи тоа беше најлошиот можен проблем.

Се вративме пак кај пријателот да се консултираме. Му текна да го извади цревото за воздух кај клапната и да провери.

Тука помеѓу клапната најдовме заглавено пластично парче, едно 5цм во должина. После 2-3 часа проверки констатиравме дека тоа парче не припаѓа на колата, нити па е можно да поминало низ цревото или филтерот. Што значи дека тоа парче таму некому му паднало.

Кога ќе го вратам филмот, пред 3 месеци кога ја однесовме колата на редовен сервис во Олимпија моторс, менувавме црево за уљето кое испарува и оди дирекно во клапната позади. Моја претпоставка е дека го извадиле главното црево за воздух за попристапно да се работи.

Освен тоа, пред 2 месеци инсталиран е плински уред во Плимонт и сигурен сум дека и тие морале да ги извадат цревата за воздух.

Откако го извадивме парчето, ја запаливме колата и веднаш почна да работи како што треба, грешката се избриша и проработе сервото за кочниците. Сите симптоми исчезнаа, проблемот беше поправен.

Од една страна ми олесна бидејќи не е до колата, од друга страна многу ме изнервира фактот што станува збор за човечка грешка. Несакам да тврдам и да погодувам дали биле сервисерите од Олимпија криви или сервисерите од Плимонт.

Сепак мислам дека доколку биле овие од Олимпија, луѓето од Плимонт кога го ваделе цревото сигурно би го приметиле парчето кое било кај клапната, на кое сега му дошло моментот да падне и да ја заглави клапната.

После ова, сериозно ќе размислам дали ќе ја носам колата по сервиси или сам ќе си менувам се‘. Веќе немам никаква доверба нити кон оние "најпрофесионалните".

Што ќе се случеше доколку настанеше некој поголем проблем поради невнимателноста на некој сервисер? Дали Олимпија моторс ќе ја покриеше штетата? Или Плимонт?

Исто сигурен сум доколку ова се случеше во некоја понормална земја, ќе летаа казни и откази.

Отварајте очи, вршете детален преглед после сервис дали се е на свое место. Очигледно и ќори и сакати се сервисери.

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #190 на: 28 Јули 2015, 15:18:22 pm »
Типувам на Плимонт дека ја уплескале работава. Кај мене цел мотор беше со пластични шпулни пошто тешко им било со компресор да издуваат, а на два пати кога бев кај нив, пола што чекаа беа за рекламација на нови плински уреди.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #191 на: 28 Јули 2015, 15:27:18 pm »
Еве уште една глупост од гореспоменатото место. Тешко му било на "мајсторот" кабелчето да го протне низ гумата па си се снашол вака:


Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3810
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #192 на: 28 Јули 2015, 18:00:36 pm »
Znaci pocnaa i Plimont da dupat ( ama samo po malku ) da vidime kako ke se odvivaat rabotite vo idnina  ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #193 на: 28 Јули 2015, 19:40:35 pm »
Тој тикварот од Олимпија моторс демек ми ги штелуваше вентилите мене а ми ги престегнал па не затвораа како што треба. Ќе го рикнеа катализаторот и ќе ги изгореа вентилите тикварите. Затоа јас си немам работа со „официјални“ сервиси чии топ сервисери земаат 15.000 плата.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #194 на: 28 Јули 2015, 21:56:55 pm »
Одам у плимонт и типот ми вика ќе треба да ја оставиш колата на тестирање, ок одиме со две коли со сопругата му ја оставам и среќа шо не си тргнав одма назад ми ѕвони и вика готова е, за пола саат, се враќам и викам шо било другар? Кабле од вибрации се соголело и праело контакт. Викам оти некна не провери? Вика да ти кажам искрено сумјав на тоа ама многу ме мрзеше :)