Автор Тема: Искуства со овластените сервиси  (Прочитано 44899 пати)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #60 на: 17 Декември 2012, 17:00:51 pm »
Бугар имаш цврсти докази на кои ќе се повикаш околу ова или рекла казала муабет правиш? Ако имаш дај пушти ги тука да ги прочитам јас сакам.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #61 на: 17 Декември 2012, 17:11:20 pm »
Tome se vo svoe vreme :)

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #62 на: 17 Декември 2012, 19:54:55 pm »
Само не разбрав како сервисот направил кеш кога не му остануваат фазла дизни...?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #63 на: 17 Декември 2012, 19:55:48 pm »
si prai semi druze :)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #64 на: 17 Декември 2012, 20:01:16 pm »
Не знаев каде да прашам, па ајде во оваа тема.

Дали некој има листа на сервисни интервали и цена за истите за БМВ Х5, нешто како трошок на одржување за Маккар?

Контактирај ги нив и можда ќе ти кажат.

Јас кога ги прашував официјално преку меил за Минито се нешто ми мотаа. За секоја кола било посебно, требало клучот да им го однесам таму било се итн итн. После отидов таму, најдов човек кој ме прими како треба и убаво се ми објасни, ми ја покажа цела историја на количето, кој дел колку ме кошта и кога се менува итн. Така да без пријател вистинска информација малце потешко :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #65 на: 17 Декември 2012, 20:51:18 pm »


Контактирај ги нив и можда ќе ти кажат.

Јас кога ги прашував официјално преку меил за Минито се нешто ми мотаа. За секоја кола било посебно, требало клучот да им го однесам таму било се итн итн. После отидов таму, најдов човек кој ме прими како треба и убаво се ми објасни, ми ја покажа цела историја на количето, кој дел колку ме кошта и кога се менува итн. Така да без пријател вистинска информација малце потешко :)

Кои...ај да речам РОПАЦИ без никаков бизнис сенс и корисничка услуга. Автоматски ме губат како иден потрошувач поради вакви глупости.

Се јавувам на телефон, Аааа, па тоа не оди така, ваму таму (иста приказна како и со тебе). Па не разбираат дека НЕМАМ време да висам на телефон или да одам до нивниот салон?

Дебили. Тојота на пример има фантастична after sale подршка (не само во Македонија, туку секаде низ Европа). Секој резервен дел е со иста цена и во Македонија и во Франција и во Германија, разликата е само во работната рака. Во Македонија е 1000 ден работна рака час, во Франција е 50 евра час итн итн...

Еве за Тојота, си имаат на нивната веб страна ПДФ трошок за одржување, секој сервисен интервал точно определен колку чини, што вклучува итн...

http://www.toyota.com.mk/content/pdfs/post-prodazba/Trosok-za-odrzuvanje-za-lc150-2011.pdf

Било кога сум се јавил за било што во Тојота според број на шасија можеле однапред да ми кажат колку ќе чини, колку време ќе се чека...Без да одам кај нив па да давам клучеви...


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #66 на: 17 Декември 2012, 20:56:21 pm »
За резервни делови може да ти кажат цени.

Обрати се на:
Saso Josevski
spare parts
MAKKAR doo
1000 Skopje
Macedonia
phone: +389 2 3096513
telefax:+389 2 3096507
E-mail:saso.josevski@bmw.com.mk

Коректен е дечкото и брзо одговара на меил.

Е сеа ова за трошоци за одржување стварно го тупат. Јас бев да ја видам колата дека беше на сервис и истовремено дечкото од сервис што испадна дека е близок на моја другарка да го упознаам и да ми каже нешто повеќе. Ми излезе во пресрет максимално и сум супер задоволен од односот.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #67 на: 17 Декември 2012, 21:00:22 pm »
Благодарам многу

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #68 на: 17 Декември 2012, 21:03:57 pm »
Нема гајле :)

Кога сме кај Маккар, цени на одредени делови за Минито кои додека го имам планирам да ги ставам.

- JCW Recaro seats, kozni ili alcantara... 160000 edno sediste leather i 166000 alcantara
- JCW aero kit. 128000 den. nemame na lager.

Така да останува да бараме алтернативни решенија ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #69 на: 17 Декември 2012, 21:05:34 pm »
Како и секаде, во сите занимања, професии,институции, фирми, сервиси и останати ги има што работат како што треба и шо не работат како што треба.За жал овие првите, никогаш нема да го поправат имиџот што им го прават овие другите.Арно ама, поклоник сум на докажани работи, а не рекла казала или измислени ситуации..

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #70 на: 17 Декември 2012, 21:08:14 pm »
Не сум знаел за ова со тојота, секоја чест! Не им е голема мака да ги постават цените и интервалите за сервис, а е од огромна важност. Треба другите салони да го следат примерот.  

Банзаи, за седиштата имам само едно WOW! ;D

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #71 на: 17 Декември 2012, 21:14:02 pm »
Јас прво видов 16000, си викам више се порачани :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #72 на: 17 Декември 2012, 21:16:45 pm »
Не сум знаел за ова со тојота, секоја чест! Не им е голема мака да ги постават цените и интервалите за сервис, а е од огромна важност. Треба другите салони да го следат примерот.   

Банзаи, за седиштата имам само едно WOW! ;D

Го следат. Во порше истото се случува, по телефон или по мејл.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #73 на: 17 Декември 2012, 21:17:11 pm »
Да беа толку и за дома ќе земев и за ZX-от ;D

Иначе се дупло поскапи од остала европа.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Искуства со овластените сервиси
« Одговори #74 на: 17 Декември 2012, 21:47:28 pm »
Не сум знаел за ова со тојота, секоја чест! Не им е голема мака да ги постават цените и интервалите за сервис, а е од огромна важност. Треба другите салони да го следат примерот.   

Банзаи, за седиштата имам само едно WOW! ;D


Исто само да додадам, за секој сервис по книга има дадено време за кое делот или сервисот се обавува, значи нема она одиш да смениш масло и филтер ти наплаќа 3 работни часа а во книга стои дека таа операција се извршува од техничар за 45 минути, нема шанси да ти пре-наплати, за било кој сервис постои референца во книгата по која мора да ти наплати, не може туку-така да му текне да те репне без везе некоја сума.

Ми се допаѓа транспарентноста тука, секој дел има своја цена и замената за истиот во книга пишува колку време се менува, автоматски знаеш колку ќе те чини без да прашуваш ниту се остава простор да те зезнат.