Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3078684 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Само на форумов може да се направи дискусија од ништо.

За што е форум ако не за дискусија?

Пијан не возам, на полна линија не претицам и на црвено не поминувам - тоа се моите животни правила.

Правилата ти се екстра, но треба да го додадеш и правилото за невозење брзо, пошто не си сам на стаза туку има околу тебе секакви дегени - возат пијани, претицаат на полна линија, проаѓаат на црвено... Кога возиш пополека имаш повеќе шанса да се справиш со туѓата идиотштина.

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Трепкачкото зелено светло на семафориве е само повик да се цапне на гас, за да се стигне поминувањето на зелено. Според мене, многу лош момент на семафорите.
+1
Ti gazis i mislis ke pomines, i op crvenooo.
I sto pravime sega.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Трепкачкото зелено е да ти каже дека треба да успориш, бидејќи наскоро ќе стане жолто па црвено. Најмалку што би било е „повик да цапнеш на гас“.

Мада, кај нас тоа не праи разлика, пошо кај нас 2-5 секунди црвено, сеуште се рачуна како зелено.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
I ti si vo pravo.
Kako i da e so sekundi e najdobro.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
И во секундите не треба да се има поверење, и тие знаеа да се изместат, на уште 3-4 секунди зелено знаело жолто па црвено да се запали и обратно, покажува дека уште 5 секунди ке престане црвено светло и оп наеднаш зелено.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
I ti si vo pravo.
Kako i da e so sekundi e najdobro.

најдобро е да се почитува и да се има општа култура, без тоа само ѕид на црвено да излегува спасува

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Култура има на кило. Барем два пати ќе ме собереле на итно сопирање поради жолто-црвено.

Отсутен igorN73

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Убаво се гледа дека и голфот трга на црвено....


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Да де, и причинува сериозна автомобилска несреќа со тоа. Јасно е како ден.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Трепкачкото зелено е да ти каже дека треба да успориш, бидејќи наскоро ќе стане жолто па црвено. Најмалку што би било е „повик да цапнеш на гас“.

Мада, кај нас тоа не праи разлика, пошо кај нас 2-5 секунди црвено, сеуште се рачуна како зелено.

Едно кажува, друго покажува, тоа е проблемот со трепкачко зелено светло. Затоа што психологијата не ти вика „еј, имам уште 50м, дај да успорам имам 3 секунди за да се упали црвено“. Дури ни кај најсовесниот швеѓанец. И кај него кога ќе се најдена на 50м од семафорот, а има 3 секунди да помине на зелено, ќе ја искористи шансата да помине на зелено. Не за друго, за да не чека 2-3 минути повеќе. Чекањето е контрапродуктивно во нашите мисли.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Time is gasoline and gasoline is a lot of money:D
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Симо, остај тоа како кажувало, а што покажувало... Се знае што си значи тоа трепкачко зелено. Све е до културата, или у нашиов случај, недостаток на истата.
Трепкачко зелено значи "цапни на гас" кај оние ментални склопови кај кои црвените одбројувачи симболизираа секунди до "почеток на трката".
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Јас апсолутно се согласувам со Симо, во бароктниот свет на законодавците тоа трепкањето на зеленото светло можда и значи  - успори, ке се упали црвено кај и да е, арно ама во реалниот свет не е баш така. Кај нас, на раскрница кога ќе го видиш пешачкиот семафор дека светнува црвено, знаеш дека и тебе ќе ти светне црвено и автоматски цапнуваш на гас, а не па вака поубаво да ми се подобојасни дека имам уште малце време да поминам :D

Кај нас и жуто е цапни поеќе на гаста, не се срами. :D

И не би се сложил дека во другите земји (поготово околните) ситуацијата е драстично различна, различна ни е перцепцијата дека секогаш туѓото е подобро, покултурно и слично.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
По тоа што го видов на клипчево и да цапнел на кочница кога почна да трепка зеленото немаше да застане. Вината ја гледам во огромна мера кај Голфот и овој со Аудито претерал со брзина меѓутоа сметам дека сепак кај возачот на голфот лежи кривицата.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“