Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3423282 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
А јас се чудам зошто на семафори некои држат по метро ипол растојание, за да можеле да избегаат лево/десно било работава ;D
Ако си залепен до тој пред тебе и ако те удри некој одназад ке те сплеска.Ако имаш растојание од самиот удар голема е веројатноста самата кола по инерција да фати лево или десно од возилото пред тебе и со самото тоа одбегнуваш сплескување.

Во град јас лично не оставам дистанца,на автопат кога се гужви и застанувам последен,оставам најмалку 20-30м однтој пред мене.
Шо знам ваљда оти имам видено досега 3-4 најмалку коли/камиони како се забиваат и со тоа и го сплескуваат тој пред него.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
За СУВ само ова му е мајката

https://youtu.be/HeCRCN8nicw

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3698
Со таленти какви што имаме ние во сообраќајот, размислувам следно возило СУВ да биде, бар ќе бидам безбеден од квази шофери и камикази или тиктокери по ново. Сите светци тука на тастатура, а во реалност гаста вкрај.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Идејата е дека товарен транспорт мора да има, а курчење со небезбедно дизајнирани луксузни аута - е тоа баш и не мора да го има.
Роба (економски и исплатливо) не можеш да превезуваш без комбе/камион. Луѓе може да се превезуваат и со седани, лимузини, хечбеци... Не мора со небезбедни СУВ-ови.

Ама и тие со фургоните, комбињата бидејки газдата во трка за пари, им начукува 200 фирми и преку 10 градови во државава да доставуваат и бидејки ако се почитуваат ограничувањата на налепниците (100 со 80), ќе ти требаат 20 часа во денот за да ја доставиш целата роба и се вратиш назад, па најчесто и тие возат дебело над ограничувањата без разлика град или отворено, баш како и овие тиктокерите, овие со сувовите, малолетници што тазе седнале во кола 150+ кс.

Убаво ви кажа и кикац, ништо помалку безбедни во сообраќајот не се и товарните возила, дури и поопасни се.

На булевар србија врие од товарни возила, од камиони особено.
Ако се празни, камионите летаат и со по 80-90 на тој булевар.
Замисли шлепер со 90 на сред булевар дали има шанса да закочи, а ако те плесне па замисли што ќе се случи

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
E bas mi dade sega dobra ideja,cim imam moznost bas ke izmeram kolku metri mi trebaat da zastanam od 90kmh do 0 so kamion.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Идејата е дека товарен транспорт мора да има, а курчење со небезбедно дизајнирани луксузни аута - е тоа баш и не мора да го има.
Роба (економски и исплатливо) не можеш да превезуваш без комбе/камион. Луѓе може да се превезуваат и со седани, лимузини, хечбеци... Не мора со небезбедни СУВ-ови.

Ама и тие со фургоните, комбињата бидејки газдата во трка за пари, им начукува 200 фирми и преку 10 градови во државава да доставуваат и бидејки ако се почитуваат ограничувањата на налепниците (100 со 80), ќе ти требаат 20 часа во денот за да ја доставиш целата роба и се вратиш назад, па најчесто и тие возат дебело над ограничувањата без разлика град или отворено, баш како и овие тиктокерите, овие со сувовите, малолетници што тазе седнале во кола 150+ кс.

Убаво ви кажа и кикац, ништо помалку безбедни во сообраќајот не се и товарните возила, дури и поопасни се.

На булевар србија врие од товарни возила, од камиони особено.
Ако се празни, камионите летаат и со по 80-90 на тој булевар.
Замисли шлепер со 90 на сред булевар дали има шанса да закочи, а ако те плесне па замисли што ќе се случи

Добро образложение.
Има и уште многу, ама во случајот градско-селска вожња низ Скопје, ова покрива доста.

50.000км утепав низ град во 5 години.

Многу пати до сега за малку ќе ме собереле камиони и пикапи.
Само неколку пати џипој.

Свеж пример е една очигледно неискусна возачка, ми влезе во лента како да не постојам.
Претходните неколку беа очигледно агресивни идиоти, а искрено - со тие полесно се снајдов.

Некако, таквите свесно барем постапуваат.
Госпоџана од некни пред неколку дена... едноставно не знаеше што прави. Тие ми личат поопасни.

Пак ќе се вратам на почеток. Ѕвериште од автомобил во рацете на неискусен = најголема опасност.
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
E bas mi dade sega dobra ideja,cim imam moznost bas ke izmeram kolku metri mi trebaat da zastanam od 90kmh do 0 so kamion.

Златен, не почнуј и ти со инат сега. :)

Убаво кажа човекот, баш за Булевар Србија. Ела, дојди да се возиме неколку часа. :)

Впрочем, тоа ТИ можеш да пробаш и да видиш ТИ како би изреагирал/закочил.
Тоа не ја менува вистината дека други 29 души нема да постапат како тебе.
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2735
  • Шалабајзер
Идејата е дека товарен транспорт мора да има, а курчење со небезбедно дизајнирани луксузни аута - е тоа баш и не мора да го има.
Роба (економски и исплатливо) не можеш да превезуваш без комбе/камион. Луѓе може да се превезуваат и со седани, лимузини, хечбеци... Не мора со небезбедни СУВ-ови.
Пеки, тоа стои(за тебе и некои други тука), ама неможеш на некој да му кажеш или забраниш да не поседува и вози СУВ, меѓу кои спаѓам и јас бидејќи планирам да купам Туарег/Мерцедес Мл, за мои пари ќе возам што сакам...


А за безбедност, верувај дека фургонче/комбе е мнооооогу понебезбедно од било кој СУВ, особено ко што кажав full load или у најлош случај overload, немој да очекуваш дека тоа исто возило ќе застане инстант како што би застанал СУВ, едно обично Пежо Партнер има кочници како Пежо 207, за 207 се таман, ама за Партнер кој тежи 1200кила плус максимален дозволен payload од 800кила(плус стави тука уште 150тина кила(гориво, возач, ППА, ланци, лопати)) и те како тие кочничиња не ти вршат работа ама баш за ништо...


Еве ти еден хинт

Додека работев у фирма што обслужува железарии, носевме поликолори, од Април месец до Октомври се проаѓале околу 60.000км низ Мк со Фиат Дукато, од кои на 30.000 се менуваат плочки за кочници, баш поради тој момент од overload, па не било возможно да се симне Плетвар(од Скопје кон Прилеп) без да ти биде ногата на кочница 85% од времето надоле....


Нормално дека во градска средина возиш на граница на закон(макс 50 и тоа на булевар), па пак е поризично да застанеме јас со пуно комбе роба него Јоцо со џипо до full emergency stop, на комбето цела инерција го бутка нанапред колку сакаш ти стискај на кочница, не застануваш како џипО

Како што пишав во другиот пост, исто и поновиве фургони, имаат ненормална хомологирана носивост, пример го дадов Фиат Добло, да е подзалетан малце а е фул накрцан позадии, брате има тој да те крене не на хауба, ќе те фрли у вис, фургонот ќе пројде ти би паднал директ на алфалт (не сфаќај лично што те посочувам тебе)


Верувајте дека поопасни се фургони/комбиња/камиони одколку СУВ


Sent from my iPhone using Tapatalk
No turbo, no fun :)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
X6 e Crossover, ne e suv. Sho vika deka detevo legalno pominalo vrz doktorov... (malku crn humor)

Volvo razviva takov sistem za pesaci, no... kje ostanes ziv ama verojatno pak kje bides tezok invalid... Dali kola dali suv...nebitno.
https://www.youtube.com/watch?v=tNbq79xhxQg&ab_channel=SWNS



______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Фургончињата (....)си имаат цел за која постојат.Товар, транспорт...

X5кава нема...иако е повисока од нив и тежи над 2 тона.


Тоа е тоа. Тука лежи целата поента.

Непостоечката цел на кросоверите и SUV-овите. Освен што нудат „осечај за филинг“, дека „нешто“,  е подобро од обичен градски мини, хеч, седан, караван..., друга цел немаат.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
E bas mi dade sega dobra ideja,cim imam moznost bas ke izmeram kolku metri mi trebaat da zastanam od 90kmh do 0 so kamion.

Баш измери.
Бидејќи на влез на Скопје ни со 80 не можам некои да ги поминам.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14715
Правиме муабет дали се поопасни фургони претоварени vs crossover/suv?

Во основа правиме муабет дали возило кое не се ракува согласно хомологацијата е поопасно од она што е во рамките на фабричката хомологација?

Дебата 3 страни што е поопасно.

Џисз...


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
E bas mi dade sega dobra ideja,cim imam moznost bas ke izmeram kolku metri mi trebaat da zastanam od 90kmh do 0 so kamion.

Златен, не почнуј и ти со инат сега. :)

Убаво кажа човекот, баш за Булевар Србија. Ела, дојди да се возиме неколку часа. :)

Впрочем, тоа ТИ можеш да пробаш и да видиш ТИ како би изреагирал/закочил.
Тоа не ја менува вистината дека други 29 души нема да постапат како тебе.
Од каде дојде на идеа дека водам или сакам да водам инает незнам,само кажав дека чим имам време ке измерам,па ке имаме една претстава колку метри му требаат на еден камион да застани.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Правиме муабет дали се поопасни фургони претоварени vs crossover/suv?

Во основа правиме муабет дали возило кое не се ракува согласно хомологацијата е поопасно од она што е во рамките на фабричката хомологација?

Дебата 3 страни што е поопасно.

Џисз...



Не.
Воопшто не правиме муабет за тоа.

Ни приближно.