Автор Тема: Дешаванки со кола ( тумбања, судари, несреќни моменти, одвратни искуства... )  (Прочитано 3083220 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Сепак ауди-идиот е причинител на уште една фатална несреќа. Дали е србин, македонец или шоптар, ауди кретен е ауди кретен. Со ова треба да се позанимава меѓународно тело на глобално ниво. Не е само кај нас него секаде ви светот.

Sent from my Redmi 3 Pro using Tapatalk


Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Шо има врска срби ли се германци или наши. Си треба полиција,  и патроли треба, да си крузат на автопатот наваму натаму...
Инаку нели е најдобро да се патува ноќе, 2-3 саатот у никое време. Или и тогаш е гужва?
Ке пробам со неколку реченици да ти објаснам а ти сам донеси заклучок колку е гужва.Пошто се занимавам со таков бизнис и нон стоп сум со податоци и информации.Минатата година во периодот од 01.05 до 31.09.2016 на граничен премин Богородица (Гевгелија) имаат поминато околу 1.5 милион срби.Не набројувам за другите земји, само ти кажувам 1.5 милиони срби.
Тоа ти е 1.500.000/ 150 (5 месеци) = 10 000 лица
10 000/4 (4 лица во една кола просек се зима )= 2 500 возила.
Ако не е јасно нешто прерачунај пак или седни 20 мин напрај си муабет со самиот себеси колку пари дневно се оставаат за патарини и по бензинските пумпи и бла бла бла....

Нема што да пресметувам. Не ме интересира колку пари се оставаат. Сепак фала за статистиките. Уште да ми направеше една таква математика во кој период од денот има најмногу гужва, а кога најмалку. Оти  тоа ми беше прашањето.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Од 4 сабајле до.12 е кланица....километарски колони и тогаш е најризично за возење.Од 1 до 4 е умерено и добро за возење и нема гужва.е од 6 поручек до 11 навечер е пак премногу гужва а и пошто прават паузи за време на најжешкото и после се тркат едни со други за да ја поминат границата....
Гужва нема исто така и во периодот од 23.30 до 4 сабајле

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Инаку нели е најдобро да се патува ноќе, 2-3 саатот у никое време. Или и тогаш е гужва?
Еве што зворувам цело време. Тоа е тоа. :)


Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Хм малко чудна анимација, зошто преминаа во спротивни ленти аудито и автобусо...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17506
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Ако е анимацијава точна, возачот на автобусот заебал работа и преминал во спротивна лента, не е крив србинот.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Од 4 сабајле до.12 е кланица....километарски колони и тогаш е најризично за возење.Од 1 до 4 е умерено и добро за возење и нема гужва.е од 6 поручек до 11 навечер е пак премногу гужва а и пошто прават паузи за време на најжешкото и после се тркат едни со други за да ја поминат границата....
Гужва нема исто така и во периодот од 23.30 до 4 сабајле
+1 za  muabetov.
Tie se terminite.
Dva pati pominav godinava i toa e toa.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10969
  • 430i
Ако е анимацијата точна, никој не е крив, т.е. сплет на околности е.
Аудито скршнува непречен од никого (дупната гума, заспал возачот, се расправале во кола...), автобусот махинално сакајќи да го избегне директниот судир со Аудито, го згмечил Фиатот. Шит хепнс :(

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Ама според анимацијава  автобусот прв забегува во нивна лента, аудиво мислејќи дека ќе навлезе повеќе сака да го избегне па тек тогаш  преминува на левата. Можда испаничил помислил дека ќе удри во него, иаако имаше простор да помине од десно без да бега лево.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Анимацијава е смешки.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
А зошто баш за оваа сообраќајка имало потреба за анимација?

Како може да бидеме сигурни дека анимацијата е веродостојна на реалната случка?

Што ако возачот на ауди-то претицувал и бил во лентата на автобусот, па возачот на автобусот избегал во друга лента рефлексно за да избегне директен судар?

Анимацијата вака како што е целосно го амнестира возачот на ауди-то, и ја префрла вината врз возачот на автобусот.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Од очевидци наводно пишува дека тој со аудито отишол во левата а автобусот ради него забегал, а на анимацијава е спротивно, он фактички избегнува да удри во автобусот кој е крив и влегува во нивната лента. Кој лаже не знам. Плус според ова не се гледа дека аудито удира со преден дел туку се извртува и од тоа шо го гледам повеќе логика има со задниот дел да закачи негде во тревата во дрвата горе. А на видеата предницата му е згмечена. Ај сеа. Можда го закачил автобусот по страна од десно. Глупа анимација некако, којзнае кој ја праел. Не може да е вака.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6450
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Едно можи е сигурно, тие што загинале ни криви ни должни.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Тој што загинал секогаш е крив затоа што неможе да го докаже спротивното.