Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2362379 пати)

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10845 на: 16 Мај 2016, 08:31:05 am »
Прво никаде не реков дека голф мк1 е удобен, реков дека тој ја основаше Хечбек класата пред 40 години. Реков дека шасијата е камен. И јас имам Голф 1 купен 85 година, први газди сме и има поминато 600 000 о нема ни точка рѓа. Но ја имам и седмицата во гаража и пред да е земаме на тест возев и Мазда 3 и 6, Октавија, фокус фејслифт, Алфа Џулиета и ниту една не беше тивка и удобна како голфот.

Како и да е муабетот започна со тигуанот и мојот коментар за тоа дека тигуанот (сув од 27000 евра) бил обично возило. Што вечерате вие кавијар? :)
Возеше Мазда 6 и сепак Голфот 7 има поудобно возење? Ова тешко дека некој ќе поверува.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10846 на: 16 Мај 2016, 08:47:55 am »
И не е толку тешко за верување богами. Блиску се колите реално.

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 177
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10847 на: 16 Мај 2016, 09:41:25 am »
А звучната изолација на Маздата е полоша. Голем фан сум на новите мазди особено на Мазда 3 со скајактив технологија, одлично изгледаат но ме разочара подесувањето на шасијата, доста е тврда на сметка на комфор што за мене нема смисла со оглед на какви патишта возиме. Дизелот 2.2 е многу тивок за потивок не сум чул ама беше многу скапа а и цената ќе почне да и паѓа многу брзо

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10848 на: 19 Мај 2016, 16:10:52 pm »


boot space of 420 litres for the hatchback

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43949
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10849 на: 19 Мај 2016, 16:44:07 pm »
Браво Фиат за Типо-во. Браво!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10850 на: 19 Мај 2016, 18:45:17 pm »
Fiat одамна нема направено добра судпензија. Мотор,ентериер и изглед има.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10851 на: 19 Мај 2016, 19:13:29 pm »
Јас па мислев суспензијата дека е најјака точка?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43949
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10852 на: 19 Мај 2016, 19:38:58 pm »
Ако биде тивко и удобно ко` на Типо 4вр.,  ќе може да му позавидат некои од поскапите конкуренти.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14398
  • Пудингот на шоферството
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10853 на: 19 Мај 2016, 22:55:05 pm »
Ne go imam videno vo zivo,vaka na sliki nekogas mi deluva super nekogas onaka ok nekogas loso.Koga ke go vidam vo zivo ke.donesam konecen zaklucok ali ne ocekuvam nesto wau.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1305
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10854 на: 20 Мај 2016, 12:28:44 pm »
Во секој случај кога излезе првото и вистинско TIPO  негде 88/89 год па посебно со дигитална инстумелизација, тоа беше “свемир“ . Какви голфови какви кадети. Тоа беше ВРВ!!! Ова сега е народно ауто од типот на Линеата. Ама ако мислат дека ова ќе ги извлече од криза и ќе ги опраи, немам ништо против.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10855 на: 20 Мај 2016, 13:56:33 pm »
samo so imeto Tipo tesko daleku deka ke doguraat :)
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20701
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10856 на: 20 Мај 2016, 14:02:40 pm »
Ако можеше Нисан со факин „Кашкаи“ да направи лом у класата, би рекол дека пазарот нема да има проблеми со „Типо“.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9119
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10857 на: 20 Мај 2016, 14:03:03 pm »
Во секој случај кога излезе првото и вистинско TIPO  негде 88/89 год па посебно со дигитална инстумелизација, тоа беше “свемир“ . Какви голфови какви кадети. Тоа беше ВРВ!!! Ова сега е народно ауто од типот на Линеата. Ама ако мислат дека ова ќе ги извлече од криза и ќе ги опраи, немам ништо против.

од која криза и од што да ги оправи?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20701
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10858 на: 20 Мај 2016, 14:05:10 pm »
Па верувам дека мисли на моментот што компанииште како Фиат, има во понуда само 500 (у неколку варијанти), Панда, (застарено) Пунто, (старо) Браво и амерички комбајн (Фримонт или како год се вика).
Редно време е Фиат да се посвети малку поише на проширување на понудата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1305
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10859 на: 20 Мај 2016, 14:26:14 pm »
Во секој случај кога излезе првото и вистинско TIPO  негде 88/89 год па посебно со дигитална инстумелизација, тоа беше “свемир“ . Какви голфови какви кадети. Тоа беше ВРВ!!! Ова сега е народно ауто од типот на Линеата. Ама ако мислат дека ова ќе ги извлече од криза и ќе ги опраи, немам ништо против.
од која криза и од што да ги оправи?
Пари ваљда не им фалат пошто  Крајслерот им работи добро колку што знам, ама Фиат нема гама. Ако патничкото Добло се смета за кола  :-\. Или пунтото од пред 200 години. Им треба сериозна гама на аута за да се вратат на пазарот. МОментално Фиат нема коли.