Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2302714 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10815 на: 13 Мај 2016, 23:24:59 pm »
Сите ми се возени. Петката и шеската се на истата платформа.  Седмицата е со вартбург осовина и 5 мм поголема шеска. Најдобар риспонс на дизелите има во петката. Пластиката на инструмент таблата на петката е најочајна и најкрцкава како во тата.  Шеската е грда како дачија либерта.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10816 на: 13 Мај 2016, 23:38:53 pm »
Ствар укуса. :)

5ката е веќе стара според мене, а вреди заради 1.9тди. 6ката е така-така моментално врвна цена и старост. 7цата е перфекција за мене и во мотори со оправен 1.6тди, но нажалост сеуште тазе за да има добра цена. Бест бај е 6ка во моментов.

Ех... зошто да застанам тука...

Ај да довршам. Многу вреди да се види Леонот купра 1.8т 225кс кој оди на плин докај 2006та некаде, а уште повеќе Ексео 1.8т 2010 150кс исто на LPG. И Ауди ТТ 1.8т LPG. Сите со добри цени и мотори во моментов.

Голфот од 4ка навака (исто 1.8т и 1.9тди врвно возило ден денес) има одлични ентериери, и согласно тоа си се држи без проблем и со понови генерации на коли. Мојата возбуда за Елантра беше од причина што изгледа како Ауди А3 седан копија, и мислев дека ќе оди со 1.6 LPG, ама после заклучив дека сум се полажал и џабе везам - пак останува само дизел како опција. Штета, зошто тоа ја крева цената и веќе и други играчи стапуваат на сцена. Да имаше салам 1.6 LPG конкурентите со екобуст Tsi и слично ќе си останеа во салон да дремат, ама вака ништо. Тоа е. Life goes on.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10817 на: 13 Мај 2016, 23:50:58 pm »
Четворка и квалитет на интериер се две спротиставени тврдења. Четворката го има најлошиот интериер во своето време. Интериерот се топи, сите пластики и гуми во внатреноста се премачкани со некаков си најевтин лак, кој после 7 години се топи, сам или во комбинација со пластиката. Лакот исто така максимално и лесно се греби и изгледа одвратно. На допир имаш чувство дека фаќаш леплива повраќаница.  Исто така скоро сите пластики крцкаат. Да, кога четворката е нова, изгледа луксузно внатре, но само до 5тата година. Управувањето на четворката е најочајното искуство во модерната историја на колите. Воланот не е поврзан со тркалата, реакција на воланот касни околу 3 секунди, се навалува како брод. За сметка на тоа удобна е, добро се вози по македонските калдрми и кратери и зачудувалки стабилна е на високи брзини.

Петката има 3 класи подобро подвозје од четворката, 2 класи подобар мењач, внатрешност и просторност.

Тие греалките на плин не ги коментирам...

Ако си загреан за Хундаи косилица на плин не гледај подалеку од I30, нема конкуренција во моментов. Или старата елантра, може да ја има на лагер.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10818 на: 14 Мај 2016, 00:29:21 am »
Аманте бре ме отепавте :)
Прво за кршењето на камењата во бубрегот, Фолксваген ги има најудобните возила во секоја класа поединечно: Полото во супермини, голфот во хеч, Пасатот во средните седани, уверен сум дека и Тигуанот ќе е најзрело возило во својата класа.

ауууу.. друже.. точак имаш ли возено? те прашувам затоа што денешниве точаси имаат по мека суспензија од било кој голф, и повеќето останати фолцвагени. по крути возила кои се во сериско производство, од тој аспект нема... било што друго има помека... дури и југо со распиани амортизери... и скршен трап :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10819 на: 14 Мај 2016, 01:02:40 am »
Голф 6 има одлична, прилично мека суспензија.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43786
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10820 на: 14 Мај 2016, 07:41:54 am »
Голф 6 има одлична, прилично мека суспензија.
Потврда од (или тука некаде со) Стило на Sparco -30mm пружини и KYB амортизери.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10821 на: 14 Мај 2016, 08:41:27 am »
Зависи на што гуми исто така.

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 174
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10822 на: 14 Мај 2016, 09:09:08 am »
Аманте бре ме отепавте :)
Прво за кршењето на камењата во бубрегот, Фолксваген ги има најудобните возила во секоја класа поединечно: Полото во супермини, голфот во хеч, Пасатот во средните седани, уверен сум дека и Тигуанот ќе е најзрело возило во својата класа.

ауууу.. друже.. точак имаш ли возено? те прашувам затоа што денешниве точаси имаат по мека суспензија од било кој голф, и повеќето останати фолцвагени. по крути возила кои се во сериско производство, од тој аспект нема... било што друго има помека... дури и југо со распиани амортизери... и скршен трап :)

Очигледно ти немаш ни поминато покрај Фолцваген.
Голф споредвиш со Југо со скршени амортизери. Па голгот кец е светлосни години пред Југото. Види го само металот од кој е изработена шасијата, то нема смрт.
Да не го вклучам фактот дека почетоците на хечбек класата се започнати со него а и ден денес е бенчмарк во истата, сите возила вклучувајќи го и тие попремиум се споредуваат со него( а класа а3 и серија 1)
« Последно менување: 14 Мај 2016, 09:14:55 am Hardboy »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10823 на: 14 Мај 2016, 09:20:06 am »
Аманте бре ме отепавте :)
Прво за кршењето на камењата во бубрегот, Фолксваген ги има најудобните возила во секоја класа поединечно: Полото во супермини, голфот во хеч, Пасатот во средните седани, уверен сум дека и Тигуанот ќе е најзрело возило во својата класа.

ауууу.. друже.. точак имаш ли возено? те прашувам затоа што денешниве точаси имаат по мека суспензија од било кој голф, и повеќето останати фолцвагени. по крути возила кои се во сериско производство, од тој аспект нема... било што друго има помека... дури и југо со распиани амортизери... и скршен трап :)

Очигледно ти немаш ни поминато покрај Фолцваген.

Не се замарај. Нема да се докажеш на форумов, зошто секој позитивен коментар за VAG од било кој член е дочекан на истиот начин. Претпостави си зошто. Избери да фалиш некоја алтернативна марка најпаметно. Како Шумахер кога тепаше годините па сите го мрзеа. Батали. Нема логика да се замараш, има тука експерти што ќе ти кажат дека нивниот избор е далеку подобар. Секој си го фали својот коњ, знаеш како е.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10825 на: 14 Мај 2016, 12:33:28 pm »
Аманте бре ме отепавте :)
Прво за кршењето на камењата во бубрегот, Фолксваген ги има најудобните возила во секоја класа поединечно: Полото во супермини, голфот во хеч, Пасатот во средните седани, уверен сум дека и Тигуанот ќе е најзрело возило во својата класа.

ауууу.. друже.. точак имаш ли возено? те прашувам затоа што денешниве точаси имаат по мека суспензија од било кој голф, и повеќето останати фолцвагени. по крути возила кои се во сериско производство, од тој аспект нема... било што друго има помека... дури и југо со распиани амортизери... и скршен трап :)

Очигледно ти немаш ни поминато покрај Фолцваген.

Не се замарај. Нема да се докажеш на форумов, зошто секој позитивен коментар за VAG од било кој член е дочекан на истиот начин. Претпостави си зошто. Избери да фалиш некоја алтернативна марка најпаметно. Како Шумахер кога тепаше годините па сите го мрзеа. Батали. Нема логика да се замараш, има тука експерти што ќе ти кажат дека нивниот избор е далеку подобар. Секој си го фали својот коњ, знаеш како е.

Треба да се критикува лошото и потенцира доброто. Голф од мк3 наваму е меѓу поудобните во својата класа. Лимот станува 'вечен' дури во мк4. Одлична заштита против корозија и отпорност на виткање низ годините. И сериозен дизајн.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 174
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10826 на: 14 Мај 2016, 13:03:44 pm »
Единствена слаба каросерија била на Голф 3 кој после неколку години започна да скапува најмногу на полумесеците

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1301
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10827 на: 14 Мај 2016, 16:30:10 pm »
За да имаш да изградиш мислење за некоја кола треба да ја поседуваш или бар да поминеш одреден период со неколку илјади километри за да и ги оцениш доблеститите и слабостите. За вакви паушални оценки од типот колата на комшијата, или свртев две кругчиња оклу зграда и сеа сум стручњак џабе  муабетот. Јес да е ова форум ама муабети од типот Голф 1,2,3..... Посебно што во денешно време сите коли се ненормално добри, само нијанси и склоност кон марки се во прашање. И на крај, факт е дека  германците тераат една филозофија во конструкцијата, французите друга, јапанците трета, ( италијаните не ги спомињам пошто не се нешто  активни во последно време :-)  ) по коишто меѓусебно се разликуваат. И не сум навивач, љубител сум на добри автомобили, од каде и да доаѓаат, па нека е Индија или Романија.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10828 на: 14 Мај 2016, 18:27:27 pm »
Ау. Поласкан сум колку се запали од еден мој коментар.
 ;D ;D ;D
Ама продолжете си, коментирајте, неговото височество фолксвакен обожава кога го фалете

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #10829 на: 14 Мај 2016, 18:45:05 pm »

Очигледно ти немаш ни поминато покрај Фолцваген.


Кога ќе поминеш покрај Фолксваген треба да се поклониш, инаку ќе те следи лоша среќа
 ;D хехехехехехе