Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2558244 пати)

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3975 на: 05 Февруари 2013, 19:55:48 pm »
И јас мислам дека премиум не зависи од погонот, мада треба да има избор. Исто, не сум сигурен дека опремата е мерило - Свифт со GLX ниво на опрема за 12.000 евра нуди далеку повеќе од пример Ауди А1, со цена од 17.400, во основна изведба.

Плус, и јас сметам дека Џулиета е премиум, не заради цената, опремата, перформансите, туку поради имиџот и престижот.

Според мене, престиж е да возиш Џулиета, и треба доста муда за тоа. Тоа е тоа што го прави еден автомобил премиум.

Во секое време би одбрал Џулиета пред БМВ 1 и А3. За А класа би се подразмислил, но сепак мислам дека ќе биде Џулиета и пред неа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3976 на: 05 Февруари 2013, 20:02:57 pm »
Задниот погон по дефиниција дава подобри возни својства/управливост, што е дел од формулата за (вистинско) премиум возило.
Оваа дефиниција со децении ја побиваат некои возила со преден погон (баш оние кои тебе не ти влагаат у листа премиум) ;) Како во реалноста, така и на стаза. Секако, каде што веќе предниот не работи, надополнува погон на сите тркала.

Побарај ги видеата на Top Gear, кај што ја возат Autodelta 147 GTA со 3.7l и 328ks. да видиш каков круг праи на стазата (која до некаде фаворизира заден погон).
Изгледај ги видеата од WTCC каде 156-ките со преден погон ги парчосуваат bmw-ците со заден, итн.. Возните својства на 159 никој не може да ги доведе во прашање, а богами и на 166. Да, има карактеристични моменти на „предња вуча“, ама и „задња вуча“ има карактеристични моменти. Да не збориме за оние  модели кои имаат вграден Q2, па дури и поновите возила со eQ2 (за кој што „изеле го*на Ауто Експрес).

Alfa Romeo според мене е многу поблиску до премиум отколку до стандард класата, и за парите што ќе ги дадеш, ќе добиеш квалитет на материјали кој е многу блиску (ако не и ист) со оној на BMW и Merc. Секако, Тони знае малце да забуши и да напраи фуш, ама се живее со тоа, дава некој посебен шарм на брендот. Поготово ако аутото не го гледаш како нешто што ќе го користиш до смрт, туку како нешто што треба да го смениш за некоја година. За оние што сакаат кола за до гроб, нека бараат на друго место :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30071
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3977 на: 05 Февруари 2013, 20:03:53 pm »
@Diesel:

Абе, види вака.. Земи го било кој луксузен (значи, идеме чекор над премиум) бренд и види каков им е погонот.

Ролс, Бентли, (покоен) Мајбах, Мерцедес, Бенџамин, Лексус, итн.. Сите се со погон на задни (или на сите четири, во зависност од моделот и желбите на купувачот).

Е сега, другиот муабет - ако почнеме што има што за колку пари, муабетот нема крај.

Барем според мене (а ја не сум некој фактор) Сузуки е најмалку две скалика подоле од Ауди. Да, колите на Сузуки се скоро неуништиви и ќе издржат и нуклеарна експлозија, ама едноставно не се споредуваат ни со VW, за Audi да не праиме муабет. И не праиме тука муабет за квалитет, праиме муабет за имиџ, дизајн, финална обработка, материјали, итн. Мене ми е бед што Опел и Фиат се асоцираат со Сузуки па си го разводнуваат брендот, камо ли па другиве..

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3978 на: 05 Февруари 2013, 20:05:57 pm »
Плус, и јас сметам дека Џулиета е премиум, не заради цената, опремата, перформансите, туку поради имиџот и престижот.

Според мене, престиж е да возиш Џулиета, и треба доста муда за тоа. Тоа е тоа што го прави еден автомобил премиум.

Имиџот и престижо се чиста субејктивност на тој што размислува за колата или пак некаков си маркетинг ефект или слично. Особено муда за да возиш алфа воопшто не е потребно, потребна е само желба. Така да заклучок, набројаните работи немаат врска со мерилото дали е колата премиум или не. Дефиниција за премиум знае ли некој што е?

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3979 на: 05 Февруари 2013, 20:17:32 pm »
@Diesel:

Абе, види вака.. Земи го било кој луксузен (значи, идеме чекор над премиум) бренд и види каков им е погонот.

Ролс, Бентли, (покоен) Мајбах, Мерцедес, Бенџамин, Лексус, итн.. Сите се со погон на задни (или на сите четири, во зависност од моделот и желбите на купувачот).

Е сега, другиот муабет - ако почнеме што има што за колку пари, муабетот нема крај.

Барем според мене (а ја не сум некој фактор) Сузуки е најмалку две скалика подоле од Ауди. Да, колите на Сузуки се скоро неуништиви и ќе издржат и нуклеарна експлозија, ама едноставно не се споредуваат ни со VW, за Audi да не праиме муабет. И не праиме тука муабет за квалитет, праиме муабет за имиџ, дизајн, финална обработка, материјали, итн. Мене ми е бед што Опел и Фиат се асоцираат со Сузуки па си го разводнуваат брендот, камо ли па другиве..

ОК е, те разбирам. Сакав да кажам дека мерило за премиум не е опремата. Тамам работа ако Сузуки беше на исто рамниште со Ауди.

Мене на пример, повеќе ми одговара погон напред. Никогаш нема да влегувам во кривина со 130, за да ми значат нешто возни својства. Никогаш не сум го гледал тоа кај кола.

Јас прво кај автомобил приметувам - надворешен изглед (btw, тука Алфата е неприкосновена, дури и пред А класа), бренд (again, обожавам Алфа) и квалитет на материјали, завршна обработка (можеби не е на ниво на Германците, но е проклето блиску), па тек опременост, со напомена - ако пари не се проблем.

Сакаш да кажеш дека на Алфа Ромео Џулиета и недостасува имиџ, дизајн, финална обработка, материјали, итн.? Не се согласувам, ако е тоа случај.

Плус, и јас сметам дека Џулиета е премиум, не заради цената, опремата, перформансите, туку поради имиџот и престижот.

Според мене, престиж е да возиш Џулиета, и треба доста муда за тоа. Тоа е тоа што го прави еден автомобил премиум.

Имиџот и престижо се чиста субејктивност на тој што размислува за колата или пак некаков си маркетинг ефект или слично. Особено муда за да возиш алфа воопшто не е потребно, потребна е само желба. Така да заклучок, набројаните работи немаат врска со мерилото дали е колата премиум или не. Дефиниција за премиум знае ли некој што е?

ОК, тоа си е твое мислење. Имаме Алфисти на форумов, нека кажат дали треба муда да поседуваш Алфа. Желба имам преголема, но немам муда (читај: ПАРИ) да ја купам, прво, па да ја одржувам, второ, и да ја појам, трето.

Плус, баш престижот го дефинира премиум автомобилот - зошто би купил премиум Ауди А3, кога го имаш "народниот" Голф, што е истиот автомобил, комплетно, за помалку пари?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3980 на: 05 Февруари 2013, 20:22:11 pm »
ОК, тоа си е твое мислење. Имаме Алфисти на форумов, нека кажат дали треба муда да поседуваш Алфа. Желба имам преголема, но немам муда (читај: ПАРИ) да ја купам, прво, па да ја одржувам, второ, и да ја појам, трето.

Што? Абе ајде немој да ме јебеш. Сакаш да кажеш дека Алфистите на форумов имаат поголеми муда од мене или некој друг? Па посе се префрлаш дека муда=пари.  Па имаме овде коли кои се многу поскапи од алфа. А башка сите се изнакупија алфи за по 3000 евра, колку два добри лаптопи. Саскаш да кажеш дека со 3000 евра се купува муда?

Ма немој да ме јебеш бре.

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3981 на: 05 Февруари 2013, 20:23:11 pm »
ОК, тоа си е твое мислење. Имаме Алфисти на форумов, нека кажат дали треба муда да поседуваш Алфа. Желба имам преголема, но немам муда (читај: ПАРИ) да ја купам, прво, па да ја одржувам, второ, и да ја појам, трето.

Што? Абе ајде немој да ме јебеш. Сакаш да кажеш дека Алфистите на форумов имаат поголеми муда од мене или некој друг? Па посе се префрлаш дека муда=пари.  Па имаме овде коли кои се многу поскапи од алфа. А башка сите се изнакупија алфи за по 3000 евра, колку два добри лаптопи. Саскаш да кажеш дека со 3000 евра се купува муда?

Ма немој да ме јебеш бре.

Зборувам за нова Алфа Ромео, не за половна, разбираш?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3982 на: 05 Февруари 2013, 20:25:42 pm »
Алфа си е Алфа без разлика дали е нова или стара. И не ми споредувај Опрема на Свифт и А3. Колку и да има опрема во делчиња повеќе од А3 таа опрема не е како опремата на А3. Не заебавај и ти сега. Имаш опрема лаптоп на пример од 16.000 а имаш и од 90.000 со истите функционалности.

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3983 на: 05 Февруари 2013, 20:27:49 pm »
Мешаш баби и жаби, искрено. И делумно одговараш на прашања, редовно!

Повторно те прашувам - зошто некој би купил премиум А3, кога има Голф, што е истиот автомобил, за помалку пари, ако не имиџ?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30071
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3984 на: 05 Февруари 2013, 21:12:03 pm »
Многу пати сум го рекол мојот став за Џулиета - мене дизајнот не ми се свиѓа, особено од напред. Сметам дека претходната дизајнерска насока (онаа од 159 и Брера) беше подобра од исфорсираната предница од 8ц.

Така да, за мене барем, дизајнот е промашен. Имиџот е тука. Меѓутоа, за жал, покрај имиџот за ’таљански спортски карактер, Алфа го има имиџот на расипливост, најверојатно наследен од стари (несреќни) модели.

И да, сметам дека на Алфа и фалат последните 2% во поглед на материјали и финална обработка. Тука се Германците неприкосновени. Јебига, таа е реалноста.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3985 на: 05 Февруари 2013, 21:25:43 pm »
Абе ајде љубоморни едни не ви е срам, како Џулија не било премиум класа, па нели е Алфа? И премиум и екстра и супер и рејсинг и се во една, па нели е Алфа ?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3986 на: 05 Февруари 2013, 21:29:00 pm »
Задниот погон по дефиниција дава подобри возни својства/управливост, што е дел од формулата за (вистинско) премиум возило.
Вери мач лајк. Ако плаќаш, бар да добиеш нешто за возврат.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16756
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3987 на: 05 Февруари 2013, 22:04:30 pm »
Задниот погон по дефиниција дава подобри возни својства/управливост, што е дел од формулата за (вистинско) премиум возило.

RenaultSport disagrees with you :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3988 на: 05 Февруари 2013, 22:08:43 pm »
Се надевам се зезаш или тролаш и во ниеден момент не си сериозен дека преден погон е бољи од заден. Искрено се надевам.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30071
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #3989 на: 05 Февруари 2013, 22:14:34 pm »
Задниот погон по дефиниција дава подобри возни својства/управливост, што е дел од формулата за (вистинско) премиум возило.

RenaultSport disagrees with you :)

BMW 1M Coupe disagrees with you. Немој вакви работи, срамота.