Овие ограничувања на брзини се по стандарди пред 50 год. кога пат на
кочење од 100 км/ч до 0 беше околу 50 метри и кога немаше модерни
системи за кочење како АВЅ и сл. со кои се намали до кај 40.
Кај помасивни возила исто е подолг патот на кочење.
Игра улога и старост на возач заради време на реакција.
А и прогледувањето низ прсти на станиците за технички
преглед околу целосната исправност на кочниците кое
некогаш е од небрежност - критериумот е само да кочи
а не колку е рамномерно.
И заради грст стари возила, надуенковци со џипови, луѓе над 75 год.
и корумпираност на техничари во станиците сите мора да одат поспоро
отколку што е попрактично.
И јас сум против возење 200 на автопат или 90 низ град ама мислам
дека на отворено треба +20 а низ град +10 барем на булеварите.
Сите ограничувања се ставени за дефанзивен/превентивен сообраќај. Можеш на булевар и 70 да возиш, и возиме, ама како што скокаат пешаци од нигде, не е исто да закочиш со 70 и со 50.
Автопатите не ги коментирам, не ги користам многу, али со оглед на квалитетот на дел од нив, и 110 е многу.
А тоа што партиски ботчиња ака цајкани се пуштени да казнуваат постојано и да се фатат и плус 10 ако возиш, тоа е посебна приказна.