Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2565849 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18660 на: 21 Септември 2022, 18:00:06 pm »
Истите муабети се вртеа, истите, кога се смени од 6.3 атмо V8 во 4.0 ТТ V8. Истите муабети се вртат сега.

Да, не е исто. Далеку од исто. Дали би се чувствувал добро во V8 C63? Апсолутно!

Дали би се чувствувал лошо во нов хибриден C63? Ич. Би си го возел и би си свиркал.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18661 на: 21 Септември 2022, 18:02:34 pm »
Вметни "прткал" наместо "свиркал", зошто навиени четирицилиндраши тоа прават... Не ни свиркаат више ко во златна турбо ера, само прдат на апшифт.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18662 на: 21 Септември 2022, 18:21:18 pm »
Истите муабети се вртеа, истите, кога се смени од 6.3 атмо V8 во 4.0 ТТ V8. Истите муабети се вртат сега.

Да, не е исто. Далеку од исто. Дали би се чувствувал добро во V8 C63? Апсолутно!

Дали би се чувствувал лошо во нов хибриден C63? Ич. Би си го возел и би си свиркал.
Имаш Ц250амг за тоа. Или која и да беше бројка. Да го земеш Цво пред РС5 е налудничаво.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18663 на: 21 Септември 2022, 18:26:04 pm »
Апсолутно. Малку дизајнот на предницата не ми е нај нај, али ништо страшно.

Али за да не измешаме работи, ни тој не е со V8 веќе. Сегашната генерација има 2.9 TT V6.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18664 на: 21 Септември 2022, 21:44:36 pm »
Да да, сите возиме по 340 често паа 280/90(300 на тахо) е сосема мала брзина. Со сегашнава состојба со полиција и радарите низ државава (што сосема го подржувам) сосема е небитно дали оди 250, 290 или 340 возилото

И мене не ми се допаѓа ова со 4 цилиндри ама секако нема никогаш да имам никое од овие возила така да нека си тераат како сакаат, кој има пари нека му ја мисли. Али крајните брзини и забрзувањето им се лудница на секој.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18665 на: 21 Септември 2022, 22:01:34 pm »
Држењето на 5ката е неприкосновено во спортска изведба, кватро и хиперспорт гума.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18666 на: 21 Септември 2022, 22:14:53 pm »
Да, спортскиот кватро диференцијал е фина работа. Но веројатно за забава по забавно е многу BMW-то, али за евридеј јус мислам дека А5 ката би била по јузер френдли.

Но со новонастанативе цени незз зошто би ги купил некој во седан изведба. За исти пари има Порше 911 Карера што е далеку подобро возило.
« Последно менување: 21 Септември 2022, 22:21:13 pm Sase_91 »
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18667 на: 21 Септември 2022, 22:32:16 pm »
Сега кога ќе излезе новата Шкода...
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18668 на: 21 Септември 2022, 23:44:08 pm »
Има луѓе што возат, има и аутобан таму кај што ќе се вози колава. Уствари самата помисла дека има крајна и кубикажа како голф р би било икс за мене кога би имал пари да ја купам.

А тоа со радарите  може да се дешава само во лоповска држава како нашава.

@Deni нормално во реален свет кај што не се вози на стаза и на лимит цело време како на Јутуб.


Така нека биде :)

Само не ми е јасен делот со лоповска држава и радари, што е поврзаноста?
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен ialeks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 330
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18669 на: 22 Септември 2022, 06:04:59 am »
Овие ограничувања на брзини се по стандарди пред 50 год. кога пат на
кочење од 100 км/ч до 0 беше околу 50 метри и кога немаше модерни
системи за кочење како АВЅ и сл. со кои се намали до кај 40.
Кај помасивни возила исто е подолг патот на кочење.
Игра улога и старост на возач заради време на реакција.
А и прогледувањето низ прсти на станиците за технички
преглед околу целосната исправност на кочниците кое
некогаш е од небрежност - критериумот е само да кочи
а не колку е рамномерно.

И заради грст стари возила, надуенковци со џипови, луѓе над 75 год.
и корумпираност на техничари во станиците сите мора да одат поспоро
отколку што е попрактично.

И јас сум против возење 200 на автопат или 90 низ град ама мислам
дека на отворено треба +20 а низ град +10 барем на булеварите.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1880
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18670 на: 22 Септември 2022, 07:21:18 am »
Овие ограничувања на брзини се по стандарди пред 50 год. кога пат на
кочење од 100 км/ч до 0 беше околу 50 метри и кога немаше модерни
системи за кочење како АВЅ и сл. со кои се намали до кај 40.
Кај помасивни возила исто е подолг патот на кочење.
Игра улога и старост на возач заради време на реакција.
А и прогледувањето низ прсти на станиците за технички
преглед околу целосната исправност на кочниците кое
некогаш е од небрежност - критериумот е само да кочи
а не колку е рамномерно.

И заради грст стари возила, надуенковци со џипови, луѓе над 75 год.
и корумпираност на техничари во станиците сите мора да одат поспоро
отколку што е попрактично.

И јас сум против возење 200 на автопат или 90 низ град ама мислам
дека на отворено треба +20 а низ град +10 барем на булеварите.

Сите ограничувања се ставени за дефанзивен/превентивен сообраќај. Можеш на булевар и 70 да возиш, и возиме, ама како што скокаат пешаци од нигде, не е исто да закочиш со 70 и со 50.

Автопатите не ги коментирам, не ги користам многу, али со оглед на квалитетот на дел од нив, и 110 е многу.

А тоа што партиски ботчиња ака цајкани се пуштени да казнуваат постојано и да се фатат и плус 10 ако возиш, тоа е посебна приказна.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18671 на: 22 Септември 2022, 08:36:41 am »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18672 на: 22 Септември 2022, 13:45:15 pm »
Да, спортскиот кватро диференцијал е фина работа. Но веројатно за забава по забавно е многу BMW-то, али за евридеј јус мислам дека А5 ката би била по јузер френдли.

Но со новонастанативе цени незз зошто би ги купил некој во седан изведба. За исти пари има Порше 911 Карера што е далеку подобро возило.
14:30 и натаму е за моторот.
18:40 исто одличен муабет.
Како и постојаната споредба со Ц43 амг кој е истава кола само 330кг полесна.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18673 на: 22 Септември 2022, 16:02:11 pm »
Изгледано ми е уште вчера, си следам се регуларно на ЈТ поврзано со возила. Интересни беа прашањата на Мет кон вработениот од Мерцедес. Чекам цена да видам колку би била во МКД за ова прекрасно Ц63 :D
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Redneck

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 157
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #18674 на: 22 Септември 2022, 17:53:00 pm »
0.3 0-60 faster and a minute slower on Nurburgring gj AMG

Sent from my moto g(60) using Tapatalk