Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2072044 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29269
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16065 на: 21 Декември 2019, 14:59:00 pm »
Па тие се моторите де, од PSA - 1.2 PureTech атмо со 75 и PureTech турбо со 100 и 130 коња. BlueHDI дизелчето е со 102 коња или така нешто.

Мислам дека бест бај ќе биде 1.2 PureTech со 100 коња.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17295
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16066 на: 21 Декември 2019, 20:53:13 pm »
Да те оправи една компанија како Пежо, стварно треба да си дно дна. Заличе колава на нешто конкурентно, се надевам конкурентно и вози и има грам карактер, за разлика од претходните, ужасно досадни генерации...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33921
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16067 на: 21 Декември 2019, 23:57:29 pm »
Да те оправи една компанија како Пежо, стварно треба да си дно дна. Заличе колава на нешто конкурентно, се надевам конкурентно и вози и има грам карактер, за разлика од претходните, ужасно досадни генерации...

Ти брат требаше новинарство да запишеш

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3638
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16068 на: 22 Декември 2019, 01:16:47 am »
Да те оправи една компанија како Пежо, стварно треба да си дно дна. Заличе колава на нешто конкурентно, се надевам конкурентно и вози и има грам карактер, за разлика од претходните, ужасно досадни генерации...

Секако Опел постоеше за да неможеше другите производители да бидат најлоши на светот, секогаш беше на прво место потоа прашање :D (со исклучок на Инсигнијата нова)
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17295
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16069 на: 22 Декември 2019, 02:22:00 am »
Да те оправи една компанија како Пежо, стварно треба да си дно дна. Заличе колава на нешто конкурентно, се надевам конкурентно и вози и има грам карактер, за разлика од претходните, ужасно досадни генерации...

Ти брат требаше новинарство да запишеш

З'ш да учам нешто што веќе го знам? ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33921
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16070 на: 22 Декември 2019, 11:50:21 am »
Да те оправи една компанија како Пежо, стварно треба да си дно дна. Заличе колава на нешто конкурентно, се надевам конкурентно и вози и има грам карактер, за разлика од претходните, ужасно досадни генерации...

Секако Опел постоеше за да неможеше другите производители да бидат најлоши на светот, секогаш беше на прво место потоа прашање :D (со исклучок на Инсигнијата нова)

Аии аии аиии ;D Statements of desperation ;D

Задњи зов дивљине ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29269
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16071 на: 22 Декември 2019, 12:36:38 pm »
@Tischläufer - Ти можеш да ги браниш колку сакаш, ама факт е дека додека Opel беше под GM, не беше тоа што може да биде. Секако, имаа(т) пар одлични продукти, ама тие беа few & far between. Од друга страна, факт е дека после 15 години загуби под GM, PSA успеа да го врати Opel во профит за само една година.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4630
  • Passat B8
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16072 на: 22 Декември 2019, 13:35:04 pm »
@Tischläufer -
...
 Од друга страна, факт е дека после 15 години загуби под GM, PSA успеа да го врати Opel во профит за само една година.
i jas ova opravanje za edna godina go procitav negde i me zacudi...
Treba da se najde finansiskiot izvestaj za da se razbere sto im bese zagubata, i sto ustvari uspea PSA...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33921
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16073 на: 22 Декември 2019, 14:11:53 pm »
@Tischläufer - Ти можеш да ги браниш колку сакаш, ама факт е дека додека Opel беше под GM, не беше тоа што може да биде. Секако, имаа(т) пар одлични продукти, ама тие беа few & far between. Од друга страна, факт е дека после 15 години загуби под GM, PSA успеа да го врати Opel во профит за само една година.

Факт е тоа дека не беше тоа што требаше да биде, но беа далеку од тоа како ги претставувате тука и како мене ме претставувате. Опел никогаш во историјата немале грди возила, освен можеби Адам. Последните две или три години под ГМ они почнаа да прават добивка. Секогаш биле во ТОП 4 брендови по волумен на продажба. Дали ПСА го врати Опел во добивка или го ослободи од вишок товарот на ГМ, еве те молам направи анализа и елаборирај, пред да ме прашаш дали сум им правел финансиска ревизија :) Тоа мораше да биде така за да се охрабрат инвеститорите, после секое спојување на фирми ова вака се прави, тоа се стратешки одлуки кои ние тешко можеме да ги знаеме со сигурност и да ги коментираме. Тоа обично се објаснува после неколку години и анализи на финансиски извештаи и деловни одлуки, вие многу храбро на нероден Петко капа му скроивте.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16074 на: 22 Декември 2019, 14:29:57 pm »
Адам не е грдо возило, Корса беше грдо возило.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29269
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16075 на: 22 Декември 2019, 14:46:56 pm »
Факт е тоа дека не беше тоа што требаше да биде, но беа далеку од тоа како ги претставувате тука и како мене ме претставувате. Опел никогаш во историјата немале грди возила, освен можеби Адам. Последните две или три години под ГМ они почнаа да прават добивка. Секогаш биле во ТОП 4 брендови по волумен на продажба. Дали ПСА го врати Опел во добивка или го ослободи од вишок товарот на ГМ, еве те молам направи анализа и елаборирај, пред да ме прашаш дали сум им правел финансиска ревизија :) Тоа мораше да биде така за да се охрабрат инвеститорите, после секое спојување на фирми ова вака се прави, тоа се стратешки одлуки кои ние тешко можеме да ги знаеме со сигурност и да ги коментираме. Тоа обично се објаснува после неколку години и анализи на финансиски извештаи и деловни одлуки, вие многу храбро на нероден Петко капа му скроивте.

Нема да навлегувам во грди возила, убавината е субјективна. Имале многу убави возила. Insignia-та секогаш била убава, Astra J ми беше многу убава, Corsa D беше убава, сегашната Corsa е многу убава.

PSA го врати Opel во профит. Не можеш да го негираш тоа. Можеш да го кажуваш како „ослободување од товарот на GM“ или како и да сакаш, ама факт е дека PSA успеа да го направи Opel профитабилен за многу кратко време, нешто што GM не можеше да го направи скоро 20 години. И не, Opel не „правеше добивка последните две или три години под GM“ . GM (односно Opel) бил профиталбилен во Европа последен пат во 1999-та.

Да, PSA се „ослободи“ од товарот на GM, во форма на целосно отфрлање на платформите и технологиите на GM. Volume maker моделите (побрзо од очекуваното) се префрлаат на платформи, мотори и технологии од PSA.

На презентацијата на Peugeot 508 во франција минатата година, на вечера седев на маса со еден човек од одделот за набавки во PSA. Ќе седнеме некогаш и ќе ти раскажувам за хаосот што го начекале во Opel кога го купиле, барем од аспект на набавки.

Ништо не е кроење капа на нероден Петко, само референцирам официјални изјави кои дошле директно од Opel или од PSA. Јас не спомнав дали ти си правел финансиска ревизија.

Јас, субјективно, го гледам сегашниот Opel како производител со многу подобри изгледи отколку пред само неколку години.

https://www.industryweek.com/leadership/article/22026011/peugeots-owner-does-to-opel-what-gm-failed-to-do-in-20-years
https://europe.autonews.com/blogs/opel-celebrates-historic-profit-after-decades-losses-under-gm
https://qz.com/914573/after-losing-20-billion-over-17-years-general-motors-gm-may-quit-europe-by-selling-opel-and-vauxhall-to-peugeot/

i jas ova opravanje za edna godina go procitav negde i me zacudi...
Treba da se najde finansiskiot izvestaj za da se razbere sto im bese zagubata, i sto ustvari uspea PSA...

Carlos Tavares од PSA е познат по намалување трошоци. Полека полека ги елиминираат моделите кои не се продаваат или не се доволно профитабилни (Cascada, Adam, Karl/Viva) а тие што се продаваат ги префрлаат на платформи/мотори и технологии од PSA. Направија сериозен рез во структурата на дилери ширум Европа, па реструктурираа производствени капацитети, си ја користат поголемата моќ за купување, за да добијат подобри цени од добавувачи...

Плус, на времето GM направи катастрофална грешка со Chevrolet во Европа. Мислеа дека со буџет бренд ќе им земат продажби на Skoda и сличните, а уствари само си канибализираа продажба од Opel.
« Последно менување: 22 Декември 2019, 14:57:54 pm zeroSignal »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16076 на: 22 Декември 2019, 16:05:06 pm »
@Tischläufer -
...
 Од друга страна, факт е дека после 15 години загуби под GM, PSA успеа да го врати Opel во профит за само една година.
i jas ova opravanje za edna godina go procitav negde i me zacudi...
Treba da se najde finansiskiot izvestaj za da se razbere sto im bese zagubata, i sto ustvari uspea PSA...
PSA успеа да шитка со профит. Се надевам сега FCA-PSA ќе продолжи со тој тренд. Да ги „убиеме“ швабите (освен Опел, сеа ќе си го сакаме, наш си е :) )

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33921
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16077 на: 22 Декември 2019, 16:20:46 pm »
PSA го врати Opel во профит. Не можеш да го негираш тоа.

За година дена или две? Не го негирам, само тешко ми е да го поверувам твојов муабет „ПСА го врати Опел во профитабилност. Тоа обично не оди така брзо затоа што е тешко возможно, а познато е дека после аквизиција на компанија, сметководството се „штима“ за да се контролира цената на акциите и капиталот.

Еве, постави им го прашањето, ама на Опел, а не на ПСА.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16078 на: 22 Декември 2019, 16:23:03 pm »
Коа ќе им напраиш сеа една ревизија.....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3580
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16079 на: 22 Декември 2019, 16:55:20 pm »
Годинава продажбата на Опел низ Европа е доста лоша, да се надеваме дека новава Корса ќе ја поправи работата ако не Опел пак ќе биди загубар.

Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"