Факт е тоа дека не беше тоа што требаше да биде, но беа далеку од тоа како ги претставувате тука и како мене ме претставувате. Опел никогаш во историјата немале грди возила, освен можеби Адам. Последните две или три години под ГМ они почнаа да прават добивка. Секогаш биле во ТОП 4 брендови по волумен на продажба. Дали ПСА го врати Опел во добивка или го ослободи од вишок товарот на ГМ, еве те молам направи анализа и елаборирај, пред да ме прашаш дали сум им правел финансиска ревизија Тоа мораше да биде така за да се охрабрат инвеститорите, после секое спојување на фирми ова вака се прави, тоа се стратешки одлуки кои ние тешко можеме да ги знаеме со сигурност и да ги коментираме. Тоа обично се објаснува после неколку години и анализи на финансиски извештаи и деловни одлуки, вие многу храбро на нероден Петко капа му скроивте.
Нема да навлегувам во грди возила, убавината е субјективна. Имале многу убави возила. Insignia-та секогаш била убава, Astra J ми беше многу убава, Corsa D беше убава, сегашната Corsa е многу убава.
PSA го врати Opel во профит. Не можеш да го негираш тоа. Можеш да го кажуваш како „ослободување од товарот на GM“ или како и да сакаш, ама факт е дека PSA успеа да го направи Opel профитабилен за многу кратко време, нешто што GM не можеше да го направи скоро 20 години. И не, Opel не „правеше добивка последните две или три години под GM“ . GM (односно Opel) бил профиталбилен во Европа последен пат во 1999-та.
Да, PSA се „ослободи“ од товарот на GM, во форма на целосно отфрлање на платформите и технологиите на GM. Volume maker моделите (побрзо од очекуваното) се префрлаат на платформи, мотори и технологии од PSA.
На презентацијата на Peugeot 508 во франција минатата година, на вечера седев на маса со еден човек од одделот за набавки во PSA. Ќе седнеме некогаш и ќе ти раскажувам за хаосот што го начекале во Opel кога го купиле, барем од аспект на набавки.
Ништо не е кроење капа на нероден Петко, само референцирам официјални изјави кои дошле директно од Opel или од PSA. Јас не спомнав дали ти си правел финансиска ревизија.
Јас, субјективно, го гледам сегашниот Opel како производител со многу подобри изгледи отколку пред само неколку години.
https://www.industryweek.com/leadership/article/22026011/peugeots-owner-does-to-opel-what-gm-failed-to-do-in-20-yearshttps://europe.autonews.com/blogs/opel-celebrates-historic-profit-after-decades-losses-under-gmhttps://qz.com/914573/after-losing-20-billion-over-17-years-general-motors-gm-may-quit-europe-by-selling-opel-and-vauxhall-to-peugeot/i jas ova opravanje za edna godina go procitav negde i me zacudi...
Treba da se najde finansiskiot izvestaj za da se razbere sto im bese zagubata, i sto ustvari uspea PSA...
Carlos Tavares од PSA е познат по намалување трошоци. Полека полека ги елиминираат моделите кои не се продаваат или не се доволно профитабилни (Cascada, Adam, Karl/Viva) а тие што се продаваат ги префрлаат на платформи/мотори и технологии од PSA. Направија сериозен рез во структурата на дилери ширум Европа, па реструктурираа производствени капацитети, си ја користат поголемата моќ за купување, за да добијат подобри цени од добавувачи...
Плус, на времето GM направи катастрофална грешка со Chevrolet во Европа. Мислеа дека со буџет бренд ќе им земат продажби на Skoda и сличните, а уствари само си канибализираа продажба од Opel.