Автор Тема: Велосипед  (Прочитано 1016376 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Велосипед
« Одговори #4485 на: 17 Октомври 2017, 00:31:34 am »
Во холандија, ама не и во селандија :)
Реткој кој се замара дека некој велосипедист пафта :)
Само реков дека трепкаво светло е по воочливо, а секако дека секој ќе си го поддеси шрема потребите.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Велосипед
« Одговори #4486 на: 17 Октомври 2017, 07:09:20 am »
Се разбира. На Зеро му фали малце искуство и он ќе сфати некои работи после неколку дневно возеење со велосипед на улица :) едно е теорија сосема друго пракса каде што имаш мајмуни што возат автомобил и едноставно велосипедот не го перцепираат како дел од сообраќајот. Вака сакал неќел со трепкање ќе му одземе внимание тоа и е свесен дека има велосипед пред него.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Велосипед
« Одговори #4487 на: 17 Октомври 2017, 08:29:05 am »
Па Зеро и до сега имаше/возеше точак, не му е овој прв.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Велосипед
« Одговори #4488 на: 17 Октомври 2017, 08:29:40 am »
NETHERLANDS CYCLISTS MOST LIKELY IN EU TO BE HURT IN TRAFFIC

Цитат
The Netherlands has the most cyclist deaths in Europe as a percentage of total traffic. Over the past years a quarter of people killed in traffic accidents in the country were cyclists. The worldwide average is 8 percent, according to accident figures the European Commission published.

According to the figures, there are 570 fatal traffic accidents in the Netherlands per year, of which 185 of the victims were on bicycles. Hungary and Denmark are next on the list, with bicycle riders accounting for 16 percent of the fatal accidents.

https://nltimes.nl/2016/04/12/netherlands-cyclists-likely-eu-hurt-traffic

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Велосипед
« Одговори #4489 на: 17 Октомври 2017, 08:43:53 am »
Па Зеро и до сега имаше/возеше точак, не му е овој прв.
Добро портпаролу.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Велосипед
« Одговори #4490 на: 17 Октомври 2017, 09:00:05 am »
Се разбира. На Зеро му фали малце искуство и он ќе сфати некои работи после неколку дневно возеење со велосипед на улица :) едно е теорија сосема друго пракса каде што имаш мајмуни што возат автомобил и едноставно велосипедот не го перцепираат како дел од сообраќајот. Вака сакал неќел со трепкање ќе му одземе внимание тоа и е свесен дека има велосипед пред него.

Погрешно е да претпоставуваш дали имам некакво искуство со точак или не. Јас со години возев редовно точак во Скопје (па и во Солун). Јас и сè уште возам редовно точак, само што не се сликам со него и не се пувам дека возам точак. И признавам, не возам премногу, но возам редовно. Летово возев точак наутро барем 4 пати неделно.

Комбинацијата од правилно осветлување, сигнализирање на намерите и користење здрав разум е сосем доволна да не загине човек. Еве, изминативе неколку дена поминав вкупно околу 100 км низ Скопје (ем пошто и нов точак, па мерак ми е). Комбинцијата од користење велосипедски патеки каде тоа е возможно, возење блиску до десниот раб (во иста насока со сообраќајот, секако) каде што не е, почитување на семафори и сигнализирање со раце е сосем доволно. Нити некој ми свиреше, нити се почувствував загрозен.

Многу е важно да се запомни дека во моите постови јас не хејтам точаци, јас хејтам душбег точакџии. :)

NETHERLANDS CYCLISTS MOST LIKELY IN EU TO BE HURT IN TRAFFIC

Цитат
The Netherlands has the most cyclist deaths in Europe as a percentage of total traffic. Over the past years a quarter of people killed in traffic accidents in the country were cyclists. The worldwide average is 8 percent, according to accident figures the European Commission published.

According to the figures, there are 570 fatal traffic accidents in the Netherlands per year, of which 185 of the victims were on bicycles. Hungary and Denmark are next on the list, with bicycle riders accounting for 16 percent of the fatal accidents.

https://nltimes.nl/2016/04/12/netherlands-cyclists-likely-eu-hurt-traffic

У принцип, ова не е изненадувачки. Имаат многу повеќе велосипедисти што учествуваат во сообраќајот (ми се врти во глава бројка од 30-40%). Сосем е очекувано да имаат повеќе загинати велосипедисти. :/

Edit:

Еве, во статијата си пишува:

Цитат
The figures seem to indicate that the Netherlands is a horrible place for cyclists, while this may not in fact be the case,  Otto van Boggelen  of Fietsberaad and expert on the government's bicycle policy, said to the Telegraaf. The Netherlands is by far the European country where cycling is most popular - the Netherlands stands at 900 cycling kilometers per inhabitant. In Germany the average is 368 km per inhabitant, in England only 75 km.

"So the chance of being involved in an accident here is also many times greater", Van Boggelen said. "It would have been better if the Commission linked the fatal accident figures with the number of kilometers cycled. Then we would have emerged as by far the safest cycling country." According to him, the Netherlands has proper infrastructure for cycling and residents have experience on the bicycle. "From childhood we learn to ride on two wheels and safety features such as separate bike paths, no major speed differences in residential areas, do the rest."
« Последно менување: 17 Октомври 2017, 09:07:17 am zeroSignal »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Велосипед
« Одговори #4491 на: 17 Октомври 2017, 09:54:22 am »
Кај пишав на темава кај се заебав.....си возел точак наутро барем 4 пати неделно. Вози точак секое сабајле на работа кога има најголеми гужви, и вози поручек кога си одиш дома од работа исто така во најголеми гужви. Понеделник-Петок еден месец мининум. И после напиши сопствено искуство. А да не зборам сега кога е помал денот и најчесто се вози навечер.

Да не се разбереме погрешно, дали било трепкање или не трепкање не е толку важно колку да има меѓусебна почит особено во делови кога со велосипед си приморан да возиш на улица а не тротоар. Исто така луѓе што пешачат на велосипедска патека се голем проблем.

Најпрост пример кога бев во Македонија пред две недели. Возам со велосипедот на водњанска накај водно и еден дибек со мерцедес позади мене дава гас и наеднаш сака ми пресече пат и да сврти десно кај словенечка амбасада. Нормално, немаше доволно брзина да ми пресече и беше залепен до мене на не повеќе од 5 сантиметри и демек пробува со тоа јас да му застанам. На ку*ов. Значи што да кажам за вакви дебили што не размислуваат со главата. А исто така многу голем проблем е што некои луѓе дали било во својство на пешак, друг велосипедист или возач во автомобил, едноставно не те перцепираат. Не дека намерно го прават тоа туку паметот им е на друго место, за жал.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14715
Одг: Велосипед
« Одговори #4492 на: 17 Октомври 2017, 10:11:41 am »
Во Скопје, главна артерија за точаци е кеј. Се друго е ризик (горе-долу) за кој треба да бидете свесни.

Има прво нула однос во однос на оние што се решиле да возат точак.

Нема инфраструктура. Високи тротоари (а нови), нема велосипедски патеки. Ако ги има на едната страна, на другата страна ги нема.

Пример Теодосиј Гологанов еднаш го возев. Нов булевар човече. Никаква инфраструктура. Како е тоа дозволено не ми е јасно.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Велосипед
« Одговори #4493 на: 17 Октомври 2017, 10:14:10 am »
Мислам Партизанска горе долу е ок пошто сега имаш обележани патеки каде што физички неможе да се паркираат автомобили и мал дел на булевар Климент Охридски.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14715
Одг: Велосипед
« Одговори #4494 на: 17 Октомври 2017, 10:20:52 am »
Ако се сеќавам добро и Илинденска е средена

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Велосипед
« Одговори #4495 на: 17 Октомври 2017, 10:22:09 am »
Ако си внимателен и приложиш малку од малку здрав разум во математиката, и не си саможивен, Скопје е горе-доле сосем океј за велосипедисти.

- Кога постојат велосипедски патеки, користи ги. Има на цела Партизанска (од двете страни), цела Илинденска (од едната страна, меѓутоа поделени во двете насоки), плус кон Аеродром и кон Автокоманда. Главните сообраќајници се мање-више покриени.
- Кога нема, вози блиску до десниот раб, во иста насока со сообраќајот.
- Сигнализирај ги намерите. Од кај к*р да знае тој во кола дека ти си решил да завртиш лево и да му пресечеш пат?
- Биди соодветно осветлен и видлив ноќно време.
- Почитувај предност и семафори.
- Очекувај пешаци на велосипедската патека. Не е страшно да ги има. Како што велосипедистите очекуваат да бидат прифатени на сообраќајници, треба да очекуваат и да прифатат пешаци на велосипедски патеки. Не е ни страшно, ни крај на светот.
- Не сечи дијагонално улици (како што прават МНОГУ велосипедисти).
- Во сите други ситуации, користи здрав разум, биди дупло повнимателен од вообичаено, извади ги слушалиците и што би рекла Каролина Гочева..



----

Едит: Како и да е, не мораме сите да се согласиме на темава. Сите имаме различни ставови, ама океј е да размениме идеи, со проста цел - на сите да ни биде подобро.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14715
Одг: Велосипед
« Одговори #4496 на: 17 Октомври 2017, 13:54:00 pm »
Се согласувам со горе кажаното :) апсолутно. Јас се нервирам сепак на лошата инфраструктура оти знам како може да биде, без да прегазам пешак, да ме собери кола, или слободно да преминам од еден тротоар на друг без да го кревам точакот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Велосипед
« Одговори #4497 на: 17 Октомври 2017, 14:06:29 pm »
Најкопучко е да се пакрираш за обележана и оградена велосипедска патека. Или да „застанеш“ да „чекаш само малце“ некого. На 3 цели слободни ленти до тебе - ти у велосипедската да се набуташ.

А генијалци такви има постојано. Кој од кој погенијалец. Не се многу ама ги има тие со изразит коефициент на копук во DNA.

Разбирам кај што нема, кај што имало во Југославија и слично. Демек изгубени се од тогаш правилата. Ама за вчера направена прекрасна лента на Рузвелтова... Дебил.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14715
Одг: Велосипед
« Одговори #4498 на: 17 Октомври 2017, 14:23:54 pm »
Пак ќе речам. Ќе одат Германија, ќе плаќаат паркинзи. Доаѓа Скопје, ако може ќе влезе во кафич со колата.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Велосипед
« Одговори #4499 на: 17 Октомври 2017, 14:36:43 pm »
Точно дека ѕој со мерцедесот и ласер да си имал на врлосипедот пак ќе ти пресел пат. И дека нема потреба на велосишедска патека да ти трепка светлото... мене како шофер ми се по воочливи треперливите светла. Да имаме култура саобраќајна и без светло да возиш преку ден би било далеку по безбедно....