Автор Тема: Велосипед  (Прочитано 1016541 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #4560 на: 22 Јануари 2018, 13:30:48 pm »
Какви се тие легендарни „индустриски“ лагери?
Во која индустрија ги користат, прехрамбена?

Индустриски лагер во Македонија, Србија и уште некои така помалку образовани земји се вика секој лагер кој е затворен (запечатен, sealed bearing). Затоа што не е природно да одам на точкар и да му речам "здраво, имам потреба од средна осовина со запечатени лагери", одам и кажувам "осовина со индустриски лагери".

Се надевам е малце појасно.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6814
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Велосипед
« Одговори #4561 на: 22 Јануари 2018, 13:54:04 pm »
хах, не ми се верува дека индустриски се користи за такви лагери пошто сите мајстори и велосипедисти го користат тој глуп термин.

„формула главината е брат, со индустриски лагери“ - а уствари главината е од „отворен“ тип, каде што можиш да ги извадиш лагерите/зрната, да го исчистиш лежиштето, подмачкаш и ги вратиш назад. Не знам македноски термин за ваковиот тип, ама кај нас премногу се корсти терминот индустриски лагери, како демек најјаки.

Инаку тие затворените со гума, пластика, метал па и без заштита по каталог се кертриџ лагери, мк термин народски не знам,
а и воопшто не ти треба, пошто кога се купува лагер се кажуваат само надворешниот дијаметар, дијаметарот на отворот и дебелината.

Јас никогаш не би купил лагер од точкар, пошто истиот го имаш по каталог во СКФ, ФАГ, ИНА и сл. и можиш ти да си одбериш што квалитет на лагер ќе си ставиш.
Не знам за истиве дали само зрна продаваат.


ЕДИТ:
"здраво, имам потреба од средна осовина со запечатени лагери"
Поточно интерфејсот со погонот ти е битен за средна осовина, и тука немаш многу опции со лагери, барем во мтб, за роад не знам, и си бираш производител ако веќе има избор, и воопшто дали имаат таква каква што ти треба.  :)

« Последно менување: 22 Јануари 2018, 14:04:31 pm Power to the people »

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #4562 на: 22 Јануари 2018, 17:58:04 pm »
хах, не ми се верува дека индустриски се користи за такви лагери пошто сите мајстори и велосипедисти го користат тој глуп термин.

„формула главината е брат, со индустриски лагери“ - а уствари главината е од „отворен“ тип, каде што можиш да ги извадиш лагерите/зрната, да го исчистиш лежиштето, подмачкаш и ги вратиш назад. Не знам македноски термин за ваковиот тип, ама кај нас премногу се корсти терминот индустриски лагери, како демек најјаки.

Инаку тие затворените со гума, пластика, метал па и без заштита по каталог се кертриџ лагери, мк термин народски не знам,
а и воопшто не ти треба, пошто кога се купува лагер се кажуваат само надворешниот дијаметар, дијаметарот на отворот и дебелината.

Јас никогаш не би купил лагер од точкар, пошто истиот го имаш по каталог во СКФ, ФАГ, ИНА и сл. и можиш ти да си одбериш што квалитет на лагер ќе си ставиш.
Не знам за истиве дали само зрна продаваат.


ЕДИТ:
"здраво, имам потреба од средна осовина со запечатени лагери"
Поточно интерфејсот со погонот ти е битен за средна осовина, и тука немаш многу опции со лагери, барем во мтб, за роад не знам, и си бираш производител ако веќе има избор, и воопшто дали имаат таква каква што ти треба.  :)



Океј еве, да речеме дека кажуваш димензии и добиваш лагер, у реду е тоа. Што правиме во ситуација кога јас продавам тркала со „кертриџ“ лагери, како што ги викаш ти? Ќе пишам главини со кертриџ лагери и ќе ми окапат на оглас 4 месеци, зашто кертриџ на македонски е она во принтер што се става. Ќе ми се јави некој и ќе ме праша „бате а што си пикал ти кертриџи за принтање во главините?“ и треба прво телефонот да го фрлам, па јас да се фрлам од тераса.

Си има народска терминологија која се користи за полесно разбирање, иако тие што стварно се упатени во проблематиката знаат за каков лагер станува збор.

Иначе, за лагер од точкар, и јас не би купил ако точкарот е пазарски точкар, со маслосана работилница. Ако возам full suspension точак од рецимо Trek, кога ќе дојдат лагери од суспензија за менување, сигурно не идам во ФАГ или ИНА по лагери, туку ќе идам по OEM Bontrager лагери во официјалниот дистрибутер. Али тоа сум само јас, можда грешно правам, не знам :)

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Велосипед
« Одговори #4563 на: 22 Јануари 2018, 19:30:40 pm »
Мене арсо кога ми рече 800 денари само за отворање на трите осовини да видиме шо му е си заминав, не ми се исплаќаше за бесплатен точак со мала километража иако сосема солидно се држи во споредба со било кој нов собим или макс. Да имам пари за трек веројатно би имал и да го третирам со оригинал делови, наместо трек ја спарк земав за исти пари. ;D
« Последно менување: 22 Јануари 2018, 19:42:35 pm Ѓорѓи »

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: Велосипед
« Одговори #4564 на: 22 Јануари 2018, 19:33:37 pm »
дур сме кај чистење и подмачкување, го купив ова за орбитрекот, не беше користен 2-3 години и тешко се движеше, напрскав на се што е подвижно, сега за сега лета....
може да има некоја мака????


би го користел и на други работи во кола, дома и сл. што мислите???

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #4565 на: 22 Јануари 2018, 19:40:30 pm »
Мене арсо кога ми рече 800 денари само за отворање на трите осовини да видиме шо му е си заминав, не ми се исплаќаше за бесплатен точак со мала километража иако сосема солидно се држи во споредба со било кој нов собим или макс. Да имам пари за трек веројатно би имал и да го третирам со оригинал делови, наместо трек ја спарк земав за исти пари. ;D

И онака прво правило на прав бајк ентузијаст е точакот да биде поскап од колата. ;D На добар пат си!

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Велосипед
« Одговори #4566 на: 22 Јануари 2018, 19:43:21 pm »
Бајк ентузијаст ти е ко аудиофил.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Велосипед
« Одговори #4567 на: 22 Јануари 2018, 19:47:24 pm »
Бајк ентузијаст ти е ко аудиофил.
Го уби. :) :) :) :) :) :) :) :) Ако добро размислиш. :)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #4568 на: 22 Јануари 2018, 19:52:22 pm »
Не се сите хобија или занимации исти? :)

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Велосипед
« Одговори #4569 на: 22 Јануари 2018, 20:05:04 pm »
Мене арсо кога ми рече 800 денари само за отворање на трите осовини да видиме шо му е си заминав, не ми се исплаќаше за бесплатен точак со мала километража иако сосема солидно се држи во споредба со било кој нов собим или макс. Да имам пари за трек веројатно би имал и да го третирам со оригинал делови, наместо трек ја спарк земав за исти пари. ;D

И онака прво правило на прав бајк ентузијаст е точакот да биде поскап од колата. ;D На добар пат си!

Гумите ми се поскапи од точакот, па low rolling resistance, трајност, квалитет, а у, главно се е made in deutschland

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1389
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Велосипед
« Одговори #4570 на: 23 Јануари 2018, 09:35:52 am »
Све стручњаци за називи за лагери ( мак. лежиште ). :)

Лагерите за точак, за поозбилни точаци на осовина носат лагер 6805,2RS( Јапонска ознака ) или  61805.2RS ( Европска или Америчка ознака )
Тие лагери се фабрички затворени ( 2РС ) со гумиран метал, кој овозможува одлично дихтување во однос на (ZZ) само метално затворени.
Лежиштата се фабрички подмачкани точно колку што е пропишано, и секое нивно отварање и дополнување со маст е глупост од највисок степен.
Маста, која оди во лежиштата воглавном не е стандардна литиумска маст, и обично тоа е маст која има разни примеси кои се специфични за подмачкување на лагери. Во повеќето случаи кај производителите е бела но неретко се и други бои.
Отворањето на капачињата е глупост од повеќе прични.
- Маста која е ставена е точно дозирана, и иако ако се отвори ( новиот ) лагер и изгледа дека има малку, токму тоа е точната доза на потреба од маст. Се повеќе од тоа може да го кочи лагерот, а со тоа да предизвикува дополнително загревање, со што секако се смалува работниот век на лагерот.  ( Направете визуела споредба на оптеретување, кога мафтате со рака во воздух и во вода ) .
Маста во затворениот лагер е предвидена за целиот животен век на лагерот, барем кога овој тип е во прашање.

- Маста која се става, кога лагерот ќе почне да бруи, струга бучи, или џоамити превентивно да се подмачка, само за многи кратко го продложува животот на лагерот, кој после тоа кратко време, едноставно мора да се смени. ( Патеките на куглите и самите кугли се абат па и да се стави нов маст, нема да помогне )

WD40 трајно го пере извесното подмачкување на лагерот, и тие никогаш не се спој за дружба.

Лагерите по подлелба се делат на:

- Automotive
- Industrial
- Special

Но кога се купува лагер, купувачот не го дели, односно кога се бара лагер, се бара со соодветна ознака (најдобро), или ако лагерот е искршен се бара чаре да се издефинира.

Кај точаците, имам муштерии заљубеници во своите точаци, кои купуваат осовини сосе лагери, и лагерите кои доаѓаат со осовините ( обично некој нонејм бренд ) ги вадат, и ставаат бренд лагери ( FAG, INA или Timken, кај мене ) и според нивно кажување, многу често, тие ( што доаѓаа со осовината ) лагери многу брзо страдаат.

Производителите на осовини за точаци, ( како и впрочем прозводителите на возила ) не произведуваат лагери. Па така, неретко лагер FAG во кутија на VW чини 100 Евра, а во FAG кутија истиот - 60.

@MartinAlfista  Не се љути :)  ама изрече многу небулози во твоите постови. И непознаници. Во браншата сум повеќе од 20 години, жива среќа што не си дошол кај мене да бараш индустриски лагери :). За точак :)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #4571 на: 23 Јануари 2018, 10:09:51 am »
Напишав пост од три параграфи, и сфатив дека џабе се трудам. Знаејќи го другиот Јаре и каков пристап има тој кога сака да објасни нешто од негова експертиза, кога видов дека си одговорил на темава очекував сличен пристап и од тебе. Во ред е.

Наместо да кажеш како народски да се обраќаме ние во Македонија кога мислиме на 9234 RS јапанско лежиште, ти улета со кодови и англиски називи. Во ред е и тоа.

За небулозите, луѓе (и не македонци, не го измислија македонците ова) всушност чистат и подмачкуваат лагери во велосипедската индустрија. Го правам тоа и јас како превентивно одржување, и еве, не станаа лагерите коцкасти, не се распаднаа. Ова не е во ред, така?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Велосипед
« Одговори #4572 на: 23 Јануари 2018, 10:12:11 am »
Маста за лагери мислам дека е над 50еур кг, обичната гресмаст мислам дека подобро да не се става отколку да се става

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44368
  • Il Moderatore
Одг: Велосипед
« Одговори #4573 на: 23 Јануари 2018, 10:24:15 am »
@MartinAlfista , те построи @yarre  за лагериве. Све што може после постот на yarre,  е да се дае еден hat tip за советите и објаснувањата. Ти секако терај си како што си наумил, ама нема место за понатамошно паметување.
На ова се вели „благодарам“ во најмала рака, поготово што ова знаење може да го искористиш како аргумент во „ентузијастичките точкарски кругови“ ;)

Бајк ентузијаст ти е ко аудиофил.
Yup, Martin го запечати тврдењето со неговоот пост „не признавам дека обичен кабел со ист пречник исто звучи како супер-најскуп-од-најблагороден-метал-мотан-од-невина-јапанка аудиофилски кабел“  муабет :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Велосипед
« Одговори #4574 на: 23 Јануари 2018, 14:09:44 pm »
Све стручњаци за називи за лагери ( мак. лежиште ). :)

Лагерите за точак, за поозбилни точаци на осовина носат лагер 6805,2RS( Јапонска ознака ) или  61805.2RS ( Европска или Америчка ознака )
Тие лагери се фабрички затворени ( 2РС ) со гумиран метал, кој овозможува одлично дихтување во однос на (ZZ) само метално затворени.
Лежиштата се фабрички подмачкани точно колку што е пропишано, и секое нивно отварање и дополнување со маст е глупост од највисок степен.
Маста, која оди во лежиштата воглавном не е стандардна литиумска маст, и обично тоа е маст која има разни примеси кои се специфични за подмачкување на лагери. Во повеќето случаи кај производителите е бела но неретко се и други бои.
Отворањето на капачињата е глупост од повеќе прични.
- Маста која е ставена е точно дозирана, и иако ако се отвори ( новиот ) лагер и изгледа дека има малку, токму тоа е точната доза на потреба од маст. Се повеќе од тоа може да го кочи лагерот, а со тоа да предизвикува дополнително загревање, со што секако се смалува работниот век на лагерот.  ( Направете визуела споредба на оптеретување, кога мафтате со рака во воздух и во вода ) .
Маста во затворениот лагер е предвидена за целиот животен век на лагерот, барем кога овој тип е во прашање.

- Маста која се става, кога лагерот ќе почне да бруи, струга бучи, или џоамити превентивно да се подмачка, само за многи кратко го продложува животот на лагерот, кој после тоа кратко време, едноставно мора да се смени. ( Патеките на куглите и самите кугли се абат па и да се стави нов маст, нема да помогне )

WD40 трајно го пере извесното подмачкување на лагерот, и тие никогаш не се спој за дружба.



Значи од прочитаново кај мене лагерот е на заминување, вд-40 не е добра идеја, (во германија на тој другиот точак мислев машинката е отидена тешко мењаше, мајсторот ги нашприца мењачите со вд-40 после како нов беше, затоа ми дојде таа глупа идеја) Дали ознаките за лагери се исти за точак од пред 30-40години?