Све стручњаци за називи за лагери ( мак. лежиште ).

Лагерите за точак, за поозбилни точаци на осовина носат лагер 6805,2RS( Јапонска ознака ) или 61805.2RS ( Европска или Америчка ознака )
Тие лагери се фабрички затворени ( 2РС ) со гумиран метал, кој овозможува одлично дихтување во однос на (ZZ) само метално затворени.
Лежиштата се фабрички подмачкани точно колку што е пропишано, и секое нивно отварање и дополнување со маст е глупост од највисок степен.
Маста, која оди во лежиштата воглавном не е стандардна литиумска маст, и обично тоа е маст која има разни примеси кои се специфични за подмачкување на лагери. Во повеќето случаи кај производителите е бела но неретко се и други бои.
Отворањето на капачињата е глупост од повеќе прични.
- Маста која е ставена е точно дозирана, и иако ако се отвори ( новиот ) лагер и изгледа дека има малку, токму тоа е точната доза на потреба од маст. Се повеќе од тоа може да го кочи лагерот, а со тоа да предизвикува дополнително загревање, со што секако се смалува работниот век на лагерот. ( Направете визуела споредба на оптеретување, кога мафтате со рака во воздух и во вода ) .
Маста во затворениот лагер е предвидена за целиот животен век на лагерот, барем кога овој тип е во прашање.
- Маста која се става, кога лагерот ќе почне да бруи, струга бучи, или џоамити превентивно да се подмачка, само за многи кратко го продложува животот на лагерот, кој после тоа кратко време, едноставно мора да се смени. ( Патеките на куглите и самите кугли се абат па и да се стави нов маст, нема да помогне )
WD40 трајно го пере извесното подмачкување на лагерот, и тие никогаш не се спој за дружба.
Лагерите по подлелба се делат на:
- Automotive
- Industrial
- Special
Но кога се купува лагер, купувачот не го дели, односно кога се бара лагер, се бара со соодветна ознака (најдобро), или ако лагерот е искршен се бара чаре да се издефинира.
Кај точаците, имам муштерии заљубеници во своите точаци, кои купуваат осовини сосе лагери, и лагерите кои доаѓаат со осовините ( обично некој нонејм бренд ) ги вадат, и ставаат бренд лагери ( FAG, INA или Timken, кај мене ) и според нивно кажување, многу често, тие ( што доаѓаа со осовината ) лагери многу брзо страдаат.
Производителите на осовини за точаци, ( како и впрочем прозводителите на возила ) не произведуваат лагери. Па така, неретко лагер FAG во кутија на VW чини 100 Евра, а во FAG кутија истиот - 60.
@MartinAlfista Не се љути

ама изрече многу небулози во твоите постови. И непознаници. Во браншата сум повеќе од 20 години, жива среќа што не си дошол кај мене да бараш индустриски лагери

. За точак
