Автор Тема: Велосипед  (Прочитано 1016484 пати)

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Велосипед
« Одговори #4545 на: 22 Декември 2017, 12:59:29 pm »
Демек немале алат за постари, а се кладам дека 90% се исти штрафчињата.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Велосипед
« Одговори #4546 на: 22 Декември 2017, 13:40:36 pm »
Арсо- Цикло Ас ... други ?!

Кепо...други ?!

Пази во Ѓорче на пазарче  2 има.

Иначе кој победи?
Требаше да погодиме некој точкар таен или кој ќе кажи повеќе точкари ?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Велосипед
« Одговори #4547 на: 11 Јануари 2018, 11:02:54 am »
http://off.net.mk/links/nabrzinka/61271

Collision Course: Why This Type Of Road Junction Will Keep Killing Cyclists


Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Велосипед
« Одговори #4548 на: 19 Јануари 2018, 17:30:43 pm »
Демек немале алат за постари, а се кладам дека 90% се исти штрафчињата.

ne se, rabotev vo servis za velosipedi i smrt mi bese koga ke dojdese nekoj postar(evtin voglavno, moze i nov da e) velosiped, na ponov(poskap postar) istata rabota ke ja sredis za 5 minuti, dodeka na evtiniot ke se zaebavas 1 saat(sredna osovina zapecena ako si otvaral ili viluska... znaes), zatoa ne sakaat da gi rabotat a i kako ke mu naplatis na nekoj 800-1000 denari a cel velosiped mu vredi 1500, a ne deka mu e ponizuvanje na nekogo.

sovet: ako sakate da pominete poevtino na servis, isperete go velosipedot.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Велосипед
« Одговори #4549 на: 20 Јануари 2018, 00:29:25 am »
Е да, мојот беше во очајна состојба кога го земав, сам го средив го реставрирав, речиси се извадив, освен педалите кои беа ептен зарѓани. Така да знам како е. Мислев на тоа дека иако е 80's bike, има имбуси на повеќето места како и новите. За евтин веројатно не бил евтин штом имаше мишелинки гуми 32мм. Сега е во солидна состојба со нови швалбе гуми 37мм, кочниците не се најдобри ама барем не се трошат, некои олдскул weinmann, единствено тоа што ми гребе кога возам побрзо. Нека истера до 10.000км после ќе иде или на сервис или на отпад  ;D

Отсутен mendieta1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
  • BMW E30 316; BMW Е36 318 tds; BMW E46 330 Ci
Одг: Велосипед
« Одговори #4550 на: 20 Јануари 2018, 19:02:45 pm »
ја возам Пињарело роуд и пред 3-4 години кога бев кај Денда и го прашував за сервисирање ми кажа дека поновиве точаци не треба често сервисирање пошто имаат индустриски лагери и на кој сервис да ги однесеш тие не ги чепкаат.. фактички за 1000 ден сервис ти го расклопуваат точакот нешто ќе подмачкаат и тоа.  најбитно е средната осовина барем еднаш годишно да се отвори и подмачка, ма да пак зависи новиве холоу тек шупливи осовини се со индустриски лагери така да и тоа нма што да му сервисираш освен да го издуваш од прашина. Е сега баш обратно постариве точаци имаат доста работа , и затоа по сервисиве не се нафаќаат да се заебаваат со конуси растурање па подмачкување па лагери на вилушка а реално тоа треба да се сервисира зашто кај новиве делови речиси и нема што да се сервисира, додека тера вози, кога ќе се расипе на сервис ти кажуваат треба да се менува
SAVE WATER! SHOWER WITH YOUR GIRLFRIEND

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Велосипед
« Одговори #4551 на: 20 Јануари 2018, 19:24:26 pm »
Сите станаа големи господа, мастор веќе и тешко се наоѓа, сите се монтажери на нови делови, без разлика дали е за точак или кола. За уље мењање и сам знам.

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Велосипед
« Одговори #4552 на: 20 Јануари 2018, 20:30:30 pm »
ја возам Пињарело роуд и пред 3-4 години кога бев кај Денда и го прашував за сервисирање ми кажа дека поновиве точаци не треба често сервисирање пошто имаат индустриски лагери и на кој сервис да ги однесеш тие не ги чепкаат.. фактички за 1000 ден сервис ти го расклопуваат точакот нешто ќе подмачкаат и тоа.  најбитно е средната осовина барем еднаш годишно да се отвори и подмачка, ма да пак зависи новиве холоу тек шупливи осовини се со индустриски лагери така да и тоа нма што да му сервисираш освен да го издуваш од прашина. Е сега баш обратно постариве точаци имаат доста работа , и затоа по сервисиве не се нафаќаат да се заебаваат со конуси растурање па подмачкување па лагери на вилушка а реално тоа треба да се сервисира зашто кај новиве делови речиси и нема што да се сервисира, додека тера вози, кога ќе се расипе на сервис ти кажуваат треба да се менува

Напротив, и индустрискиот лагер бара подмачкување. Секој лагер има пластичен поклопец кој се вади, и од тука се подмачкува (ако сакаш да ти трае подолго, секако). Дефинитивно не се „користи и фрли“ компоненти. Индустриските лагери се со помали толеранции и многу битно, се добро изолирани од надворешни влијанија (примарно вода), што ги прави да траат подолго. Иако се добро изолирани, вода и прашина може да влезат во нив, па затоа е добро да се чистат и подмачкуваат, пак ќе речам, ако сакаш подолго да траат.

Ова важи за велосипедски лагери (конкретно хедсет и средна осовина, оние на тркала се обично ефтини и се менуваат комплет), и не знам дали е точно за лагери во други индустрии.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Велосипед
« Одговори #4553 на: 20 Јануари 2018, 20:49:48 pm »
Кај мене средната осовина баш некако зеза, сигурно е некој лагер, сеа дали е рѓосан или оштетен не знам, ама пошо неам алат да ја отворам осовината ќе најдам дупче ќе го напунам wd-40.

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: Велосипед
« Одговори #4554 на: 20 Јануари 2018, 21:20:49 pm »
Wd40 е чистач ако добро се сеќавам. Не е за подмачкување. После него треба да си се стави соодветно подмачкување.
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Велосипед
« Одговори #4555 на: 20 Јануари 2018, 22:00:30 pm »
Цитат
Myth: WD-40® Multi-Use Product is not really a lubricant.

Fact: While the “W-D” in WD-40® stands for Water Displacement, WD-40® Multi-Use Product is a unique, special blend of lubricants. The product’s formulation also contains anti-corrosion agents and ingredients for penetration, water displacement and soil removal.
сеа не може да се користи како моторно масло но вакви ситни ствари мислам дека ги подмачкува.
https://www.wd40.com/cool-stuff/myths-legends-fun-facts

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: Велосипед
« Одговори #4556 на: 20 Јануари 2018, 23:11:01 pm »
Мајку му не се разбирам во хемии толку ама експериментирав со вентилатори од куќишта баш дека имав дилема во глава. Земам 4 нови вентилатори идентични. Сите ги бањам со вд40 на ист начин. Нели ги вадиш комплетно од лежиште ги шприцаш, ги составуваш и пак ги прскаш уште малку. (Употребував количини на вд40 соодветни на големината на кулерот, да не помислите дека сум потрошил пакет вд40 за 4 кулери). Ги уклучувам на напојување. После 30 минути на 2 од нив им ставам машинско уље. И ги оставам да работат 2 дена без престан. Ги гасам да се смират пред работа и вечерта стигам дома и ги палам пак. Тие што имаа само вд 40 бучеа како луди. Додека другиве си беа смирени како што и треба. Е сеа ова може не е некој меродавен тест ама мене ми наби страв и го користам само за чистење, обавезно подмачкувам соодветно после него.
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен mendieta1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
  • BMW E30 316; BMW Е36 318 tds; BMW E46 330 Ci
Одг: Велосипед
« Одговори #4557 на: 20 Јануари 2018, 23:25:43 pm »
вд 40 уште на леб да се намачка треба да се проба
SAVE WATER! SHOWER WITH YOUR GIRLFRIEND

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6814
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Велосипед
« Одговори #4558 на: 22 Јануари 2018, 08:34:28 am »
Какви се тие легендарни „индустриски“ лагери?
Во која индустрија ги користат, прехрамбена?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Велосипед
« Одговори #4559 на: 22 Јануари 2018, 08:39:35 am »
Мајку му не се разбирам во хемии толку ама експериментирав со вентилатори од куќишта баш дека имав дилема во глава. Земам 4 нови вентилатори идентични. Сите ги бањам со вд40 на ист начин. Нели ги вадиш комплетно од лежиште ги шприцаш, ги составуваш и пак ги прскаш уште малку. (Употребував количини на вд40 соодветни на големината на кулерот, да не помислите дека сум потрошил пакет вд40 за 4 кулери). Ги уклучувам на напојување. После 30 минути на 2 од нив им ставам машинско уље. И ги оставам да работат 2 дена без престан. Ги гасам да се смират пред работа и вечерта стигам дома и ги палам пак. Тие што имаа само вд 40 бучеа како луди. Додека другиве си беа смирени како што и треба. Е сеа ова може не е некој меродавен тест ама мене ми наби страв и го користам само за чистење, обавезно подмачкувам соодветно после него.
Oдлично срочено. Па си им го измил подмачкувањето со WD40 нормално е да бучат. :)