Автор Тема: ЕГР вентил  (Прочитано 84339 пати)

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 787
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #330 на: 19 Јули 2021, 10:10:54 am »
Вакво нешто за редовна употреба не помага?
https://www.wynns.eu/product/petrol-total-action-treatment/

Или за дизел ова:
https://www.wynns.eu/product/diesel-total-action-treatment/
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен Kostur

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 13
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #331 на: 24 Јуни 2022, 10:52:08 am »
После менување на дизна и чистење на ЕГР почна да се појавува check engine и грешка за истиот. Бришени се грешките два пати но сеуште истиот проблем. Колата не јавува никакви симптоми. Се работи за фиат стило 1.6 бензинец-плин

Отсутен rotkiv

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #332 на: 20 Јануари 2023, 12:40:02 pm »
Здраво на сите.

Сакав да слушнам мислење за гасење на EGR вентилот. Инаку станува збор за Golf 6 2.0TDI 110hp CBDC мотор, во март 2022 прв пат ми се вклучи сијаличката за EGR и автомобилот почна да губи сила. По гасење-палење на колата, грешката исчезнува, но со тек на време се појавува (особено во возна состојба, кога мирува - не).

Се решив за чистење на вентилот со помош на спреј со шприцање и држење на гас на околу 1800-2000Rpm, привремено помогна недела-две, потоа пак исто.
Го исчистив вентилот детално со вадење и враќање назад и немав проблеми се до пред нова година (поточно 9 месеци откако е исчистен детално).

Според тоа што гледав на avtocentar.mk има вентили што се продаваат од 7000ден па се до 20000ден, зависно од тоа дали има ладилник или не (конкретно кај мене не знам дали има потреба да се купи од поскапите).

Друга алтернатива е што слушнав за гасење на EGR вентилот. Како што разгледав има два начина, еден е механички со затворање на вентилот со EGR Delete Kit, другиот е софтверски со ставање на нова мапа да не се вклучува воопшто EGR вентилот туку да внесува чист воздух во моторот (повеќе сила, помала потрошувачка, итн.). Правев муабет за ова, бараат накај 100е за ставање на нова мапа (гасење на EGR-от софтверски) - препораки се добредојдени :)

Сакав да прашам дали има искуство некој до сега со купување на aftermarket EGR вентил или со гасење механички/софтверски и која солуција би ја препорачале?

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #333 на: 20 Јануари 2023, 13:06:46 pm »
Баланар има најтазе искуство.

Можеш да му ја ѕирнеш темата за неговиот Сеат Леон.
https://forum.carclub.mk/index.php/topic,24282.0.html

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #334 на: 20 Јануари 2023, 16:02:59 pm »
Здраво на сите.

Сакав да слушнам мислење за гасење на EGR вентилот. Инаку станува збор за Golf 6 2.0TDI 110hp CBDC мотор, во март 2022 прв пат ми се вклучи сијаличката за EGR и автомобилот почна да губи сила. По гасење-палење на колата, грешката исчезнува, но со тек на време се појавува (особено во возна состојба, кога мирува - не).

Се решив за чистење на вентилот со помош на спреј со шприцање и држење на гас на околу 1800-2000Rpm, привремено помогна недела-две, потоа пак исто.
Го исчистив вентилот детално со вадење и враќање назад и немав проблеми се до пред нова година (поточно 9 месеци откако е исчистен детално).

Според тоа што гледав на avtocentar.mk има вентили што се продаваат од 7000ден па се до 20000ден, зависно од тоа дали има ладилник или не (конкретно кај мене не знам дали има потреба да се купи од поскапите).

Друга алтернатива е што слушнав за гасење на EGR вентилот. Како што разгледав има два начина, еден е механички со затворање на вентилот со EGR Delete Kit, другиот е софтверски со ставање на нова мапа да не се вклучува воопшто EGR вентилот туку да внесува чист воздух во моторот (повеќе сила, помала потрошувачка, итн.). Правев муабет за ова, бараат накај 100е за ставање на нова мапа (гасење на EGR-от софтверски) - препораки се добредојдени :)

Сакав да прашам дали има искуство некој до сега со купување на aftermarket EGR вентил или со гасење механички/софтверски и која солуција би ја препорачале?
-Можеш и да го чистеш стариот ЕГР рачно,тука може да влиајат повеќе фактори за затнување,лоша нафта,лоши дизни.
Јас пример на фиат браво 1.9 мултиџет 2008 во МК имав регенерации од 250-400км,со германска нафта имав регенерации 700-800км.
-Секој ЕГР има ладник,има и кај тебе и се наоѓа после ЕГР-от.
-Јас ставав афтермаркет ЕГР на истата кола земен од член на форумов и си работеше без проблем,сега е продадена.
-Кога се одстранува ЕГР мора механички и софтверски (мора 2-те работи да се направат)
-Моја препорака стави квалитетен адитив за чистење дизни на 40Л нафта,исчисти рачно/механички ЕГР-от и гас на високи вртежи на некој отвоен пат.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #335 на: 20 Јануари 2023, 23:02:57 pm »
Здраво на сите.

Сакав да слушнам мислење за гасење на EGR вентилот. Инаку станува збор за Golf 6 2.0TDI 110hp CBDC мотор, во март 2022 прв пат ми се вклучи сијаличката за EGR и автомобилот почна да губи сила. По гасење-палење на колата, грешката исчезнува, но со тек на време се појавува (особено во возна состојба, кога мирува - не).

Се решив за чистење на вентилот со помош на спреј со шприцање и држење на гас на околу 1800-2000Rpm, привремено помогна недела-две, потоа пак исто.
Го исчистив вентилот детално со вадење и враќање назад и немав проблеми се до пред нова година (поточно 9 месеци откако е исчистен детално).

Според тоа што гледав на avtocentar.mk има вентили што се продаваат од 7000ден па се до 20000ден, зависно од тоа дали има ладилник или не (конкретно кај мене не знам дали има потреба да се купи од поскапите).

Друга алтернатива е што слушнав за гасење на EGR вентилот. Како што разгледав има два начина, еден е механички со затворање на вентилот со EGR Delete Kit, другиот е софтверски со ставање на нова мапа да не се вклучува воопшто EGR вентилот туку да внесува чист воздух во моторот (повеќе сила, помала потрошувачка, итн.). Правев муабет за ова, бараат накај 100е за ставање на нова мапа (гасење на EGR-от софтверски) - препораки се добредојдени :)

Сакав да прашам дали има искуство некој до сега со купување на aftermarket EGR вентил или со гасење механички/софтверски и која солуција би ја препорачале?
Не чепкај софтверски и такви работи тоа се глупости. ЕГР е корисна работа . Треба чат-пат да се чисти ЕГР од гареж и усисната грана ама пак ќе се појави по 9месеци или после 1 година причината е лоша нафта односно во нашата жална напатена МАКЕДОНИЈА има шкарт нафта кое е надвор од ЕУ прописи,  друга работа после чистење ЕГР вентил и да тера чисто со години е за тоа треба да се чисти и турбото и интеркулерот бидејќи од таму доаѓа гарежот значи по сервисно правило барем секој по 150к км да се чисти турбото и интеркулерот така ќе биде чисто ЕГРто

Sent from my SM-X800 using Tapatalk


Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #336 на: 22 Јануари 2023, 12:50:48 pm »
-Кога се одстранува ЕГР мора механички и софтверски (мора 2-те работи да се направат)

Па не баш.
Механички не мора кај сите, напротив.

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 787
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #337 на: 22 Јануари 2023, 21:50:53 pm »
@rotkiv kolku maslo ti trosi na 1000km?
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #338 на: 22 Јануари 2023, 22:07:11 pm »
-Кога се одстранува ЕГР мора механички и софтверски (мора 2-те работи да се направат)

Па не баш.
Механички не мора кај сите, напротив.

Ако е заглавен на отворено, поарно да се блокира и механички. Кога се исклучува софтверски, се става „no egr“ мапа, која има малце различни вредности за горивото, бидејќи веќе не се внесува издувен материјал во цилиндрите. Ако е заглавен на отворено или делумно отворено, ќе има проблеми колата. Затоа подобро е двете работи да се направат. И софтверски и механички да се затвори.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #339 на: 22 Јануари 2023, 23:21:00 pm »
Прво пробуваат да го затворат софтверски (ако е отворен или под-отворен, се гледа колку проценти е отворен), па после ја ставаат мапата без EGR.

Затоа пишав дека поретко се затвора и физички, треба ептен да е "умрен"/заглавен/запушен и да не реагира на команди од софтвер.

Отсутен rotkiv

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #340 на: 23 Јануари 2023, 16:11:55 pm »
Цитат
-Моја препорака стави квалитетен адитив за чистење дизни на 40Л нафта,исчисти рачно/механички ЕГР-от и гас на високи вртежи на некој отвоен пат.

@riki_staff - Ставав адитив за чистење на дизни. Ја возев колава пред 3 недели до Крушево на високи вртежи, немаше проблем до таму, на градска вожња се појавува сијаличката. Често пати одам до Скопје исто на високи вртежи ја возам колата баш ради тоа. Моментално има адитив во него за чистење, уште пола резервар ми остана откако го имам сипано. Моментално сијаличката се појавува на одредени периоди, ама мислам дека ќе дојде време на секое палење да се појавува.

Цитат
Не чепкај софтверски и такви работи тоа се глупости. ЕГР е корисна работа . Треба чат-пат да се чисти ЕГР од гареж и усисната грана ама пак ќе се појави по 9месеци или после 1 година причината е лоша нафта односно во нашата жална напатена МАКЕДОНИЈА има шкарт нафта кое е надвор од ЕУ прописи...

@Pane-G - Не гледам решение во овој одговор. Не сите имаме време/пари да носиме по мајстори или дома да чистиме турбини, егр и др. Барам некое решение/искуство што ќе спаси пари на подолг период. Прочитав дека многу луѓе се имаат зезнато со купување на нов ЕГР, им се јавува истиот проблем пак за некој период (еден од нив ми е близок пријател). Ако можеш пиши баш зошто ЕГР е корисна работа под услов да се однесува на колата, а не на околината.

Читав дека @balanar го има гасено софтверски ЕГР-от. Друже ако можеш пиши искуство како е со колата сега? Дали има некои нуспојави од тоа што е изгасен? Имав читано дека може да дојде до побрзо запушување на DPF, ама ок и да е така, тоа барем лесно се чисти.

Цитат
Затоа пишав дека поретко се затвора и физички, треба ептен да е "умрен"/заглавен/запушен и да не реагира на команди од софтвер.
@Simo - Carrier159 @balanar - Не секогаш свети сијаличката. Некогаш со денови не се појавува, претпоставувам дека не е баш умрен/запушен ама иде на тој пат. Така ми правеше и лани во март, кога дојде до степен што на секое палење се појавуваше веднаш откако ќе проба да го отвори вентилот компјутерот (околу 1000 вртежи).

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #341 на: 23 Јануари 2023, 16:16:39 pm »
Колата е подобра, продиша малку. Малку повеќе.
Потрошувачка не сум забележал разлика, ама на стартност и елан - да.

ДПФ-то го следам повремено, некаде на 400-500km се прави реген, исто како и претходно.

Отсутен rotkiv

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #342 на: 23 Јануари 2023, 16:21:25 pm »
Колата е подобра, продиша малку. Малку повеќе.
Потрошувачка не сум забележал разлика, ама на стартност и елан - да.

ДПФ-то го следам повремено, некаде на 400-500km се прави реген, исто како и претходно.

Супер, сакам само да кажам дека најдов мајстор кој се понуди за 50-60е да го изгаси ЕГР-от. Се одлучив да идам, ќе пишам искуство штом завршиме работа.

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #343 на: 24 Јануари 2023, 12:35:59 pm »
Колата е подобра, продиша малку. Малку повеќе.
Потрошувачка не сум забележал разлика, ама на стартност и елан - да.

ДПФ-то го следам повремено, некаде на 400-500km се прави реген, исто како и претходно.

Супер, сакам само да кажам дека најдов мајстор кој се понуди за 50-60е да го изгаси ЕГР-от. Се одлучив да идам, ќе пишам искуство штом завршиме работа.
Како сакате ваша е колата , но читав вашиот пост дека губи сила и мислам дека не е до ЕГР туку до запушен катализатор е

Sent from my Samsung 20 Note  Ultra SM-N986U using Tapatalk


Отсутен rotkiv

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #344 на: 24 Јануари 2023, 12:42:10 pm »
Цитат
Како сакате ваша е колата , но читав вашиот пост дека губи сила и мислам дека не е до ЕГР туку до запушен катализатор е

Колата е ставана на дијагностика и дава грешка P0403 - која е поврзана со ЕГР вентил. Не се сеќавам ама мислам дека иста беше како кај @balanar.